SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van zondag:
08.45 Snelwandelen 50 kilometer (m+v)
13.20 Snelwandelen 20 kilometer (v)
15.20 Snelwandelen 20 kilometer (m)
Avond:
20.00 Hoogspringen (m)
20.10 Discuswerpen (v)
20.35 5000 meter (v) met Sifan Hassan en Susan Krumins
21.10 800 meter (v)
21.30 1500 meter (m)
21.55 4x400 meter estafette (v)
22.15 4x400 meter estafette (m)
Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik ook niet zo vreemd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Maar het gaat natuurlijk weer over niks anders dan dat het een vent zou zijnquote:[quote]Op zondag 13 augustus 2017 21:14 schreef spiritusbus het volgende:
Wat een haat jegens Semenya
Menig FOK!ker zou haar gewoon doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Dit vindt toch niemand leukUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zo'n lekker wijf die Semenya
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rookmevrouwquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:15 schreef Max23 het volgende:
Jongens niet zo flauw
Semenya klinkt gewoon als een vrouw
Gratis
G R A T I SU MAD?![]()
Vergeleken met de Oost-Duitse vrouwen is haar testosteron niveau waarschijnlijk nog steeds laag.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
3x zo hoog als een 'normale' vrouw![]()
Beetje als de mixdubbel bij tennis, maar dan wat oneerlijker.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Nee, op deze manier slaat het gewoon nergens opquote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik had ook niet anders verwacht, dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo vreemd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal best.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:16 schreef spiritusbus het volgende:
Vergeleken met de Oost-Duitse vrouwen is haar testosteron niveau waarschijnlijk nog steeds laag.U MAD?![]()
Semenya heeft vast zo'n megaclit. Lekker clitklepperen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
WOOOOW[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Oké, ik verbaas me er nog steeds over en het leidt af van de 'inhoud' van de race.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht, dat zeg ik ook niet[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar goed, Heywoodu zal het niet graag horen, die eindsprint was een klein beetje lachwekkend. De beste atleten ter wereld worden naar huis gesprint alsof het volslagen amateurs zijn.![]()
Sooooooowwww|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom heeft Ajee niet gewoon gewonnen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:17 schreef Columbiafan het volgende:
Maar goed, Heywoodu zal het niet graag horen, die eindsprint was een klein beetje lachwekkend. De beste atleten ter wereld worden naar huis gesprint alsof het volslagen amateurs zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het zal altijd wel een "dingetje" blijven ja. Jammer wel, zeker ook jammer voor de rest eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik verbaas me er nog steeds over en het leidt af van de 'inhoud' van de race.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik verdenk Semenya ervan makkelijk het record van Kratochvilova te kunnen verbeteren maar dat niet te doen omdat dat wel heel opvalt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Waarom al die haat op Semenya?
Als ze gewoon een kut heeft is het een vrouw. Dat ze veel testosteron heeft is gewoon haar voordeel dan![]()
Touché.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal altijd wel een "dingetje" blijven ja.Ja, precies. Maar weet jij hoe het komt dat je dat alleen bij de 800 m hebt?quote:Jammer wel, zeker ook jammer voor de rest eigenlijk[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
neenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan zijn het dus niet de beste atletenquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:17 schreef Columbiafan het volgende:
Maar goed, Heywoodu zal het niet graag horen, die eindsprint was een klein beetje lachwekkend. De beste atleten ter wereld worden naar huis gesprint alsof het volslagen amateurs zijn.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Semenya jogt gewoon mee en verslaat de rest met een meter.
Ze loopt 15 meter achter met 200 meter te gaan en rent er gewoon langs. PR zonder te ademen nadat ze ook al 1500m gelopen heeft...
Als ze nu een PR loopt gaat ze dus nooit voluit tijdens Diamond Leagues ofzo, dit is een farce, een circus...Jack does it in real time...![]()
Aan mijn aanmoedigingen zal het alvast niet gelegen hebben. Ze heeft alles gedaan wat ze moest en kon doen, ze kan bijzonder trots zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajee niet gewoon gewonnen.![]()
Mansjester, man naar mijn hartquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Als ze gewoon een kut heeft is het een vrouw. Dat ze veel testosteron heeft is gewoon haar voordeel dan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, want ik ben verre van een kennerquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Touché.
[..]
Ja, precies. Maar weet jij hoe het komt dat je dat alleen bij de 800 m hebt?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die Ajee heeft echt een goddelijk lichaam.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan kun je vrouwensport wel opdoeken.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Als ze gewoon een kut heeft is het een vrouw. Dat ze veel testosteron heeft is gewoon haar voordeel dan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij de dames...quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zijn het dus niet de beste atleten[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Perkovic had de beste 3 worpen van de avondCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Semenya heeft vast zo'n megaclit. Lekker clitklepperen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
En toch had het hele topic ongelijk dat het met haar 69.30 beslist wasquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:20 schreef franklop het volgende:
Perkovic had de beste 3 worpen van de avond[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij hebt gedaan wat je kon.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Aan mijn aanmoedigingen zal het alvast niet gelegen hebben. Ze heeft alles gedaan wat ze moest en kon doen, ze kan bijzonder trots zijn.En ook ik heb een poging gedaan.
![]()
Wat zitten er toch veel prachtige donkere vrouwen tussen die hardloopsters. Bij ongeveer een derde heb ik zoiets van 'Ja, ik wil'.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ghazzal brons[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We gaan met 2 mannen verder bij het hoogspringenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dat is het mooie van discus, als je de worp precies goed raakt en de wind staat net gunstig dan zijn dit soort uithalen mogelijk. En natuurlijk topvormquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch had het hele topic ongelijk dat het met haar 69.30 beslist wasWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Rivera zat hoog zat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Korporaal Ghazal![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Oké, geen probleem.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, want ik ben verre van een kennerJa, en een heel mooi gezicht.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Die Ajee heeft echt een goddelijk lichaam.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Die blik van Ghazal
zusje kuijkentwitter:evelienk twitterde op zondag 13-08-2017 om 21:11:04Zo ontzettend trots op @susankrumins. WK 8ste!Volgende keer loop ik de eerste 800m mee (want dat kan ik blijkbaar 😂😂) #atletiek #Londen2017 reageer retweet
Hup LysenkoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, dat is een onderdeel van het lichaamquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, geen probleem.
[..]
Ja, en een heel mooi gezicht.
Haat op Semenya is totaal onbegrijpelijk trouwens, als je dan toch wil haten kan je dat enkel op de IAAF doen.![]()
Waarom doet Lysenko een poging op 2.35?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eensquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:25 schreef Columbiafan het volgende:
Haat op Semenya is totaal onbegrijpelijk trouwens, als je dan toch wil haten kan je dat enkel op de IAAF doen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik bel wel even.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet Lysenko een poging op 2.35?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Volgens mij gaat het bij iemands lichaam vooral om het figuur en wordt het gezicht apart genoemd. Anders had je gewoon kunnen zeggen dat ze mooi was.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat is een onderdeel van het lichaam[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Eens, triest.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:25 schreef Columbiafan het volgende:
Haat op Semenya is totaal onbegrijpelijk trouwens, als je dan toch wil haten kan je dat enkel op de IAAF doen.
Ze kan er niks aan doen![]()
Dat zou een PR zijn. Nog Hoger gaat die toch al niet meer halenquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet Lysenko een poging op 2.35?![]()
Hij stond nog altijd 2e als ie gelukt was, had net zo goed kunnen overslaanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oh, hij heeft dus al soortvan 'opgegeven'quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zou een PR zijn. Nog Hoger gaat die toch al niet meer halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wil helemaal niet haten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:25 schreef Columbiafan het volgende:
Haat op Semenya is totaal onbegrijpelijk trouwens, als je dan toch wil haten kan je dat enkel op de IAAF doen.
Soms overkomt het me. Maar zeker niet met Semenya.Ik doe het ff rustig aan.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Eens, triest.
Ze kan er niks aan doende naieviteit spat er vanaf.
U MAD?![]()
heywoodu
![]()
Lysenko, zo dichtbij
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Huh hoe kwam die lat naar beneden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:23 schreef franklop het volgende:
zusje kuijkentwitter:evelienk twitterde op zondag 13-08-2017 om 21:11:04Zo ontzettend trots op @susankrumins. WK 8ste!Volgende keer loop ik de eerste 800m mee (want dat kan ik blijkbaar 😂😂) #atletiek #Londen2017 reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ze heeft geen baarmoeder of eierstokken...quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Als ze gewoon een kut heeft is het een vrouw. Dat ze veel testosteron heeft is gewoon haar voordeel danzie email 27 oktober![]()
heywoodu
![]()
Hopelijk de vierde wereldtitel op rij voor Kiprop, dat zou echt een bizarre prestatie zijn
Ik denk niet dat het lukt, maar goed.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik bel wel even.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom blijft lysenko op 2.35 springen?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik juich voor Ingebrigtsenquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk de vierde wereldtitel op rij voor Kiprop, dat zou echt een bizarre prestatie zijn
Ik denk niet dat het lukt, maar goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En? Wat zei ie?quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Van teveel doping ga je er gek uit zien.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]de naieviteit spat er vanaf.
![]()
Weer hoog zatCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgens mij kapt-ie er nu mee.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom blijft lysenko op 2.35 springen?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Barshim zal wel voor 2.42 gaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit geloof je niet.quote:
Ik heb bij jouw spel Immobile eruit gelaten omdat ik een aanvaller te veel had![]()
Gaf hem de minste kans om punten te halen aangezien ze tegen Juve moeten.
Staan ze 0-1 voor en heeft hij gescoord![]()
![]()
Om gelijk te komen met El Guerroujquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk niet dat het lukt, maar goed.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Denk niet dat ze opnamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat betekent dat Douglas Costa achter staatquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit geloof je niet.
Ik heb bij jouw spel Immobile eruit gelaten omdat ik een aanvaller te veel had![]()
Staan ze 0-1 voor en heeft hij gescoord
GoffedommeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch nog één vrouw met een medaille.quote:
Houd op met me hoorquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Dit gaat een mooie finale worden.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Had je beter King eruit kunnen laten, Giroud en Aguero hebben het natuurlijk ook prima gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit geloof je niet.
Staan ze 0-1 voor en heeft hij gescoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom lopen ze geen 1600 maar 1500?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Niemand vind je act meer leuk Mani.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja zat te twijfelen tussen King en Immobilequote:Op zondag 13 augustus 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je beter King eruit kunnen laten, Giroud en Aguero hebben het natuurlijk ook prima gedaan![]()
heywoodu
![]()
Wereldsprintje van Holusa zou ook wel grappig zijnVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik bel wel even.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom lopen ze geen 1600 maar 1500?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Nee, anders ging het bij de NOS nergens anders overquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ik weet het echt niet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Niemand vind je act meer leuk Mani.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel een raar volkje die atleten inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom lopen ze geen 1600 maar 1500?![]()
Keniaantjes moet je kort houden.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Open Keniaans KampioenschapI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Sweep|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
straf nummer van Ingebritsen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon vaak wegrennen voor de politie.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
'Genetisch' m'n reet. Geloof er geen kut van.![]()
Geen swiep|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Brons, netjes hoor
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon vaak wegrennen voor de politie.
U MAD?![]()
Ingebritsen gooide de deur vakkundig dicht
Sprong hij niet gewoon om eerder over de lijn te zijnquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedankt voor de moeite. Maar hebben ze echt mensen die daar nu zulke vragen kunnen beantwoorden?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
22e ookquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:35 schreef Max23 het volgende:
Barshim heeft de lat op 2m40 gelegd, 1x foutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Loop dan ff 3.33.33|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom op 2,40?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:35 schreef Max23 het volgende:
Barshim heeft de lat op 2m40 gelegd, 1x foutCitius, Altius, Fortius.![]()
Hollende kleurling.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon vaak wegrennen voor de politie.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik bel wel even.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite. Maar hebben ze echt mensen die daar nu zulke vragen kunnen beantwoorden?
Ik doe het ff rustig aan.![]()
WL denk ikquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Echt zo'n nazikop heeft die Ingebritsen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waar vind ik het medailleklassement?I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
https://www.iaaf.org/comp(...)2017-5151/medaltablequote:Op zondag 13 augustus 2017 21:36 schreef TechTraveler het volgende:
Waar vind ik het medailleklassement?![]()
Ik bel wel even.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:36 schreef TechTraveler het volgende:
Waar vind ik het medailleklassement?![]()
Ja, leuk.quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
World leadingquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
World Leadingquote:
Beste seizoenstijdI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
En zijn kleine broertje Jakob. Die gaat nog sneller worden.quote:Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
quote:Ow ja, thx.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:37 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
World Leading
Beste seizoenstijd![]()
Echt attent.quote:
Dankquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
https://www.iaaf.org/comp(...)2017-5151/medaltableI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Uiteraard missen we de laatste sprong ook nog.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jamaica is de deceptie van het toernooi.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
https://www.iaaf.org/comp(...)2017-5151/medaltable![]()
De organisatie is echt wel lachwekkend.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:38 schreef franklop het volgende:
Uiteraard missen we de laatste sprong ook nog.![]()
Ik bel wel evenquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dat is een record?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nog 3 pagina's en we hebben een titel voor deeltje 48.![]()
Nu nog 2 4x400 finales en we zijn klaar.
Maar dat gaat nog wel effe duren, voordat die komen
Moet je poepen?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
* even Hassan op de trein aan het zetten![]()
Juichen!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
stumperquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Doe eens effe normaalquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:44 schreef Klummie het volgende:
Dat kontje wil ik best wel eens uitwonen.U MAD?![]()
Alsof ze die live uitzenden..quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog 2 4x400 finales en we zijn klaar.
Maar dat gaat nog wel effe duren, voordat die komenI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Op dat soort momenten mis je Mekhissiquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Op het gevaar af dat dit de domste opmerking van de dag is, maar ik weet zeker dat er gewoon een persoon in dat egelpak zit.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Misschien wel een meisje van 14.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Op het gevaar af dat dit de domste opmerking van de dag is, maar ik weet zeker dat er gewoon een persoon in dat egelpak zit.![]()
Die wegbokkade staat niet strategisch opgesteldquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vieren het met een gezellige wegblokkade.
~Prof. Dr. Mr. Ir. G. SedocGod![]()
Keniaans volksliedgenot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
FAKE NEWSquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Op het gevaar af dat dit de domste opmerking van de dag is, maar ik weet zeker dat er gewoon een persoon in dat egelpak zit.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Bron?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Op het gevaar af dat dit de domste opmerking van de dag is, maar ik weet zeker dat er gewoon een persoon in dat egelpak zit.![]()
Mijn gevoel zeg het.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Zijn er ergens beelden van de 20 km snelwandelen (W)
wil effe het einde zien wat knotsgek schijnt te zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boekelman kwam ook nog ff in beeld<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Krankzinnige finishI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Op de BBC beweerde ze zelfs dat hij naar de lijn dookquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sprong hij niet gewoon om eerder over de lijn te zijn![]()
Je ziet gewoon duidelijk dat die Spanjaard zijn handen uitsteekt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja met die DQquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er ergens beelden van de 20 km snelwandelen (W)
wil effe het einde zien wat knotsgek schijnt te zijnI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
USSR
Hoezo nietquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:46 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
Alsof ze die live uitzenden..Groot fan van User Wotte![]()
GBR GBR GBR GBR|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Polen❤I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ja dat wil ik wel effe zienquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oja, want Qatar.quote:
Doe mij al die dames maar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Omdat de regie echt de helft mist dit WKquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ja leuk hč. Het lijkt net de mini playbackshowquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Als je dit toch ziet hé; vrouwen
Met hun achterlijke voorgestudeerde dansjes
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
waar is Bulletje?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja leuk hč. Het lijkt net de mini playbackshow![]()
All for the money.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook? Is ALLES straks in die overhitte zandbak?![]()
![]()
Ik houd er ook wel van.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja leuk hč. Het lijkt net de mini playbackshowIk doe het ff rustig aan.![]()
Hey, dat is gemeen voor zandbakkenquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook? Is ALLES straks in die overhitte zandbak?I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Die is vervangen door die egel.quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
MADquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft net de 800 mtr gewonnen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Goed voor de verspringers en hinkstapspringersquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook? Is ALLES straks in die overhitte zandbak?![]()
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dit was gewoon weirdquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
VS startloopster staat te chantenI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ik ben voor Botswana<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Sow die Duitse startloopster!
DibsCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ga het nu toch nog eens kijkenquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ik heb een blauw kleurtjequote:
Dat geeft aantrekkingskracht kan ik je zeggen, dus volgende keer beterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Als je dit toch ziet hé; vrouwen
Met hun achterlijke voorgestudeerde dansjes
Toen Nederland nog een mooi land was.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:54 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
Ga het nu toch nog eens kijken![]()
![]()
Hup🇩🇪I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Klopt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die werd begin vorige week al geclaimd
Ik had even gebeld.Ik doe het ff rustig aan.![]()
ik versta bijna alles.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze spreekt toch ook gewoon totaal niet duidelijk?
en idd sifan is echt een schatje <3![]()
kutwissel bij jamaica[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BlessureI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
wow weer een blessure[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jamaica heeft echt dramatisch toernooi zegCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: