En de KKK niet te vergeten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet Antifa bijvoorbeeld dus wel. Of inderdaad de 'Death to the west'-schreeuwende boosmoslima's.
Nu is 'name & shame' natuurlijk plotseling niet leuk meer. Terwijl die radicale alt rechtse kereltjes daar normaliter weinig moeite mee hebben. Die draaien hun hand immers niet om voor een online hetze, onder aanvoering van Cernovisch of die homo.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:14 schreef Ulx het volgende:
http://secondnexus.com/po(...)11e7b54e3f059c156cd3
Iemand heeft een name&shame site opgezet waar je gegevens van deelnemers aan de nazi marsen van Charlottesvillw kunt plaatsen. Ik ben er zelf geen voorstander van.
Het kan me echt geen hol interesseren wat mijn buurman doet zolang het niet strafbaar is en ik er geen last van heb.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou waar riekt dat naar? Ik voel hem al aankomen.
Tja, op de frontpage was er toch duidelijke ophef over een demonstratie waarbij er ISIS-vlaggen werden gespot. Nazi's en Hooligans meende de straten in te moeten in de schilderswijk in Den Haag om te protesteren tegen de Jodenhaat. Grappig want die twee groepen haten de Joden of zingen wekelijks liedjes tegen Joden.
Links tuig die dat toeliet en dergelijke. Als jouw buurman een ISIS-vlag heeft, dan vind jij dat echt prima?
Fake news bestaat inderdaad. Het is alleen vooral afkomstig uit de hoek waar jij doorgaans je nieuws vandaan haalt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Luda omschreef mij vrij goed. Ik ben anti-Clinton (en anti-establishment).
Ik hoop werkelijk dat Trump het goed gaat doen. Maar ook ik zie en erken dat hij er vaak een potje van maak, althans op het eerste gezicht. Maar ik zie ook dat men hier heel vaak erg overdrijft. Volgens ulx is Trump nu toch echt wel de sjaak... zegt ie voor de 7432e keer dit jaar.
En ja. Fake news bestaat en is al tig keer aangetoond. Mag alleen niet meer besproken worden.
Echte journalistiek is overigens al jaren dood. Tis vaak eerder entertainment dan nieuws.
Fake news is zo erg, vandaar dat je even het 4Chan bericht zo goed had gechekt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Luda omschreef mij vrij goed. Ik ben anti-Clinton (en anti-establishment).
Ik hoop werkelijk dat Trump het goed gaat doen. Maar ook ik zie en erken dat hij er vaak een potje van maak, althans op het eerste gezicht. Maar ik zie ook dat men hier heel vaak erg overdrijft. Volgens ulx is Trump nu toch echt wel de sjaak... zegt ie voor de 7432e keer dit jaar.
En ja. Fake news bestaat en is al tig keer aangetoond. Mag alleen niet meer besproken worden.
Echte journalistiek is overigens al jaren dood. Tis vaak eerder entertainment dan nieuws.
En wat effectief betekenen die approval ratings? Als ie onder een bepaalde percentage komt moet hij weg?quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Ulx het volgende:
Je hoeft maar naar de reacties van mensen met wie hij samen moet werken te kijken om te weten dat Trump zijn eigen glazen ingooit met zijn onkunde en zijn lompe gedrag.
Het is leuk voor de bühne maar hij bereikt weinig anders dan extreem lage approval ratings.
Ja, men snottert nu op internet dat het zo gemeen is voor de arme lieve kleine zielige neo-nazi.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu is 'name & shame' natuurlijk plotseling niet leuk meer. Terwijl die radicale alt rechtse kereltjes daar normaliter weinig moeite mee hebben. Die draaien hun hand immers niet om voor een online hetze, onder aanvoering van Cernovisch of die homo.
Nee, dan gaat hij nog minder voor elkaar krijgen omdat mensen in het congres niet met hem geassocieerd willen worden.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En wat effectief betekenen die approval ratings? Als ie onder een bepaalde percentage komt moet hij weg?
Ik zeg dat dat mensen die zo'n Sympathie hebben voor ISIS of NAZI dat ze een vlag gebruiken om dat aan te tonen, geen ruimte hebben in onze samenleving. Mensen die iets aanhangen dat tegen de mensheid is en uitroeien als doel heeft zijn niet helemaal fris. Misschien kunnen we die beter uit onze samenleving houden. Of zou je graag terugwillen naar de hoogtijdagen van de Nazi;s?quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het kan me echt geen hol interesseren wat mijn buurman doet zolang het niet strafbaar is en ik er geen last van heb.
Actief lid zijn van isis is overigens wel strafbaar. Een isisvlag hebben niet. Ookal ben ik het er niet mee eens.
Maar ik begrijp dus dat jij deze mensen preventief wil ruimen vanwege hun mening?
Eh, zo te lezen jij wel?quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die beter uit onze samenleving houden. Of zou je graag terugwillen naar de hoogtijdagen van de Nazi;s?
Oja Nazi's weren is Nazisme.quote:
"Het 4chan bericht"quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Fake news is zo erg, vandaar dat je even het 4Chan bericht zo goed had gechekt.
En dagenlang zeuren op Anti-fa, terwijl er Nazi-vlaggen rondliepen en er werd door heel veel mensen tegen Joden gezongen, maar het duurde jou 2 dagen voordat je ook je afschuw uitsprak ipv allerlei verdedigende argumenten.
Dat anitClinton gedoe is ook al diep triest. Straks ga je nog zeggen dat die man in die auto door Soros werd betaald...
Oh. Ik wist niet dat approval ratings zo werkten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, dan gaat hij nog minder voor elkaar krijgen omdat mensen in het congres niet met hem geassocieerd willen worden.
Als er geweld is uit die richting veroordeel ik dat ja.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Het 4chan bericht"ik denk niet dat jij snapt hoe 4chan werkt.
Antifa vind ik overigens enger dan nazi's. Nazi's zijn er gelukkig niet veel van en worden door bijna iedereen uitgekotst. Antifa daarentegen lijkt veel steun te hebben, ook hier. Terwijl ze gewoon niks anders zijn dan linkse fascisten. Zeer gewelddadige groepering.
Heb jij het geweld uit die hoek al veroordeeld?
Echt? En wie waren dat? Wie heeft er gezegd dat het geweld in Hamburg, van de hier aanwezigen ok was? Noem even namen die jij schint te weten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:04 schreef pieter.m het volgende:
Het zijn exact dezelfden die bij acties van Antifa niets zeggen die nu gillen dat Trump extreem rechts moet benoemen.
Meten met 2 maten, noemen ze dat.
Over die nette mensen gesproken.... hoeveel en wie van hen heeft er inderdaad al een asielzoeker in zn eigen huis opgenomen?
Mensen weren om hun denkbeelden is autoritair. Precies de strategie van autoritaire regimes zoals de nazi's, ja.quote:
Mag ik jou uit mijn huis weren als jij een nazi bent? Mag ik jou ontslaan omdat ik niet wil dat jij als verkoper met mijn bedrijf geassocieerd word zijnde een nazi?quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mensen weren om hun denkbeelden is autoritair. Precies de strategie van autoritaire regimes zoals de nazi's, ja.
Ik ben eerder voor goede opleidingen, voorlichting, zorg, en alle andere zaken die voor een stabiele samenleving zorgen. Liever dat dan genocide plegen op andersdenkenden waar jij naar lijkt te hinten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat mensen die zo'n Sympathie hebben voor ISIS of NAZI dat ze een vlag gebruiken om dat aan te tonen, geen ruimte hebben in onze samenleving. Mensen die iets aanhangen dat tegen de mensheid is en uitroeien als doel heeft zijn niet helemaal fris. Misschien kunnen we die beter uit onze samenleving houden. Of zou je graag terugwillen naar de hoogtijdagen van de Nazi;s?
Bedroevend laag, maar dat is net wat anders. De individuele leden hebben doorgaans niet zo'n lage approval in hun eigen district of staat; hadden ze dat wel, dan zouden ze niet herkozen worden. Men vindt juist de andere leden van congress zo beroerd... niet hun eigen lui.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat was ook alweer de approval rating van congress?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |