Ja ik had nog even verder zitten knutselen. Het moet waarschijnlijk Sittard, Geleen Oost of Geleen-Lutterade geweest zijn. In de richting Vlissingen en in de richting Den Helder kon ik geen vertrekstation vinden waarbij het precies 1,96 scheelde.en alles ten noordoosten van de lijn Hilversum - Barneveld - Dieren heeft geen logische route naar Winterswijk die over Arnhem gaat.quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Correct, ik was inderdaad aan de andere kant van het land begonnen.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had nog even verder zitten knutselen. Het moet waarschijnlijk Sittard, Geleen Oost of Geleen-Lutterade geweest zijn. In de richting Vlissingen en in de richting Den Helder kon ik geen vertrekstation vinden waarbij het precies 1,96 scheelde.en alles ten noordoosten van de lijn Hilversum - Barneveld - Dieren heeft geen logische route naar Winterswijk die over Arnhem gaat.
Alles dichterbij dan Krabbendijke of Anna Paulowna is niet ver genoeg. Vanuit Limburg kreeg ik op NS.nl het heerlijk informatieve "prijs onbekend" mogelijk omdat je daarvandaan voor zowel je startleg als je finish leg van een andere vervoerder gebruik maakt, en natuurlijk snappen ze het dan niet meer
Dan kan het ook nog zo zijn dat je die reis met 20 ipv 40 % korting gemaakt hebt (ingeval van Altijd Voordeel) Daar heb ik verder niet naar gekeken. Dan zijn er veel meer kandidaat-vertrekstations. Maar omdat je aangaf voor Winterswijk - Ruurlo ¤ 3,16 kwijt te zijn, ging ik er vanuit dat die andere reis ook met -40 % gemaakt was.
Nope, ben in Den Helder opgestapt en heb nog de ouderwetse voordeelurenkaartquote:Op zondag 13 augustus 2017 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had nog even verder zitten knutselen. Het moet waarschijnlijk Sittard, Geleen Oost of Geleen-Lutterade geweest zijn. In de richting Vlissingen en in de richting Den Helder kon ik geen vertrekstation vinden waarbij het precies 1,96 scheelde.en alles ten noordoosten van de lijn Hilversum - Barneveld - Dieren heeft geen logische route naar Winterswijk die over Arnhem gaat.
Alles dichterbij dan Krabbendijke of Anna Paulowna is niet ver genoeg. Vanuit Limburg kreeg ik op NS.nl het heerlijk informatieve "prijs onbekend" mogelijk omdat je daarvandaan voor zowel je startleg als je finish leg van een andere vervoerder gebruik maakt, en natuurlijk snappen ze het dan niet meer
Dan kan het ook nog zo zijn dat je die reis met 20 ipv 40 % korting gemaakt hebt (ingeval van Altijd Voordeel) Daar heb ik verder niet naar gekeken. Dan zijn er veel meer kandidaat-vertrekstations. Maar omdat je aangaf voor Winterswijk - Ruurlo ¤ 3,16 kwijt te zijn, ging ik er vanuit dat die andere reis ook met -40 % gemaakt was.
voor het nieuwe spoor dat er naast komtquote:
thx! Ik kon er niet ff 1-2-3- eentje vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:24 schreef James1988 het volgende:
Plaatje:
[ afbeelding ]
Foto: Oliver C. Krieg
Jah uhh daar kan ik allemaal geen rekening mee houden hoorquote:
quote:
nee, station staat niet op het lijstjequote:Op zondag 13 augustus 2017 20:40 schreef Yreal het volgende:
Staan er op hilversum sportpark toegangspoortjes?
Oi. Ik ben al heel lang geen servexmeisje meer. Of uberhaupt iemand die vaak met de trein reist. Zeg maar. Bijna helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit steeds iemand kleine dingetjes aan te passen in de OP lijkt wel, bij de beschrijvingen van de stamgasten Bork zijn plaatje doet het niet meer trouwens.
Hoinquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:12 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oi. Ik ben al heel lang geen servexmeisje meer. Of uberhaupt iemand die vaak met de trein reist. Zeg maar. Bijna helemaal niet.
top thanksquote:Op zondag 13 augustus 2017 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, station staat niet op het lijstje
Snap het. Nu een seinstoring tussen Doetinchem en Wehl, kan weer helemaal terug naar Winterswijk om via Zutphen naar Arnhem te gaan, kost me bijna twee uur extra Achteraf had ik gewoon beter een taxi kunnen pakken voor de paar km dat het spoor eruit lag maar dat bedenk je ook pas twee stations op de terugweg.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah uhh daar kan ik allemaal geen rekening mee houden hoor
Ben allang blij dat ik daar nooit meer hoef te zijn
Haha, dat duurt toch nog wel even?quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar Crientj ga je nou nogeens mee met het nieuwjaarsrondje?
Jawel Maar er is al maanden een voorbereidingstopic "gaande"quote:Op maandag 14 augustus 2017 10:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, dat duurt toch nog wel even?
Zolang het nog niet standaard is dat elke spoorlijn in Nederland wordt bediend met dubbeldeksmaterieel dat het hele perron in beslag neemt is er nog capaciteit zat op het spoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Daarom zal er sowieso ingezet moeten worden op het nog intensiever gebruiken van de aanwezige capaciteit en zal bijvoorbeeld gekeken moeten worden hoe NS geprikkeld kan worden om het sprinterproduct voor reizigers aantrekkelijker te maken en voor henzelf beter betaalbaar. Daarmee zou de sprinterfrequentie op Leiden-Dordrecht naar 8 x per uur kunnen gaan bijvoorbeeld. Dat levert een bak meer vervoercapaciteit op.
Het was drama vanmiddag terug idd. Vond het al heel wat dat de NS de Randstadrail als reis-alternatief opgaf ... doen ze normaal nooit.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef MCH het volgende:
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling.
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:41 schreef Adrie072 het volgende:
https://fd.nl/ondernemen/(...)s-door-boete-limburg
Doe eens een lokquote? Ik wil best meelurken. Maar het is allemaal een beetje afhankelijk van data enzo. . Ik zit tijdens de jaarwisseling weer in Londenquote:Op maandag 14 augustus 2017 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel Maar er is al maanden een voorbereidingstopic "gaande"
Dat doen ze toch ook niet? Tenminste, vanochtend op Radio Rijnmond zei een NS dame, op de vraag van de presentator dat je ipv die bussen toch ook met de RandstadRail kon, nog zeer nadrukkelijk dat dat op kosten van de reiziger zelf is en dus geen alternatief voor de bus is.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:21 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Het was drama vanmiddag terug idd. Vond het al heel wat dat de NS de Randstadrail als reis-alternatief opgaf ... doen ze normaal nooit.
ja, want die "weten wat ze doen" /vingerverfsmileyquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:45 schreef Ireyon het volgende:
Ik zag laatst mensen van Prorail midden op een overweg staan terwijl de slagbomen dicht en de bellen aan het rinkelen waren. Maar als ik dat probeer is het opeens levensgevaarlijk en illegaal
De busdienst werkte gisteren anders helemaal prima hoor. Neemt niet weg dat ik na 3 weken Dordrecht - Rotterdam met alleen sprinters (overigens was dat _wel_ onnodig, er hadden best IC's kunnen rijden gedurende die 3 weken) er wel ondertussen helemaal klaar met werkzaamheden ben.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef MCH het volgende:
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling.
Er zijn wel vaker storing en dan verwijzen, lees goed verwijzen ze niet naar het alternatief, deze keer wel. Blijft natuurlijk bespottelijk dat kaartjes niet bij meerdere vervoerders geldig zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:36 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet? Tenminste, vanochtend op Radio Rijnmond zei een NS dame, op de vraag van de presentator dat je ipv die bussen toch ook met de RandstadRail kon, nog zeer nadrukkelijk dat dat op kosten van de reiziger zelf is en dus geen alternatief voor de bus is.
Blijft jammer dat NS en RET daar niet uit komen. Bij storingen is vanuit Den Haag de RandstadRail een prima alternatief ipv omreizen via Gouda (naar Rotterdam).
Heb vroeger lang met de Hofpleinlijn gereisd, nadat die stopte van Den Haag CS naar Rotterdam CS, maar als er dan storing was dan nam ik mooi de RandstadRail en betaalde het zelf. Was wel 10 jaar terug, dus nog niet zo druk in die metrostellen.
It ain't over yetquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De busdienst werkte gisteren anders helemaal prima hoor. Neemt niet weg dat ik na 3 weken Dordrecht - Rotterdam met alleen sprinters (overigens was dat _wel_ onnodig, er hadden best IC's kunnen rijden gedurende die 3 weken) er wel ondertussen helemaal klaar met werkzaamheden ben.
en dan ook de e lijn nog inkorten voor onderhoud.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef MCH het volgende:
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling.
maar die gaat verder naar de ghetto dus dat maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan ook de e lijn nog inkorten voor onderhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |