Emanuelson is wel magerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.
Kwaliteitsgebrekquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
Jezus, wat een minderwaardigheidscomplex/faalangst/weetikveel
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.
Vitesse en Feyenoord zijn wel zeker maar ik zie hun ook niet ver komen eerlijk gezegd, of je moet geluk krijgen dat ze gunstig gaan lotenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Utrecht en Ajax het halen is het (uit mijn hoofd) niet minder dan vorig seizoen toch?
Den haag is dan ook wel erg matig in de defensie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar denken we in Den Haag anders over. Prima duo met Kerk.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Begin eerste helft was toch het leukst
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Begin eerste helft was toch het leukst
Utrecht had voor rust al op 2-0 moeten staanquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien.
Met 0-0 heb je tenminste nog een beetje kans, maar denk dat Zenit thuis orde op zaken stelt.
Best veel kansen, voornamelijk voor Utrechtquote:
Stijn schaamt zich nooit bij verkeerde voorspellingen hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn zit nu thuis in een hoekje zich helemaal kapot te schamen.
Hallo makker, weet je waarom ik niet kijk? Wil je weten wat ik nu aan het kijken ben?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn schaamt zich nooit bij verkeerde voorspellingen hoor.
Nouja dit is al mooi meegenomen voor de coefficient, eigenlijk al bonusquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaat Utrecht er volgende week wel gewoon dik af waarschijnlijk
Een serie die je hartstikke kut vindt toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker, weet je waarom ik niet kijk? Wil je weten wat ik nu aan het kijken ben?
Wijze woordenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar GoT kijken hebben gemiddeld genomen geen leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |