abonnement Unibet Coolblue
pi_173138295
Uitgerekende data:

2017

20 augustus: Skittles (jongen)
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
3 september: dobbey (meisje)
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage (jongen)

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)


2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa
11 februari: OliviaIsTaken
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader]

2 maart: Kimpossible
9 maart: Songeur
15 maart: SilverSjoiis
19 maart: D.U.M.A.N.
19 maart: Little Miss Naughty
27 maart: Mabawa.

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 16-08-2017 20:33:37 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173138484
Mijn post nog een keer:

Kim wat fijn! O+

Minilot yay voor de goede echo! En wat een mooie plaatjes! O+
En jongetjes zijn tof! (denk ik, ik heb nog geen ervaring ;) )
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:20:17 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173138558
Minilot! Ik denk dat we een jongensboks kunnen doen, want dat onderste plaatje is bijna precies wat ik snel voorbij zag komen bij onze 20 weken echo. :o :D
Toch vind ik het leuk om geen zekerheid te hebben O+
En zoals jij omschrijft gingen de eerste echte duidelijke bewegingen bij mij ook! Opeens een poeier en daarna nog wat zachtere poeiertjes. Sindsdien voel ik hem elke dag wel!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:21:44 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173138586
Oh. En een goede echo voor Kim! Wat fijn! *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173138843
Kim goede echo! *O*

Minilot wat een mooie echo-foto's O+ en een jongetje in je buik *O*

LuDann medische echo vandaag! Hopelijk is alles goed O+
pi_173138868
Oh wauw minilot, prachtige foto's zeg! En een jongetje, wat fijn! *G* Lekker shoppen nu. 8-)

Kim een goede echo, super! *O*

Onze 14 weken echo was ook goed, geen structurele afwijkingen gevonden. Heel bewegelijke baby, in tegenstelling tot onze eerste. Het duurde dus wel lang. :P Placenta ligt achter dit keer en dat in combinatie met een bewegelijke baby voorspelt wat voor strakjes qua voelen van trappen. :P

Foteau, niet zo duidelijk helaas want het echo apparaat van het ziekenhuis is nogal ancient geloof ik. Handjes voor het gezichtje. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik wel een fijn gesprek gehad met een gyn. Ze was toevallig diegene die mijn KS heeft uitgevoerd en ze nam de tijd om wat vragen te beantwoorden, wat ik erg op prijs stelde. Ze vertelde dat mijn kans op een geslaagde vaginale bevalling 65% is (had daar een tooltje voor) en als ook dit kind aan de grote kant blijkt, dan is die kans 55%. Ze nam een aantal factoren mee zoals BMI, eerder een vaginale bevalling gehad of niet en etnische achtergrond.

Dat is echter gewoon een soort algemene kans na een eerdere KS. In mijn geval zei ze dat ze gekeken heeft of ze kon achterhalen waarom Wolk niet in wilde dalen maar dat ze dat niet te weten is gekomen. Of mijn weeën waren niet krachtig genoeg (zo voelden ze niet :') ) of er was sprake van een disproportie (het hoofd paste niet door mijn bekken). Van deze 2 dingen kon ze me niet vertellen wat de kans op herhaling was, jammer genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door LuDann op 14-08-2017 16:47:18 ]
pi_173138954
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:16 schreef twist02 het volgende:
Mijn post nog een keer:

Kim wat fijn! O+

Minilot yay voor de goede echo! En wat een mooie plaatjes! O+
En jongetjes zijn tof! (denk ik, ik heb nog geen ervaring ;) )
Wil je mijn UD in de OP aanpassen naar 13 februari?
pi_173138994
*O* voor een jongen + voor LuDanns goede echo.
Protège moi de mes désirs.
pi_173139041
Zijn jullie bekend met de Chinese kalender? :P Aan de hand van de leeftijd van moeder en de maand van conceptie zou vooraf al bepaald zijn wat het geslacht van het kind wordt. :P Tot nu toe klopt het in mijn omgeving helemaal. Ben benieuwd of het bij jullie ook klopt.

https://wij.nl/zwanger-in(...)se-geslachtskalender

Als ik dit mag geloven, krijg ik een jongentje. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173139113
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn jullie bekend met de Chinese kalender? :P Aan de hand van de leeftijd van moeder en de maand van conceptie zou vooraf al bepaald zijn wat het geslacht van het kind wordt. :P Tot nu toe klopt het in mijn omgeving helemaal. Ben benieuwd of het bij jullie ook klopt.

https://wij.nl/zwanger-in(...)se-geslachtskalender

Als ik dit mag geloven, krijg ik een jongentje. O+
:Y klopt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 16:45:58 #11
382129 crew  Donna
pi_173139115
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn jullie bekend met de Chinese kalender? :P Aan de hand van de leeftijd van moeder en de maand van conceptie zou vooraf al bepaald zijn wat het geslacht van het kind wordt. :P Tot nu toe klopt het in mijn omgeving helemaal. Ben benieuwd of het bij jullie ook klopt.

https://wij.nl/zwanger-in(...)se-geslachtskalender

Als ik dit mag geloven, krijg ik een jongentje. O+
Wij zouden dan ook een jongetje krijgen. Ik zit ook heel erg met een jongetje in m'n hoofd. Meisje zou echt wel even omschakelen worden haha.

Maar, eerst op naar donderdag. Ik spuug gezellig iedere ochtend so far, dus ik heb heel goede hoop. Ik voel me iig een stuk zwangerderderder dan vorige keer toen het mis was. Hopelijk is dit voor mij iets waarop ik kan vertrouwen.
Zou me echt compleet genaaid voelen door m'n eigen lichaam anders. :X
pi_173139124
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:39 schreef LuDann het volgende:

[..]

Wil je mijn UD in de OP aanpassen naar 13 februari?
Gedaan! En fijn van de goede echo en het fijne gesprek! :)

En Duman, ik zou me er niet al te blind op staren ;) met 50% kans lijk je al snel opvallend vaak goed te gokken natuurlijk :+

Edit: bij mij 1x fout en 1x goed, precies op kansniveau dus :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173139143
Jeej voor goede echo's! *O*

Minilot, leuk hè die schopjes O+ Ik voel ze sinds ruim een week echt goed en ook wel echt dagelijks nu. Maakt alles ook direct een stuk minder spannend, omdat ik regelmatig even merk dat ie er nog is O+

En boks voor ook een jongetje :s)
pi_173139228
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn jullie bekend met de Chinese kalender? :P Aan de hand van de leeftijd van moeder en de maand van conceptie zou vooraf al bepaald zijn wat het geslacht van het kind wordt. :P Tot nu toe klopt het in mijn omgeving helemaal. Ben benieuwd of het bij jullie ook klopt.

https://wij.nl/zwanger-in(...)se-geslachtskalender

Als ik dit mag geloven, krijg ik een jongentje. O+
Klopt bij mij :Y
pi_173139288
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn jullie bekend met de Chinese kalender? :P Aan de hand van de leeftijd van moeder en de maand van conceptie zou vooraf al bepaald zijn wat het geslacht van het kind wordt. :P Tot nu toe klopt het in mijn omgeving helemaal. Ben benieuwd of het bij jullie ook klopt.

https://wij.nl/zwanger-in(...)se-geslachtskalender

Als ik dit mag geloven, krijg ik een jongentje. O+
Met die Chinese kalender moet je wel eerst uitrekenen wat je Chinese leeftijd was volgens de lunaire kalender ten tijde van conceptie. ;)

Dit tooltje doet dat voor je:

http://www.prokerala.com/(...)gender-predictor.php

Mijnes zegt meisje dit keer. O+ De vorige keer weet ik niet meer, ik geloof ook meisje.
pi_173139299
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij zouden dan ook een jongetje krijgen. Ik zit ook heel erg met een jongetje in m'n hoofd. Meisje zou echt wel even omschakelen worden haha.
Ik ook. :@ Ik heb het steeds over 'hij' en 'hem'. Bij kleding nijg ik ook steeds naar blauw/jongens kleding. Maar dat doet iedereen in mijn omgeving, zelfs degenen die graag een meisje willen zien. :P Ben benieuwd!

quote:
Maar, eerst op naar donderdag. Ik spuug gezellig iedere ochtend so far, dus ik heb heel goede hoop. Ik voel me iig een stuk zwangerderderder dan vorige keer toen het mis was. Hopelijk is dit voor mij iets waarop ik kan vertrouwen.
Zou me echt compleet genaaid voelen door m'n eigen lichaam anders. :X
Jij hebt wel alle zwangerschapskwaaltjes, of niet? :P Ik ben sinds gisteravond ook weer misselijk, maar heb gelukkig nog niet gespuugd. Hoeveel weken zal je donderdag zijn?
Protège moi de mes désirs.
pi_173139311
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

Met die Chinese kalender moet je wel eerst uitrekenen wat je Chinese leeftijd was volgens de lunaire kalender ten tijde van conceptie. ;)

Dit tooltje doet dat voor je:

http://www.prokerala.com/(...)gender-predictor.php
Oh, echt? _O-

Edit: daar komt ook jongen uit. O+ Deze kalender maakt mij een kleine 2 jaar ouder. Don't like that. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_173139388
Volgens de Chinese kalender zou Lou een jongetje moeten zijn (de enige mogelijkheid voor een jongetje bij 21 jaar ook nog) en deze baby een meisje. Slagingspercentage van 0% hier ;)
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 16:56:55 #19
382129 crew  Donna
pi_173139402
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik ook. :@ Ik heb het steeds over 'hij' en 'hem'. Bij kleding nijg ik ook steeds naar blauw/jongens kleding. Maar dat doet iedereen in mijn omgeving, zelfs degenen die graag een meisje willen zien. :P Ben benieuwd!

[..]

Jij hebt wel alle zwangerschapskwaaltjes, of niet? :P Ik ben sinds gisteravond ook weer misselijk, maar heb gelukkig nog niet gespuugd. Hoeveel weken zal je donderdag zijn?
Vreselijk. Met emefasene gaan de scherpe randjes wat van de misselijkheid af, maar spugen (gelukkig alleen 's ochtends) gaat gewoon door en ik lust bijna niks. Ik zou de hele dag wel Big Macs willen eten (die had ik voor deze zwangerschap nog nooit gehad :') ) en verder wil ik het liefst niks. Of pizza.
En alle dingen die ik niet mag.

Donderdag ben ik 7+6 volgens eigen berekening.
pi_173139452
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zijn jullie bekend met de Chinese kalender? :P Aan de hand van de leeftijd van moeder en de maand van conceptie zou vooraf al bepaald zijn wat het geslacht van het kind wordt. :P Tot nu toe klopt het in mijn omgeving helemaal. Ben benieuwd of het bij jullie ook klopt.

https://wij.nl/zwanger-in(...)se-geslachtskalender

Als ik dit mag geloven, krijg ik een jongentje. O+
Bij mij klopt het dus niet, of we krijgen een enorme verrassing in november :P

Minilot, mooie foto's zeg van je echo, en een jochie wat leuk O+ Het worden wel veel jongetjes straks hier!

LuDann, ook een goede echo *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173139480
Wat een mooie duidelijke foto's minilot! Een jongetje *O*
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 17:00:06 #22
382129 crew  Donna
pi_173139483
LuDann en Kimpossible goede echo's! *O*
pi_173139519
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

Met die Chinese kalender moet je wel eerst uitrekenen wat je Chinese leeftijd was volgens de lunaire kalender ten tijde van conceptie. ;)

Dit tooltje doet dat voor je:

http://www.prokerala.com/(...)gender-predictor.php

Mijnes zegt meisje dit keer. O+ De vorige keer weet ik niet meer, ik geloof ook meisje.
Deze zegt ook jongetje bij mij :') Dan moet er ineen keer een piemeltje aan gegroeid zijn :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173139524
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vreselijk. Met emefasene gaan de scherpe randjes wat van de misselijkheid af, maar spugen (gelukkig alleen 's ochtends) gaat gewoon door en ik lust bijna niks. Ik zou de hele dag wel Big Macs willen eten (die had ik voor deze zwangerschap nog nooit gehad :') ) en verder wil ik het liefst niks. Of pizza.
En alle dingen die ik niet mag.

Donderdag ben ik 7+6 volgens eigen berekening.
Uiteindelijk krijg je er iets moois voor terug, dus nog even doorbijten. O+
Werk je ook? Dat is wel naar als je iedere ochtend moet spugen.


Oh, ja, hier kan ik ook iedere dag frietjes enzo eten. Vooral kroketten. :@
Protège moi de mes désirs.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:02:24 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173139536
Ik zou volgens beide bovenstaande methodes een meisje krijgen :o
Dat strookt niet met mijn overtuiging dat het een jongen is... hahaha. Nou, nog een week of 10 wachten :{ Ik ben wel stiknieuwsgierig :/
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173139556
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:01 schreef rena het volgende:

[..]

Deze zegt ook jongetje bij mij :') Dan moet er ineen keer een piemeltje aan gegroeid zijn :o
De vk had destijds bij mij gezegd: "als dit geen jongen is, dan eet ik mijn hoed op". Piemeltjes kunnen dus ook verdwijnen. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:03:45 #27
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173139568
En LuDann ook een goede echo *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173139590
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vreselijk. Met emefasene gaan de scherpe randjes wat van de misselijkheid af, maar spugen (gelukkig alleen 's ochtends) gaat gewoon door en ik lust bijna niks. Ik zou de hele dag wel Big Macs willen eten (die had ik voor deze zwangerschap nog nooit gehad :') ) en verder wil ik het liefst niks. Of pizza.
En alle dingen die ik niet mag.

Donderdag ben ik 7+6 volgens eigen berekening.
Wat vreselijk zeg. Bij mij hielp de Emesafene heel goed, echt rot dat je ondanks dat nog steeds ziek bent.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:05:34 #29
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173139605
Donna, heb je al eens gevraagd om Zofran of primperan?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173139624
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:02 schreef LadyS het volgende:
Ik zou volgens beide bovenstaande methodes een meisje krijgen :o
Dat strookt niet met mijn overtuiging dat het een jongen is... hahaha. Nou, nog een week of 10 wachten :{ Ik ben wel stiknieuwsgierig :/
Oh, you and me both! Jullie komen er ook pas bij de geboorte achter lees ik?

Ik heb vandaag wel een oefening 'spot de NUB' gedaan, maar tevergeefs. :') Ook op de 4 foto's die we meekregen was niks te zien. Misschien heb ik meer mazzel met de 20 weken echo, maar mijn man die gaat weer zeggen dat we het niet willen weten dus dan moet ik het maar net treffen met een helder beeld. :P
pi_173139691
Donna sterkte! Heb je Sea bands al geprobeerd? (Ik draag ze nu nog steeds, anders krijg ik een kotsfestijn ;( )
pi_173139740
Wij hebben een pretecho gepland, maar weten niet zo goed hoe we het aan de familie's bekend moeten gaan maken. Jullie leuke ideeën? :P
pi_173139878
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

De vk had destijds bij mij gezegd: "als dit geen jongen is, dan eet ik mijn hoed op". Piemeltjes kunnen dus ook verdwijnen. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha :D Ik twijfel er ook niet aan dat het echt een meisje is door de echo's, vooral de laatste twee toonden duidelijk schaamlipjes en geen piemeltje.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173139898
Heeft er iemand ervaring met zwangerschapshaptonomie? :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173139904
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:18 schreef rena het volgende:

[..]

Hahaha :D Ik twijfel er ook niet aan dat het echt een meisje is door de echo's, vooral de laatste twee toonden duidelijk schaamlipjes en geen piemeltje.
:o :o :+
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:19:55 #36
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173139909
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh, you and me both! Jullie komen er ook pas bij de geboorte achter lees ik?

Ik heb vandaag wel een oefening 'spot de NUB' gedaan, maar tevergeefs. :') Ook op de 4 foto's die we meekregen was niks te zien. Misschien heb ik meer mazzel met de 20 weken echo, maar mijn man die gaat weer zeggen dat we het niet willen weten dus dan moet ik het maar net treffen met een helder beeld. :P
Ja, wij weten het dus niet.
Maar ik denk dus wel gezien te hebben dat het een jongen is. Zo goed als het zelfde beeld als bij minilot namelijk. Man heeft het helemaal niet gezien, dus misschien was het toch niet zo duidelijk als ik dacht :')
Verder vinden we, dat we de baby een echt jongensgezichtje heeft op de 3d echo. Toen wel even getwijfeld of we het toch niet meteen even wilde laten checken, maar konden ons bedwingen.
Ik ben dus stiknieuwsgierig, maar de magie van de onwetendheid wint het wel steeds ;)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 17:22:06 #37
382129 crew  Donna
pi_173139946
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Donna, heb je al eens gevraagd om Zofran of primperan?
Primperan had ik voor Emefasene, maar dat helpt helemaal niks en ik voel me er heel slecht door.
Emefasene werkt beter. Mocht het de spuigaten uit lopen dan weet ik dat er nog Zofran is, maar ik hoop stiekem dat het over 4 weken gewoon klaar is. 8-)

Ik werk ook nog DUMAN maar mijn baas is super en ik mag gewoon 's ochtends thuis werken als ik een slechte dag heb. Je eigen pot is toch het fijnste als het dan toch moet.
pi_173141463
Jeej voor goede echo's! *O*
LuDann, begrijp ik goed dat je een medische echo had omdat je de vorige keer een KS had?
pi_173141481
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:16 schreef twist02 het volgende:
Mijn post nog een keer:

Kim wat fijn! O+

Minilot yay voor de goede echo! En wat een mooie plaatjes! O+
En jongetjes zijn tof! (denk ik, ik heb nog geen ervaring ;) )
Mag ik ook in de OP? Mijn uitgerekende datum is 11-2 :)
Oh en jongetjes zijn inderdaad tof :)
pi_173142181
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:28 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Mag ik ook in de OP? Mijn uitgerekende datum is 11-2 :)
Oh en jongetjes zijn inderdaad tof :)
Je staat erbij! :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173142282
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh, you and me both! Jullie komen er ook pas bij de geboorte achter lees ik?

Ik heb vandaag wel een oefening 'spot de NUB' gedaan, maar tevergeefs. :') Ook op de 4 foto's die we meekregen was niks te zien. Misschien heb ik meer mazzel met de 20 weken echo, maar mijn man die gaat weer zeggen dat we het niet willen weten dus dan moet ik het maar net treffen met een helder beeld. :P
Dus je man wil het geslacht niet weten en jij wel?
Bij ons is het andersom, dus hij laat het geslacht maar op een briefje schrijven en leest dat als ik er niet bij ben :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173142989
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:27 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Jeej voor goede echo's! *O*
LuDann, begrijp ik goed dat je een medische echo had omdat je de vorige keer een KS had?
Nee, ik heb een wat medische dingetjes waardoor ik een paar extra controles heb gedurende mijn zwangerschap. Deze echo was om al vroeg structurele afwijkingen af te sporen, specifiek een open ruggetje of andere neuraalbuisdefecten. Ik heb hier een iets grotere kans op omdat ik vroeg in de zwangerschap nog medicatie slikte tegen epilepsie. Inmiddels heb ik die helemaal afgebouwd.
pi_173143064
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:28 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Mag ik ook in de OP? Mijn uitgerekende datum is 11-2 :)
Oh en jongetjes zijn inderdaad tof :)
Eindelijk in de OP! *O*
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Dus je man wil het geslacht niet weten en jij wel?
Bij ons is het andersom, dus hij laat het geslacht maar op een briefje schrijven en leest dat als ik er niet bij ben :+
Mijn man wil het perse niet weten en ik hang er een beetje tussenin. Aan de ene kant ben ik stiknieuwsgierig maar aan de andere kant is de verassing ook wel leuk.

Bij onze eerste wisten we het in principe ook niet (ik had wel een sterk vermoeden na de 20 weken echo) maar die verassing viel in het water. Ik moest een KS onder narcose en toen in bijkwam was de eerste vraag zo ongeveer 'en, hoe heet ze?' Dat was dus een beetje jammer, dat ik er niet zelf achter kon komen.

Vind je het niet vervelend, dat hij het wel weet? Ben je niet bang dat hij het gaat verklappen, per ongeluk?
pi_173143081
*O* voor de goede echo's van Kim, Ludann en minilot. Wat een duidelijke echo zeg, mooi! Hier vond ik de 20 weken echo een stuk minder duidelijk dan met 13 wk.

Hier een ritje ziekenhuis met ctg en echo achter de rug. Waar ik al sinds 20 weken voor gewaarschuwd wordt gebeurde vandaag dan toch. Plotseling bloedverlies (zonder aanwijsbare oorzaak), voelde meteen paniek opkomen pff. Met de kleine en de placenta was gelukkig alles goed. Nu hopen dat het bloeden ook weer stopt. Inmiddels is het bruin, maar toch.
pi_173143181
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:46 schreef Nolita het volgende:

Hier een ritje ziekenhuis met ctg en echo achter de rug. Waar ik al sinds 20 weken voor gewaarschuwd wordt gebeurde vandaag dan toch. Plotseling bloedverlies (zonder aanwijsbare oorzaak), voelde meteen paniek opkomen pff. Met de kleine en de placenta was gelukkig alles goed. Nu hopen dat het bloeden ook weer stopt. Inmiddels is het bruin, maar toch.
Gelukkig is met de kleine en de placenta alles goed! Wel schrikken zeg, hoe gaat het met jou? Hopen dat het bruin verlies snel stopt :*
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:52:27 #46
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173143205
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef LuDann het volgende:


Ik moest een KS onder narcose en toen in bijkwam was de eerste vraag zo ongeveer 'en, hoe heet ze?' Dat was dus een beetje jammer, dat ik er niet zelf achter kon komen.
Hier hetzelfde :( Ik had mijn ogen nog niet open of ik hoorde "gefeliciteerd met je dochter" en kreeg 10 minuten (of weet ik veel hoe lang daarna) daarna een volledig aangekleed kindje in mijn armen. Niet leuk. Op dat moment te brak en groggy om er bij stil te staan. Achteraf dus echt niet leuk
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 19:52:45 #47
382129 crew  Donna
pi_173143215
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:09 schreef BellaaElisa het volgende:
Donna sterkte! Heb je Sea bands al geprobeerd? (Ik draag ze nu nog steeds, anders krijg ik een kotsfestijn ;( )
Nee, maar ze werken bij jou dus wel heel goed lees ik. Een rondje Google leverde me zo weinig positieve verhalen op namelijk. Misschien toch proberen, het is iig niks engs.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:53:19 #48
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173143222
Schrikken Nolita :{ Wel fijn dat alles toch goed lijkt!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 19:54:16 #49
382129 crew  Donna
pi_173143236
Ohjee Nolita wat eng. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
pi_173143314
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nee, maar ze werken bij jou dus wel heel goed lees ik. Een rondje Google leverde me zo weinig positieve verhalen op namelijk. Misschien toch proberen, het is iig niks engs.
Ik ben er wel positief over ja.
Als je eenmaal aan het overgeven bent, dan gebeurt er jammer genoeg geen wonder dat het stopt. Maar het werkt gedurende dag wel :Y zeker proberen! (Soms is dat bolletje wat in je pols drukt wel een beetje vervelend maar ach :') )
pi_173144100
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:51 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Gelukkig is met de kleine en de placenta alles goed! Wel schrikken zeg, hoe gaat het met jou? Hopen dat het bruin verlies snel stopt :*
Met mij gaat het wel. Ik belde wel meteen m'n vriend in paniek op, maar aan de andere kant durfde ik het ziekenhuis niet te bellen 'voor niets', ik wilde even afwachten wat het ging doen. Mijn vriend heeft me uiteindelijk gedwongen toch te bellen en ze wilden toch dat ik langs zou komen. Het stelt me gerust dat de kleine het goed deed, maar het bloedverlies maakt dat ik nu maar stilletjes op de bank ga liggen..
pi_173145991
Oh wat eng Nolita! Gelukkig is alles goed met de kleine :*

Ik kan morgen t badje al ophalen om 10 uur, kleine man moet nog even een nachtje blijven zitten :D
pi_173147000
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:52 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier hetzelfde :( Ik had mijn ogen nog niet open of ik hoorde "gefeliciteerd met je dochter" en kreeg 10 minuten (of weet ik veel hoe lang daarna) daarna een volledig aangekleed kindje in mijn armen. Niet leuk. Op dat moment te brak en groggy om er bij stil te staan. Achteraf dus echt niet leuk
Ach, dat is heel jammer inderdaad. Was het een gewone bevalling?

Ik was toen ook te veel out of it om het erg te vinden, maar achteraf vind ik het ook jammer. Ik kan me de eerste paar dagen sowieso amper herinneren en van het moment dat ik haar het eerst zag heb ik helemaal geen recollectie. Ik was helemaal murv geslagen en voelde helemaal niks, oa door de medicatie en de narcose denk ik, en misschien ook door de schok van hoe het allemaal liep.
pi_173147037
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:46 schreef Nolita het volgende:
*O* voor de goede echo's van Kim, Ludann en minilot. Wat een duidelijke echo zeg, mooi! Hier vond ik de 20 weken echo een stuk minder duidelijk dan met 13 wk.

Hier een ritje ziekenhuis met ctg en echo achter de rug. Waar ik al sinds 20 weken voor gewaarschuwd wordt gebeurde vandaag dan toch. Plotseling bloedverlies (zonder aanwijsbare oorzaak), voelde meteen paniek opkomen pff. Met de kleine en de placenta was gelukkig alles goed. Nu hopen dat het bloeden ook weer stopt. Inmiddels is het bruin, maar toch.
Oef, dat lijkt me enorm schrikken zeg. :{ Ik kan me goed voorstellen dat je nu rustig aan doet.
pi_173148411
Jeetje Nolita, wat ontzettend schrikken! Fijn om te weten dat het kleintje het wel nog steeds goed maakt, ik zou vooral niet twijfelen mbt het ziekenhuis bellen een volgende keer!
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef LuDann het volgende:

[..]

Eindelijk in de OP! *O*

[..]

Mijn man wil het perse niet weten en ik hang er een beetje tussenin. Aan de ene kant ben ik stiknieuwsgierig maar aan de andere kant is de verassing ook wel leuk.

Bij onze eerste wisten we het in principe ook niet (ik had wel een sterk vermoeden na de 20 weken echo) maar die verassing viel in het water. Ik moest een KS onder narcose en toen in bijkwam was de eerste vraag zo ongeveer 'en, hoe heet ze?' Dat was dus een beetje jammer, dat ik er niet zelf achter kon komen.

Vind je het niet vervelend, dat hij het wel weet? Ben je niet bang dat hij het gaat verklappen, per ongeluk?
Pff lijkt me heel rot als het dan uiteindelijk zo loopt tijdens de bevalling.
Ik ga er niet naar vissen als mijn man het geslacht weet, en hij zal ook geen hints gaan droppen oid, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel gaat lukken :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173148738
LuDann en Kimpossible: goede echo's! *O* *O*

Minilot: Welkom bij team jongen w/

Nolita: Dat is idd even schrikken! Fijn dat alles goed is met de kleine en met jou :*

Idd jammer om op die manier wat het geslacht is van je kindje. Mja ik heb het idee dat ze er tegenwoordig allemaal vanuit gaan dat je het geslacht al weet van te voren. Misschien helpt het om het te noteren in je geboorteplan?
pi_173148910
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jeetje Nolita, wat ontzettend schrikken! Fijn om te weten dat het kleintje het wel nog steeds goed maakt, ik zou vooral niet twijfelen mbt het ziekenhuis bellen een volgende keer!

[..]

Pff lijkt me heel rot als het dan uiteindelijk zo loopt tijdens de bevalling.
Ik ga er niet naar vissen als mijn man het geslacht weet, en hij zal ook geen hints gaan droppen oid, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel gaat lukken :P
Ha, gelukkig dan. :P Ik ben bang dat ik het zou verklappen als ik het zeker zou weten. Plus, het zou opvallen omdat ik de kledingkast van dochter uit zou mesten. :P
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:51 schreef Memoru het volgende:
Idd jammer om op die manier wat het geslacht is van je kindje. Mja ik heb het idee dat ze er tegenwoordig allemaal vanuit gaan dat je het geslacht al weet van te voren. Misschien helpt het om het te noteren in je geboorteplan?
Het in mijn geboorteplan, vrij opvallend volgens mij ook nog. Geboorteplan aan iedereen gegeven en overal opgeplakt maar zodat we voor KS gingen keek niemand daar meer naar. Op zich wel begrijpelijk hoor, maar ja, ook jammer dus.
pi_173151807
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nee, ik heb een wat medische dingetjes waardoor ik een paar extra controles heb gedurende mijn zwangerschap. Deze echo was om al vroeg structurele afwijkingen af te sporen, specifiek een open ruggetje of andere neuraalbuisdefecten. Ik heb hier een iets grotere kans op omdat ik vroeg in de zwangerschap nog medicatie slikte tegen epilepsie. Inmiddels heb ik die helemaal afgebouwd.
Ach helder! Wat een opluchting dan dat alles goed blijkt te zijn! Maar nu je je medicatie tegen epilepsie niet meer slikt, hoe groot is de kans dat je dan een aanval krijgt?
pi_173151811
Jeetje, dat is schrikken, Nolita! En goed van je vriend dat hij je dwong te bellen. Waarom werd je er eigenlijk al sinds twintig weken voor gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren (sorry als ik iets gemist heb!)?
pi_173151823
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:45 schreef LuDann het volgende:

[..]

Eindelijk in de OP! *O*

[..]

Haha ja, ik durf het eindelijk aan. Ik heb zelfs kraamzorg en opvang aangevraagd B-)
pi_173151911
Nolita, wat schrikken zeg. Lekker rustig aan doen! :*

Ik ben wel helemaal klaar met alles. Gisteren voelde ik me niet echt lekker, maar toch nog naar Ikea voor wat hoognodige spullen. Bij thuiskomst meteen spugen en nu ben ik dus ziek. Met 35,5 week zwangerschap en dreumes in huis vandaag :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173151921
Ach LeSage, wat naar! Kun je hulp inschakelen voor de dreumes?
pi_173152136
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:42 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ach LeSage, wat naar! Kun je hulp inschakelen voor de dreumes?
Oma komt hem ophalen na zijn ochtenddutje O+ Kan ik vanmiddag in ieder geval plat.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173152419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:16 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Jeetje, dat is schrikken, Nolita! En goed van je vriend dat hij je dwong te bellen. Waarom werd je er eigenlijk al sinds twintig weken voor gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren (sorry als ik iets gemist heb!)?
Ivm toen een placenta die voor de baarmoedermond lag, inmiddels ligt deze vlak naast de baarmoedermond. Ook afgelopen vrijdag waren ze op controle haast verbaasd dat ik nog nergens last van had gehad. Ik moet meteen bellen bij bloedverlies of als ik denk dat de bevalling begonnen is en geen uur wachten bijvoorbeeld.

Fijn om jou in de op te zien trouwens :)

lesage, gelukkig kan oma even bijspringen vanmiddag. Lijkt me idd rot om ziek te zijn aan het einde van de zwangerschap met dreumes om je heen. Beterschap :*
pi_173152925
LeSage wat vervelend! Veel beterschap en fijn dat je vanmiddag even plat kunt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:14 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ach helder! Wat een opluchting dan dat alles goed blijkt te zijn! Maar nu je je medicatie tegen epilepsie niet meer slikt, hoe groot is de kans dat je dan een aanval krijgt?
Ja zeker opluchting! De kans op een aanval lijkt heel klein. Ik ben al een paar jaar aanvalsvrij. Ik ben een half jaar geleden gekeurd door een neuroloog voor halen van mijn rijbewijs en die zei zelfs dat ze dacht het het een reactie kon zijn op medicatie die ik toen slikte. Ik ben er wel gerust op.
pi_173152952
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:19 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Haha ja, ik durf het eindelijk aan. Ik heb zelfs kraamzorg en opvang aangevraagd B-)
Fijn joh! *O* Ik moest ook al heel vroeg opvang aanvragen, was het bijna vergeten. Er is een gigantische wachtlijst dus ze kunnen een plekje niet eens garanderen.
pi_173153129
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:21 schreef Flav het volgende:
Oh wat eng Nolita! Gelukkig is alles goed met de kleine :*
Dit!

Nolita, moet je nu de rest van je zwangerschap fysiek heel rustig aan blijven doen? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173153148
LuDann, prettig dat je in een situatie als de jouwe extra vroeg kunt laten checken op afwijkingen zeg! En heel tof dat alles goed was natuurlijk. O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:39:47 #69
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173153160
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:55 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ach, dat is heel jammer inderdaad. Was het een gewone bevalling?

Ik was toen ook te veel out of it om het erg te vinden, maar achteraf vind ik het ook jammer. Ik kan me de eerste paar dagen sowieso amper herinneren en van het moment dat ik haar het eerst zag heb ik helemaal geen recollectie. Ik was helemaal murv geslagen en voelde helemaal niks, oa door de medicatie en de narcose denk ik, en misschien ook door de schok van hoe het allemaal liep.
Ja, begon als een gewone bevalling, maar vanwege niet vorderende uitdrijving werd het een ks. Op de OK lukte de ruggenprik niet, dus toen onder narcose.
Mijn zus (vk dus) is nu dus bij de bevalling en zij weet wat hoe ik het wel wil als weer iets dergelijks gebeurt. Dus ik vertrouw daarbij op haar. Ik ga waarschijnlijk ook een geboorteplan maken, maar denk dat het goed is als zij erop toe ziet dat die ook inderdaad gevolgd wordt.

LeSage, beterschap :{
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173153176
Dames, ik voel dus pas sinds gisteren mijn broedsel schoppen.. Dat was op zichzelf al een raar en fascinerend idee, maar vanmorgen een fikse trap krijgen tijdens het fappen voelt wel héél merkwaardig! Een duidelijk voetje dat van BONK! gaat op een precair moment, zo al flink onderweg naar komen - Ik moet zeggen: dat leidt een tikkie af. :') Waaaazig. En ook iets van: hela dude, waar bemoei je je mee?! oO<
Nou ja. Koter heeft er maar aan te wennen. En ik. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173153220
Dank voor je uitleg Nolita, hopen dat je nu nergens meer last van hebt maar gebeurt dat toch; niet twijfelen hè! Als de placenta nu naast de baarmoedermond ligt, mag je dan wel vaginaal bevallen?

LeSage, fijn dat je oppas kunt regelen! Hoop dat het snel middag is voor je en dat je je gauw weer beter voelt :)

Goed dat je er gerust op bent, LuDann :)
Bij ons is er ook een enorme wachtlijst op de opvang, mijn bijna peuter heeft eindelijk opvang op dinsdag en donderdag. We hebben bijna 1,5 jaar lang op dinsdag en vrijdag gezeten omdat de donderdag zo populair is. Hij stond al sinds februari 2015 op de wachtlijst :')
pi_173153605
Oh Nolita, wat schrikken zeg :{ Hopen dat het nu wegblijft :*

LeSage, beterschap! Fijn dat je moeder je kan helpen straks :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173153618
39 weken mijlpaal *O*
pi_173153634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:41 schreef minilot het volgende:
Dames, ik voel dus pas sinds gisteren mijn broedsel schoppen.. Dat was op zichzelf al een raar en fascinerend idee, maar vanmorgen een fikse trap krijgen tijdens het fappen voelt wel héél merkwaardig! Een duidelijk voetje dat van BONK! gaat op een precair moment, zo al flink onderweg naar komen - Ik moet zeggen: dat leidt een tikkie af. :') Waaaazig. En ook iets van: hela dude, waar bemoei je je mee?! oO<
Nou ja. Koter heeft er maar aan te wennen. En ik. :+
:D _O- Kind dacht ook wat gebeurt er nu waarschijnlijk hahaha
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173153649
Woo-hoo, schiet op Flav. Hoe lang tot het bad er is?

Ik heb te weinig energie om hier te reageren. Zelf slaap ik prima, maar peuter niet. :Z
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173153684
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:11 schreef rena het volgende:

[..]

:D _O- Kind dacht ook wat gebeurt er nu waarschijnlijk hahaha
Knul heeft het anders al ruim vier maanden regelmatig voor de kiezen gekregen! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173153866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:39 schreef minilot het volgende:
LuDann, prettig dat je in een situatie als de jouwe extra vroeg kunt laten checken op afwijkingen zeg! En heel tof dat alles goed was natuurlijk. O+
Yes, zeker!
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:39 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ja, begon als een gewone bevalling, maar vanwege niet vorderende uitdrijving werd het een ks. Op de OK lukte de ruggenprik niet, dus toen onder narcose.
Mijn zus (vk dus) is nu dus bij de bevalling en zij weet wat hoe ik het wel wil als weer iets dergelijks gebeurt. Dus ik vertrouw daarbij op haar. Ik ga waarschijnlijk ook een geboorteplan maken, maar denk dat het goed is als zij erop toe ziet dat die ook inderdaad gevolgd wordt.

LeSage, beterschap :{
Oh ja, ook onder narcose dus. Hopelijk lukt het dit keer wel gewoon. :Y Je bent eerder wel vaginaal bevallen geloof ik he? Dat zou de kans van slagen wel vergroten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:43 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Goed dat je er gerust op bent, LuDann :)
Bij ons is er ook een enorme wachtlijst op de opvang, mijn bijna peuter heeft eindelijk opvang op dinsdag en donderdag. We hebben bijna 1,5 jaar lang op dinsdag en vrijdag gezeten omdat de donderdag zo populair is. Hij stond al sinds februari 2015 op de wachtlijst :')
1,5 jaar. :o Je hebt toen gewoon op andere dagen gewerkt? Ik heb nu op de dinsdag en donderdag opvang ook, maar mijn moeder die normaal gesproken op maandag oppast wil dat op een andere dag gaan doen. Ik wil dus de dinsdag naar de maandag zetten. Ik ben benieuwd of dat lukt.
pi_173153939
LeSage, beterschap!

Olivia, wat fijn dat je in de op staat. En gelijk opvang en kraamzorg geregeld, goed bezig!

Nolita, jemig wat lijkt me dat schrikken. Fijn dat alles wel goed was. :*

LuDann, ook goede echo, superfijn. Lijkt me heel geruststellend. :)

En verder ben ik alles vergeten. Ik lees heel trouw, maar man heeft ook vakantie dus we zijn heel druk met alle laatste dingen in huis. Reageren schiet er dan vaak bij in. :@

Volgens mij heb ik mijn ribben trouwens gekneusd. Gisteren was hij zo aan t bewegen en draaien daarboven dat op een gegeven moment het huilen me nader stond dat het 'jemig wat fijn dat ik m voel'. Pijn joh, niet normaal. :X En nu voelt het nog niet lekker, zelfs met ademhalen niet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173154065
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:12 schreef Krisvc het volgende:
Woo-hoo, schiet op Flav. Hoe lang tot het bad er is?
Wordt om 12 uur gebracht! Tot nu toe heeft de kleine geluisterd maar ben vanmorgen wakker geworden met flinke menstruatiekrampen in m'n rug :o Zit nu met een kruik op de bank.

Oh Nanuke dat van die ribben heb ik ook nog steeds, zelfs nu hij ingedaald is. Ik word gewoon wakker snachts van de pijn aan m'n ribben. De laatste loodjes! :*
pi_173154105
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:34 schreef Flav het volgende:

[..]

Wordt om 12 uur gebracht! Tot nu toe heeft de kleine geluisterd maar ben vanmorgen wakker geworden met flinke menstruatiekrampen in m'n rug :o Zit nu met een kruik op de bank.
klinkt als perfecte timing :D benieuwd of het the real deal is *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173154223
Nanuke, dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook zo erg. In de kraamweek kwam ineens het besef: Oeh, geen pijn meer aan m'n ribben.
Knap eigenlijk hè, zo klein, maar al zo kunnen trappen :o

Haha, zou wel perfecte timing zijn, Flav!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173154314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Nolita, moet je nu de rest van je zwangerschap fysiek heel rustig aan blijven doen? :*
Daar hebben ze alleen weken geleden iets over gezegd met het advies met 34 weken te stoppen met werken wat ik netjes gedaan heb. Echter omdat ik nergens last van heb gehad ben ik heel actief gebleven en stond ik gisteren dus ook al vanaf 's ochtends de keuken te soppen. Ik denk dat dit wel een signaal is dat ik een stapje terug moet doen, daar moet ik even mijn weg in vinden. De keuken is nog niet klaar en heb nog een paar andere projectjes die ik graag gedaan wil hebben, dat wordt over meerdere dagen verdelen en kleine beetjes per keer proberen te doen.

Lijkt me idd even vreemd als de kleine zich laat voelen op zo'n moment! Ik kan me voorstellen dat je even afgeleid bent :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:43 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dank voor je uitleg Nolita, hopen dat je nu nergens meer last van hebt maar gebeurt dat toch; niet twijfelen hè! Als de placenta nu naast de baarmoedermond ligt, mag je dan wel vaginaal bevallen?

Vorige week hebben ze besloten dat ik een spontane bevalling mag afwachten. Ik moet dus wel meteen naar het ziekenhuis voor infuus en ctg, zodat wanneer nodig ze meteen kunnen ingrijpen wanneer ik te veel bloed verlies, met evt een keizersnede. Ik hoop dus van harte dat een vaginale bevalling gaat lukken en het bij deze keer bloedverlies blijf, anders verlies ik de moed wel een beetje ben ik bang.

Flav en LDG 39 weken alweer, dat gaat snel! *O*

Nanuke oei ik kan me voorstellen dat dat nog steeds pijn doet. Hier komt de kleine gelukkig niet bij mijn ribben in de buurt, wel steekt ze graag een voet haast door de zijkant naar buiten wat de laatste dagen ook behoorlijk pijn kan doen. Gelukkig verdwijnt die pijn wel weer als het voetje weer ingetrokken wordt. Rustig aan doen maar vandaag en hopen dat de ribben nu met rust gelaten worden!
pi_173154524
Wow flav, dan is t maar goed dat je bad er al bijna is!

En had je nou niet nog even kunnen wachten met mijn hoop op herstellende ribben weg te slaan? Ik dacht nog, baby is toch nog niet ingedaald, daarna wordt het vast wel weer beter. Dit nog 5 weken voelen, is een minder grappig vooruitzicht... :o

Nolita, Stapje terug doen lijkt me geen slecht plan. En als dat de bloedingen weghoudt en de kans op vaginale bevalling voor jezelf wat meer realistisch houdt, dan is t dat vast ook waard. :*

[ Bericht 14% gewijzigd door Nanuke op 15-08-2017 10:59:57 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173154579
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:40 schreef LeSage het volgende:
Nanuke, dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook zo erg. In de kraamweek kwam ineens het besef: Oeh, geen pijn meer aan m'n ribben.
Knap eigenlijk hè, zo klein, maar al zo kunnen trappen :o
Het trappen was inderdaad al langer vervelend. Maar gisteren voelde het echt alsof hij heel zijn lijf achter m'n ribben aan het porren was. Zo zeer! :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:09:07 #85
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173156363
Weet je wat ook veel sneller beter werd dan ik had gedacht/ me hier werd verteld? Weer op je buik kunnen liggen O+ O+ O+ Met stuwing is het even lastig, maar daarvoor en daarna ging het prima. De zaligheid.

Flav, ik had geen enorme verwachtingen, maar vond het bad echt heerlijk. Hoop dat het jou ook zo goed zal bevallen ^O^

Nolita, wat balen van het bloedverlies! En eng inderdaad. Ik duim mee dat het bij deze ene keer blijft.

Verder blijft het leuk om mee te lezen over goede echo's en eerste trapjes en late harde trappen enzo. Maar ik heb het allemaal nog geen seconde gemist. :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:48:05 #86
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_173158587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:09 schreef Lemijn het volgende:
Weet je wat ook veel sneller beter werd dan ik had gedacht/ me hier werd verteld? Weer op je buik kunnen liggen O+ O+ O+ Met stuwing is het even lastig, maar daarvoor en daarna ging het prima. De zaligheid.

uitzondering op de regel, F is over 2 weken 1 maar echt geen optie, pas na het stoppen met voeden weer, ik lek alles onder.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:07:55 #87
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173159031
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:48 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

uitzondering op de regel, F is over 2 weken 1 maar echt geen optie, pas na het stoppen met voeden weer, ik lek alles onder.
Ook met een beha met zoogcompressen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173159038
Ik heb even helemaal niks bijgelezen. Ik ben op schiphol.. We vliegen over een uurtje naar Lesbos O+

Succes alle laatste loodjes mama's! En tot next week :)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:14:02 #89
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_173159163
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:07 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ook met een beha met zoogcompressen?
Jahoor, die houden mij ook niet droog :X
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:16:52 #90
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173159223
Fijne vakantie Songeur!

Spannend Flav! Staat je bad al? ;)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:17:03 #91
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173159227
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:14 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Jahoor, die houden mij ook niet droog :X
Hmmmmmm. Oké nou dan ehm, prijs ik mezelf maar gewoon gelukkig oO<
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173159697
Ik sliep gewoon op een handdoek. Of twee. :P
pi_173159772
Flav girl, update :o!!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:45:13 #94
382129 crew  Donna
pi_173159790
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Flav girl, update :o!!!
Ze is vast in alle haast het bad nog aan het opzetten. :D
pi_173160301
Het bad staat! Weet niet of dit nu heftig voorwerk of het echte werk is :o
pi_173160319
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:14 schreef Flav het volgende:
Het bad staat! Weet niet of dit nu heftig voorwerk of het echte werk is :o
Ooh spannend!! :o :%
pi_173160389
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:09 schreef Lemijn het volgende:
Weet je wat ook veel sneller beter werd dan ik had gedacht/ me hier werd verteld? Weer op je buik kunnen liggen O+ O+ O+ Met stuwing is het even lastig, maar daarvoor en daarna ging het prima. De zaligheid.
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:48 schreef Budabuddumbam het volgende:

uitzondering op de regel, F is over 2 weken 1 maar echt geen optie, pas na het stoppen met voeden weer, ik lek alles onder.
Ik werd helemaal blij van het berichtje van Lemijn, want buikslapen is wat ik het allermeeste mis nu in de zwangerschap...en toen las ik meteen erna jou berichtje buda....Ik merk nu al dat ik meer lek als ik op mijn borst leun tijdens het zijslapen, maar toch. Het buikslapen ga ik zsm na de bevalling weer uitproberen O+

Oh Flav, wat spannend!! Fijn dat het bad in ieder geval staat!!
pi_173160390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:14 schreef Flav het volgende:
Het bad staat! Weet niet of dit nu heftig voorwerk of het echte werk is :o
Zien! Foto! Of linkje naar model! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173160450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Zien! Foto! Of linkje naar model! :)
http://www.waterooievaar.nl/nl/index.php?id=labassinebad

Team klein kan hier goed in liggen en lekker hangen :D
pi_173160459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:20 schreef Flav het volgende:

[..]

http://www.waterooievaar.nl/nl/index.php?id=labassinebad

Team klein kan hier goed in liggen en lekker hangen :D
*kleinboks*

Ziet er stevig en comfortabel uit! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173160471
(Ik vind mijn uk op de echofoto's van gisteren nu al vele malen schattiger dan welke andere baby dan ook. O+
Begint dat nu al!? :') Argh!)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173160509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:17 schreef Nolita het volgende:

[..]


[..]

Ik werd helemaal blij van het berichtje van Lemijn, want buikslapen is wat ik het allermeeste mis nu in de zwangerschap...en toen las ik meteen erna jou berichtje buda....Ik merk nu al dat ik meer lek als ik op mijn borst leun tijdens het zijslapen, maar toch. Het buikslapen ga ik zsm na de bevalling weer uitproberen O+

Oh Flav, wat spannend!! Fijn dat het bad in ieder geval staat!!
Ik sliep 2 dagen na de ks weer op mijn buik. Gewoon Natusan-voedingspads in Zo'n stretch-bh moffelen ^O^
pi_173160519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:14 schreef Flav het volgende:
Het bad staat! Weet niet of dit nu heftig voorwerk of het echte werk is :o
duurt al best lang he :o wie weet *O* O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173160701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:25 schreef LuDann het volgende:

[..]

1,5 jaar. :o Je hebt toen gewoon op andere dagen gewerkt? Ik heb nu op de dinsdag en donderdag opvang ook, maar mijn moeder die normaal gesproken op maandag oppast wil dat op een andere dag gaan doen. Ik wil dus de dinsdag naar de maandag zetten. Ik ben benieuwd of dat lukt.
Ja, bizar toch? Mijn man heeft die tijd zijn vrije dag omgewisseld dus het leverde geen problemen op, maar het is nu wel erg fijn dat het geregeld is. Heb jij de wijziging al aangevraagd op de opvang?
pi_173161741
Heeft iemand ervaring met Kraamzorg Mama? Ons werd door de verloskundige kraamzorg Careyn aangeraden maar volgens het nieuws loopt die niet zo goed. (Wij denken dat ze die hebben aangeraden omdat hun een samenwerking hebben)
pi_173161873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:22 schreef BellaaElisa het volgende:
Heeft iemand ervaring met Kraamzorg Mama? Ons werd door de verloskundige kraamzorg Careyn aangeraden maar volgens het nieuws loopt die niet zo goed. (Wij denken dat ze die hebben aangeraden omdat hun een samenwerking hebben)
mijn beste vriendin had laatst mama over de vloer, was ze erg tevreden over, ook veel aandacht voor t andere kindje wat al in huis was :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173161999
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:23 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Ik sliep 2 dagen na de ks weer op mijn buik. Gewoon Natusan-voedingspads in Zo'n stretch-bh moffelen ^O^
Ik sliep 2 weken lang op mijn rug met pads (gestapeld) in mijn bh, maar zelfs 2 handdoeken hielden het niet droog. Het stroomde er gewoon uit. Baby en ik waren ook iedere keer doorweekt na het voeden/kolven. Helaas was het geen garantie voor een geslaagde borstvoeding ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173162024
Vrij nieuwe organisatie. Kunnen regelmatig niet leveren wat ze aangaan. Zit je met (meerdere) wisselingen tijdens je kraamweek of zelfs te weinig uren.
pi_173162291
Het is niet zo gek als een verloskundige een samenwerking aangaat met een kraamzorgbureau toch? Als ze achter elkaars zorg staan en het fijn willen regelen voor de moeders lijkt me dat alleen maar prima. Ik heb ook het kraamzorgbureau genomen waar mijn vk's mee samenwerken. Ik vond het prettig, contacten verliepen heel soepel onderling ook.
pi_173162543
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:22 schreef BellaaElisa het volgende:
Heeft iemand ervaring met Kraamzorg Mama? Ons werd door de verloskundige kraamzorg Careyn aangeraden maar volgens het nieuws loopt die niet zo goed. (Wij denken dat ze die hebben aangeraden omdat hun een samenwerking hebben)
Ik zou je ook niet zo'n zorgen maken over Careyn en niet goed lopen. Die organisatie is zo groot en doet zoveel, dat dat echt niet zomaar omvalt. En samenwerking an sich is wel fijn, want over het algemeen hebben ze dan goede ervaringen en zijn de lijnen kort. Mocht er dan iets niet goed lopen kan de VK daarin ook goed ondersteunen.
pi_173162814
Flav, spannend! Maar in elk geval fijn dat het bad er is ^O^

Kris, wat balen van je niet-slapende peuter..! Komt dat door de overgang naar het grote bed?

Ohh buikslapen ja, daar kan ik nu al weer naar uitkijken! O+

Ik was dus ook bijna vergeten om de komst van nr.2 door te geven aan ons gastouderbureau :X
Scheelt wel dat m'n zus onze gastouder is, dus die was uiteraard al op de hoogte :+

:* voor de pijnlijke ribben dames!

Onze kleine-man-in-wording beweegt sinds een dag of 2 opeens bizar veel en/of ik voel 'm veel beter :o
Tot nu toe voelde ik 'm ook al wel duidelijk en elke dag enzo, maar de laatste paar dagen zijn het ook echt al flinke schoppen, heerlijk! O+
Ik heb me voorgenomen er nu zoveel mogelijk van te genieten, voordat het overgaat in gekneusde-ribben-praktijken ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:09:01 #112
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173165532
Heerlijk hè Twist? Hier ook af en toe een flinke verbouwing O+ Vandaag heeft hij een luierdag geloof ik

Flav?! Hoe is het? Bad al nodig? :%

Buikslapen doe ik hier nog half. 1 knie op het voedingskussen en dan half op mijn zij en half op mijn buik liggen. Gaat nog best.

Hier heb ik dus nog helemaal geen opvang geregeld omdat ik nooit verwacht had dat mijn contract verlengd zou worden :o. Gelukkig werk ik maar 10 uur in de week en kan ik zelf per week mijn beschikbaarheid doorgeven, dus ik voorzie geen grote problemen nog.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173165741
Net de liggingsecho gehad, mannetje groeit perfect en ligt netjes met zijn hoofd naar beneden en al een beetje ingedaald O+
Ook nog genoeg vruchtwater, de vk dacht zelf ook dat deze waarschijnlijk weer wat langer zal blijven zitten. Had ik zelf ook al wel op gerekend :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173166570
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:16 schreef LeSage het volgende:
Net de liggingsecho gehad, mannetje groeit perfect en ligt netjes met zijn hoofd naar beneden en al een beetje ingedaald O+
Ook nog genoeg vruchtwater, de vk dacht zelf ook dat deze waarschijnlijk weer wat langer zal blijven zitten. Had ik zelf ook al wel op gerekend :)
*O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173167372
LeSage, wat fijn van de goede liggingsecho! *O* Zelfs al een beetje ingedaald, dat is mooi op tijd.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173167732
Super fijn van de goede liggingsecho! *O*

Flav, ik hoop dat je inmiddels 'lekker' in je badje aan het puffen bent. :D

Opvang heb ik hier twee dagen na de positieve test al geregeld. En zelfs dan heb ik voor één van de twee dagen de eerste twee weken geen opvang.

Ik ging vandaag naar de vk. Sticker binnen en goedgekeurd, maar wel weer veel aangekomen. Vorige zwangerschap kwam ik ook 35 kilo aan. Dit keer zit ik alweer op de 15. Ik had een vervangster die opperde of het niet zinnig was om een suikertest te laten doen. Buiten het aankomen is er geen enkele indicatie op suiker (buik groeit normaal, kind groeit gemiddeld, ik heb geen dorst, kind was vorige zwangerschap ook perfect gemiddeld, geen suiker in de familie).
Ik heb gezegd dat ik het nu niet nodig vind. Ben wel het gesprek nog aangegaan dat ik het hele gewicht gebeuren maar stressvol en klote vind. Helemaal als het nu ook nog eens een reden zou zijn voor een suikertest. Dat het invloed heeft op mijn gezondheid. Verloskundige heeft me de tien minuten erna overtuigd dat ik me er echt niet druk om moet maken. Dat als ze het echt zorgbarend had gevonden dat ze wel meer aan had gedrongen op de noodzaak van een test. Maar ik vind het echt niet tof en ik weet niet waar ik goed aan doe.
Dat en slaapgebrek en een lijf dat permanent pijn doet, zorgt ervoor dat ik het hele zwanger zijn vandaag even niet zo leuk vind en nu voor de derde keer zit te huilen. Zelfs het hele vooruitzicht van een klein babietje doet het even niet.

Morgen na een nachtje goed slapen vast weer beter toch?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173167943
Morgen weer beter :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173168350
LeSage fijn van de goede liggingsecho, dat geeft de burger moed! ^O^

Och Kris, dat klinkt als een zware dag ja! :* Liever niet natuurlijk, maar zulke dagen mogen er ook gewoon zijn hè? Als in: je mag er best even flink van balen; probeer dat gevoel niet tegen te houden ofzo. Het is helaas niet alleen maar glittereenhoorns en regenbogen, soms is het gewoon even hartstikke zwaar :*
Vandaag lekker aan toegeven, hopelijk vannacht lekker slapen en best kans dat het er morgen allemaal een stuk zonniger uit ziet! :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173168473
Morgen ziet alles er vast weer anders uit, maar voor nu snap ik heel goed dat je je er zo over voelt, Kris. :*. Zolang alle overige dingen die je noemt niet wijzen op zwangerschapssuiker en je propt jezelf niet hele dagen vol met taart of snoep of weet ik wat, zal dit vast zijn wat jouw lijf en je baby nodig heeft.

Flav, wat een goeie timing van dat bad. :D. Ik hoop dat je er gebruik van aan het maken bent!

Hoera voor goeie echo's van mini en LuDann. *O*.

Ik weet niet meer bij wie het was, maar ook hier slaan de hormonale huilbuien behoorlijk toe. En door de Italiaanse hitte houd ik onwijs veel vocht vast. Genieten joh, vakantie. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173168615
Oh pfff zit je in die hittegolf DaD -O- lijkt me echt verschrikkelijk als je zwanger bent _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173168735
Dat nog niet eens! Het is hier zo'n 33 graden. Valt dus nog mee, gezien de temperaturen in het zuiden van het land. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173168755
Is niet meer wegen een optie voor je? Gewoon gezond en gevarieerd eten, naar behoefte. Geen focus op cijfertjes. Voor de zorgverlening zou het niks uit moeten maken. Elke controle wegen is echt heel erg achterhaald.
pi_173169143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:34 schreef WupWup het volgende:
Vrij nieuwe organisatie. Kunnen regelmatig niet leveren wat ze aangaan. Zit je met (meerdere) wisselingen tijdens je kraamweek of zelfs te weinig uren.
Ik weet niet in welke regio jullie allemaal zitten, maar ik was in Den Haag (ze zitten in Voorburg) heel heel erg blij met Bureau Klasse Kraamzorg O+
Kwak
pi_173169344
quote:
5s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:19 schreef rena het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zwangerschapshaptonomie? :)
Ja! Ik was in den haag bij Tigges.

Vond het wel fijn. Wel duur want niet vergoed door mijn verzekering, maar het was in die periode ook op persoonijk vlak heel goed voor me.
Kwak
pi_173169703
Kris, wat rot dat je je zo voelt. En herkenbaar hoor. Soms vind ik het idee van dat baby'tje zo moeilijk voor te stellen tegenover de rottigheid van de zwangerschap.
Ik hoop dat je een heerlijk nachtje slaapt en daarna dit kunt loslaten :*

Hormonale huilbuien :W It was me! Vandaag nog maar 2 of 3 gehad. Heel goed binnen de marges _O- maar goed, niet helemaal eerlijk, want ik ben ook nog ziek.
Dat vocht }:| het was bij ons 37 graden op vakantie en ik vroeg me ook af hoe die enkels toch konden blijven groeien. Maar goed, reden te meer om vooral lekker niets te doen en te genieten van boekje lezen, chillen en een extra middagdutje *)

Ik ben zo benieuwd hoe dat badje van Flav bevalt :P al aan het testen?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173171816
Krisv, nadat ik eindelijk een jaar stabiel op mijn gewensde gewicht zat, vond ik het aankomen in de zwangerschap ook heel moeilijk. Ik ben gestopt met wegen, toen ik besefte hoeveel ik me er rot bij voelde. Inniddels houd ik mezelf maar voor dat het vast ergens goed voor is, en zo niet, dan toch. Leuk is anders, maar ik heb er ook geen invloed op. Dus dan maar beter bij neerleggen. Maar dat get rot voelt, dat snap ik. Morgen weer beter. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173173817
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja! Ik was in den haag bij Tigges.

Vond het wel fijn. Wel duur want niet vergoed door mijn verzekering, maar het was in die periode ook op persoonijk vlak heel goed voor me.
Ja? Van die kosten keek ik wel op, maar als het echt helpt is het het ook wel waard lijkt me. Ging je daardoor rustiger de bevalling in?

Ik denk dat Flav gewoon stiekem al aan het bevallen is :o

Krisvc, het valt ook niet mee allemaal en dat ze dat gewicht elke keer zo benadrukken lijkt mij ook vervelend :{ :*

Mijn kleine meisje heeft weer haar dagelijkse fitnessuurtje op dit moment, kleine nachtbraker. Mama wil slapen kind O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173175257
Meld! Met baby uit de buik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 06:47:43 #129
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173175297
Ohhh flav O+ Van harte *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173175311
Gefeliciteerd Flav!! *O* *O*
pi_173175465
Oh Flav O+ Gefeliciteerd! *O* wat een stoere, toffe naam heeft je zoontje gekregen!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 07:32:13 #132
382129 crew  Donna
pi_173175475
Gefeliciteerd!! Super toffe naam idd O+
pi_173175512
Gefeliciteeeeerd!! O+

[ Bericht 26% gewijzigd door arvensis op 16-08-2017 08:07:44 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_173175551
Hij is er Flav! *G* Gefeliciteerd!!!
pi_173175644
Gefeliciteerd met jullie zoon Flav *G* Geniet ervan
pi_173175674
Flav gefeliciteerd! O+ *G*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173175686
Flav, gefeliciteerd met jullie Zoon!! Wel heftig dat hij het nog even spannend maakte lijkt me, maar fijn dat hij het nu goed doet. Nu genieten maar *O*
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:32:44 #138
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173175888
Flav *O* Gefeliciteerd! Snelle bevalling met heftig einde! :{
Wel keurig dat hij gewacht heeft tot het bad stond ;)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173175919
Gefeliciteerd Flav! O+ Mooie naam. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173176170
Van harte gefeliciteerd, Flav! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173176372
Gefeliciteerd Flav! O+ *O*
Dit, dat, alles.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:10:20 #142
409579 LuDann
All the way
pi_173176464
Oh Flav, van harte gefeliciteerd! *G* Jeetje, wat een verhaal zo. Gelukkig liep alles goed af en konden jullie thuis blijven.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:12:12 #143
409579 LuDann
All the way
pi_173176498
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:32 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ja, bizar toch? Mijn man heeft die tijd zijn vrije dag omgewisseld dus het leverde geen problemen op, maar het is nu wel erg fijn dat het geregeld is. Heb jij de wijziging al aangevraagd op de opvang?
Gelukkig dat je man kon wisselen. Ik kan in principe ook mijn eigen dagen indelen, maar alle vergaderingen etc vinden altijd plaats op maandag, dinsdag of donderdag dus het zou onhandig zijn als ik voor die dagen geen opvang zou kunnen hebben.

Ik heb de wijziging een paar dagen geleden doorgegeven maar ik heb nog niks gehoord.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:15:35 #144
409579 LuDann
All the way
pi_173176566
LeSage een goede liggingsecho! *O*

En Kris, ik snap je helemaal hoor. Ik kwam de eerste zwangerschap ook 35+ kilo aan en ben daar dit keer ook bang voor. Ik zou gewoon niet meer wegen. En probeer het van je af te zetten, al is dat moeilijk. Ik zou persoonlijk niet zo snel een suikertest laten doen als het niet noodzakelijk is. Maar goed, dat zeg ik nu. Ik ben er zelf nog niet over uit of ik mijn suikertest wel wil doen.
pi_173176619
Wauw Flav, wat heb je dat snel gedaan! Lijkt me heel eng dat de kleine zijn hartslag wat raar deed. Fijn dat je wel thuis kon blijven en dat hij het nu goed doet. Lekker uitrusten met z'n beiden! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:21:21 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_173176653
Van harte gefeliciteerd flav! Dat was nog best een spannende slotscène :o gelukkig gaat alles nu goed O+
disclaimer
pi_173177506
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 06:25 schreef Flav het volgende:
Meld! Met baby uit de buik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ Van harte joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173177672
Gefeliciteerd Flav!
Fijn dat hij netjes gewacht heeft tot het bad stond, maar wat spannend heeft hij het nog gemaakt!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173177703
Flav, datumbuddy :D

Gefeliciteerd O+, wat tof dat je het bad nog even hebt kunnen gebruiken en fijn dat je uiteindelijk niet met gierende banden naar het ziekenhuis hoefde. Geniet er lekker van :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173177855
Flav gefeliciteerd *O*
pi_173178171
Gefeliciteerd Flav!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 10:31:39 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173178219
Gefeliciteerd Flav! En wat een leuke naam O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173178740
Flav, gefeliciteerd! *O* Toch even spannend, maar gelukkig gaat alles goed met jullie!
pi_173179103
Flav: Gefeliciteerd! *O*

Hij heeft braaf gewacht tot het bad kwam :P
Gelukkig hoefde je niet naar het ziekenhuis. Fijn dat het goed gaat met jullie beide O+

[ Bericht 58% gewijzigd door Memoru op 16-08-2017 11:22:44 ]
pi_173179793
Flav wat een spannende bevalling, wat mooi dat alles toch zo goed is afgelopen. Lekker genieten van de kleine *O* O+
pi_173180731
Gefeliciteerd Flav! *G*
  woensdag 16 augustus 2017 @ 13:11:15 #157
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173181838
Flav gefeliciteerd! Goed gedaan!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173182025
Gefeliciteerd Flav! *O*
Je lijf heeft het echt uitgesteld tot het bad er is. :D V. heeft het wel spannend gemaakt nog. Fijn dat alles toch goed is gegaan!

Bedankt voor iedereen die op mijn rant van gister heeft gereageerd. Een nachtje slapen heeft het inderdaad beter gemaakt. Zolang er niet nog een andere indicator voor suiker bij komt laat ik de suikertest niet doen. Die beslissing geeft ook rust. En ik bespreek volgende keer het niet meer op de weegschaal gaan met de vk. Het levert op dit moment inderdaad alleen maar stress op. Maar wie weet weet de vk me te overtuigen waarom het toch echt wel van belang is, dat zie ik wel. En verder gezond en gevarieerd eten, dan zal het allemaal wel loslopen. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:17:41 #159
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173183624
De nipt test is positief :( zsm vruchtwaterpunctie.
Het is een jongen

Weten niet wat we nu moeten doen en hoe accuraat dit allemaal is. Als het down syndroom is stoppen we er wel mee :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173183821
Oh, wat verdrietig Edman! Ik duim voor een goede uitkomst, maar vrees dat de NIPT behoorlijk accuraat is. Sterkte :*
pi_173184008
Edman, wat enorm verdrietig! Sterkte. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173184293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
De nipt test is positief :( zsm vruchtwaterpunctie.
Het is een jongen

Weten niet wat we nu moeten doen en hoe accuraat dit allemaal is. Als het down syndroom is stoppen we er wel mee :(
oh jeetje :{ wees de test op down of een andere aandoening of is dat nog niet helder? Hoe dan ook, heel veel sterkte met wat er dan ook gaat gebeuren :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173184398
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd Flav! *O*
Je lijf heeft het echt uitgesteld tot het bad er is. :D V. heeft het wel spannend gemaakt nog. Fijn dat alles toch goed is gegaan!

Bedankt voor iedereen die op mijn rant van gister heeft gereageerd. Een nachtje slapen heeft het inderdaad beter gemaakt. Zolang er niet nog een andere indicator voor suiker bij komt laat ik de suikertest niet doen. Die beslissing geeft ook rust. En ik bespreek volgende keer het niet meer op de weegschaal gaan met de vk. Het levert op dit moment inderdaad alleen maar stress op. Maar wie weet weet de vk me te overtuigen waarom het toch echt wel van belang is, dat zie ik wel. En verder gezond en gevarieerd eten, dan zal het allemaal wel loslopen. :)
wie weet vind de verloskundige het ook prima om de groei vd baby te monitoren door je buik te meten :Y dan hoef je dat wegen niet steeds te doen, want daar steeds over in spanning zitten is ook niet alles.

*O* voor de betere dag vandaag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:56:37 #164
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173184635
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wie weet vind de verloskundige het ook prima om de groei vd baby te monitoren door je buik te meten :Y dan hoef je dat wegen niet steeds te doen, want daar steeds over in spanning zitten is ook niet alles.
Sterker nog: Niks van de controles is verplicht. Als de verloskundige jou perse wil wegen en na haar toelichting wil jij dat niet, dan gebeurt het niet. Simpel. En het is absoluut geen maat voor de groei van de baby, dus als dat haar argument is moet ze terug de boeken in.

Bij mij is het woord gewicht of weegschaal zelfs nooit gevallen tijdens de zwangerschap. Routinematig wegen is echt achterhaald.

EDMAN, wat een akelig bericht! Sterkte voor het afwachten nu en beslissen daarna.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:00:45 #165
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173184738
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh jeetje :{ wees de test op down of een andere aandoening of is dat nog niet helder? Hoe dan ook, heel veel sterkte met wat er dan ook gaat gebeuren :*
Trisomie 21 en 18, syndromen van edwards en down. Ik vraag me af of vruchtwaterpunctie echt uitsluitsel geeft, ik ga er namelijk niet op gokken.

Vriendin is er kapot van en bang voor naalden. Uitslag lijkt ook nog 3 weken te duren en de abortus heeft dan eventueel ook meer voeten in de aarde.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:01:37 #166
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173184759
En gefeliciteerd Flav!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173184775
Edman, dat is niet wat je horen wil ;( veel sterkte met de komende tijd en de beslissingen die er misschien aan zitten komen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173184865
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:00 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Trisomie 21 en 18, syndromen van edwards en down. Ik vraag me af of vruchtwaterpunctie echt uitsluitsel geeft, ik ga er namelijk niet op gokken.

Vriendin is er kapot van en bang voor naalden. Uitslag lijkt ook nog 3 weken te duren en de abortus heeft dan eventueel ook meer voeten in de aarde.
Oh pff dat dat dan ook nog zo lang duurt ;(. Dat zijn wel dingen die je zsm zeker wilt weten idd -O- heftig joh..

Hebben jullie n afspraak bij de verloskundige voor extra voorlichting oid? Lijkt me fijn om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 15:07:35 #169
382129 crew  Donna
pi_173184897
Ohnee EDMAN veel sterkte!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:21:06 #170
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173185276
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Oh pff dat dat dan ook nog zo lang duurt ;(. Dat zijn wel dingen die je zsm zeker wilt weten idd -O- heftig joh..

Hebben jullie n afspraak bij de verloskundige voor extra voorlichting oid? Lijkt me fijn om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn :Y
Die is op vakantie. Zijn zelf ook net terug. Ik heb natuurlijk zitten googelen en dat had ik dus niet moeten doen, snap er nu niets meer van. De uitslag van de nipt lijkt toch 99% betrouwbaar, maar vruchtwaterpunctie is nodig voor het echte uitsluitsel. Maar waarom had de dokter het dan over 50%...
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173185378
Edman: wat verschrikkelijk nieuws :'(
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:28:47 #172
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173185454
Dokter gebeld: de kans op dat het alsnog fout gaat als de test negatief is (dus goed) is 99%. De kans bij een positieve uitslag, die wij nu hebben, ligt bij Hedi (afhankelijk van leeftijd) op 50 tot 60%.

Morgen 10:00 de punctie, 3 tot 4 dagen later uitslag.

Edit: die 99% moet natuurlijk 1% zijn!

[ Bericht 5% gewijzigd door EDMAN- op 16-08-2017 15:43:39 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173185485
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
Dokter gebeld: de kans op dat het alsnog fout gaat als de test negatief is (dus goed) is 99%. De kans bij een positieve uitslag, die wij nu hebben, ligt bij Hedi (afhankelijk van leeftijd) op 50 tot 60%.

Morgen 10:00 de punctie, 3 tot 4 dagen later uitslag.
Sterkte. Nog tot na het weekend wachten dus...
pi_173185653
Edman wat een rotnieuws, wat zullen jullie in spanning zitten nu!
Heel veel sterkte voor het onderzoek morgen, en vooral het wachten :*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173185822
Veel sterkte in deze onzekere tijd Edman & vrouw :*
pi_173186274
Flav gefeliciteerd met jullie zoon! O+ *O* wat een stoere naam!


Oh Edman.. dat is niet wat je wilt horen. Sterkte! :*
pi_173186504
kris wat fijn dat een nachtje slaap goed heeft gedaan. Zolang je gezond eet zou ik me ook proberen niet druk te maken om gewicht. Zeker als dit de vorige keer ook het geval was, zonder verdere oorzaken ed.
Ik kan me voorstellen dat je er last van hebt, dat had ik ook op het moment dat het hard ging met de kilo's terwijl het wel meeviel, nu +11.

Edman wat een nachtmerrie die uitslag. Veel sterkte en ik hoop dat jullie snel een definitieve (hopelijk goede!) uitslag hebben :*

Weten jullie nog van die kinderwagen die pas over 3-6 weken binnen zou komen? Die is vandaag gebracht, zo fijn! O+
En een heel leuk cadeau gekregen voor de kleine vandaag en de proefdruk van het geboortekaartje is binnen. Langzaamaan valt alles op z'n plek, heerlijk!
Alleen het bruinverlies moet nog even stoppen!
pi_173187049
Gefeliciteerd Flav *O*
Wat spannend nog zo op het einde :o Gelukkig was de ambulance niet nodig!
pi_173187070
Edman, veel sterkte toegewenst voor jullie!
pi_173187243
Gefeliciteerd Flav *O* Veel geluk samen!

Edman, heel veel sterkte! Hopelijk hebben jullie snel zekerheid.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_173187257
Kris, jij bent van jezelf heel slank toch? Dan kun je echt veel meer aankomen tijdens de zwangerschap. Als je gewoon normaal eet kun je daar niks aan doen.

Veel VK's wegen niet eens meer.
Kwak
pi_173187355
Weer thuis met een glittershinyeenhoornsticker van de verloskundige en een folder over inleiden, strippen en overtijd gaan :o.

Zoals ik er nu in sta overweeg ik strippen als ik er echt klaar mee ben,maar inleiden wil ik liever niet als het niet nodig is. Hoe denken jullie daarover?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173187414
Edman heel veel sterkte gewenst! Ik duim voor een goede uitkomst.

Kwak, heel slank zou ik het niet noemen. Ik had voor de zwangerschap net aan een gezond BMI (25). Maar ben ooit veel zwaarder geweest dan dit en 45 kilo afgevallen. Ik heb het gevoel dat mijn lijf het wel prettig vindt om lekker aan te komen en iedere kans daarvoor aangrijpt.
Als ik iedereen zo hoor ga ik het wegen lekker overslaan. :W

ldg, ik denk daar precies hetzelfde over. Inleiden zit ik niet zo op te wachten. Strippen wilde ik vorige keer wel aan beginnen mocht het nodig zijn. Gelukkig niet nodig geweest.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173188157
LDG, vorige keer 2 keer gestript en de laatste keer heb ik veel voorweeën gehad en uiteindelijk begonnen die avond ook de echte weeën. Met een dreigende inleiding was ik daar wel heel blij mee.
Dus ook deze keer sta ik open voor strippen na 40 weken (is ook sowieso 'het laatste zetje' en werkt pas als je lichaam en kindje eraan toe zijn). Inleiden alleen als het écht niet anders kan en volgens mijn vk is mijn lichaam goed in lang dragen ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173188700
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:14 schreef LeSage het volgende:
LDG, vorige keer 2 keer gestript en de laatste keer heb ik veel voorweeën gehad en uiteindelijk begonnen die avond ook de echte weeën. Met een dreigende inleiding was ik daar wel heel blij mee.
Dus ook deze keer sta ik open voor strippen na 40 weken (is ook sowieso 'het laatste zetje' en werkt pas als je lichaam en kindje eraan toe zijn). Inleiden alleen als het écht niet anders kan en volgens mijn vk is mijn lichaam goed in lang dragen ;)
Dat wilde ik jou nog vragen. Waar baseerde jouw vk het op dat je ook deze keer lang zal dragen? Puur op basis van de vorige zwangerschap of zijn er andere tekenen die ook in je eerste zwangerschap bijvoorbeeld naar voren kwamen?

En voor de ctg kenners onder ons. De verpleegkundige voorspelde dat mijn ctg mbt weeënactiviteit vlak zou blijven. Nu kwamen er toch regelmatig mini heuveltjes voorbij waarvan de verloskundige vroeg of ik ze voelde. Ik had op die momenten steeds het idee dat de kleine bewoog (zich verzette tegen de ctg band?) is dat een goede verklaring daarvoor?
pi_173188826
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
Dokter gebeld: de kans op dat het alsnog fout gaat als de test negatief is (dus goed) is 99%. De kans bij een positieve uitslag, die wij nu hebben, ligt bij Hedi (afhankelijk van leeftijd) op 50 tot 60%.

Morgen 10:00 de punctie, 3 tot 4 dagen later uitslag.

Edit: die 99% moet natuurlijk 1% zijn!
Oh Edman wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte, hopelijk toch goed nieuws uit de punctie!
pi_173188842
Gefeliciteerd Flav! *O*
Fijn dat het uiteindelijk toch helemaal thuis kon en alles goed is!
pi_173189101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:14 schreef LeSage het volgende:
LDG, vorige keer 2 keer gestript en de laatste keer heb ik veel voorweeën gehad en uiteindelijk begonnen die avond ook de echte weeën. Met een dreigende inleiding was ik daar wel heel blij mee.
Dus ook deze keer sta ik open voor strippen na 40 weken (is ook sowieso 'het laatste zetje' en werkt pas als je lichaam en kindje eraan toe zijn). Inleiden alleen als het écht niet anders kan en volgens mijn vk is mijn lichaam goed in lang dragen ;)
Was t pijnlijk :X?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:11:13 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_173189196
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Was t pijnlijk :X?
lang niet zo pijnlijk als weeen 8-)
disclaimer
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:12:28 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_173189233
Edman, wat een ontiegelijk rotnieuws zeg. Gelukkig kunnen jullie snel voor de punctie terecht. Ik duim dat de uitslagen goed zijn :*
disclaimer
pi_173189315
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lang niet zo pijnlijk als weeen 8-)
t staat in mn folder als n soort van deep tissue vingeren _O- dus ik ben wel benieuwd :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:18:14 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_173189390
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

t staat in mn folder als n soort van deep tissue vingeren _O- dus ik ben wel benieuwd :D
het voelt een beetje als bruut genomen worden idd. Maar of het pijnlijk is verschilt per persoon ;)
disclaimer
pi_173189533
Ik vond strippen voelen als een fikse menstruatiekramp.
pi_173189735
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:48 schreef Nolita het volgende:

[..]

Dat wilde ik jou nog vragen. Waar baseerde jouw vk het op dat je ook deze keer lang zal dragen? Puur op basis van de vorige zwangerschap of zijn er andere tekenen die ook in je eerste zwangerschap bijvoorbeeld naar voren kwamen?

En voor de ctg kenners onder ons. De verpleegkundige voorspelde dat mijn ctg mbt weeënactiviteit vlak zou blijven. Nu kwamen er toch regelmatig mini heuveltjes voorbij waarvan de verloskundige vroeg of ik ze voelde. Ik had op die momenten steeds het idee dat de kleine bewoog (zich verzette tegen de ctg band?) is dat een goede verklaring daarvoor?
Op basis van de vorige zwangerschap, de hoeveelheid vruchtwater die ze nu nog zien, de beweging van de baby's in mijn buik (veeeeel) en er is ruimte genoeg nog voor groei. Daarbij heb ik een relatief lage bloeddruk.
Zoiets geloof ik ;)

Qua ctg's kan ik weinig zinnigs zeggen, alleen dat ik de vorige keer zenuwachtig werd van dat gepiep en gedoe :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173189785
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Was t pijnlijk :X?
Onaangenaam. Weeën zijn pijnlijk, vergelijkbaar met mijn nierstenen. Dus voor degenen die al ooit nierstenen hebben gehad, bereid je maar voor })

Ach, je krijgt er zoveel voor terug O-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173189975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:31 schreef LeSage het volgende:

[..]

Op basis van de vorige zwangerschap, de hoeveelheid vruchtwater die ze nu nog zien, de beweging van de baby's in mijn buik (veeeeel) en er is ruimte genoeg nog voor groei. Daarbij heb ik een relatief lage bloeddruk.
Zoiets geloof ik ;)

Qua ctg's kan ik weinig zinnigs zeggen, alleen dat ik de vorige keer zenuwachtig werd van dat gepiep en gedoe :')
OMG, je baby heeft zich mid-zwangerschap gekloond? :o ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173190120
Edman wat een nachtmerrie moet dit zijn..! Heel veel sterkte en succes! :*

Ldg, ik ben de vorige keer 3x gestript op 5 dagen tijd ofzo. Ik zou het niet als hobby doen, maar echt pijnlijk was het bij mij niet, een beetje ongemakkelijk en irritant wel.
Deed overigens niet zoveel bij mij, hoewel ze zeker de 3e keer erg 'grondig' was zeg maar :+ wel steeds 1cm ontsluiting erbij :7
Uiteindelijk hielp zelfs het breken van m'n vliezen niet (buiten nog meer ontsluiting), dus toen was ik wel bereid tot 'doorleiden' (zelfde idee als inleiden, maar technisch gezien was ik al bezig zeg maar) ;)

Vraag vooral door als ze iets van strippen of inleiden voorstellen en doe alleen wat goed voelt / waar je zelf achter staat, dan komt het goed ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173190267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef Krisvc het volgende:

[..]

OMG, je baby heeft zich mid-zwangerschap gekloond? :o ;)
Ja :Y wonderkind(eren) O+

Nee, ik bedoelde het iets minder alien-achtig. S. bewoog tot laat veel en deze dus ook weer :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173190388
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef LeSage het volgende:

[..]

Onaangenaam. Weeën zijn pijnlijk, vergelijkbaar met mijn nierstenen. Dus voor degenen die al ooit nierstenen hebben gehad, bereid je maar voor })

Ach, je krijgt er zoveel voor terug O-)
Ik vond nierstenen pijnlijker dan bevallen.

Edman, wat verdrietig. -O-
pi_173190547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef LeSage het volgende:

[..]

Onaangenaam. Weeën zijn pijnlijk, vergelijkbaar met mijn nierstenen. Dus voor degenen die al ooit nierstenen hebben gehad, bereid je maar voor })

Ach, je krijgt er zoveel voor terug O-)
Slapeloze nachten, nooit meer tijd voor jezelf en altijd iemand naast je die toe staat te kijken hoe je poept O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skittles op 16-08-2017 19:26:07 ]
pi_173190595
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:56 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik vond nierstenen pijnlijker dan bevallen.

Edman, wat verdrietig. -O-
Ik geloof dat ik het wel even pijnlijk vond, maar bevallen was wel beter te overzien. Met tussenpozen en een duidelijk doel. Maar beiden toch wel heel onprettig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173190616
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:01 schreef Skittles het volgende:

[..]

Slapeloze nachten, nooit meer tijd voor jezelf en altijd iemand die naast je die toe staat te kijken hoe je poept O+
Kinderen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173190698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:01 schreef Skittles het volgende:

[..]

Slapeloze nachten, nooit meer tijd voor jezelf en altijd iemand die naast je die toe staat te kijken hoe je poept O+
can't wait :D O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 19:11:46 #204
382129 crew  Donna
pi_173190852
Morgen eerste echo :Y :N ^O^ :r :7

* dat zijn m'n emoties erbij
pi_173191024
Edman, wat een ontzettend naar nieuws ;( Veel sterkte met de vruchtwaterpunctie en het wachten op de uitslag daarvan.

DonnaRush, ik duim voor een goede echo :Y Ik zal aan je denken morgen :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173191318
Ik wilde wel even een klein nieuwtje melden, als ik het voortaan over mijn man heb in dit topic is dat omdat ik sinds vandaag een man heb :@ Mooie kleine ceremonie en lunch gehad met wat vrienden en familie :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173191364
Edman en vrouw heel veel sterkte komende tijd.
pi_173191391
Rena gefeliciteerd *O*
pi_173191505
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef rena het volgende:
Ik wilde wel even een klein nieuwtje melden, als ik het voortaan over mijn man heb in dit topic is dat omdat ik sinds vandaag een man heb :@ Mooie kleine ceremonie en lunch gehad met wat vrienden en familie :)
Gefeliciteerd O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173191645
Ik vond strippen qua pijn erger dan bevallen, maar zo te lezen ben ik de enige die dat vond :+ Edit: misschien ook wel doordat iedereen zei dat het wel meeviel en de pijn van het strippen mij vervolgens een beetje overviel.

Sterkte Edman :*

Rena gefeliciteerd!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:47:54 #211
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173191874
Thnx voor de gelukswensen. Voel me bijna schuldig tussen al dat mooie nieuws :)

Ben ik overigens de enige man hier? Dacht dat dit voor beide seksen was :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173192121
Rena, gefeliciteerd! *O* ^)

Edman, is het ook, maar niet alle mannen durven het aan tussen alle hormonen hier. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:58:03 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_173192149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:47 schreef EDMAN- het volgende:
Thnx voor de gelukswensen. Voel me bijna schuldig tussen al dat mooie nieuws :)

Ben ik overigens de enige man hier? Dacht dat dit voor beide seksen was :D
is het ook hoor, maar vrouwen praten er significant meer over dan mannen. Het is toch anders als het zich in je eigen lichaam afspeelt :D
disclaimer
pi_173192194
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:03 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het wel even pijnlijk vond, maar bevallen was wel beter te overzien. Met tussenpozen en een duidelijk doel. Maar beiden toch wel heel onprettig.
Dat zonder meer.
pi_173192207
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:29 schreef rena het volgende:
Ik wilde wel even een klein nieuwtje melden, als ik het voortaan over mijn man heb in dit topic is dat omdat ik sinds vandaag een man heb :@ Mooie kleine ceremonie en lunch gehad met wat vrienden en familie :)
Oh wat leuk! Veel geluk samen O+
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 20:04:38 #216
382129 crew  Donna
pi_173192280
Gefeliciteerd rena!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:07:02 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_173192330
Kimpossible! Je staat er 2 keer in. Welke is juist? :')
disclaimer
pi_173192544
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Kimpossible! Je staat er 2 keer in. Welke is juist? :')
Oeps, my bad! :D
Die van 2 maart is de juiste; die heb ik erin gezet (n.a.v. een verzoek aan het einde van het vorige topic)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:33:19 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_173192939
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oeps, my bad! :D
Die van 2 maart is de juiste; die heb ik erin gezet (n.a.v. een verzoek aan het einde van het vorige topic)
fixed :)
disclaimer
pi_173193066
Flav: Gefeliciteerd met jullie zoon! Veel geluk samen.

Edman: wat een rot nieuws. Veel sterkte, hoe dit ook verder gaat. -O-

Wij hebben morgen de 20 weken echo. Spannend maar vol vertrouwen kijk ik er naar uit.
Vanavond met zoonlief even naar de kermis geweest. Buik staat gespannen dus toch beetje veel geweest. Jammer dat ik nog nachtdienst heb. :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:40:20 #221
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173193093
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

fixed :)
Thank you ladies O+ 1 baby is wel even voldoende :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173193420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:47 schreef EDMAN- het volgende:
Thnx voor de gelukswensen. Voel me bijna schuldig tussen al dat mooie nieuws :)

Ben ik overigens de enige man hier? Dacht dat dit voor beide seksen was :D
Niet schuldig voelen hoor! Iedereen deelt hier zijn dingen, sommigen mooi, anderen minder leuk. Er is plaats genoeg naast elkaar. :)

En ik vind het erg leuk om te horen over hoe een man het hele gebeuren van de zwangerschap meemaakt. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173193503
Gefeliciteerd Rena O+

;( Wat verdrietig Edman, sterkte met de onzekerheid de komende tijd :*

Donna, morgen... eindelijk! Hopelijk een mooie echo!
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 21:09:23 #224
382129 crew  Donna
pi_173193954
Ja, ik moet zeggen dat ik redelijk relax ben. Heb 1 vriendin die het weet en die vraagt al de hele week hoe het gaat en nu gaat ze ook maar door en door. Die heb ik net op mute gezet, daar word ik dus wel zenuwachtig van.

Ik mag om 10:45 al, dus redelijk vroeg. Ga morgenochtend ontbijten en meteen weer een dutje doen als dat lukt. Dan gaat de tijd wat sneller. :7
pi_173194258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:09 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik redelijk relax ben. Heb 1 vriendin die het weet en die vraagt al de hele week hoe het gaat en nu gaat ze ook maar door en door. Die heb ik net op mute gezet, daar word ik dus wel zenuwachtig van.

Ik mag om 10:45 al, dus redelijk vroeg. Ga morgenochtend ontbijten en meteen weer een dutje doen als dat lukt. Dan gaat de tijd wat sneller. :7
Hopelijk een goede echo met een knipperlichtje O+
pi_173194600
Rena gefeliciteerd! *O*

En spannend Donna, hopelijk gewoon alles helemaal ok!
pi_173194906
Flav. Gefeliciteerd O+
pi_173195410
Gefeliciteerd rena!

Duim voor een mooie echo morgen Donna! :*

Sterkte met de onzekerheid edman.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173195530
Wat een prachtig kereltje heb je flav O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173195593
Flav O+ Wat een plaatje!!

En nu kickt dan weer zo'n besef in: nog maar een paar weken en er komt weer zo'n klein mannetje in huis wonen :o O+ O+ :'( O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173195638
Ik word er hebberig van, ik vind dat de mijne vandaag of morgen ook maar moet komen :Y ben nieuwsgierig O+

Net iig nog maar weer even gebatst ten behoeve van den stimulatie _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173195658
Flav wat een schatje O+ kijk dat neusje! O+
pi_173195711
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik word er hebberig van, ik vind dat de mijne vandaag of morgen ook maar moet komen :Y ben nieuwsgierig O+

Net iig nog maar weer even gebatst ten behoeve van den stimulatie _O-
_O- wie weet krijg je vanacht wel weeën! :D
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:10:02 #234
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_173195803
Flav gefeliciteerd!! Wat een leukerd met leuke naam O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_173195812
Aww Flav! Lief O+
pi_173195855
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:07 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

_O- wie weet krijg je vanacht wel weeën! :D
bring 'em on :7 *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173195980
Rena gefeliciteerd, wat tof! ^)

Donna, mijn duimen draaien voor je morgen! :* Fijn dat je relatief vroeg op de dag terecht kunt al :Y

Nohh Flav, wat een heerlijk ventje! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173197272
Rena: Gefeliciteerd ^)

Donna: Succes morgen! Je ziet vast een knipper :*

Venco: Succes met de 20 weken echo!

Flav: Awww O+ O+ O+

LDG: Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de mijne en kan eigenlijk ook niet meer wachten :@ *Rent trap op en af*
pi_173200378
Succes vandaag Donna!

Venco,succes met de 20 weken echo. :)

Flav O+ O+ O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173200407
Aw flav, dat gekreukelde fronsje. En dat rozige, verse 😍😍
Gefeliciteerd!!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 07:09:01 #241
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173200437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:53 schreef Memoru het volgende:
Rena: Gefeliciteerd ^)

Donna: Succes morgen! Je ziet vast een knipper :*

Venco: Succes met de 20 weken echo!

Flav: Awww O+ O+ O+

LDG: Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de mijne en kan eigenlijk ook niet meer wachten :@ *Rent trap op en af*
Mag ik deze post pikken? :+ dit allemaal! Muv de laatste natuurlijk, haha.

En edman, wat onwijs naar. Sterkte :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173200442
Edman, wat een ontzettend vervelend nieuws. Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je vrouw.

Flav, wat een mooierd! Dat neusje, die handjes!

Venco en Donna, succes met de echo's vandaag! Hoop dat alles goed is :)

Wij hebben vanmiddag ook weer onze wekelijkse echo. Wel fijn, morgen gaan we op vakantie en ik hoop dat we, door de echo, met een gerust hart durven gaan. Het vertrouwen is er maar ik kom steeds dichter bij de termijn van mijn vorige bevalling (16 weken en een paar dagen) en dat maakt het toch spannend. Ben blij als we die grens voorbij zijn.
pi_173200699
Wat een mooierd, Flav! O+ O+ O+

EDMAN, Wat een naar nieuws.. houd jullie sterk. 💖

Donna en Oit, succes straks! 💖

Rena, gefeliciteerd! Geniet er van. 💖
--
Heb vannacht gedroomd dat ik met 5 maanden beviel van een dochter. :{ Kindje was verder gezond, had grote, blauwe ogen en was niet heel klein. Echt een hele rare droom. :{
Protège moi de mes désirs.
pi_173200782
Rena gefeliciteerd!! *O*

Donna, Venco en oit op naar goede echo's vandaag! *O*

Flav O+ ...Door die foto ben ik ook zoo benieuwd naar onze kleine!

Ik ben vandaag 37 weken :o , wow! Ben heel benieuwd wanneer het los gaat hier.
pi_173201291
Wow Flav, wat een lekker jochie heb je daar. O+.

Edman, je weet dat de mogelijkheid van een slechte uitslag bestaat als je zo'n test doet, maar het blijft hoe dan ook een flinke klap. ;(. Ik duim voor spoedig uitsluitsel voor jullie!

Van harte, rena!

Donna en OIT, spannend, succes bij de echo's!

Staat er in Italië een boete op een zwangere vrouw een trap op laten lopen? :'). We waren gisteren in een aantal musea met meerdere verdiepingen en elke keer als ik maar in de richting van de trap liep schoot er een suppoost op me af om me naar de lift te brengen. Ik werd nog net niet aan een arm meegesleurd en een keer moesten zelfs de mensen die al waren ingestapt er weer uit om plaats voor mij te maken. :'). :D. _O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173201332
Wat een naar bericht Edman, heel veel sterkte voor jullie. :*

Flav je baby is prachtig! En gefeliciteerd Rena!

Donna, OIT en Venco succes met de echo's.

Duman ik droom ook weleens zulke dingen. Vannacht droomde ik dat de baby overleden was, wat ik niet geloofde, want ik kreeg nog steeds schopjes. Gelukkig had de dokter zich vergist. :|W
Ik slaap sowieso onrustig, ben heel vaak rond vijf uur wakker en kom dan slecht weer in slaap.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173201509
Hahaha Dad, lekker ongemakkelijk ook _O-
Ik ga over een week naar Griekenland, benieuwd of ze daar ook zo hoffelijk zijn :+
pi_173201717
DaD, beetje ongemakkelijk misschien maar wel heel lief bedoeld :D

Ik had vannacht ook een bizarre droom, mijn zus haar vliezen braken bij 29 weken en ik werd heel boos op haar omdat ze in bed moest blijven liggen maar dat wilde ze niet. En mijn vader maakte allerlei onhandige opmerkingen over dat haar vriend haar in de steek zou laten, dus ik werd ook boos op hem. Mijn zus is trouwens helemaal niet zwanger en mijn vader is niet heel tactisch, maar zo onhandig nou ook weer niet :D
Bij alledrie mijn zwangerschappen kwamen/komen trouwens regelmatig dromen over The Walking Dead voor, ook altijd leuk.
pi_173202652
Edman, wat heftig. Veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat de uitslag meevalt.

Flav, zo lief. O+!

Donna, Venco en Olivia, ik duim voor goede echo's!

Wat een nare dromen lees ik. Pff. Lijkt me dat je daar echt even van moet bijkomen.
pi_173202688
DaD, zo hoffelijk. Ik vind het wel lief. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:09 schreef elliebell het volgende:
Hahaha Dad, lekker ongemakkelijk ook _O-
Ik ga over een week naar Griekenland, benieuwd of ze daar ook zo hoffelijk zijn :+
Ze zijn met kinderen in ieder geval van het aanraken en optillen, heel gek vind ik dat. :P Liepen we op straat, werd mijn kind opeens door een onbekende opgetild en geknuffeld. Misschien zijn ze met zwangere buiken ook wat aanrakeriger?
pi_173202772
Ik heb een redelijk belangrijke presentatie vandaag maar heb me wat gedachteloos aangekleed kennelijk. :') Toen ik namelijk mijn reflectie in de trein zag besefte ik me dat het truitje wat vorige keer nog prima zat nu een redelijk groot deel van mijn buik onbedekt laat. :|W

Maar snel even bij de HEMA een ander shirtje gehaald dus. :') Ben niet onverdeeld gelukkig met wat ik nu aan heb, maar het moet maar.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:15:32 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173202873
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een redelijk belangrijke presentatie vandaag maar heb me wat gedachteloos aangekleed kennelijk. :') Toen ik namelijk mijn reflectie in de trein zag besefte ik me dat het truitje wat vorige keer nog prima zat nu een redelijk groot deel van mijn buik onbedekt laat. :|W

Maar snel even bij de HEMA een ander shirtje gehaald dus. :') Ben niet onverdeeld gelukkig met wat ik nu aan heb, maar het moet maar.
_O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173202935
Hahaha, beter dat je er nu achter kwam dan na de presentatie _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173202993
Veel sterkte Edman! :*
pi_173203000
Flav wat een prachtig mannetje! Van harte gefeliciteerd!!!
pi_173203102
Wat een geluk dat de HEMA in elk geval een shirt voor je had, en je nog tijd had er een te kopen! :D

En ik duim voor allemaal mooie echo's vandaag!

Morgen gaan we de dochter van vrienden van ons ophalen voor 2 dagen. Erg veel zin in, echter hebben we het plan opgevat om te gaan zwemmen. En je raadt het al, ik heb natuurlijk niets wat past. :') Iemand tips, zonder hele dure badkleding aan te moeten schaffen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173203664
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een geluk dat de HEMA in elk geval een shirt voor je had, en je nog tijd had er een te kopen! :D

En ik duim voor allemaal mooie echo's vandaag!

Morgen gaan we de dochter van vrienden van ons ophalen voor 2 dagen. Erg veel zin in, echter hebben we het plan opgevat om te gaan zwemmen. En je raadt het al, ik heb natuurlijk niets wat past. :') Iemand tips, zonder hele dure badkleding aan te moeten schaffen?
Zeeman bikini! Ik geloof dat ik in totaal 7 euro kwijt was en hij past helemaal prima. Vast niet super degelijk, maar voor afgelopen vakantie was het goed.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173203996
Flav, wat een prachtig ventje zeg O+

Iedereen bedankt voor de felicitaties O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:07:33 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173204378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een geluk dat de HEMA in elk geval een shirt voor je had, en je nog tijd had er een te kopen! :D

En ik duim voor allemaal mooie echo's vandaag!

Morgen gaan we de dochter van vrienden van ons ophalen voor 2 dagen. Erg veel zin in, echter hebben we het plan opgevat om te gaan zwemmen. En je raadt het al, ik heb natuurlijk niets wat past. :') Iemand tips, zonder hele dure badkleding aan te moeten schaffen?
Zit er een decathlon in de buurt? Die hebben goedkope, prima badkleding, ook zwangerschapsbadpakken enzo ^O^ en je kunt online precies zien wat ze op voorraad hebben.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173204515
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een redelijk belangrijke presentatie vandaag maar heb me wat gedachteloos aangekleed kennelijk. :') Toen ik namelijk mijn reflectie in de trein zag besefte ik me dat het truitje wat vorige keer nog prima zat nu een redelijk groot deel van mijn buik onbedekt laat. :|W

Maar snel even bij de HEMA een ander shirtje gehaald dus. :') Ben niet onverdeeld gelukkig met wat ik nu aan heb, maar het moet maar.
ja dat lijkt soms ineens overnight te gebeuren _O- heb nu nog drie shirtjes die passen en ik vertik het om er nog meer bij te kopen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173206399
Ik hoop dat bij Donna alles goed is gegaan.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173206834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Krisvc het volgende:
Ik hoop dat bij Donna alles goed is gegaan.
Ja dit!

Hahaha Lu :D

Nohhh Flav O+
pi_173207116
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een geluk dat de HEMA in elk geval een shirt voor je had, en je nog tijd had er een te kopen! :D

En ik duim voor allemaal mooie echo's vandaag!

Morgen gaan we de dochter van vrienden van ons ophalen voor 2 dagen. Erg veel zin in, echter hebben we het plan opgevat om te gaan zwemmen. En je raadt het al, ik heb natuurlijk niets wat past. :') Iemand tips, zonder hele dure badkleding aan te moeten schaffen?
Ik heb laatst een badpak gekocht bij Perry sport met veel ruimte in het buik-deel. Wel duur, ¤45,- in de uitverkoop. Maar ik wil beginnen met zwemmen, dus heb hem wel vaak nodig.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 13:27:53 #264
382129 crew  Donna
pi_173207895
Donna was naar schoonouders om het goede nieuws te vertellen O+

Knipper! *O*
pi_173207916
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef DonnaRush het volgende:
Donna was naar schoonouders om het goede nieuws te vertellen O+

Knipper! *O*
Jaaaaaaa *O*
pi_173208155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef DonnaRush het volgende:
Donna was naar schoonouders om het goede nieuws te vertellen O+

Knipper! *O*
O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173208590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef DonnaRush het volgende:
Donna was naar schoonouders om het goede nieuws te vertellen O+

Knipper! *O*
*O* *O*
pi_173208729
Jaaaa Donna, super!! *O*
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 14:11:12 #269
382129 crew  Donna
pi_173208857
Ja ben wel 4/5 dagen terug gezet voor nu, maar daar hoef ik me absoluut geen zorgen over te maken zei ze. Heb zelfs het hartje even gehoord O+
pi_173209083
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja dat lijkt soms ineens overnight te gebeuren _O- heb nu nog drie shirtjes die passen en ik vertik het om er nog meer bij te kopen :D
Ik heb 4 zwangerschapsshirts bij Zalando gekocht voor misschien ¤30. Die ga ik gewoon tot het einde dragen. In de winter gewoon een bolero erover. :P
Een broek voor 30 en had er nog 2 van de vorige ronde.
Ik kom er wel doorheen.
Zalando heeft wel echt leuke dingen voor fatsoenlijke prijzen en kwaliteit.

Oh 20 weken echo was echt dik in orde. Ze groeit perfect en alles ziet er goed uit.
10 met een griffel. O+ O+
pi_173209095
En hoera Donna! *O* *O*
pi_173209270
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb 4 zwangerschapsshirts bij Zalando gekocht voor misschien ¤30. Die ga ik gewoon tot het einde dragen. In de winter gewoon een bolero erover. :P
Een broek voor 30 en had er nog 2 van de vorige ronde.
Ik kom er wel doorheen.
Zalando heeft wel echt leuke dingen voor fatsoenlijke prijzen en kwaliteit.

Oh 20 weken echo was echt dik in orde. Ze groeit perfect en alles ziet er goed uit.
10 met een griffel. O+ O+
Yay voor de echo *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173209746
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef DonnaRush het volgende:
Donna was naar schoonouders om het goede nieuws te vertellen O+

Knipper! *O*
O+ Super fijn om te horen!

Venco: super fijn dat de echo goed was O+

KP: tuurlijk mag je mn ppst pikken ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Memoru op 17-08-2017 15:33:33 ]
pi_173209811
Donna O+ Wat een opluchting moet dat zijn!

Jeej voor de goede 20 weken echo van Venco *O*

Ik heb in het begin door een tip van hier shirtjes gekocht bij de zeeman en die houden het verrassend goed! Ze beginnen nu wat kort te worden, maar met 36 weken doen we het er maar mee. Heb ook nog wat officiële zwangerschapsshirts voor nettere gelegenheden ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173209948
Donna wat fijn een knipper! O+ *O* *O*

Venco ook een goede echo! 20 weken alweer. Tijd vliegt *O* :o
pi_173210222
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:05 schreef BellaaElisa het volgende:
Donna wat fijn een knipper! O+ *O* *O*

Venco ook een goede echo! 20 weken alweer. Tijd vliegt *O* :o
Echt hè! :o
Misschien de babykamer maar eens op orde maken. :@
pi_173210370
Jeej voor goede echo's! *O*
pi_173210410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:08 schreef LuDann het volgende:
DaD, zo hoffelijk. Ik vind het wel lief. :D

[..]

Ze zijn met kinderen in ieder geval van het aanraken en optillen, heel gek vind ik dat. :P Liepen we op straat, werd mijn kind opeens door een onbekende opgetild en geknuffeld. Misschien zijn ze met zwangere buiken ook wat aanrakeriger?
Interessant haha. Ik hoop het niet, dat ga ik geen enorm feest vinden :{w

En mooi, je shirtjes verhaal _O-
pi_173210714
Ludann :+ hahaha gelukkig heb je een ander t-shirt gevonden! :D ben benieuwd hoe je buik er nu uit ziet :@

Ik ga morgen maar eens een buikfoto plaatsen :D heel spannend vind ik het :X
pi_173210730
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Echt hè! :o
Misschien de babykamer maar eens op orde maken. :@
Hahaha :D langzaam aan beginnen! :P
pi_173210767
Ik heb qua kleding ook gewoon twee lange strakke hemdjes gekocht die ik aan kan onder shirtjes die net te kort zijn :Y vind t echt zonde om helemaal aan t einde nog vanalles te kopen :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173211060
Fijn die goeie echo's *O*
Ik draag vooral jurkjes tijdens de zwangerschap, en stretch, dus kan erna ook nog mee 8-)

Hoe is de punctie gegaan Edman?
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173211102
Gefeliciteerd met je baby Flav! *O*

Gefeliciteerd met de goede echo's Donna en venco!

Ik draag eigenlijk alleen maar jurken. Afhankelijk van het weer met 40 of 15 den panty of blote benen. Broeken zaten al vrij snel niet lekker meer dus die heb ik alleen gedragen tot het punt dat we de zeangerschap bekend maakten. Sindsdien jurken O+ Maar die broeken zijn na de bevalling ook nog een hele tijd heel fijn want ik weet uit ervaring dat ik niet snel terugveer :P
pi_173211121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Fijn die goeie echo's *O*
Ik draag vooral jurkjes tijdens de zwangerschap, en stretch, dus kan erna ook nog mee 8-)

Hoe is de punctie gegaan Edman?
Oh ik had vorige keer de zwangerschapsjurken juist meteen aan de kant gegooid na de Exodus, want blubberbuik en veel te veel nadruk daarop in die jurken...
pi_173211123
Tink en LeSage, bedankt voor de tips. Helaas geen decathlon in de buurt, heb wel getwijfeld om er 1 te bestellen. Maar als hij dan net te laat binnenkomt vind ik t nog jammer. Uiteindelijk bij de zeeman een badpak in een grote maat meegenomen. Hij zit van boven wat ruim en de pasvorm klopt niet helemaal, maar het is voor 1 keer dikke prima. :)

*O* voor de goede echo's!

En hier ook van de jurkjes. Sommigen zwangerschapsjurken, anderen gewoon stretch. Alles beter dan een broek. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173211352
Hoera voor Donna en Venco!
Bij ons was ook weer alles goed gelukkig :)

Leuk Bella, ik hou het buikentopic in de gaten, misschien waag ik me er binnenkort ook wel aan :)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:28:53 #287
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173211622
Nou, de huisarts was inderdaad lekker vaag.
Dus vanochtend naar de gyneacoloog, met spoed, voor een vruchtwaterpunctie. Vriendin superzenuwachtig, en emotioneel. Same as me natuurlijk.

Eerst een echo, inwendig en uitwendig, alles gezien. De arts en hulp waren vooral erg stil, heel ongemakkelijk. En toen was het ineens klaar.

Conclusie:
- te vroeg voor een punctie, kom over 2 weken maar terug. De vruchtwaterzak is nog te klein
- alles op de echo ziet en goed en gezond uit, we zien niets raars. De kans dat de nipt negatief positief is, is veel groter geworden. Hersens, lever, nieren, ledematen: allemaal top. Placenta ook.

Ik vroeg of zij idd kunnen zien of het down of Edwards syndroom niet zijn; ja, maar we mogen niets met zekerheid zeggen. Maar dit ziet er positief uit. Het feit dat er 2 afwijkingen uit de nipt test kwamen is juist wel zeldzaam, in tegenstelling tot wat de huisarts zei (wederom).
De gyneacoloog zei ook dat de nipt helaas zo gevoelig is, dat er een grote kans bestaat om mensen onnodig ongerust te maken.

Allebei een beetje opgelucht, maar ook weer niet. Onzekerheid blijft.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173211643
Goede echo's *O*

Lu _O- wel iets wat mij zou overkomen. Ik stond toen Lou 12 weken was een presentatie te geven met twee natte melkplekken bij mn borsten. Net voor ik aan de beurt was kreeg ik een TSR :')

Team jurkjes! Niet-zwanger houd ik niet echt van jurken, maar nu is het toch wel prettig

Poeh Edman, over twee weken pas terug. Kan er niet gegaan worden voor een vlokkentest of is ze daar juist weer te ver in de zwangerschap voor? Het klinkt n.a.v. de echo in ieder geval voorzichtig positief. Sterkte met het wachten en het zitten in onzekerheid :*
pi_173211668
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
Nou, de huisarts was inderdaad lekker vaag.
Dus vanochtend naar de gyneacoloog, met spoed, voor een vruchtwaterpunctie. Vriendin superzenuwachtig, en emotioneel. Same as me natuurlijk.

Eerst een echo, inwendig en uitwendig, alles gezien. De arts en hulp waren vooral erg stil, heel ongemakkelijk. En toen was het ineens klaar.

Conclusie:
- te vroeg voor een punctie, kom over 2 weken maar terug. De vruchtwaterzak is nog te klein
- alles op de echo ziet en goed en gezond uit, we zien niets raars. De kans dat de nipt negatief positief is, is veel groter geworden. Hersens, lever, nieren, ledematen: allemaal top. Placenta ook.

Ik vroeg of zij idd kunnen zien of het down of Edwards syndroom niet zijn; ja, maar we mogen niets met zekerheid zeggen. Maar dit ziet er positief uit. Het feit dat er 2 afwijkingen uit de nipt test kwamen is juist wel zeldzaam, in tegenstelling tot wat de huisarts zei (wederom).
De gyneacoloog zei ook dat de nipt helaas zo gevoelig is, dat er een grote kans bestaat om mensen onnodig ongerust te maken.

Allebei een beetje opgelucht, maar ook weer niet. Onzekerheid blijft.
Nog 2 weken in een onzekere periode dus, wel lastig! Maar voor nu wel "fijn" dat alles er goed uit zag. Nogmaals veel sterkte gewenst voor jou en vriendin komende weken :*
pi_173211684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:14 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Hoera voor Donna en Venco!
Bij ons was ook weer alles goed gelukkig :)

Leuk Bella, ik hou het buikentopic in de gaten, misschien waag ik me er binnenkort ook wel aan :)
Heb net al even een foto gemaakt, maar durf nog niet te plaatsen gek he? Die onzekerheid.. :o :D
pi_173211715
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Echt hè! :o
Misschien de babykamer maar eens op orde maken. :@
:@ ?
Ik ben zaterdag 36 weken en verwacht dat de babykamer dit weekend wel ongeveer af is :+
Niet dat hij daar de eerste maanden komt liggen, maar het voelt wel als een wat warmer welkom :')
About that: vandaag hydrofielen gekocht, aankleding voor het kamertje en beddengoed. Nu voel ik me toch wat relaxter :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173211851
Poeh, dat is nog wel even onzekerheid dan, Edman ;(

Gewoon plaatsen, Bellaa! Zwangere buiken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173212027
Mijn baby is over vier dagen zes maanden en ik heb nog geen babykamer :+
pi_173212149
Mijn baby is over anderhalve maand twee en hij heeft nogsteeds geen slaapkamer :'D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 16:58:30 #295
382129 crew  Donna
pi_173212243
EDMAN wat blijft het spannend die onzekerheid. Ik duim voor jullie! :*
  donderdag 17 augustus 2017 @ 17:09:51 #296
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173212429
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:30 schreef Skittles het volgende:
Poeh Edman, over twee weken pas terug. Kan er niet gegaan worden voor een vlokkentest of is ze daar juist weer te ver in de zwangerschap voor? Het klinkt n.a.v. de echo in ieder geval voorzichtig positief. Sterkte met het wachten en het zitten in onzekerheid :*
Vlokkentest is me verder niet bekend, heb er wel over gelezen maar heb het de artsen hier (België) nog niet horen zeggen. Maandag hebben we sowieso een afspraak met onze 'huis gynaecoloog' voor de nekplooi meting. We hebben hem gevraagd of het nog nodig is, maar hij wil ons sowieso zien, en ik hem ook. Vriendin is er even klaar mee, wat ik wel snap. Zij mocht weer, onverwacht, met de benen wijd en ik sta er bij als een zoutzak die niets kan doen behalve steun bieden.

Thnx
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173212554
Ik ben echt zo slecht in het bijhouden van een forum.. Maar, ik ben nog steeds zwanger en alles zit er vooralsnog op en aan. Vandaag hadden we de termijnecho bij de IVF-Kliniek en kregen we nog een kleine verrassing; Niet een, maar 2 baby's in de buik! *O* Wij krijgen verdorie een tweeling!

Edman, wat vervelend dat je toch nog 2 weken in onzekerheid moet zitten. Hopelijk vliegen ze op de een of andere manier snel voorbij en maak je zorgen om niets! :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 17:27:40 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_173212719
Een kleine verrassing noemt ze dat :D wauw, wat bijzonder! Had je al eerdere echo's gehad?
disclaimer
pi_173212987
Wat rot dat de onzekerheid nog wat langer zal duren Edman, kan me voorstellen dat je vriendin er even klaar mee is.
Probeer in ieder geval de positieve woorden van de artsen te onthouden :*

Wow een tweeling Silversjoiis, heftig!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 17:40:05 #300
269689 crew  Viv
pi_173212999
EDMAN wat een vervelende situatie voor jullie, zeker nu de vruchtwaterpunctie niet gedaan kon worden. Heel veel sterkte, hopelijk is het maandag duidelijk wat jullie de komende tijd kunnen doen/verwachten. :*

Silver wat tof!! *O* *O*
pi_173213171
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:18 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik ben echt zo slecht in het bijhouden van een forum.. Maar, ik ben nog steeds zwanger en alles zit er vooralsnog op en aan. Vandaag hadden we de termijnecho bij de IVF-Kliniek en kregen we nog een kleine verrassing; Niet een, maar 2 baby's in de buik! *O* Wij krijgen verdorie een tweeling!

Edman, wat vervelend dat je toch nog 2 weken in onzekerheid moet zitten. Hopelijk vliegen ze op de een of andere manier snel voorbij en maak je zorgen om niets! :*
Oh wat tof! O+
Waren er twee embryo's teruggeplaatst of is de tweeling echt een-eiig?
*O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')