Paar elastieken om z'n hoofd doet wonderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef Wicky15 het volgende:
Van der Meer vind ik echt een verschrikkelijke speler
Kerk doet het best aardig vandaagquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kerk tegen criscito, voorzichtig gelachen
Die grensrechter ziet er wel uit als een Rusquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Paul het volgende:
Is de scheids tegen Utrecht aan het fluiten volgens jullie? Volgens ons in het stadion is de scheids omgekocht.
Dan zal de scheids het wel goed zienquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Paul het volgende:
Is de scheids tegen Utrecht aan het fluiten volgens jullie? Volgens ons in het stadion is de scheids omgekocht.
waarom als het te saai is kan datquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Typisch het volgende:
Je bent toch ook wel een josti als je in het stadion gaat zitten fokken.
Ga bier halen mongoolquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Paul het volgende:
Doe niet zo debiel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft een betaalde zender als FOX reclames?
Om geld te verdienen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft een betaalde zender als FOX reclames?
was typo ik bedoelde als het ff stil ligt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was de eerste helft niet echt saai
Marokkaantje terug in oranje genotquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:51 schreef Vasion het volgende:
VBL / Van Persie TERUG in Oranje - Rusland, here we come!
Krijgt ze ook wel vaak recht op zich afquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Keepertje pakt veel maar weinig vast
Voor wie ben jij?quote:
Ik denk dat eerste eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:13 schreef Romanus het volgende:
Haha misschien komt het omdat ik een Russische stream kijk (en dus ander geluid) maar dat handjevol Zenit fans maakt nog veel geluid
Zouden die gewoon een eigen microfoon bij het uitvak hebben gezet? Wat een bazenquote:
Als in utrecht is niet boeiend of als in ik gun t zenit ook wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Utrecht, maar niet van harte
Na de megafoon nu de microfoonquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zouden die gewoon een eigen microfoon bij het uitvak hebben gezet? Wat een bazen
Ik gun het beide niet echt. Utrecht is een van mijn minst favoriet teams in Nederland en Zenit is het minst favoriete team van mij in Rusland. Dan toch maar punten pakken voor de Nederlandse coefficient.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in utrecht is niet boeiend of als in ik gun t zenit ook wel?
Als Utrecht en Ajax het halen is het (uit mijn hoofd) niet minder dan vorig seizoen toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:19 schreef bijstandboy het volgende:
De Nederlandse inbreng bij Europees voetbal is wel magertjes dit seizoen
v/d Maarel, Braafheid, v/d Meer, v/d Streek, Emanuelson, Kerk, Labyad en Ayoub. Noem het maar mager.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:19 schreef bijstandboy het volgende:
De Nederlandse inbreng bij Europees voetbal is wel magertjes dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |