Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Ik heb geen beeld en uit de reacties kan ik de sarcastische niet meer van de realstische onderscheiden, dus...speelt die Lozano nu goed of niet?
Mijn naam is Haasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft meneer de Haas nou het hele seizoen in de OP staan?
Jawel, maar effectief is het nog niet echtquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Ik heb geen beeld en uit de reacties kan ik de sarcastische niet meer van de realstische onderscheiden, dus...speelt die Lozano nu goed of niet?
Kan er niks van, blind paard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
2 open kansen gemist.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Lozano is een grote meme vandaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of jij kan alvast beginnen met de memes
Ajax zou voor hem een toekomst bij Barcelona zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:15 schreef Fargo het volgende:
Twee vrij lange behandelingen, twee goalsquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Raiola zou voor hem een toekomst bij Barcelona zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |