Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Ik heb geen beeld en uit de reacties kan ik de sarcastische niet meer van de realstische onderscheiden, dus...speelt die Lozano nu goed of niet?
Mijn naam is Haasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft meneer de Haas nou het hele seizoen in de OP staan?
Jawel, maar effectief is het nog niet echtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Ik heb geen beeld en uit de reacties kan ik de sarcastische niet meer van de realstische onderscheiden, dus...speelt die Lozano nu goed of niet?
Kan er niks van, blind paard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
2 open kansen gemist.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Lozano is een grote meme vandaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of jij kan alvast beginnen met de memes
Ajax zou voor hem een toekomst bij Barcelona zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Twee vrij lange behandelingen, twee goalsquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Raiola zou voor hem een toekomst bij Barcelona zien.
Ik ben nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren na die 4 minuten, weet jij het?quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat dat tellen maar aan mij over boys.
Bal op 4 meter van het doel toen het nog 0-0 stond had er ook in gemoeten + de bal op de lat en de redding van Svenssonquote:
Oh die heb ik niet gezien, toen was ik koffie zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bal op 4 meter van het doel toen het nog 0-0 stond had er ook in gemoeten + de bal op de lat en de redding van Svensson
Jazeker, maar ik ga daar niet over praten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren na die 4 minuten, weet jij het?
Koffie is een uitstekend idee waarde GGMMquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien, toen was ik koffie zetten.
Oke, jij hebt gelijk!
Snel dan, in de rust is het rambotijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Koffie is een uitstekend idee waarde GGMM
Goed idee, ik ga zo ook even een bakkie zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, jij hebt gelijk!
Toen ik thee ging zetten viel de 1-1quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, jij hebt gelijk!
Toen was ik mijn UI aan het maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen ik thee ging zetten viel de 1-1
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je werknemer zal wel érg tevreden over je zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heb ik, lul de behanger! Maar ik werk tot half 9...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je werknemer zal wel érg tevreden over je zijn.
Was voor de Europa League, maarja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef Oldground het volgende:
Zoekt PSV nog een sponsor dat de namen onder het rugnummer staan?
Daar ben jij natuurlijk op getraind door al die tegengoals die Ado altijd krijgtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben al een paar jaar een rugsponsor, dus wss wel idd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef Oldground het volgende:
Zoekt PSV nog een sponsor dat de namen onder het rugnummer staan?
Leg uit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was voor de Europa League, maarja.
Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je werknemer zal wel érg tevreden over je zijn.
Mooie UIquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen die net 2 weken bij Feyenoord speelde zeiden veel Feyenoorders dat hij beter was dan Clasie.
Fox wordt ook uitgezonden in de kroeg en andere horeca gelegenheden. Vrienden die bij vrienden kijken. Zo kun je wel doorgaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Een fox sport reclame op fox sport
Legendarische voetballer natuurlijk maar die man kan toch echt niet meer? Comedy capers. Beetje zoals Michael Jackson na 1995quote:
De belastingsdienst wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:30 schreef Tagliano het volgende:
Glenn Helder vind ik geen heel groot succes
Ik vermaak me wel maar de gemiddelde PSV-fan zal hier toch vrij zenuwachtig naar kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een bizarre eerste helft bij PSV, compleet open huis aan beide kanten, had net zo goed 5-5 kunnen staan
Zeker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel maar de gemiddelde PSV-fan zal hier toch vrij zenuwachtig naar kijken
Geen dank.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt voor de laatste goal cadeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |