quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een redelijk belangrijke presentatie vandaag maar heb me wat gedachteloos aangekleed kennelijk.Toen ik namelijk mijn reflectie in de trein zag besefte ik me dat het truitje wat vorige keer nog prima zat nu een redelijk groot deel van mijn buik onbedekt laat.
Maar snel even bij de HEMA een ander shirtje gehaald dus.Ben niet onverdeeld gelukkig met wat ik nu aan heb, maar het moet maar.
Zeeman bikini! Ik geloof dat ik in totaal 7 euro kwijt was en hij past helemaal prima. Vast niet super degelijk, maar voor afgelopen vakantie was het goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een geluk dat de HEMA in elk geval een shirt voor je had, en je nog tijd had er een te kopen!
En ik duim voor allemaal mooie echo's vandaag!
Morgen gaan we de dochter van vrienden van ons ophalen voor 2 dagen. Erg veel zin in, echter hebben we het plan opgevat om te gaan zwemmen. En je raadt het al, ik heb natuurlijk niets wat past.Iemand tips, zonder hele dure badkleding aan te moeten schaffen?
Zit er een decathlon in de buurt? Die hebben goedkope, prima badkleding, ook zwangerschapsbadpakken enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een geluk dat de HEMA in elk geval een shirt voor je had, en je nog tijd had er een te kopen!
Morgen gaan we de dochter van vrienden van ons ophalen voor 2 dagen. Erg veel zin in, echter hebben we het plan opgevat om te gaan zwemmen. En je raadt het al, ik heb natuurlijk niets wat past.Iemand tips, zonder hele dure badkleding aan te moeten schaffen?
ja dat lijkt soms ineens overnight te gebeurenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een redelijk belangrijke presentatie vandaag maar heb me wat gedachteloos aangekleed kennelijk.Toen ik namelijk mijn reflectie in de trein zag besefte ik me dat het truitje wat vorige keer nog prima zat nu een redelijk groot deel van mijn buik onbedekt laat.
Maar snel even bij de HEMA een ander shirtje gehaald dus.Ben niet onverdeeld gelukkig met wat ik nu aan heb, maar het moet maar.
Ja dit!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Krisvc het volgende:
Ik hoop dat bij Donna alles goed is gegaan.
Ik heb laatst een badpak gekocht bij Perry sport met veel ruimte in het buik-deel. Wel duur, ¤45,- in de uitverkoop. Maar ik wil beginnen met zwemmen, dus heb hem wel vaak nodig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef DonnaRush het volgende:
Donna was naar schoonouders om het goede nieuws te vertellen![]()
Knipper!
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef DonnaRush het volgende:
Knipper!
Knipper!
Ik heb 4 zwangerschapsshirts bij Zalando gekocht voor misschien ¤30. Die ga ik gewoon tot het einde dragen. In de winter gewoon een bolero erover.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat lijkt soms ineens overnight te gebeurenheb nu nog drie shirtjes die passen en ik vertik het om er nog meer bij te kopen
Yay voor de echoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb 4 zwangerschapsshirts bij Zalando gekocht voor misschien ¤30. Die ga ik gewoon tot het einde dragen. In de winter gewoon een bolero erover.![]()
Een broek voor 30 en had er nog 2 van de vorige ronde.
Ik kom er wel doorheen.
Zalando heeft wel echt leuke dingen voor fatsoenlijke prijzen en kwaliteit.
Oh 20 weken echo was echt dik in orde. Ze groeit perfect en alles ziet er goed uit.
10 met een griffel.![]()
Knipper!
Echt hè!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:05 schreef BellaaElisa het volgende:
Donna wat fijn een knipper!![]()
![]()
![]()
Venco ook een goede echo! 20 weken alweer. Tijd vliegt![]()
Interessant haha. Ik hoop het niet, dat ga ik geen enorm feest vindenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:08 schreef LuDann het volgende:
DaD, zo hoffelijk. Ik vind het wel lief.
[..]
Ze zijn met kinderen in ieder geval van het aanraken en optillen, heel gek vind ik dat.Liepen we op straat, werd mijn kind opeens door een onbekende opgetild en geknuffeld. Misschien zijn ze met zwangere buiken ook wat aanrakeriger?
Hahahaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
Misschien de babykamer maar eens op orde maken.
Oh ik had vorige keer de zwangerschapsjurken juist meteen aan de kant gegooid na de Exodus, want blubberbuik en veel te veel nadruk daarop in die jurken...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Fijn die goeie echo's![]()
Ik draag vooral jurkjes tijdens de zwangerschap, en stretch, dus kan erna ook nog mee![]()
Hoe is de punctie gegaan Edman?
Nog 2 weken in een onzekere periode dus, wel lastig! Maar voor nu wel "fijn" dat alles er goed uit zag. Nogmaals veel sterkte gewenst voor jou en vriendin komende wekenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
Nou, de huisarts was inderdaad lekker vaag.
Dus vanochtend naar de gyneacoloog, met spoed, voor een vruchtwaterpunctie. Vriendin superzenuwachtig, en emotioneel. Same as me natuurlijk.
Eerst een echo, inwendig en uitwendig, alles gezien. De arts en hulp waren vooral erg stil, heel ongemakkelijk. En toen was het ineens klaar.
Conclusie:
- te vroeg voor een punctie, kom over 2 weken maar terug. De vruchtwaterzak is nog te klein
- alles op de echo ziet en goed en gezond uit, we zien niets raars. De kans dat de nipt negatief positief is, is veel groter geworden. Hersens, lever, nieren, ledematen: allemaal top. Placenta ook.
Ik vroeg of zij idd kunnen zien of het down of Edwards syndroom niet zijn; ja, maar we mogen niets met zekerheid zeggen. Maar dit ziet er positief uit. Het feit dat er 2 afwijkingen uit de nipt test kwamen is juist wel zeldzaam, in tegenstelling tot wat de huisarts zei (wederom).
De gyneacoloog zei ook dat de nipt helaas zo gevoelig is, dat er een grote kans bestaat om mensen onnodig ongerust te maken.
Allebei een beetje opgelucht, maar ook weer niet. Onzekerheid blijft.
Heb net al even een foto gemaakt, maar durf nog niet te plaatsen gek he? Die onzekerheid..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:14 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Hoera voor Donna en Venco!
Bij ons was ook weer alles goed gelukkig
Leuk Bella, ik hou het buikentopic in de gaten, misschien waag ik me er binnenkort ook wel aan
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
Misschien de babykamer maar eens op orde maken.
Vlokkentest is me verder niet bekend, heb er wel over gelezen maar heb het de artsen hier (België) nog niet horen zeggen. Maandag hebben we sowieso een afspraak met onze 'huis gynaecoloog' voor de nekplooi meting. We hebben hem gevraagd of het nog nodig is, maar hij wil ons sowieso zien, en ik hem ook. Vriendin is er even klaar mee, wat ik wel snap. Zij mocht weer, onverwacht, met de benen wijd en ik sta er bij als een zoutzak die niets kan doen behalve steun bieden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:30 schreef Skittles het volgende:
Poeh Edman, over twee weken pas terug. Kan er niet gegaan worden voor een vlokkentest of is ze daar juist weer te ver in de zwangerschap voor? Het klinkt n.a.v. de echo in ieder geval voorzichtig positief. Sterkte met het wachten en het zitten in onzekerheid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |