Citeer waar ik dit heb gezegd want ik kan me niet voorstellen dat ik dit heb uitgesproken ergens.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
He, maar net zei je nog dat het juist een goede demostratie was en dat er toen ineens Nazi's bijkwamen, en dat je dat dan maar voorlief moest nemen, omdat men niet hun zin krijgt.
En je blijft gewoon wegkijken. Ik stop ermee, jij wilt Nazi-gedachten en uitingen goedpraten om een standbeeld. Ik zal je vanaf nu ook niet meer lezen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
En wat is nu de grote meerwaarde geweest van het verwijderen van dit standbeeld?
The Women's March verliep anders prima.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom, dat doe je dan ook niet, maar je hebt ook geen ruimte om echt je tegengeluid te laten horen, ja een petitie, maar de straat opgaan is er niet meer bij.
Voor de mensen van Charlottesville was het blijkbaar tijd dat het verwijderd werd, er is over gestemd, overigens, en de meerderheid van de gemeenteraad vond dat dit symbool van de Confederatie niet langer verantwoord was.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
En wat is nu de grote meerwaarde geweest van het verwijderen van dit standbeeld?
Als je nu eens leest:quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En je blijft gewoon wegkijken. Ik stop ermee, jij wilt Nazi-gedachten en uitingen goedpraten om een standbeeld. Ik zal je vanaf nu ook niet meer lezen.
Welke?quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:53 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
The Women's March verliep anders prima.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je tegen het verwijderen van dit standbeeld bent dan hoef je geen Nazi-sympathisant te zijn. Het probleem is dat als jij dit weekend bij de demonstranten stond omdat je tegen het verwijderen van dit standbeeld bent je plotseling omgeven wordt door Nazi's en andere extremisten van de rechtse kliek. De discussie is zo onzettend gepolariseerd dat er ook geen tegengeluid meer mogelijk is, of je wordt in de hoek gezet als extremist, of de discussie wordt gekaapt door een stel idioten met nazi-liederen, nazi-vlaggen, en iemand die het nodig vindt om zijn auto als wapen te gebruiken.
Die laatste link laat zien dat het aantal benodigde stemmen niet is behaald.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom, dat doe je dan ook niet,[quote]Op zondag 13 augustus 2017 17:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
https://www.change.org/p/(...)e-statue-in-lee-park
Dat is ook wel geprobeerd.
Duidelijk maken dat ze niet welkom zijn en ondubbelzinnig afstand nemen van hun ideologie.quote:
Het speelt al langer inderdaad:quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor de mensen van Charlottesville was het blijkbaar tijd dat het verwijderd werd, er is over gestemd, overigens, en de meerderheid van de gemeenteraad vond dat dit symbool van de Confederatie niet langer verantwoord was.
Die van januari dit jaar. Alleen in Washington waren er al honderdduizenden op pad. Dat ging allemaal hartstikke prima.quote:
Dan snap je niet zo Goed het verschil tussen kritiek op het verwijderen van dit standbeeld en deze demonstratie, nogmaals als jij in de eerste categorie valt en je wilde demonstreren en je bevindt je plotseling tussen allerlei Nazi-vlaggen, tsja.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Die laatste link laat zien dat het aantal benodigde stemmen niet is behaald.
Ik snap de relevantie niet zo?quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die van januari dit jaar. Alleen in Washington waren er al honderdduizenden op pad. Dat ging allemaal hartstikke prima.
Maar hoe doe je dat als je er tussen staat dit weekend.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat ze niet welkom zijn en ondubbelzinnig afstand nemen van hun ideologie.
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
maar je hebt ook geen ruimte om echt je tegengeluid te laten horen, ja een petitie, maar de straat opgaan is er niet meer bij.
Nee, demonstratie is georganiseerd door Nazi's.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan snap je niet zo Goed het verschil tussen kritiek op het verwijderen van dit standbeeld en deze demonstratie, nogmaals als jij in de eerste categorie valt en je wilde demonstreren en je bevindt je plotseling tussen allerlei Nazi-vlaggen, tsja.
Je moet daar heel niet gaan staan, als die gasten opduiken.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat als je er tussen staat dit weekend.
Geprobeerd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Die laatste link laat zien dat het aantal benodigde stemmen niet is behaald.
Dat is dus het grote probleem, als ik nu ga roepen op internet dat dit standbeeld niet verwijderd moet worden, denkt iedereen dat ik een Nazi-sympathisant ben en met White Power rally mee wil lopen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet daar heel niet gaan staan, als die gasten opduiken.
En dus verloren, maar daar gaat het hier niet om. Als ji gaat prtesteren tussen een georganiseerde Nazi demonstratie, dan kan je achteraf ook niet zeggen: "sta ik ineens tussen de Nazi;s, terwijl ik wil protesteren, omdat de petitie niet succesvol was.quote:
Onzin.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem, als ik nu ga roepen op internet dat dit standbeeld niet verwijderd moet worden, denkt iedereen dat ik een Nazi-sympathisant ben en met White Power rally mee wil lopen.
Onzin.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem, als ik nu ga roepen op internet dat dit standbeeld niet verwijderd moet worden, denkt iedereen dat ik een Nazi-sympathisant ben en met White Power rally mee wil lopen.
Je kan sowieso niet meer demonstreren voor dat standbeeld dat is nu wel een beetje het probleem he als tegenstander van dit besluit dus.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dus verloren, maar daar gaat het hier niet om. Als ji gaat prtesteren tussen een georganiseerde Nazi demonstratie, dan kan je achteraf ook niet zeggen: "sta ik ineens tussen de Nazi;s, terwijl ik wil protesteren, omdat de petitie niet succesvol was.
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |