quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je eentje geeft wijzig ik hem voor je.
Huh kan je het niet met quote haakjes kopiėren en plakken dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
Wil je het misschien zonder quote-haakjes doen? Dit is mobiel niet te doen voor mij. Sorry.
Nee die tekst verdwijnt als ik jou citeer.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh kan je het niet met quote haakjes kopiėren en plakken dan?
Ohjaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:53 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa, OP-genot!
[..]
Nee die tekst verdwijnt als ik jou citeer.
Is een dag verplaatst. Ben vergeten waarom.quote:
Veiligheidsredenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een dag verplaatst. Ben vergeten waarom.
Maar waarom dan ?quote:
Ajax speelt morgen ook thuis, Utrecht zou dan op dezelfde dag ook thuis moeten. Niet echt handig aangezien er zo'n 800 Zenitfans (misschien wel via Amsterdam) naar Utrecht gaan. Het zijn natuurlijk ook geen lieverdjes.quote:
Voetbal.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen ook thuis, Utrecht zou dan op dezelfde dag ook thuis moeten. Niet echt handig aangezien er zo'n 800 Zenitfans (misschien wel via Amsterdam) naar Utrecht gaan. Het zijn natuurlijk ook geen lieverdjes.
Het is voor de autoriteiten dan ook makkelijker om het te splitsen, zoals nu gedaan is. Krijg je minder gezeik met al die fans.
Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Voetbal.
Het zou verboden moeten worden.
Tuurlijk. Simpel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen ook thuis, Utrecht zou dan op dezelfde dag ook thuis moeten. Niet echt handig aangezien er zo'n 800 Zenitfans (misschien wel via Amsterdam) naar Utrecht gaan. Het zijn natuurlijk ook geen lieverdjes.
Het is voor de autoriteiten dan ook makkelijker om het te splitsen, zoals nu gedaan is. Krijg je minder gezeik met al die fans.
Volgens mij Foxie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef Piles het volgende:
Wordt het nog uitgezonden op een open kanaal?
Ondanks dat het om 18 uur begint, zit het aardig vol.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:19 schreef MichelWuyts het volgende:
Zit stadion een beetje vol?
Utrecht is wel in vorm lijkt me, dus hopelijk kunnen ze in ieder geval thuis een goed resultaat neer zetten.
Om 18:22 staat het 0-4 en kunnen jullie je richten op de competitie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ondanks dat het om 18 uur begint, zit het aardig vol.
Nog 1470 kaarten.
Ik zit op de Zuidtribune in het midden. De mooiste plek
Alle supporters krijgen een wedstrijdsjaal gratis, waar we een sfeeractie mee gaan doen.
En om 17.45 uur gaan we Dafne Schippers huldigen
Heeft het niks mee te maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Om 18:22 staat het 0-4 en kunnen jullie je richten op de competitie.
Ook niet op verschillende tijdstippen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:53 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken.
Regel van de UEFA, er mogen geen 2 duels zo dicht bij elkaar plaatsvinden op hetzelfde moment.
Ik vind het juist jammer voor Utrecht dat ze tegen Zenit moeten, want hoe meer Nederlandse clubs in de EL hoe beter, maar ik vermoed dat het krachtsverschil te groot is.quote:
Ik zie dat jij niet de BOB bent vanavond.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:09 schreef Hallojo het volgende:
Ik verwacht een nette 3-0 overwinning vanavond. En dat ze het dan in Rusland nog heel moeilijk krijgen.
Zit je nog op werk?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:26 schreef Nober het volgende:
Matig dat Zenit met Criscito, Noboa, Kranevitter en nog wat Russen.
3-1 FC Utrecht
Is commercieel gezien veel interessanter voor de UEFA natuurlijk..quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:53 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Regel van de UEFA, er mogen geen 2 duels zo dicht bij elkaar plaatsvinden op hetzelfde moment.
Dat gelooft niemand.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Utrecht met 3-1 gaat verliezen.
1-3 natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat gelooft niemand.
Gewoon winnenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als Zenit 2 komt misschien...
Ziet er wel een stuk beter uitquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:47 schreef Paul het volgende:
In Rusland denken ze dat onze hoeken dicht zijn
[ afbeelding ]
Prima teampje wel van Zenitquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat gelooft niemand.
Ja, waarom zou dat zijn..?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:53 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Bang voor*quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:55 schreef Poepz0r het volgende:
AZ won eenvoudig van dit Zenit. Bang zijn van Zenit
www.foxsports.nlquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:00 schreef Micson het volgende:
Heeft iemand een streampje voor deze FOX-loze stakker?
Bij tijd en wijle wel een behoorlijke blindgangerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:09 schreef Caland het volgende:
Die Kerk kan nog wel eens een aardig spitsje worden
Eens, beresterk. Dan kom je in de eredivisie een heel eind.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij tijd en wijle wel een behoorlijke blindganger
Oh voor de Eredivisie kan het zeker wel wat worden, veel meer dan dat verwacht ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, beresterk. Dan kom je in de eredivisie een heel eind.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, volgens mij postte hij dat hier
Speciaal voor Ten Hagquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Utrecht dat coachvak sinds kort pas tegen de middellijn of is het me gewoon nog nooit opgevallen
Against 4g in het stadiumquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:24 schreef Onnoman het volgende:
Ik zit in het stadion mensen, en het gaat best goed![]()
![]()
Cringequote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:24 schreef Onnoman het volgende:
Ik zit in het stadion mensen, en het gaat best goed![]()
![]()
Ze spelen tegen een Russische clubquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom is er Russische reclame op die borden langs t veld?
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is weer typisch Nederlands
CHOKE
Een scenario waar kwaliteit boven komt drijven?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:29 schreef Dejannn het volgende:
Als je dit soort kansen mist dan voel ik een bepaald scenario aankomen waar Nederlandse ploegen wel vaker last van hebben ...
Ik wel, het is FC Utrecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef Paul het volgende:
Niemand snapt in het stadion dat hij miste
Wij ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef Paul het volgende:
Zenuwen nu hij vandaag ook op de cover van VI stond.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef Paul het volgende:
Bedankt Leoquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef Tagliano het volgende:
Die eerste is al erg slecht ingeschoten, maar daarvan kan ik me nog voorstellen dat je die mist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Tagliano het volgende:
Hierbij de foto van PaulZou hij zijn shirt ook hebben uitgetrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee, een scenario waarbij de tegenpartij wél de kans(en) benutquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een scenario waar kwaliteit boven komt drijven?
Wie zal het zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zou hij zijn shirt ook hebben uitgetrokken.
Dat is toch niet typisch Nederlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, een scenario waarbij de tegenpartij wél de kans(en) benut
Gewoon mokerslecht spelen is eerder typisch Nederlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is toch niet typisch Nederlands
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Tagliano het volgende:
Hierbij de foto van PaulNou dit had ik echt niet willen missen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat is ook nog niet eens heel gek gezien de verhoudingenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon mokerslecht spelen is eerder typisch Nederlands
Heb je nog meer algemeenheden die je wil verkondigen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, een scenario waarbij de tegenpartij wél de kans(en) benut
Aanvallend spelen en dan luizig die tegendoelpunten slikken uit het niets. En zelf teringveel kansen missen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon mokerslecht spelen is eerder typisch Nederlands
Dit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Typisch het volgende:
Je bent toch ook wel een josti als je in het stadion gaat zitten fokken.
Die jongen heeft gewoon zijn prioriteiten op orde.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
Ieder zijn dingetje toch, laat gaan
Paul zit daar namens het FOK!forum zal straks wel een verslag op de FP staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Typisch het volgende:
Als Lama was hij beter inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef Wicky15 het volgende:
Van der Meer vind ik echt een verschrikkelijke speler
Paar elastieken om z'n hoofd doet wonderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef Wicky15 het volgende:
Van der Meer vind ik echt een verschrikkelijke speler
Kerk doet het best aardig vandaagquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kerk tegen criscito, voorzichtig gelachen
Die grensrechter ziet er wel uit als een Rusquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Paul het volgende:
Is de scheids tegen Utrecht aan het fluiten volgens jullie? Volgens ons in het stadion is de scheids omgekocht.
Dan zal de scheids het wel goed zienquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Paul het volgende:
Is de scheids tegen Utrecht aan het fluiten volgens jullie? Volgens ons in het stadion is de scheids omgekocht.
waarom als het te saai is kan datquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Typisch het volgende:
Ga bier halen mongoolquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Paul het volgende:
Doe niet zo debiel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft een betaalde zender als FOX reclames?
Om geld te verdienen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft een betaalde zender als FOX reclames?
was typo ik bedoelde als het ff stil ligt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was de eerste helft niet echt saai
Marokkaantje terug in oranje genotquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:51 schreef Vasion het volgende:
VBL / Van Persie TERUG in Oranje - Rusland, here we come!
Krijgt ze ook wel vaak recht op zich afquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Keepertje pakt veel maar weinig vast
Voor wie ben jij?quote:
Ik denk dat eerste eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:13 schreef Romanus het volgende:
Haha misschien komt het omdat ik een Russische stream kijk (en dus ander geluid) maar dat handjevol Zenit fans maakt nog veel geluid
Zouden die gewoon een eigen microfoon bij het uitvak hebben gezet? Wat een bazenquote:
Als in utrecht is niet boeiend of als in ik gun t zenit ook wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Utrecht, maar niet van harte
Na de megafoon nu de microfoonquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zouden die gewoon een eigen microfoon bij het uitvak hebben gezet? Wat een bazen
Ik gun het beide niet echt. Utrecht is een van mijn minst favoriet teams in Nederland en Zenit is het minst favoriete team van mij in Rusland. Dan toch maar punten pakken voor de Nederlandse coefficient.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in utrecht is niet boeiend of als in ik gun t zenit ook wel?
Als Utrecht en Ajax het halen is het (uit mijn hoofd) niet minder dan vorig seizoen toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:19 schreef bijstandboy het volgende:
De Nederlandse inbreng bij Europees voetbal is wel magertjes dit seizoen
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:19 schreef bijstandboy het volgende:
De Nederlandse inbreng bij Europees voetbal is wel magertjes dit seizoen
Emanuelson is wel magerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.
Kwaliteitsgebrekquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
Jezus, wat een minderwaardigheidscomplex/faalangst/weetikveel
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.
Vitesse en Feyenoord zijn wel zeker maar ik zie hun ook niet ver komen eerlijk gezegd, of je moet geluk krijgen dat ze gunstig gaan lotenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Utrecht en Ajax het halen is het (uit mijn hoofd) niet minder dan vorig seizoen toch?
Den haag is dan ook wel erg matig in de defensie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar denken we in Den Haag anders over. Prima duo met Kerk.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Begin eerste helft was toch het leukst
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Begin eerste helft was toch het leukst
Utrecht had voor rust al op 2-0 moeten staanquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Met 0-0 heb je tenminste nog een beetje kans, maar denk dat Zenit thuis orde op zaken stelt.
Best veel kansen, voornamelijk voor Utrechtquote:
Stijn schaamt zich nooit bij verkeerde voorspellingen hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn zit nu thuis in een hoekje zich helemaal kapot te schamen.
Hallo makker, weet je waarom ik niet kijk? Wil je weten wat ik nu aan het kijken ben?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn schaamt zich nooit bij verkeerde voorspellingen hoor.
Nouja dit is al mooi meegenomen voor de coefficient, eigenlijk al bonusquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaat Utrecht er volgende week wel gewoon dik af waarschijnlijk
Een serie die je hartstikke kut vindt toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker, weet je waarom ik niet kijk? Wil je weten wat ik nu aan het kijken ben?
Wijze woordenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar GoT kijken hebben gemiddeld genomen geen leven
Eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had 'ie gezegd?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn zit nu thuis in een hoekje zich helemaal kapot te schamen.
Ja daarom, Utrecht doet het prima dit jaar in Europaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja dit is al mooi meegenomen voor de coefficient, eigenlijk al bonus
Een leven hebben is overratedquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwa, erg matig, ja. Maar in dat topic is het supergrappig om te doen alsof hij superkut is ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een serie die je hartstikke kut vindt toch?
Ja dat was wel het breekpunt eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, erg matig, ja. Maar in dat topic is het supergrappig om te doen alsof hij superkut is ja.
Jij vond de laatste aflevering ook kut.
Iets in de trant dat Zenit een kandidaat eindwinnaar is. Terwijl 'ie ze geen seconde gezien had haha.quote:
beter mistborn lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was wel het breekpunt eigenlijkben niet meer zo hyped erom
Tegen Spartak (5-1) waren ze wel goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iets in de trant dat Zenit een kandidaat eindwinnaar is. Terwijl 'ie ze geen seconde gezien had haha.
Uit en thuis is een wereld van verschil.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef Romanus het volgende:
Had eerlijk gezegd wel verwacht dat Zenit zou winnen
Ik vind dit zenit qua namen een hoop middelmaat, maar russische en oekraiense clubs zijn altijd lastig in te schattenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iets in de trant dat Zenit een kandidaat eindwinnaar is. Terwijl 'ie ze geen seconde gezien had haha.
Maar tegen Oeral en Bnei Yehuda niet zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Spartak (5-1) waren ze wel goed.
Is ook wat makkelijker opladen tegen Zenit dan tegen Osjinekquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef yats het volgende:
Die 2-0 zou gezien de return toch wel fijn zijn.
Overigens schandalig wat PSV liet zien als je nu dit Utrecht tegen Zenit ziet.
lieg nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vast ooit nog wel doen
Oeral-uit, altijd lastig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar tegen Oeral en Bnei Yehuda niet zo.
Qua naam is het juist redelijk indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit zenit qua namen een hoop middelmaat, maar russische en oekraiense clubs zijn altijd lastig in te schatten
Voorspellingen achteraf beoordelen is dan ook iets heel geksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn schaamt zich nooit bij verkeerde voorspellingen hoor.
Wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef Stabiel het volgende:
Al die 'minimaal drie punten verschil' kenners in dit topic.
Jurgen jij ook hier?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wat makkelijker opladen tegen Zenit dan tegen Osjinek
het einde was wel één van de betere eindes die ik tot nu toe gelezen heb van een trilogiequote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vond alleen het eerste deel echt leuk om te lezen, de andere twee steeds minder
Hoezo? Dat is toch juist leuk om te weten of je goed of fout zat.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorspellingen achteraf beoordelen is dan ook iets heel geks
Topkenner hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima teampje wel van Zenit
1-4 gok ik op
Dat mag geen excuus zijn. Dan zou de kwaliteit de doorslag moeten geven en dat deed het niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wat makkelijker opladen tegen Zenit dan tegen Osjinek
Maar het zegt niksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch juist leuk om te weten of je goed of fout zat.
PSV heeft ook niet zo heel veel kwaliteit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn. Dan zou de kwaliteit de doorslag moeten geven en dat deed het niet.
Nog zo'n kenner.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Mag Utrecht de eerste helft met de handen scoren?
Dan maken ze nog een kleine kans anders minimaal 3 doelpunten verschil.
True...maar toch meer dan osijek?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft ook niet zo heel veel kwaliteit.
Dus je kan beter nooit voorspellingen doen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het zegt niks
Keuzes/voorspellingen die je maakt op informatie vooraf kun je niet beoordelen met informatie achteraf, da's geen eerlijke vergelijking
Dan gaat het erom hoeveel creativiteit je hebt om door een MUUR (hoi Frank) te voetballen.quote:
Ik beoordeel je moeder wel gewoon achterafquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het zegt niks
Keuzes/voorspellingen die je maakt op informatie vooraf kun je niet beoordelen met informatie achteraf, da's geen eerlijke vergelijking
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het oordeel over de kwaliteit van de keuze of voorspelling niet op informatie achteraf gebaseerd zou moeten worden. Stukje economische theorie overigensquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je kan beter nooit voorspellingen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |