Hehequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:04 schreef xpompompomx het volgende:
Pokkol en Adriaan
Pokkol en Adriaan
Dat zijn de beste vrienden
Die je maar kan vinden
Adriaan is acrobaat
En Pokkol is geen advocaat
Ik hoorde het vanochtend op de radio, maar ik begrijp nu dat het al langer speelt. Heeft dan wel lang geduurd dat Trump zelf tot het inzicht kwam dat zijn vriend schadelijk voor hem is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 07:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die geruchten over Bannon op de schopstoel zijn er toch al een tijdje? De generaals en de Kushners willen volgens mij al sinds het begin af van die engbek. We zullen zien...
"Maar hij is loyaal!"quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanochtend op de radio, maar ik begrijp nu dat het al langer speelt. Heeft dan wel lang geduurd dat Trump zelf tot het inzicht kwam dat zijn vriend schadelijk voor hem is.
Vooral Kushner wil graag van hem af. Voorlopig wilde Trump daar niet aan, maar we weten dat hij iedereen onder de bus gooit als hij daar zelf beter van wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanochtend op de radio, maar ik begrijp nu dat het al langer speelt. Heeft dan wel lang geduurd dat Trump zelf tot het inzicht kwam dat zijn vriend schadelijk voor hem is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:04 schreef xpompompomx het volgende:
Pokkol en Adriaan
Pokkol en Adriaan
Dat zijn de beste vrienden
Die je maar kan vinden
Adriaan is acrobaat
En Pokkol is geen advocaat
En terecht, haar fellatioskills zijn om te janken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paris Hilton: "Ik durfde amper over straat na uitlekken seksvideo".
Oké, bedankt Paris.
Je kan dingen ook op een tactvolle manier bespreken. Bijvoorbeeld door de minderheid zelf te vragen wat ze willen; draagvlak af te tasten; het juiste moment af te wachten; niet iedereen die het niet gelijk met je eens is voor onmens uit te schelden; het gesprek te zoeken met instellingen die daadwerkelijk iets kunnen veranderen en daarvoor een steekhoudende argumentatie voor te bereidenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel een enorme factor in de verschuiving zijn.
Het polariseren vind ik wel lastig. Aan de ene kant schaadt het de samenleving en eindig je al vrij snel met een debat waar een paar heel hard schreeuwen. Maar het is ook te makkelijk dat we geen polariserende onderwerpen moeten kunnen bespreken. Vooral omdat de heersende meerderheid vaak baat heeft bij de status quo en minderheden en hun problemen (zoals problemen met Zwarte Piet) genegeerd worden.
Ze heeft vast veel geoefend sinds die tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, haar fellatioskills zijn om te janken.
Effe kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Zou Verboden Moeten Wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
In het VK kennen ze ook al van die typische D66 gezinnetjes http://www.mirror.co.uk/n(...)y-dad-mummy-10978802
Wtfquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh het is mét commentaar.
En een 9/11 memorial opening. Never forget.
Ja, hoogst ongebruikelijk.quote:
Pamela Anderson was al beroemd, maar haar sekstape voegde wel wat extra's toe.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, hoogst ongebruikelijk.
Maar goed, even snel doorheen geklikt en de kwaliteit lijkt over het algemeen inderdaad vrij mager. Is zij nu de eerste die bekend is geworden door een sekstape?
Het is de laatste tijd niet meer zo populair, lijkt het.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pamela Anderson was al beroemd, maar haar sekstape voegde wel wat extra's toe.
Maar niets geleerd vrees ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze heeft vast veel geoefend sinds die tijd.
Altijd mogelijk, ik zou daar niet echt over willen speculeren. Lijkt mij toch niet zijn belang te zijn omdat daarmee het akkoord mischien weer onzeker word.quote:
Hoe zijn die van jou dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Tape is dan ook een beetje aan achterhaald medium.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd niet meer zo populair, lijkt het.
Het toont aan dat D66 zo waterdicht is als de aars van een van hun hier prominent aanwezige leden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:39 schreef remlof het volgende:
Maar iedereen zag dat compromis toch al lichtjaren ver aankomen?
Wat is dan het probleem dat dat gelekt zou zijn? Of was het toch nog niet rond?
Misschien wil hij het akkoord polsen bij zijn achterban, redeneerde ik. CU zelf, dan zou Segers' boosheid wel erg dubieus zijn. CDA en VVD zien de coalitie volgens mij wel zitten, dus die hebben ook niet een motief.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd mogelijk, ik zou daar niet echt over willen speculeren. Lijkt mij toch niet zijn belang te zijn omdat daarmee het akkoord mischien weer onzeker word.
Jilek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er staat "nek" op de microfoon, geen "lek".
Je kan tussen de camera en de daarop gemonteerde microfoon ook gewoon nog de contouren zien van die immer aanwezige, mega-onsympathieke neplach van die reporter.quote:
Oh ik vind Jaïr Ferwerda wel grappig. Het beste van die hele gare Jinek-show eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kan tussen de camera en de daarop gemonteerde microfoon ook gewoon nog de contouren zien van die immer aanwezige, mega-onsympathieke neplach van die reporter.
Ze schijnt overigens veel bier te drinken tijdens een uitzending. Drie glazen in een uurtje. Dat zou ik wel wat veel vinden op mijn werk.quote:
Ik drink ook wel eens drie glazen bier per uur terwijl ik werk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze schijnt overigens veel bier te drinken tijdens een uitzending. Drie glazen in een uurtje. Dat zou ik wel wat veel vinden op mijn werk.
Ah ja, ik had eigenlijk al moeten weten natuurlijk dat dergelijk drinkgedrag in dit cafe niet als opzienbarend gezien wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens drie glazen bier per uur terwijl ik werk.
Haha, ze wilde nog wel zo graag dat niemand dat wist.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze schijnt overigens veel bier te drinken tijdens een uitzending. Drie glazen in een uurtje. Dat zou ik wel wat veel vinden op mijn werk.
Typisch een probleemdrinker dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, ze wilde nog wel zo graag dat niemand dat wist.
Ik ben geen fanquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik vind Jaïr Ferwerda wel grappig. Het beste van die hele gare Jinek-show eigenlijk.
[ afbeelding ]
Tsjechische roots hè. Was daar eens in een glasblazerij. Staan die werknemers de hele dag naast die ovens, dus het is echt afzien. Om het een beetje dragelijk te maken en de verloren vloeistoffen aan te vullen zopen ze de hele dag door bier. Aan het begin van de werkdag werden de nette glazen en servies geblazen. Aan het eind van de dag de kunstwerkjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja. Ier zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie een exotische voornaam heeft zeker.
Lekker als je dan een keer dronken voorover in zo'n oven valt, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsjechische roots hè. Was daar eens in een glasblazerij. Staan die werknemers de hele dag naast die ovens, dus het is echt afzien. Om het een beetje dragelijk te maken en de verloren vloeistoffen aan te vullen zopen ze de hele dag door bier. Aan het begin van de werkdag werden de nette glazen en servies geblazen. Aan het eind van de dag de kunstwerkjes.
Zijn redelijk afgesloten dingen hè, die glasblaasovens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker als je dan een keer dronken voorover in zo'n oven valt, bijvoorbeeld.
Zou ook kunnen. Zuiderlijken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hihi.
Hij komt uit Helmond lees ik, vandaar je aversie wellicht.
Nou, excuses voor de drie seconden van je leven die je kwijt bent geweest aan het bekijken er van, dan.quote:
Holland wordt vergeleken met Nederland en de Randstad, dat is al vrij onzinnig. Daarnaast klopt er niets van die plaatjes, de vorm van New York is heel anders en de verhoudingen kloppen niet (Parijs is groter dan NYC, en Londen ook).quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, excuses voor de drie seconden van je leven die je kwijt bent geweest aan het bekijken er van, dan.
Oh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holland wordt vergeleken met Nederland en de Randstad, dat is al vrij onzinnig. Daarnaast klopt er niets van die plaatjes, de vorm van New York is heel anders en de verhoudingen kloppen niet (Parijs is groter dan NYC, en Londen ook).
Maar wat je eigenlijk gewoon laat zien is dat een redelijk dichtbevolkt gebied lijkt op een ander redelijk dichtbevolkt gebied. Whoop whoop.
Was in 2015 al gehakt van gemaakt op reddit zie ik. Nog meer verspilde moeite.quote:
Volgens mij zit die aars aardig dicht hij is toch de gever?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het toont aan dat D66 zo waterdicht is als de aars van een van hun hier prominent aanwezige leden.
Volgens mij kloppen die zaken prima. Bij New York City zit bijvoorbeeld Jersey City er ook bij, maar dat is bij andere plaatjes ook zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holland wordt vergeleken met Nederland en de Randstad, dat is al vrij onzinnig. Daarnaast klopt er niets van die plaatjes, de vorm van New York is heel anders en de verhoudingen kloppen niet (Parijs is groter dan NYC, en Londen ook). [..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik heb fantastische befskills, beter zelfs dan Herman Brusselmans. Hoe zijn die van jou?
Hij stond trouwens bij ons op de boot. Ook een crew van Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik vind Jaïr Ferwerda wel grappig. Het beste van die hele gare Jinek-show eigenlijk.
[ afbeelding ]
twitter:JPY_Kurdish twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 07:43:11Today's UK: It's increasingly difficult for Police to arrest Muslim criminals due to Muslim community protects the… https://t.co/kZKe6fJatJ reageer retweet
quote:Mishandeld homostel: ’We horen niets meer van OM’
Toch vind ik een leuke vuurpaal, getekend en al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie post er hier nu vishappende gingers?
Nee, dat krijg je met zo'n dik betaalde mod baan, dan moet je altijd paraat zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:48 schreef Reya het volgende:
Jongens toch, kan ik nou niet eens even rustig koken?
P'cies. Die Ferrari krijg je niet voor niets.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je met zo'n dik betaalde mod baan, dan moet je altijd paraat zijn.
Jij bent Brabander; je kan simpelweg niet beter weten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
Wel even oppassen dat reya niet boos wordt vanwege al dit geroddel.
Hey, niks voor jou? Jij zoekt toch nog een baan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
P'cies. Die Ferrari krijg je niet voor niets.
Koken? Niet genoeg gevreten en gezopen bij een van de vele van belastinggeld betaalde bourgondische EU-lunches?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:48 schreef Reya het volgende:
Ik heb vandaag vrij, Bennie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Koken? Niet genoeg gevreten en gezopen bij een van de vele van belastinggeld betaalde bourgondische EU-lunches?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, niks voor jou? Jij zoekt toch nog een baan?
Veel beter,Wouke.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:48 schreef Reya het volgende:
Dat ligt gelukkig nog altijd een stuk noordelijker dan de ghetto's van Brussel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij bent Brabander; je kan simpelweg niet beter weten.
Daarom kun je maar beter op de bank blijven liggen en fokken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Het is best warm hier zeg. Poepoe. Zeker om te gaan hardlopen.
Wacht, jij verwijt anderen klaplopers te zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op dinsdag? Lang weekend op kosten van de belastingbetaler zeker?
- Geen enkele Keniaan, ooit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Goed excuus om niet te gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
De EU is stiekem Britannië aan het afslepen richting de evenaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:53 schreef Kaas- het volgende:
Nu stoppen hoor mensen, anders sluit Reya het café weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |