quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je eentje geeft wijzig ik hem voor je.
Huh kan je het niet met quote haakjes kopiėren en plakken dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
Wil je het misschien zonder quote-haakjes doen? Dit is mobiel niet te doen voor mij. Sorry.
Nee die tekst verdwijnt als ik jou citeer.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh kan je het niet met quote haakjes kopiėren en plakken dan?
Ohjaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:53 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa, OP-genot!
[..]
Nee die tekst verdwijnt als ik jou citeer.
Is een dag verplaatst. Ben vergeten waarom.quote:
Veiligheidsredenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een dag verplaatst. Ben vergeten waarom.
Maar waarom dan ?quote:
Ajax speelt morgen ook thuis, Utrecht zou dan op dezelfde dag ook thuis moeten. Niet echt handig aangezien er zo'n 800 Zenitfans (misschien wel via Amsterdam) naar Utrecht gaan. Het zijn natuurlijk ook geen lieverdjes.quote:
Voetbal.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen ook thuis, Utrecht zou dan op dezelfde dag ook thuis moeten. Niet echt handig aangezien er zo'n 800 Zenitfans (misschien wel via Amsterdam) naar Utrecht gaan. Het zijn natuurlijk ook geen lieverdjes.
Het is voor de autoriteiten dan ook makkelijker om het te splitsen, zoals nu gedaan is. Krijg je minder gezeik met al die fans.
Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Voetbal.
Het zou verboden moeten worden.
Tuurlijk. Simpel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen ook thuis, Utrecht zou dan op dezelfde dag ook thuis moeten. Niet echt handig aangezien er zo'n 800 Zenitfans (misschien wel via Amsterdam) naar Utrecht gaan. Het zijn natuurlijk ook geen lieverdjes.
Het is voor de autoriteiten dan ook makkelijker om het te splitsen, zoals nu gedaan is. Krijg je minder gezeik met al die fans.
Volgens mij Foxie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef Piles het volgende:
Wordt het nog uitgezonden op een open kanaal?
Ondanks dat het om 18 uur begint, zit het aardig vol.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:19 schreef MichelWuyts het volgende:
Zit stadion een beetje vol?
Utrecht is wel in vorm lijkt me, dus hopelijk kunnen ze in ieder geval thuis een goed resultaat neer zetten.
Om 18:22 staat het 0-4 en kunnen jullie je richten op de competitie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ondanks dat het om 18 uur begint, zit het aardig vol.
Nog 1470 kaarten.
Ik zit op de Zuidtribune in het midden. De mooiste plek
Alle supporters krijgen een wedstrijdsjaal gratis, waar we een sfeeractie mee gaan doen.
En om 17.45 uur gaan we Dafne Schippers huldigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |