abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:34:49 #76
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173140201
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Daarom zal er sowieso ingezet moeten worden op het nog intensiever gebruiken van de aanwezige capaciteit en zal bijvoorbeeld gekeken moeten worden hoe NS geprikkeld kan worden om het sprinterproduct voor reizigers aantrekkelijker te maken en voor henzelf beter betaalbaar. Daarmee zou de sprinterfrequentie op Leiden-Dordrecht naar 8 x per uur kunnen gaan bijvoorbeeld. Dat levert een bak meer vervoercapaciteit op.
Zolang het nog niet standaard is dat elke spoorlijn in Nederland wordt bediend met dubbeldeksmaterieel dat het hele perron in beslag neemt is er nog capaciteit zat op het spoor.
So we just called him Fred
pi_173140265
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling. :')
pi_173140512
Betaalmuur.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_173140744
*betaalmuur, copyright, dit dat*

[ Bericht 98% gewijzigd door derLudolf op 14-08-2017 19:01:33 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 18:45:23 #81
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173141837
Ik zie het er niet van komen dat NS de HSL verliest (hoe terecht ik het ook zou vinden). De belangen zijn te groot, zeker nu NS net een flinke investering heeft gedaan in nieuw IC-materieel. Als NS van de HSL wordt geschopt zou die investering in één keer een stuk minder waard worden, en dat is niet goed voor de schatkist.

Een andere vervoerder bestelt hoogstwaarschijnlijk een berg FLIRT-3's.

"samenwerking met een derde partij" lijkt me evenmin realistisch. Waarom zou een derde partij helpen om NS in het zadel te houden?
pi_173141926
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Betaalmuur.
http://nieuws.ns.nl/halfj(...)vredenheid-gestegen/
Het eigen NS persbericht
pi_173142318
Okidoki, ikke nu begrijpen.
pi_173142462
Wat begrijp je nu?
pi_173142558
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef MCH het volgende:
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling. :')
Het was drama vanmiddag terug idd. Vond het al heel wat dat de NS de Randstadrail als reis-alternatief opgaf ... doen ze normaal nooit.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_173142762
quote:
Nee.

het is niet "NS lijdt verlies door boete Limburg"

Het is "NS lijdt verlies door fraude Limburg."
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_173143566
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jawel :Y Maar er is al maanden een voorbereidingstopic "gaande" :Y
Doe eens een lokquote? Ik wil best meelurken. Maar het is allemaal een beetje afhankelijk van data enzo. :'). Ik zit tijdens de jaarwisseling weer in O+ Londen O+
pi_173144412
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:21 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Het was drama vanmiddag terug idd. Vond het al heel wat dat de NS de Randstadrail als reis-alternatief opgaf ... doen ze normaal nooit.
Dat doen ze toch ook niet? Tenminste, vanochtend op Radio Rijnmond zei een NS dame, op de vraag van de presentator dat je ipv die bussen toch ook met de RandstadRail kon, nog zeer nadrukkelijk dat dat op kosten van de reiziger zelf is en dus geen alternatief voor de bus is.

Blijft jammer dat NS en RET daar niet uit komen. Bij storingen is vanuit Den Haag de RandstadRail een prima alternatief ipv omreizen via Gouda (naar Rotterdam).

Heb vroeger lang met de Hofpleinlijn gereisd, nadat die stopte van Den Haag CS naar Rotterdam CS, maar als er dan storing was dan nam ik mooi de RandstadRail en betaalde het zelf. Was wel 10 jaar terug, dus nog niet zo druk in die metrostellen.
pi_173145909
:') "Om veiligheidsredenen" :')

Men had iets gevaarlijks moeten doen om daar dat doek op te hangen, DUS "om veiligheidsredenen" halen we het weg. Dat we daar zelf ook gevaarlijk voor moeten doen, geeft niet. Want Prorail staat boven de wet :Y _O_ Dat doek wat daar hangt boeit op zich geen reet natuurlijk, maar er is wel een of andere pennenlikker op zijn pik getrapt, dus ja dan is Harde Actie Noodzakelijk! *zwaait vuistje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_173146666
Ik zag laatst mensen van Prorail midden op een overweg staan terwijl de slagbomen dicht en de bellen aan het rinkelen waren. Maar als ik dat probeer is het opeens levensgevaarlijk en illegaal 8)7
pi_173147684
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:45 schreef Ireyon het volgende:
Ik zag laatst mensen van Prorail midden op een overweg staan terwijl de slagbomen dicht en de bellen aan het rinkelen waren. Maar als ik dat probeer is het opeens levensgevaarlijk en illegaal 8)7
ja, want die "weten wat ze doen" /vingerverfsmiley
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_173152947
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef MCH het volgende:
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling. :')
De busdienst werkte gisteren anders helemaal prima hoor. Neemt niet weg dat ik na 3 weken Dordrecht - Rotterdam met alleen sprinters (overigens was dat _wel_ onnodig, er hadden best IC's kunnen rijden gedurende die 3 weken) er wel ondertussen helemaal klaar met werkzaamheden ben.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_173152985
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:36 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Dat doen ze toch ook niet? Tenminste, vanochtend op Radio Rijnmond zei een NS dame, op de vraag van de presentator dat je ipv die bussen toch ook met de RandstadRail kon, nog zeer nadrukkelijk dat dat op kosten van de reiziger zelf is en dus geen alternatief voor de bus is.

Blijft jammer dat NS en RET daar niet uit komen. Bij storingen is vanuit Den Haag de RandstadRail een prima alternatief ipv omreizen via Gouda (naar Rotterdam).

Heb vroeger lang met de Hofpleinlijn gereisd, nadat die stopte van Den Haag CS naar Rotterdam CS, maar als er dan storing was dan nam ik mooi de RandstadRail en betaalde het zelf. Was wel 10 jaar terug, dus nog niet zo druk in die metrostellen.
Er zijn wel vaker storing en dan verwijzen, lees goed verwijzen ze niet naar het alternatief, deze keer wel. Blijft natuurlijk bespottelijk dat kaartjes niet bij meerdere vervoerders geldig zijn.
pi_173153194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]

De busdienst werkte gisteren anders helemaal prima hoor. Neemt niet weg dat ik na 3 weken Dordrecht - Rotterdam met alleen sprinters (overigens was dat _wel_ onnodig, er hadden best IC's kunnen rijden gedurende die 3 weken) er wel ondertussen helemaal klaar met werkzaamheden ben.

It ain't over yet
pi_173153755
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef MCH het volgende:
De NS en RET zijn compleet bezopen, hele week werkzaamheden Rot - Den Haag en dus geen treinen maar de RET blijft gewoon vasthouden aan de zomerdienstregeling. :')
en dan ook de e lijn nog inkorten voor onderhoud.
pi_173153956
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

en dan ook de e lijn nog inkorten voor onderhoud.
maar die gaat verder naar de ghetto dus dat maakt geen fuck uit.
pi_173154414


De nieuwe Intercity Sprinter, vanaf 1 september 2017 tussen Amsterdam CS en Uitgeest
pi_173154480
Oh ik dacht Zwolle - Kampen :D
pi_173156078
Die komt niet ver zo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')