lieg nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vast ooit nog wel doen
Oeral-uit, altijd lastig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar tegen Oeral en Bnei Yehuda niet zo.
Qua naam is het juist redelijk indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit zenit qua namen een hoop middelmaat, maar russische en oekraiense clubs zijn altijd lastig in te schatten
Voorspellingen achteraf beoordelen is dan ook iets heel geksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn schaamt zich nooit bij verkeerde voorspellingen hoor.
Wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef Stabiel het volgende:
Al die 'minimaal drie punten verschil' kenners in dit topic.
Jurgen jij ook hier?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wat makkelijker opladen tegen Zenit dan tegen Osjinek
het einde was wel één van de betere eindes die ik tot nu toe gelezen heb van een trilogiequote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vond alleen het eerste deel echt leuk om te lezen, de andere twee steeds minder
Hoezo? Dat is toch juist leuk om te weten of je goed of fout zat.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorspellingen achteraf beoordelen is dan ook iets heel geks
Topkenner hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima teampje wel van Zenit
1-4 gok ik op
Dat mag geen excuus zijn. Dan zou de kwaliteit de doorslag moeten geven en dat deed het niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wat makkelijker opladen tegen Zenit dan tegen Osjinek
Maar het zegt niksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch juist leuk om te weten of je goed of fout zat.
PSV heeft ook niet zo heel veel kwaliteit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn. Dan zou de kwaliteit de doorslag moeten geven en dat deed het niet.
Nog zo'n kenner.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Mag Utrecht de eerste helft met de handen scoren?
Dan maken ze nog een kleine kans anders minimaal 3 doelpunten verschil.
True...maar toch meer dan osijek?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft ook niet zo heel veel kwaliteit.
Dus je kan beter nooit voorspellingen doen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het zegt niks
Keuzes/voorspellingen die je maakt op informatie vooraf kun je niet beoordelen met informatie achteraf, da's geen eerlijke vergelijking
Dan gaat het erom hoeveel creativiteit je hebt om door een MUUR (hoi Frank) te voetballen.quote:
Ik beoordeel je moeder wel gewoon achterafquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het zegt niks
Keuzes/voorspellingen die je maakt op informatie vooraf kun je niet beoordelen met informatie achteraf, da's geen eerlijke vergelijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |