Ik gun het beide niet echt. Utrecht is een van mijn minst favoriet teams in Nederland en Zenit is het minst favoriete team van mij in Rusland. Dan toch maar punten pakken voor de Nederlandse coefficient.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in utrecht is niet boeiend of als in ik gun t zenit ook wel?
Als Utrecht en Ajax het halen is het (uit mijn hoofd) niet minder dan vorig seizoen toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:19 schreef bijstandboy het volgende:
De Nederlandse inbreng bij Europees voetbal is wel magertjes dit seizoen
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:19 schreef bijstandboy het volgende:
De Nederlandse inbreng bij Europees voetbal is wel magertjes dit seizoen
Emanuelson is wel magerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.
Kwaliteitsgebrekquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
Jezus, wat een minderwaardigheidscomplex/faalangst/weetikveel
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.
Vitesse en Feyenoord zijn wel zeker maar ik zie hun ook niet ver komen eerlijk gezegd, of je moet geluk krijgen dat ze gunstig gaan lotenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Utrecht en Ajax het halen is het (uit mijn hoofd) niet minder dan vorig seizoen toch?
Den haag is dan ook wel erg matig in de defensie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar denken we in Den Haag anders over. Prima duo met Kerk.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Begin eerste helft was toch het leukst
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Begin eerste helft was toch het leukst
Utrecht had voor rust al op 2-0 moeten staanquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Met 0-0 heb je tenminste nog een beetje kans, maar denk dat Zenit thuis orde op zaken stelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |