SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 14-08-2017 21:27:05 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Moet je achter La_Tramposa gaan fietsenquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Lijkt me behalve veels te lang ook pleuris saai, een rondje IJsselmeer, en dan de hele tijd (8 uur ofzo)( water an de ene kant weiland an de andere kant en voor je neus de reet van een toerdert. Gadverdamme.
zal wel dringen worden dan ik houd niet zo van dat gewriemel.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je achter La_Tramposa gaan fietsen
*plons* het water inquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Gewoon opzij beuken. Cavandish-style
Moet je ook maar niet in het wiel van een toerdert gaan zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Lijkt me behalve veels te lang ook pleuris saai, een rondje IJsselmeer, en dan de hele tijd (8 uur ofzo)( water an de ene kant weiland an de andere kant en voor je neus de reet van een toerdert. Gadverdamme.
Haha ben ik de toerdert? Hoezo?quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je achter La_Tramposa gaan fietsen
Nou, denk dat mannen liever naar een vrouw kijken dan naar een andere man tijdens het fietsenquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha ben ik de toerdert? Hoezo?
En dan vanaf 't ij nog 50 meter uitrollen zo 't bed van misskano in.quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:49 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Ik heb een eerste versie van een rondje IJsselmeer geklust: Rondje IJsselmeer v1
• Verzamelen in de buurt van Amsterdam centraal om 07:00 voor een bakkie koffie en dan trappen we hem om 07:15 aan.
• We rijden tegen de klok in. Ik weet niet waarom.
• We rijden voornamelijk langs het water en snijden geen stukken af.
• Ik zal nog even zoeken naar 1 of 2 relaxte/handige tussenstops.
• Ik fiets nooit in Nederland, dus ik weet niet helemaal wat handig is qua fietspad/weg, dus dat zal ik nog even fine-tunen gebaseerd op jullie feedback.
• Als we een beetje doorrijden zijn we op tijd terug voor een biertje bij Brouwerij het IJ. Een alternatief (na 20:00) is De Biertuin.
Wat mij betreft zijn de eerste 2 weekenden van september de beste mogelijkheden. Daglicht is dan ook nog >13uur.
Laat maar weten of je geinteresseerd bent en wat er eventueel anders moet.
Niet alleen tijdens het fietsen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, denk dat mannen liever naar een vrouw kijken dan naar een andere man tijdens het fietsen
Volgens mij ben je de enige tot nu toequote:Op maandag 14 augustus 2017 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan vanaf 't ij nog 50 meter uitrollen zo 't bed van misskano in.
Ik zeg, goed bekeken!
En ik kan alleen 10 september.
Voor misskano wel zo fijnquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige tot nu toe
iemand moet dat zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige tot nu toe
Oh dan doe ik meequote:Op maandag 14 augustus 2017 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zeg, goed bekeken!
10 september kan ik ook hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zeg, goed bekeken!
Dat klinkt wel interessant !quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 00:02 schreef ultra_ivo het volgende:
9 september rij ik de 200 van Merselo en 16 september de 200 (of 300) van Boekarest. Wordt krap voor me in september.
Zaterdagavond niet zoveel drinkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 00:08 schreef Rikkie99 het volgende:
Shit. Ik kom er nu pas achter dat 10 september een zondag is. Dan wordt het voor mij lastig/onmogelijk om zo vroeg in amsterdam te zijn
Hij moet dan eerst naar de kerk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zaterdagavond niet zoveel drinken
Wat is trouwens de gemiddelde snelheid waarmee jullie willen fietsen? Nog steeds >30km p/u?
Bidden kan ook op de fietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet dan eerst naar de kerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pas trouwens ook voor het rondje. Het is voor mij gevoelsmatig nog te vroeg om in een groep of alleen zo'n afstand te fietsen. Zet hem op het lijstje voor volgend jaar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Gelukkig niet. Zaterdag kan ik vertrekken vanuit wageningen (waar ik op kamers zit) terwijl ik zondag vanuit beek moet komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet dan eerst naar de kerk.
Wordt georganiseerd door de Roemeense randonneurs. Ik was nog m'n vakantie aan het plannen en kreeg deze tip. Vooral interesant omdat er even verder op een mooi weggetje ligtquote:
Dan blijf je toch een extra nachtje in Wageningen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:47 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zaterdag kan ik vertrekken vanuit wageningen (waar ik op kamers zit) terwijl ik zondag vanuit beek moet komen
Kan wel, maar het is dan de eerste week dat ik op kamers zit en het lijkt me dan wel fijn om effe in het weekend naar huis te gaan. Zou mijn moeder ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan blijf je toch een extra nachtje in Wageningen?
Ik woon er sinds enige tijd. Nog wat trainen voor het klimwerk, maar eenmaal helemaal pico bello in conditie, wil ik ook wat tochten gaan rijden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wordt georganiseerd door de Roemeense randonneurs. Ik was nog m'n vakantie aan het plannen en kreeg deze tip. Vooral interesant omdat er even verder op een mooi weggetje ligt
Awhquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:20 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is dan de eerste week dat ik op kamers zit en het lijkt me dan wel fijn om effe in het weekend naar huis te gaan. Zou mijn moeder ook wel waarderen.
Schattig hequote:
hahaha toerdersquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:22 schreef xzaz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_over_de_pis.html
Ja dat is het wel zo'n beetje, is mijn ervaring na een paar keer het IJsselmeer rond :-)quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou lekker naar de Provence gaan om wijn te drinken, dat kan daar ook erg goed en volgens mij heb je daar meer talent voor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kom nog steeds niet echt aan fietsen toe, maar heb al wel het begin van september vrij genomen om in het Zuiden ergens in de warmte te fietsen en kamperen. Alleen een serieuse trektocht, met zo weinig inhoud als ik nu heb wordt belachelijk.
Dus ik denk nu maar, fiets in de auto, en richting Ardeche/Provence rijden, en dan om de paar dagen van camping veranderen, zodat ik overdag grotendeels ritten kan plannen zonder bagage.
Ik krijg nu nog telkens weer last van instabiliteit in m'n knie zodra ik niet een paar keer per week naar de gym ga voor m'n oefeningen, en die combineren met fietsen en daarnaast werken, trek ik niet.
Dus dan maar zo, lekker fietsen in een warm zonnetje (is het plan) zodat ik weer wat inhoud krijg, en alles wat ik nodig heb voor m'n lunges etc is een stukje vlakke grond, en een stoep of andere verhoging, dus dat vind ik altijd wel onderweg. En planken kan ik ook voor de tent.
Ik merk dat nu m'n benen even sterk beginnen te zijn, ik voortdurend last heb van m'n lage ruspieren. Die zijn natuurlijk ook niet goed in balans, door dat jaren scheef lopen, dus wel nog even denk ik bij de fysio checken wat goeie oefeningen zijn, maar ik ken m'n lichaam onderdehand een beetje. Nu ik m'n heupen weer normaal gebruik, zie je de problemen in de lage rug. Als die helemaal weer OK is zal er wel een schouderprobleem opduiken, totdat uiteindelijk we het feest afmaken met een verstuikt oorlelletje ofzo...In 2018 wil ik toch weer eens aan een meet meedoen. Zou leuk zijn!
Het brevet in Boekarest is vlak, tenminste dat wat ik als Limburger vlak noemquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik woon er sinds enige tijd. Nog wat trainen voor het klimwerk, maar eenmaal helemaal pico bello in conditie, wil ik ook wat tochten gaan rijden.
Vooral op de MTB lijkt het me heerlijk (hier heb ik offroad eigenlijk alleen paden die steil omhoog of omlaag lopen).
Ik ben multi-getalenteerd inderdaad...ik denk zo, uurtje of vier fietsen per dag, en verder met schetsblok een pitoresk dorpspleintje ofzo tekenen, rosee'tje, lavendel of violen ijsje...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar de Provence gaan om wijn te drinken, dat kan daar ook erg goed en volgens mij heb je daar meer talent voor.
Ik kom net uit de Provence, en ik moest er met die hitte niet aan denken om 4u per dag te fietsen. Tot 11u was het prima, daarna wilde je alleen maar in de schaduw bij het zwembad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ben multi-getalenteerd inderdaad...ik denk zo, uurtje of vier fietsen per dag, en verder met schetsblok een pitoresk dorpspleintje ofzo tekenen, rosee'tje, lavendel of violen ijsje...
Ik wil juist eens lief voor mezelf zijn tijdens deze keer...en normaal gesproken is een trektocht puur genieten, vind ik tenminste.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
waarom toch altijd dat strafkamp willen maken van je vakantie??
train je dan te weinig? Sporten doe je het hele jaar en op verkansie moet je uitrusten en een beetje trainen evt.
Daarom ga ik in september, dan moeten net de randjes er af zijn. Maar omdat ik nu geen treintickets hoef te reserveren kan ik de bestemming aanpassen aan waar het lekker warm is, maar niet te.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik kom net uit de Provence, en ik moest er met die hitte niet aan denken om 4u per dag te fietsen. Tot 11u was het prima, daarna wilde je alleen maar in de schaduw bij het zwembad.
Nou...ik ben vorig weekend naar de Lokerse feesten geweest, en op een camping op een kilometer of tien gestaan met mn tentje. Dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:35 schreef muzas het volgende:
fietsen en wijn zuipen op verkansie...Niks lekkerders dan eerst wat uurtjes fietsen, en dan 6miljard kCal aan kaas en wijn naar binnen hengsten.
Maar als ik net als cap_fab al half uit elkaar pleur bij het inpakken van mn fietstas zou ik m ook thuislaten denk ik.
Ga samen met mij naar Griekenlandquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Daarom ga ik in september, dan moeten net de randjes er af zijn. Maar omdat ik nu geen treintickets hoef te reserveren kan ik de bestemming aanpassen aan waar het lekker warm is, maar niet te.
Die ervaring had ik vorig jaar ook. Het was gewoon te warm voor enorme monstertochten. Het kost m'n innerlijke autist ff moeite, maar dan pas ik me aan en ga ik 's ochtends en wat korter fietsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik kom net uit de Provence, en ik moest er met die hitte niet aan denken om 4u per dag te fietsen. Tot 11u was het prima, daarna wilde je alleen maar in de schaduw bij het zwembad.
Ga je daar fietsen? Ik heb hele, eh, interesante dingen gehoord over Griekse automobilisten en fietsers...quote:
Waar zat je trouwens?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga daar fietsenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ga je daar fietsen? Ik heb hele, eh, interesante dingen gehoord over Griekse automobilisten en fietsers...
Cool.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga daar fietsenen op dat kleine eilandje waar ik naartoe ga maak ik me niet zoveel zorgen
Maar eerst wat meer trainenquote:
Ik ga naar één van de Ionische Eilandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Cool.
Deze route claimt wel dat ze rustige weggetjes gebruiken, maar ik weet het niet...https://www.cyclingeurope.nl/routes/griekenland/index.php,
Ik ook. Vind het heerlijk om ook eens ochtends lekker te chillen ipv snel van bed en snel ontbijten voordat de horrorzon weer tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die ervaring had ik vorig jaar ook. Het was gewoon te warm voor enorme monstertochten. Het kost m'n innerlijke autist ff moeite, maar dan pas ik me aan en ga ik 's ochtends en wat korter fietsen.
Fietsen is op m'n vakanties altijd wel het centrale thema, maar ik waak er wel voor dat ik mezelf niet in tweeën trek. Ik fiets normaal zo'n 10-12 uur per week. Op vakantie is dat echt niet meer dan 20.
Kortom; wijn, bier, bbq en chillen zijn minimaal zo belangrijk.
Bedoin. Camping La Garenne. Hele mooie camping in een bos (veel schaduwplekken) op 150m lopen van het centrum.quote:
thxquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
zojuist de wahoo elemnt bolt besteld bij Futuremshop,
199.99 vs 239 wat hij normaal kost.
(actie loopt alleen vandaag)
https://www.futurumshop.nl/zomerkalender
Ben benieuwd hoe hij bevalt
Ja, de aanbieding van 200 euro kan je gewoon niet laten liggen. En ik heb gewoon teveel problemen met de edge 820 dat de keuze snel gemaakt is.quote:
Heb hem ook gekocht toen hij 200 euro wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:05 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ja, de aanbieding van 200 euro kan je gewoon niet laten liggen. En ik heb gewoon teveel problemen met de edge 820 dat de keuze snel gemaakt is.
Persoonlijk vind ik het scherm van de 820 niet te klein voor navigeren. Ondanks dat mijn ogen niet de beste zijn. Maar ik heb constant vastlopers tijdens navigeren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:05 schreef Matedeor het volgende:
Ook misschien maar die Wahoo Bolt bestellen, zat te twijfelen tussen deze en 820. Maar is nu wel flink prijsverschil. Ben nog steeds wel beetje bang dat scherm klein is bij navigeren.
De bolt heeft sensorenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:13 schreef Najieto het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het scherm van de 820 niet te klein voor navigeren. Ondanks dat mijn ogen niet de beste zijn. Maar ik heb constant vastlopers tijdens navigeren.
De elemnt zonder sensoren kun je vandaag nog voor 200 euro kopen bij Futurumshop.
Ik heb ook een TomTom horloge, maar de batterij is rampzalig voor langere rittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Even voor mij gemoedsrust, als ik die navigatie bijna niet ga gebruiken en al een TomTom horloge heb, dan is ie overbodig toch?
mijne doet het een uurtje of 5 a 6 denk ik. Dat red ik wel met mijn ritjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook een TomTom horloge, maar de batterij is rampzalig voor langere ritten
Ja en je stuur is veel mooier zonder zo een ding erop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mijne doet het een uurtje of 5 a 6 denk ik. Dat red ik wel met mijn ritjes.
En ik zou die wahoo wel willen, maar vind het ook wel weer veel geld.
Ja, die van mij ook en dat red ik inmiddels niet meer met mijn ritjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mijne doet het een uurtje of 5 a 6 denk ik. Dat red ik wel met mijn ritjes.
En ik zou die wahoo wel willen, maar vind het ook wel weer veel geld.
Ik had mijn TomTom horloge op het stuurquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en je stuur is veel mooier zonder zo een ding erop.
maar nu moet ik naar rechts corrigeren vanwege dat enorme horloge aan mn polsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en je stuur is veel mooier zonder zo een ding erop.
misschien volgend voorjaar dan maar, dit seizoen red ik nog wel zonderquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook en dat red ik inmiddels niet meer met mijn ritjesen natuurlijk, het is veel geld. Máár, het is het geld waard, dat wel
Heb je niet dat hippe rubberen bandje aan je stuur?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar nu moet ik naar rechts corrigeren vanwege dat enorme horloge aan mn pols
nee, dan meet ie Mn hartslag zo slechtquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je niet dat hippe rubberen bandje aan je stuur?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
De bolt heeft sensorenalleen niet aan de zijkant. En het scherm is zeker niet te klein voor navigeren
edit: wacht.. je doelt op de hartslagmeter enzo
Erm, ja dan moet je wel een hartslagmeter hebben. Anders meet hij de hartslag van je stuurquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, dan meet ie Mn hartslag zo slecht
quote:
Oke dan gaan we er maar voor. Sensoren ga ik later nog wel kijken of ik die nodig heb.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
De bolt heeft sensorenalleen niet aan de zijkant. En het scherm is zeker niet te klein voor navigeren
edit: wacht.. je doelt op de hartslagmeter enzo
Jij mag ook wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer ook al jaren blessure vrij te komen
Hmm.. hartslag is leuk voor de heb, maar snelheid is toch wel een aanrader. Anders gaat het op basis van GPS en dat is niet altijd even nauwkeurig. Rij je ineens 40 bij het uitrollenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:25 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Oke dan gaan we er maar voor. Sensoren ga ik later nog wel kijken of ik die nodig heb.
Ik merk zelf dat hij minder schommelt met de snelheden. En ik zie de snelheid op dezelfde pagina als mijn routekaart, dus dan valt het opquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:35 schreef MarcoD het volgende:
Ik rij al jaren zonder snelheidssensor. ook weinig problemen met snelheid van de gps.. Nu staat dat bij mij ook ergens achterin op een verzamelpagina dus ik let er eigenlijk ook nooit op.
Ja dat hij minder schommelt is zo ja, maar voor strava oid heeft het geen toevoeging.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat hij minder schommelt met de snelheden. En ik zie de snelheid op dezelfde pagina als mijn routekaart, dus dan valt het op
Hoe weet je dat ik geen vermogensmeter heb?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat hij minder schommelt is zo ja, maar voor strava oid heeft het geen toevoeging.
Maar voor een #cijferfetisjist kan ik het begrijpenMaar goed dat je geen vermogensmeter heb dan wordt je helemaal gek.
Omdat je dan al 100 keer had gemeld hoe fantastisch een vermogensmeter isquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik geen vermogensmeter heb?stalk je me?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Omdat je dan al 100 keer had gemeld hoe fantastisch een vermogensmeter is
aangifte doen, doorrijden na ongeval is strafbaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Een vriend van me is gister langs de ringvaart trouwens door een tokkie op een tomos van zn fiets gereden... en dat viswijf is na wat schelden gewoon doorgereden. Zijn achterderrie en achterwiel kapot...
Alsof daar iets mee geburt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:56 schreef dop het volgende:
[..]
aangifte doen, doorrijden na ongeval is strafbaar.
hahahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Snelheid vind ik wel belangrijk dat het klopt, toch maar erbij kopen dan.quote:[..]
Hmm.. hartslag is leuk voor de heb, maar snelheid is toch wel een aanrader. Anders gaat het op basis van GPS en dat is niet altijd even nauwkeurig. Rij je ineens 40 bij het uitrollen. Heb zelf niks van Wahoo gekocht, maar gebruik wat ik had liggen van TomTom
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
*duikt weg in de bosjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik geen vermogensmeter heb?stalk je me?
Dat is een bundel, waar ook de cadans bij zit. Die meet je RPM, wat leuk is voor cijferfetisjisten, zoals ik. Maar ook weer niet noodzakelijk. Met alleen de snelheidsmeter kun je volstaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:16 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Snelheid vind ik wel belangrijk dat het klopt, toch maar erbij kopen dan.
Dit heb je dan nodig toch (in ieder geval die snelheidssensor: https://www.futurumshop.n(...)-cadans-bundel.phtml ?
quote:
quote:
Bedankt! Heb hem besteld, cadans bestel ik er misschien later nog bij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is een bundel, waar ook de cadans bij zit. Die meet je RPM, wat leuk is voor cijferfetisjisten, zoals ik. Maar ook weer niet noodzakelijk. Met alleen de snelheidsmeter kun je volstaan.
https://www.futurumshop.n(...)-ant-bluetooth.phtml
Heb hem zelf niet trouwens, maar de reviews zien er goed uit.
[..]
[..]
Gaat natuurlijk niet om 28,1 en 28,3. Dat boeit mij zelfs nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:07 schreef poiuytr het volgende:
Rij sinds ik een een gps heb ook zonder al die sensoren, interesseert me niks of het nou 28,1 of 28,3 gemiddeld was. Laat m'n GPS ook altijd tijdens pauzes doorlopen, omdat ik te slordig ben om hem weer aan te drukken of pas na halfuur weer door heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |