Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Ik heb geen beeld en uit de reacties kan ik de sarcastische niet meer van de realstische onderscheiden, dus...speelt die Lozano nu goed of niet?
Mijn naam is Haasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft meneer de Haas nou het hele seizoen in de OP staan?
Jawel, maar effectief is het nog niet echtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Ik heb geen beeld en uit de reacties kan ik de sarcastische niet meer van de realstische onderscheiden, dus...speelt die Lozano nu goed of niet?
Kan er niks van, blind paard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
2 open kansen gemist.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Lozano is een grote meme vandaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of jij kan alvast beginnen met de memes
Ajax zou voor hem een toekomst bij Barcelona zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Twee vrij lange behandelingen, twee goalsquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Raiola zou voor hem een toekomst bij Barcelona zien.
Ik ben nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren na die 4 minuten, weet jij het?quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat dat tellen maar aan mij over boys.
Bal op 4 meter van het doel toen het nog 0-0 stond had er ook in gemoeten + de bal op de lat en de redding van Svenssonquote:
Oh die heb ik niet gezien, toen was ik koffie zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bal op 4 meter van het doel toen het nog 0-0 stond had er ook in gemoeten + de bal op de lat en de redding van Svensson
Jazeker, maar ik ga daar niet over praten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren na die 4 minuten, weet jij het?
Koffie is een uitstekend idee waarde GGMMquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien, toen was ik koffie zetten.
Oke, jij hebt gelijk!
Snel dan, in de rust is het rambotijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Koffie is een uitstekend idee waarde GGMM
Goed idee, ik ga zo ook even een bakkie zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, jij hebt gelijk!
Toen ik thee ging zetten viel de 1-1quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, jij hebt gelijk!
Toen was ik mijn UI aan het maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen ik thee ging zetten viel de 1-1
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je werknemer zal wel érg tevreden over je zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heb ik, lul de behanger! Maar ik werk tot half 9...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je werknemer zal wel érg tevreden over je zijn.
Was voor de Europa League, maarja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef Oldground het volgende:
Zoekt PSV nog een sponsor dat de namen onder het rugnummer staan?
Daar ben jij natuurlijk op getraind door al die tegengoals die Ado altijd krijgtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben al een paar jaar een rugsponsor, dus wss wel idd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef Oldground het volgende:
Zoekt PSV nog een sponsor dat de namen onder het rugnummer staan?
Leg uit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was voor de Europa League, maarja.
Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je werknemer zal wel érg tevreden over je zijn.
Mooie UIquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen die net 2 weken bij Feyenoord speelde zeiden veel Feyenoorders dat hij beter was dan Clasie.
Fox wordt ook uitgezonden in de kroeg en andere horeca gelegenheden. Vrienden die bij vrienden kijken. Zo kun je wel doorgaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Een fox sport reclame op fox sport
Legendarische voetballer natuurlijk maar die man kan toch echt niet meer? Comedy capers. Beetje zoals Michael Jackson na 1995quote:
De belastingsdienst wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:30 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder vind ik geen heel groot succes
Ik vermaak me wel maar de gemiddelde PSV-fan zal hier toch vrij zenuwachtig naar kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een bizarre eerste helft bij PSV, compleet open huis aan beide kanten, had net zo goed 5-5 kunnen staan
Zeker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel maar de gemiddelde PSV-fan zal hier toch vrij zenuwachtig naar kijken
Geen dank.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt voor de laatste goal cadeau
SPOILER: HaxballstatistiekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-1 PSV![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer!(was ff een spelletje doen)
Waar kan je dat zien/maken?SPOILER: HaxballstatistiekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-1 PSV
Heb jij nou de rol van Zipportal overgenomenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze keeper is kut
Ajax opleiding zeker ?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://0x0c.tk/r3plays
Moet je wel opnemen en dat uploaden.
Alleen als ik zeg dat Younes naast schietquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij nou de rol van Zipportal overgenomen
Heeft ie alweer gemist?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen als ik zeg dat Younes naast schiet
madquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
only sing when you're winning
typisch psv
waarheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
typisch psv
Boos.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
typisch psv
Tijdrekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Rollertje bij de cornervlag
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
typisch psv
Nee man. Wtf deed Becker dan gisterenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nogmaals; ga je niet naar het stadion?
had zijn vorm van begin vorig seizoen weer te pakken. Bijzonder kut dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man. Wtf deed Becker dan gisteren
Dat valt best wel mee. Balen doe ik straks pas als Ajax gelijk speelt.quote:
Ajax PSV en Feyenoord gaan alledrie winnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Balen doe ik straks pas als Ajax gelijk speelt.
Balen doe ik al omdat Sanchez weg is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Balen doe ik straks pas als Ajax gelijk speelt.
Ach daar kunnen we toch niks aan doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balen doe ik al omdat Sanchez weg is.
Weddenschappen niet nakomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach daar kunnen we toch niks aan doen
Dat kunnen we sowieso niet als het om het voetbal gaat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach daar kunnen we toch niks aan doen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balen doe ik al omdat Sanchez weg is.
In mijn tijd was dat wel anders gegaan. Vanwege mijn out-of-the-box mentaliteit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is nog zacht gezegd, zeg maar gerust JODENSTREEK
Ik bleef gewoon 2 weken wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is nog zacht gezegd, zeg maar gerust JODENSTREEK
Ik ben meer van de recht voor zn raap / gaan met die banaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat wel anders gegaan. Vanwege mijn out-of-the-box mentaliteit.
Als echte strijder die door het vuur gaat moet ik misschien ook even ingrijpenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat wel anders gegaan. Vanwege mijn out-of-the-box mentaliteit.
Vergeet niet de grote 3 te patrouilleren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als echte strijder die door het vuur gaat moet ik misschien ook even ingrijpen
Oh jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet de grote 3 te patrouilleren.
Als je dat niet nakomt ben je ook gewoon erg laf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bleef ooit drie maanden weg na een weddenschap
Zeker als het om iets gaat als een UIquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je dat niet nakomt ben je ook gewoon erg laf.
GGMM/TOMpsv/Heinz
GGMM komt altijd zijn weddenschappen na. Beetje vreemd dit. Vul daar dan Typisch/Tjacka in. Die weigerenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je dat niet nakomt ben je ook gewoon erg laf.
GGMM/TOMpsv/Heinz
Hoezo ben jij op dit moment niet op patrouille?!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als echte strijder die door het vuur gaat moet ik misschien ook even ingrijpen
Genieten van een linkerkant met Dijks en Younes genotquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:54 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen gaan we allemaal juichen voor Ajaxgoden
genot
Opeens heeft meneer last van een slecht GEHEUGEN, eh?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had je ook al zo lang niet meer gezien dat ik het al was vergeten
GGMM moet zijn acc nog opheffen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM komt altijd zijn weddenschappen na. Beetje vreemd dit. Vul daar dan Typisch/Tjacka in. Die weigeren
naar binnen gaan, schieten, misquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genieten van een linkerkant met Dijks en Younes genot
Daarom.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als het om iets gaat als een UI
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo ben jij op dit moment niet op patrouille?!
Zou Onlogisch daar een topic over maken denk jij?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GGMM moet zijn acc nog opheffen.
Je mag anders ook wel een leuke UI voor me uitkiezen voor een bepaalde periodequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Opeens heeft meneer last van een slecht GEHEUGEN, eh?
Lomp naar voren rennen en geen idee hebben genotquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naar binnen gaan, schieten, mis
genot
URL naar de desbetreffende weddenschap.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GGMM moet zijn acc nog opheffen.
Ook ik maak wel eens een foutje en ben bij dezen gaarne bereid dat te erkennenquote:
Laten we t hopen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou Onlogisch daar een topic over maken denk jij?
Nee, maar mijn cynisme is al te groot om mij er zorgen over te maken. 220 miljoen. Voor een spelerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een jaar naar defensief geklungel kijken, Smoofie. Ben je er al klaar voor?
100%.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou Onlogisch daar een topic over maken denk jij?
Aha. Het tijdelijk forum/subforum gebeuren. Oud nieuws. Verdiep je eens in die termen, amateur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tag heeft hem nog wel denk ik. Ging over darts subforum
NEE, HEEINZ, NEE.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel een leuke UI voor me uitkiezen voor een bepaalde periode
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Het tijdelijk forum/subforum gebeuren. Oud nieuws. Verdiep je eens in die termen, amateur.
Omdat ik je hoger had zitten en dacht dat je met een gerechtvaardigde URL zou komen. Maar je bent gewoon een dom varken die het verschil niet weet tussen een eigen subforum en een tijdelijk forum.quote:
En daarna nog eens 160 miljoen betalen voor een 18-jarig talentquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar mijn cynisme is al te groot om mij er zorgen over te maken. 220 miljoen. Voor een speler
Zonder Europees voetbal?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Dit geeft de Eindhovense burger moed. Al zal het nog een zwaar seizoen worden.
Ja in Eindhoven heeft het al jaren niks meer gepresteerd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ is altijd kut tegen de topploegen
Ja Dijksgenot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
Is er eigenlijk al een opstelling van Ajax bekend?
Dijks linksback, Viergever centrum, verder wat je gewend bentquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ze met 11 spelers zullen aantreden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja; Onana, Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks, Schone, Vd Beek, Ziyech, Kluiver, Dolberg en Younes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
In Amsterdam ook zelden en in de Kuip verliezen ze ook bijna altijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven heeft het al jaren niks meer gepresteerd.
Dankquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja; Onana, Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks, Schone, Vd Beek, Ziyech, Kluiver, Dolberg en Younes.
Bron: NOS
Gewoon een duel toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was weinig aan de hand, dan kun je er 40 geven
iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was weinig aan de hand, dan kun je er 40 geven
Alsof jij het beter weet dan een professionele scheidsrechter.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit. Dat was geen penalty
Je moet niet met je arm aan een speler gaan trekken. Dan krijg je een penal tegen. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
idd
tering wat gaat die gast makkelijk liggen
Gezien het feit wij de situatie vanuit meerdere hoeken kunnen bekijken, terwijl de scheidsrechter vanuit één hoek een split-second beslissing maakt, is dat geen heel gekke bewering.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jij het beter weet dan een professionele scheidsrechter.
Op het middenveld is dit gewoon een overtreding en klaagt niemand erover.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gezien het feit wij de situatie vanuit meerdere hoeken kunnen bekijken, terwijl de scheidsrechter vanuit één hoek een split-second beslissing maakt, is dat geen heel gekke bewering.
Gek zeg, dat mensen sneller klagen bij een penalty tegen dan bij een vrije trap vanaf 50 meterquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op het middenveld is dit gewoon een overtreding en klaagt niemand erover.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof hij het beter weet dan een professionele scheidsrechter
Hoe ziet een professionele scheidsrechter eruit dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof hij het beter weet dan een professionele scheidsrechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |