I am not sure. Stel ze ligt wel vrijwillig op de man met haar borsten tegen hem aan. Dat is geen aanranding. Maar die stoei gedeelte weet ik niet zeker. In het begin is het vrijwillig maar achteraf vond ze het niet leuk en werd zelfs bang. Maar zover ik het weet is hier niks strafbaars aan toch.quote:
Hoe is iets vrijwillig als het er hardhandig aan toe gaat en je haar beet pakt en op haar gaat liggen en zij uiteindelijk, als ze niet weg komt, begint te huilen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:18 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
I am not sure. Stel ze ligt wel vrijwillig op de man met haar borsten tegen hem aan. Dat is geen aanranding. Maar die stoei gedeelte weet ik niet zeker. In het begin is het vrijwillig maar achteraf vond ze het niet leuk en werd zelfs bang.
Was eigenlijk gewoon een potje stoeien met elkaar maar het blijft een vrouw en die vond het blijkbaar te hard aan toe gaan. Verder is er niets seksueels gebeurd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe is iets vrijwillig als het er hardhandig aan toe gaat en je haar beet pakt en op haar gaat liggen en zij uiteindelijk, als ze niet weg koomt, begint te huilen?
Als dit waar is voel je je nu heel ongemakkelijk en probeer je hier je geweten te sussen terwijl je stiekem ook wel aanvoelt dat dit helemaal niet OK is.
Je kunt het wel proberen te bagatelliseren, maar dat gaat je niet helpen, want wat er gebeurd is is gewoon ontzettend fout. Iets wat jij had kunnen weten en aanvoelen en je had dus al lang moeten stoppen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:21 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Was eigenlijk gewoon een potje stoeien met elkaar maar het blijft een vrouw en die vond het blijkbaar te hard aan toe gaan. Verder is er niets seksueels gebeurd.
Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kunt het wel proberen te bagatelliseren, maar dat gaat je niet helpen, want wat er gebeurd is is gewoon ontzettend fout. Iets wat jij had kunnen weten en aanvoelen en je had dus al lang moeten stoppen.
Maar wel aangerandquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
Bij de eerste date krijg ik vaak ook een blowjob erbij. Bij haar bleef het bij stoeien. Alleen ze is best jong dus , ik weet het ook niet. Ik voel me wel beetje schuldig want ik had niet verwacht dat ze zou huilen en dat ze bang zou worden. Als ik het wist dat het zo zou aflopen dan had ik niet met haar afgesproken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik vind het heel raar zoiets op de 1e date te doen.. ..
Dat weet ik niet zo zeker. Voordat we gingen stoeien lag ze ook op me. Dus met haar borsten tegen me aan. Dus ik weet niet of ik het aanranden kan noemen.quote:
Ik was wel in shock toen ik haar opeens zo zag. Ik bood haar wat drinken/eten etc aan. En of ik nog met iets kon helpen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je had het beter aan moeten voelen (ghehe). Maar je bent in ieder geval nog redelijk op tijd gestopt volgens mij. Waarom vroeg je naderhand niet gewoon aan haar of je eerder had moeten stoppen?
En wat zei ze?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:27 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik was wel in shock toen ik haar opeens zo zag. Ik bood haar wat drinken/eten etc aan. En of ik nog met iets kon helpen.
Ja dat klopt. Ik weet het niet. Ik deed het gewoon en was ook best wel geil op dat moment. Als ik geil ben , dan kan ik soms wat sneller verder gaan dan normaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef zarGon het volgende:
Jij zegt: "ik ga je vastpakken en jij moet proberen te ontsnappen".
Wat doe jij?
- Op haar liggen.
- Je voelt aan haar, zij probeert je te stoppen.
- Je zoent en blijft zoenen; je merkt/weet/voelt dat zij je niet terugzoent.
- Je voelt aan haar borsten (ze probeert je weer te stoppen).
- Je gaat zover door dat ze begint te huilen.
Wat voor een pipo ben jij dat je zoiets niet helemaal goed bespreekt met haar? En ook echt helemaal losgaat en blijft losgaan?
Ze zei nee bedankt en was verdrietig. Ik heb het paar keer gevraagd of ik nog wat kan doen voor haar etc.quote:
Hoorde hij niet. Haar mond was immers bedekt.quote:
Een blow jobquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:25 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Bij de eerste date krijg ik vaak ook een blowjob erbij. Bij haar bleef het bij stoeien. Alleen ze is best jong dus , ik weet het ook niet. Ik voel me wel beetje schuldig want ik had niet verwacht dat ze zou huilen en dat ze bang zou worden. Als ik het wist dat het zo zou aflopen dan had ik niet met haar afgesproken.
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoorde hij niet. Haar mond was immers bedekt.
Was misschien wel een goed moment geweest om te vragen of je te ver was gegaan dan. Maar goed, ik denk dat het allemaal wel met een sisser zal aflopen voor je. In principe is het met toestemming gegaan en je bent redelijk op tijd gestopt. Tsja..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:30 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ze zei nee bedankt en was verdrietig. Ik heb het paar keer gevraagd of ik nog wat kan doen voor haar etc.
Allejezus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden.
Je hebt haar goed bang gemaakt in ieder geval.quote:Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
Nee maar dat is normaal. Meeste dates is echt op zijn minst een blowjob. Soms zelfs neuken direct bij de eerste date.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:32 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Een blow jobdate je met hoeren ?
Jij wil nu gaan beweren dat je niets aan haar zag totdat ze daadwerkelijk tranen in haar ogen kreeg? Pas toen besefte je dat je wellicht te ver was gegaan? Je zag daarvoor niet in dat ze er geen plezier in had, toen ze je bijvoorbeeld probeerde tegen te houden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:32 schreef herenschoenen het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je als man zijnde zoveel sterker als een vrouw bent. Ze kon niks doen tegen me dat voelde wel vreemd aan moet ik zeggen. Het was een lekker gevoel dat ze machteloos is tegenover mij. Maar dat ze het niet leuk vond dat is de deel dat voor mij ook te ver ging. Ik stopte direct toen ik dat aan haar zag.
Hij lult maar wat om zijn eigen rol te minimaliseren of dit is gewoon 1 groot verzinsel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil nu gaan beweren dat je niets aan haar zag totdat ze daadwerkelijk tranen in haar ogen kreeg? Pas toen besefte je dat je wellicht te ver was gegaan?
Ik dacht dat het wel mee viel. Het ging wel beetje hard aan toe. Maar ja ik moest wat rustiger aan doen. Ik dacht zelfs dat ze zelf meedeed met me omdat het zo makkelijk ging. Maar het blijkt dat ze echt geen kracht heeft om iets terug te doen en dat ze gewoon veeeel zwakker is als mij. Daar kwam ik dus toen pas achter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allejezus.
Okay...
Je bespreekt van tevoren niet duidelijk hoe en wat.
Je geeft van tevoren wel heel kort (!) aan wat je gaat doen, maar je doet veel meer (!!!).
In plaats van op z'n minst te blijven communiceren (want hé, stel je voor dat ze achteraf toch denkt 'neh, dit vind ik niets'), ga je door totdat ze huilt.
Je hebt zelf geen stop-mechanisme, en leg alle verantwoordelijkheid bij haar neer..
.
HOE JE MOEST WETEN DAT ZE HET ZO ERG ZOU VINDEN?
NOU, DOOR TE COMMUNICEREN.
[..]
Je hebt haar goed bang gemaakt in ieder geval.
Geen idee of het strafbaar is, maar wat je hebt gedaan is echt verkeerd.
nee. soms zelfs zoenen niet eens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:33 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee maar dat is normaal. Meeste dates is echt op zijn minst een blowjob. Soms zelfs neuken direct bij de eerste date.
Ja, gekke henkie, probeer het maar te verzachten naar "verder gaan dan normaal".quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:30 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik weet het niet. Ik deed het gewoon en was ook best wel geil op dat moment. Als ik geil ben , dan kan ik soms wat sneller verder gaan dan normaal.
Nee want ik dacht we zitten wat te stoeien. Ze deed wel wat terug , maar het was zo minimaal dat ik dacht dat ze meedeed. Maar het blijkt dus achteraf gezien dat ze wel iets probeerde terug te doen maar dat ze als vrouw zijnde gewoon zwak is en dat wist ik dus niet. Ik wist dat mannen wat sterker als vrouwen zijn maar zoveel sterker wist ik echt niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wil nu gaan beweren dat je niets aan haar zag totdat ze daadwerkelijk tranen in haar ogen kreeg? Pas toen besefte je dat je wellicht te ver was gegaan? Je zag daarvoor niet in dat ze er geen plezier in had, toen ze je bijvoorbeeld probeerde tegen te houden?
Vreemd. Die gene ben ik nog niet tegengekomen. En ik ben al heeeeeel wat meiden tegengekomen in me leven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
nee. soms zelfs zoenen niet eens.
Valt mee. Als ik mezelf echt zou verliezen zou ik haar broek uit doen en verkrachten toch? Dat gebeurde dus niet. Het viel allemaal eigenlijk wel mee maar ja ze is nog best jong dus ik denk dat dat ook een rol speelt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, gekke henkie, probeer het maar te verzachten naar "verder gaan dan normaal".
Je verloor jezelf zoveel dat ze bang van je werd...
Je geilheid echt totaal geen excuus.
Sterker danquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee want ik dacht we zitten wat te stoeien. Ze deed wel wat terug , maar het was zo minimaal dat ik dacht dat ze meedeed. Maar het blijkt dus achteraf gezien dat ze wel iets probeerde terug te doen maar dat ze als vrouw zijnde gewoon zwak is en dat wist ik dus niet. Ik wist dat mannen wat sterker als vrouwen zijn maar zoveel sterker wist ik echt niet.
Gast.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:38 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Valt mee. Als ik mezelf echt zou verliezen zou ik haar broek uit doen en verkrachten toch? Dat gebeurde dus niet. Het viel allemaal eigenlijk wel mee maar ja ze is nog best jong dus ik denk dat dat ook een rol speelt.
Doe normaal man, dit kan leuk zijn in n relatie, als je elkaar vertrouwt en weet wat je aan elkaar hebt. Niet op n eerste date in n auto met iemand die je niet kent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:38 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Valt mee. Als ik mezelf echt zou verliezen zou ik haar broek uit doen en verkrachten toch? Dat gebeurde dus niet. Het viel allemaal eigenlijk wel mee maar ja ze is nog best jong dus ik denk dat dat ook een rol speelt.
Ze was net een veertje voor mij. Het ging allemaal zo makkelijk dat ik echt oprecht dacht dat ze met me meedeed. Damn dat vrouwen zo zwak zijn dat wist ik niet. Dat is echt een vreemd gevoel. Een man kan met heeel veel gemak een vrouw overmeesteren. Daar kom ik nu pas achter.quote:
Dan ben ik ook aangerand. Kan ik nu aangifte doen, of wordt er niks mee gedaan omdat ik een jongen ben?quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dan ben ik ook aangerand. Kan ik nu aangifte doen, of wordt er niks mee gedaan omdat ik een jongen ben?
Tja waarom stapt ze dan met mij in de auto en gaat ze akkoord om op de achterbank te zitten en ook nog is met me akkoord gaat om een potje te stoeien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe normaal man, dit kan leuk zijn in n relatie, als je elkaar vertrouwt en weet wat je aan elkaar hebt. Niet op n eerste date in n auto met iemand die je niet kent.
Dat is gewoon vragen om problemen.
Jij had beter moeten weten.
Klopt het is haar eigen schuld, ze vond het gewoon lekker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:42 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Tja waarom stapt ze dan met mij in de auto en gaat ze akkoord om op de achterbank te zitten en ook nog is met me akkoord gaat om een potje te stoeien?
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast.
Je hebt een ander aan het huilen gekregen.
Met je "valt eigenlijk mee". En je hoofd.
Tering.
Echt, je beseft totaal niet wat voor grenzen je hebt overschreden.
Schei toch uit. Je hebt toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrouwen gehad? En daar kom je nu pas achter? Je hebt een hele grote fantasie, of het wordt tijd dat je een jasje met hele lange mouwen aan krijgt gemeten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ze was net een veertje voor mij. Het ging allemaal zo makkelijk dat ik echt oprecht dacht dat ze met me meedeed. Damn dat vrouwen zo zwak zijn dat wist ik niet. Dat is echt een vreemd gevoel. Een man kan met heeel veel gemak een vrouw overmeesteren. Daar kom ik nu pas achter.
Waarom jankt ze dan? Dat is de vreemde eraan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Klopt het is haar eigen schuld, ze vond het gewoon lekker.
Dát is het vreemde er aan??quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:43 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Waarom jankt ze dan? Dat is de vreemde eraan.
serieus pas achter?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ze was net een veertje voor mij. Het ging allemaal zo makkelijk dat ik echt oprecht dacht dat ze met me meedeed. Damn dat vrouwen zo zwak zijn dat wist ik niet. Dat is echt een vreemd gevoel. Een man kan met heeel veel gemak een vrouw overmeesteren. Daar kom ik nu pas achter.
Ik heb nog nooit met een vrouw zo gestoeid. Seks ok dat wel vaak maar stoeien? Nee. Dat was echt de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Schei toch uit. Je hebt toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrouwen gehad? En daar kom je nu pas achter? Je hebt een hele grote fantasie, of het wordt tijd dat je een jasje met hele lange mouwen aan krijgt gemeten.
Sure sure.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:44 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een vrouw zo gestoeid. Seks ok dat wel vaak maar stoeien? Nee. Dat was echt de eerste keer.
Eens moet de 1e keer zijn hequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:44 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een vrouw zo gestoeid. Seks ok dat wel vaak maar stoeien? Nee. Dat was echt de eerste keer.
Ja dat was echt belachelijk. Dat een vrouw zo zwak kan zijn is echt vreemd. Ik vind het zelfs zielig dat een vrouw zo zwak kan zijn. Ze maken geen schijn van kans tegen een man.quote:
Op die manier leg je alle verantwoordelijkheid bij haar, wat niet echt netjes is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:42 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Tja waarom stapt ze dan met mij in de auto en gaat ze akkoord om op de achterbank te zitten en ook nog is met me akkoord gaat om een potje te stoeien?
Kom jij van een andere dimensie of zo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:45 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja dat was echt belachelijk. Dat een vrouw zo zwak kan zijn is echt vreemd. Ik vind het zelfs zielig dat een vrouw zo zwak kan zijn. Ze maken geen schijn van kans tegen een man.
Het ging niet zo hard dat ze een blauwe plek aan over zal houden. Ik had haar wel goed beet dat wel en ze kon geen kant op. Ik deed wat ik wou en ze kon er niets tegen doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zou je inderdaad kunnen aangeven.
Als je hardhandig bent geweest, kan ze blauwe plekken hebben en zeggen dat je haar aan hebt gerand. Als jij dan zegt: nee, ze wilde het, is t jouw woord tegen t hare en aangezien t een eerste date was, is jouw verhaal minder geloofwaardig.
zielig? dat is fysiek zo en niks zieligs.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:45 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja dat was echt belachelijk. Dat een vrouw zo zwak kan zijn is echt vreemd. Ik vind het zelfs zielig dat een vrouw zo zwak kan zijn. Ze maken geen schijn van kans tegen een man.
Nee ik vind het gewoon raar. Zo zwak kan toch niet. Wtf. Ik kon alles met haar doen wat ik wou en ze had geen schijn van kans. Dat is echt zielig dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom jij van een andere dimensie of zo?
Probeer dit eens met een manquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:49 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon raar. Zo zwak kan toch niet. Wtf. Ik kon alles met haar doen wat ik wou en ze had geen schijn van kans. Dat is echt zielig dat meen ik serieus.
Vanaf nu weet ik dit en zal ik oppassen en goed nadenken voordat ik opnieuw zoiets ga doen met een vrouw.
Nee maar dat is echt zielig. Ik vond het ook zielig voor haar. Ik wist niet beter. Als ik wist dat vrouwen zo zwak zijn dan zou ik dat nooit met haar doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:48 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
zielig? dat is fysiek zo en niks zieligs.
Dan gaat het veel moeilijker. Ik dacht dat een vrouw ''iets'' zwakker is als de man. Niet zoveel zwakker.quote:
Welja, je vond het zó zielig dat je, toen ze tegenstribbelde, niét stopte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:50 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee maar dat is echt zielig. Ik vond het ook zielig voor haar. Ik wist niet beter. Als ik wist dat vrouwen zo zwak zijn dan zou ik dat nooit met haar doen.
Ze kan aangifte doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:47 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Het ging niet zo hard dat ze een blauwe plek aan over zal houden. Ik had haar wel goed beet dat wel en ze kon geen kant op. Ik deed wat ik wou en ze kon er niets tegen doen.
Doordat ze zo minimaal afweerde dacht ik dat ze met me meedeed maar het blijkt zo te zijn dat vrouwen gewoon zwak zijn. Ze hebben totaal geen kans tegen een man.
Zwakker is dan de manquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:50 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dan gaat het veel moeilijker. Ik dacht dat een vrouw ''iets'' zwakker is als de man. Niet zoveel zwakker.
Topic reportje doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan aangifte doen.
Mag er nu een slotje op?
Ze stribbelde wel tegen maar minimaal. Zo weinig dat ik er zo goed als niets van heb gemerkt. Achteraf gezien vond ik het wel zielig ja. Weet ikv eel dat vrouwen zo zwak zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welja, je vond het zó zielig dat je, toen ze tegenstribbelde, niét stopte.
En dan? Zover ik het weet ging alles zo goed als vrijwillig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
ik hoop dat ze aangifte tegen je doet.
Dit jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik vind het heel raar zoiets op de 1e date te doen.. ..
Ja we gaan nooit meer afspreken. Ze gaat geen aangifte doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:52 schreef Marius95 het volgende:
Ze kan natuurlijk altijd aangifte van verkrachting bij de politie gaan doen en dan zul je je best moeten doen jezelf vrij te pleiten.
Ik denk echter niet dat ze aangifte zal doen. Ik ken haar niet, maar je hebt denk ik geluk dat je gelijk gestopt bent nadat ze ging huilen en ze zal best gezien hebben dat je er zelf van schrok.
En...geen aangifte. Niets aan de hand.
Ik denk echter wel dat je ze kwijt bent.
'zo goed als vrijwillig'quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:52 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
En dan? Zover ik het weet ging alles zo goed als vrijwillig.
100% gelijk dus. Geen problemen voor je verder dus, maar doe bij een volgende iets anders dan dit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:53 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja we gaan nooit meer afspreken. Ze gaat geen aangifte doen.
We gingen allebei akkoord om te daten in de auto. En dat we daarna samen op de achterbank zouden zitten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'zo goed als vrijwillig'![]()
Benadruk nog even dat ze zo zwak was.![]()
En waarom n eerste date in n auto. Ga wat anders verzinnen, uit eten of trampolinespringen ofzo.
vilgende keer niet meer doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:56 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
We gingen allebei akkoord om te daten in de auto. En dat we daarna samen op de achterbank zouden zitten.
Heb jij die kogelstootsters gezien bij het atletiek? Als je die dan eens pakt, dan denk ik dat jij uit de auto rolt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:56 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Fysiek gezien zijn ze niks. Dat heb ik sinds kort geleerd.
Ja, dat is gewoon aanranding. Je kan het bagatelliseren wat je wil, maar op het moment dat zij zo reageert dan ben je te ver gegaan. Ondanks jullie "afspraak".quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:18 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
I am not sure. Stel ze ligt wel vrijwillig op de man met haar borsten tegen hem aan. Dat is geen aanranding. Maar die stoei gedeelte weet ik niet zeker. In het begin is het vrijwillig maar achteraf vond ze het niet leuk en werd zelfs bang. Maar zover ik het weet is hier niks strafbaars aan toch.
maar je wist donders goeds dat je fout bezig was daarom maak je ook dit topic om jezelf gerust te stellen of je zit gewoon te trollen maar in ieder geval sta je nu bekend als poging tot verkrachting.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:56 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Fysiek gezien zijn ze niks. Dat heb ik sinds kort geleerd.
Wel dat ga ik wel doen. Alleen ik ga niet meer stoeien. En als ik het wel doe zal ik van te voren afspreken dat ze stop moet zeggen zodat ik ook direct stop. Dat deed die meid namelijk niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vilgende keer niet meer doen.
Inderdaad, één van de twee. Hoop gewoon dat die chick lekker aangifte gaat doen. Kan niet goedkomen met deze gast (mits echt)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
maar je wist donders goeds dat je fout bezig was daarom maak je ook dit topic om jezelf gerust te stellen of je zit gewoon te trollen maar in ieder geval sta je nu bekend als poging tot verkrachting.
Nee ik wist pas dat er iets aan de hand was toen ze begon te janken. Poging tot verkrachting gaat te ver. Want dat was nooit de bedoeling. We gingen allebei akkoord met een potje stoeien en daar bleef het ook bij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
maar je wist donders goeds dat je fout bezig was daarom maak je ook dit topic om jezelf gerust te stellen of je zit gewoon te trollen maar in ieder geval sta je nu bekend als poging tot verkrachting.
Ja, mooi bedacht wel. Ze heeft toestemming gegeven voor het stoeien, dat is wat anders dan wat TS heeft gedaan, dat gaat veel verder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef zarGon het volgende:
Jij zegt: "ik ga je vastpakken en jij moet proberen te ontsnappen".
Wat doe jij?
- Op haar liggen.
- Je voelt aan haar, zij probeert je te stoppen.
- Je zoent en blijft zoenen; je merkt/weet/voelt dat zij je niet terugzoent.
- Je voelt aan haar borsten (ze probeert je weer te stoppen).
- Je gaat zover door dat ze begint te huilen.
Wat voor een pipo ben jij dat je zoiets niet helemaal goed bespreekt met haar? En ook echt helemaal losgaat en blijft losgaan?
Seksuele handelingen? Dat ik haar borsten aan had geraakt met kleding aan. Dat is de enige. Het bleef gewoon bij stoeien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, mooi bedacht wel. Ze heeft toestemming gegeven voor het stoeien, dat is wat anders dan wat TS heeft gedaan, dat gaat veel verder.
Ik bedoel; als ik toestemming krijg om iemand vast te binden betekend het niet dat ze ook akkoord gaat met seksuele handelingen. Dan heb je gewoon je vingers thuis te houden.
wat ben je voor n klaploper dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:58 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Wel dat ga ik wel doen. Alleen ik ga niet meer stoeien. En als ik het wel doe zal ik van te voren afspreken dat ze stop moet zeggen zodat ik ook direct stop. Dat deed die meid namelijk niet.
Ik vind het zoals ik je verhaal volg ook geen poging tot verkrachting. Die bedoeling had je niet. Het is wel een uit de hand gelopen wat al te enthousiaste handeling.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik wist pas dat er iets aan de hand was toen ze begon te janken. Poging tot verkrachting gaat te ver. Want dat was nooit de bedoeling. We gingen allebei akkoord met een potje stoeien en daar bleef het ook bij.
Ik vind het wel leuk om in de auto af te spreken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ben je voor n klaploper dan?
Maakt niet uit. De politie neemt sowieso geen aangiftes op van imaginaire vrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik wist pas dat er iets aan de hand was toen ze begon te janken. Poging tot verkrachting gaat te ver. Want dat was nooit de bedoeling. We gingen allebei akkoord met een potje stoeien en daar bleef het ook bij.
gewoon de manier waarop je praat. neerbuigend naar vrouwen toe. zegt me toch dat dit gepland was. je dacht er gewoon mee weg te komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou zoiets ook nooit kunnen accepteren met die verkrachting onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:02 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik vind het zoals ik je verhaal volg ook geen poging tot verkrachting. Die bedoeling had je niet. Het is wel een uit de hand gelopen wat al te enthousiaste handeling.
ze zei het idd niet maar je had het wel al non-verbaal kunnen merken. Aan het feit dat ze niet terugzoende en zich wilde losmaken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Rot op man ik had nooit zoiets in gedachte. Zelfs die stoei gedeelte kwam pas in me op toen ik aan het zoenen was met haar. Ik vreog het aan haar en ze ging ermee akkoord. Verkrachting en al die andere shit is onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
gewoon de manier waarop je praat. neerbuigend naar vrouwen toe. zegt me toch dat dit gepland was. je dacht er gewoon mee weg te komen.
en dan nog proberen drankje aan te bieden
ging je er nog een pilletje instoppen?
wat dacht je dat ze ging zeggen nee dank je bedankt dat je me probeerde te verkrachten maar heb nu geen dorst.
Ik raad je aan dit eens te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit#Seksuele_handelingenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:02 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Seksuele handelingen? Dat ik haar borsten aan had geraakt met kleding aan. Dat is de enige. Het bleef gewoon bij stoeien.
Ik geef oprecht aan dat ik niet wist dat ze bang was. Ik dacht dat ze maar wat mee speelde omdat ik niks voelde , ze stribbelde zeer weinig terug. Had iets te laat in de gaten dat ze het echt niet leuk vond. Ook vond ik het vreemd dat ze niets tegen me zei. Ze kon op zijn minst aangeven dat ik moest stoppen ook dat gebeurde niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:05 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ze zei het idd niet maar je had het wel al non-verbaal kunnen merken. Aan het feit dat ze niet terugzoende en zich wilde losmaken.
We hadden al gezoend direct ervoor. Ik dacht ze gewoon een spelletje speelde. Weet ik veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit eens te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit#Seksuele_handelingen
Met dat zoenen was je al fout bezig.
Als ze niet terug zoent zou dat voor jou al een indicatie moeten zijn dat je te ver gaat. Tenzij je zoiets van tevoren afspreekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:07 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
We hadden al gezoend direct ervoor. Ik dacht ze gewoon een spelletje speelde. Weet ik veel.
je had er beter vanaf gekomen als je had gezegt dat je in een smartje reed en je met je 20kg extra haar nietmeer vantussen het stuur kreeg. is best normaal als ze dan naar adem probeert te snakken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:05 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Rot op man ik had nooit zoiets in gedachte. Zelfs die stoei gedeelte kwam pas in me op toen ik aan het zoenen was met haar. Ik vreog het aan haar en ze ging ermee akkoord. Verkrachting en al die andere shit is onzin.
Dat was het dus niet voor mij. Als ze ''stop'' zou zeggen ja dan wel maar dat zei ze niet. Alleen op het einde zei ze dat wel , en toen ze dat zei stopte ik ook meteen en deed niets meer. Alleen ze begon daarna wel te huilen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze niet terug zoent zou dat voor jou al een indicatie moeten zijn dat je te ver gaat. Tenzij je zoiets van tevoren afspreekt natuurlijk.
Dan is zij ook een aanrander. Ze lag op me , vrijwillig , met haar borsten tegen me aan en ze kwam dus volop tegen mijn geslachtsdeel aan. Vieze vuile aanrander!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
je had er beter vanaf gekomen als je had gezegt dat je in een smartje reed en je met je 20kg extra haar nietmeer vantussen het stuur kreeg. is best normaal als ze dan naar adem probeert te snakken.
nu ben je gewoon een aanrander.
Misschien was ze wel zo geschrokken dat ze geen stop meer kon zeggen, weet jij veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dat was het dus niet voor mij. Als ze ''stop'' zou zeggen ja dan wel maar dat zei ze niet. Alleen op het einde zei ze dat wel , en toen ze dat zei stopte ik ook meteen en deed niets meer. Alleen ze begon daarna wel te huilen.
Ja mja dat kan ik dus nooit weten. Maar het blijkt inderdaad dat ze geschrokken was. Daardoor schrok ik zelf ook op het einde. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien was ze wel zo geschrokken dat ze geen stop meer kon zeggen, weet jij veel.
Tja, terugdraaien kun je het niet maar ik hoop wel dat je ervan geleerd hebt en de volgende keer beter op signalen let.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:13 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja mja dat kan ik dus nooit weten. Maar het blijkt inderdaad dat ze geschrokken was. Daardoor schrok ik zelf ook op het einde. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik vond het trouwens wel leuk dat stoeien. Dat wil ik vaker doen. Maar de volgende keer zal ik het beter aanpakken zodat er niks geks kan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, terugdraaien kun je het niet maar ik hoop wel dat je ervan geleerd hebt en de volgende keer beter op signalen let.
Als je dat leuk vind dan moet je iemand zien te vinden die daarvoor in is. En vooraf afspraken maken wat er wel en niet gaat gebeuren. Een safeword is misschien ook geen gek idee omdat 'stop' niet per se stoppen hoeft te betekenen in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:16 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wel leuk dat stoeien. Dat wil ik vaker doen. Maar de volgende keer zal ik het beter aanpakken zodat er niks geks kan gebeuren.
TS dacht dat het een spelletje was. Jammer dat het een aanname was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:25 schreef hoechst het volgende:
Ze stoot je toch af.... dus lijkt me duidelijk..
Jij? Ga je nu zelf het slachtoffer spelen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:13 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja mja dat kan ik dus nooit weten. Maar het blijkt inderdaad dat ze geschrokken was. Daardoor schrok ik zelf ook op het einde. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Vrouwen doen niet aan spelletjes op een date...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:26 schreef bondage het volgende:
[..]
TS dacht dat het een spelletje was. Jammer dat het een aanname was.
Tja, ik heb ook een heel ander beeld bij een 'date' maar goed, dingen kunnen altijd anders lopen dat je verwacht. Maar het is wel belangrijk om afspraken te maken, al helemaal als het om iemand gaat waar de eerste keer mee wordt afgesproken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:30 schreef hoechst het volgende:
[..]
Vrouwen doen niet aan spelletjes op een date...
Je kan echt wel op een andere manier erachter komen of een persoon zin in sex heeft. Zoenen en steeds een kleine stap verder gaan en als ze niet verder wilt stop je gewoon. Het lijkt nu een beetje alsof je haar op een sneaky manier wilde verleiden tot sex (het los proberen te komen gedeelte).quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
En de bekentenis staat al in dit topic.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik voel een aangifte aankomen... hahah
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:42 schreef wuuht het volgende:
Topic aan een een vriend laten zien die bij de recherche zit, hij gaat er werk van maken. Je hebt iemand bestast terwijl je wist dat ze het niet wou.
lijkt me vooral verstandig om de eerste keer (!!) dat je met iemand afspreekt helemaal niet zoiets te proberen. De kans lijkt me dan veel te groot dat er wat mis gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een heel ander beeld bij een 'date' maar goed, dingen kunnen altijd anders lopen dat je verwacht. Maar het is wel belangrijk om afspraken te maken, al helemaal als het om iemand gaat waar de eerste keer mee wordt afgesproken.
Nee hoor, ligt niet aan jou. Zoals ik al eerder aangaf kan de TS beter iemand zoeken die daarvoor in is. Ik spreek ook alleen met mensen af waarvan ik weet dat ze het leuk vinden om vastgebonden te worden. En van tevoren maak ik afspraken wat er wel en niet gaat gebeuren, dat hoort er gewoon bij. Zou niet best zijn als ik met iemand afspreek om te gaan oefenen met knopen en dan ineens in haar borsten ga knijpen als ze vast zit. Dat valt dan nog steeds onder aanranden, zelfs al heeft ze toestemming voor het vastbinden gegeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lijkt me vooral verstandig om de eerste keer (!!) dat je met iemand afspreekt helemaal niet zoiets te proberen. De kans lijkt me dan veel te groot dat er wat mis gaat.
Of bespreek zoiets al vóórdat je afspreekt.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij
Als zij vind dat er dus danig iets verkeerd is gegaan dat ze besluit om aangifte te doen , mag ze dat zelf weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:42 schreef wuuht het volgende:
Topic aan een een vriend laten zien die bij de recherche zit, hij gaat er werk van maken. Je hebt iemand bestast terwijl je wist dat ze het niet wou.
Ik spreek altijd af in auto met vrouwen. Altijd ging het goed. Dit is de eerste keer dat de date compleet uit de hand liep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lijkt me vooral verstandig om de eerste keer (!!) dat je met iemand afspreekt helemaal niet zoiets te proberen. De kans lijkt me dan veel te groot dat er wat mis gaat.
Of bespreek zoiets al vóórdat je afspreekt.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij
TBS lol. Jij kan gewoon geen vrouw vinden dus ga je janken van al t jaloezie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:59 schreef ITrade het volgende:
TS is een toekomstige TBS'er.
Na dit incident nog zeker 10 keer op FOK vertellen dat "vrouwen echt zwak zijn".
In de auto afspreken is natuurlijk totaal geen argument in jouw pleidooi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Als zij vind dat er dus danig iets verkeerd is gegaan dat ze besluit om aangifte te doen , mag ze dat zelf weten.
Ik ben van mening dat ik niets strafbaars heb gedaan. Dat wat je zegt over betast etc klopt niet. Ze heeft meerdere dingen geaccepteerd.
1. In auto afspreken.
2. Op de achterbank chillen zoenen , voelen (aan kont benen enzo en omhelzen.)
3. Ze ging ermee akkoord om een potje te stoeien.
Er is dus totaal niets aan de hand. Enigste is dat ze begon te janken op het einde omdat ze bang werd. Toen ze stop zei stopte ik trouwens ook direct maar vreemd genoeg gaf ze dat pas aan wanneer ze bijna moest janken en niet eerder.
Met een wildvreemde man in een auto afspreken is fout. Dat hoor je eigenlijk niet te doen. Doe je het wel , dan kan het verkeerd aflopen. Bij mij zal het niet verkeerd aflopen maar bij vele andere mannen wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de auto afspreken is natuurlijk totaal geen argument in jouw pleidooi.
je hebt haar vast ook naar heel afgelegen plek gereden waar niemand anders was hequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Als zij vind dat er dus danig iets verkeerd is gegaan dat ze besluit om aangifte te doen , mag ze dat zelf weten.
Ik ben van mening dat ik niets strafbaars heb gedaan. Dat wat je zegt over betast etc klopt niet. Ze heeft meerdere dingen geaccepteerd.
1. In auto afspreken.
2. Op de achterbank chillen zoenen , voelen (aan kont benen enzo en omhelzen.)
3. Ze ging ermee akkoord om een potje te stoeien.
Er is dus totaal niets aan de hand. Enigste is dat ze begon te janken op het einde omdat ze bang werd. Toen ze stop zei stopte ik trouwens ook direct maar vreemd genoeg gaf ze dat pas aan wanneer ze bijna moest janken en niet eerder.
nee 18jarige studenten inpraten in sexdates voor 20 euro moet je trots op zijn we zijn je vorige topics niet vergeten vriend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
TBS lol. Jij kan gewoon geen vrouw vinden dus ga je janken van al t jaloezie.
dan ben je imo gewoon n goedkope creep die maar 1 ding wil en die vrouwen zo weet te paaien dat ze daarin meegaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik spreek altijd af in auto met vrouwen. Altijd ging het goed. Dit is de eerste keer dat de date compleet uit de hand liep.
Ja ik rij altijd naar een afgelegen plek waar er rust is. Ze hoeft geen hulp van andere te roepen. Als ze stop zegt dan stop ik ook. Heb zeker minstens 100 keer afgesproken in een auto hahaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt haar vast ook naar heel afgelegen plek gereden waar niemand anders was he
gewoon omdat je te arm bent om een hoteletje te betalen en ze niet om hulp kan roepen..
[..]
nee 18jarige studenten inpraten in sexdates voor 20 euro moet je trots op zijn we zijn je vorige topics niet vergeten vriend.
het is niet slim, maar het is niet 'fout', en het is ook geen vrijbrief voor vanalles.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Met een wildvreemde man in een auto afspreken is fout. Dat hoor je eigenlijk niet te doen. Doe je het wel , dan kan het verkeerd aflopen. Bij mij zal het niet verkeerd aflopen maar bij vele andere mannen wel.
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je imo gewoon n goedkope creep die maar 1 ding wil en die vrouwen zo weet te paaien dat ze daarin meegaan.
Beetje jammer dat vrouwen niet meer waard zijn voor je.
Of ben je getrouwd of samenwonend ofzo?
Bij mij mag iedereen in mijn auto. Ik zal niets verkeerds doen ik ben een getrouwde man dus ik wil geen problemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet slim, maar het is niet 'fout', en het is ook geen vrijbrief voor vanalles.
Als jij t als fout ziet, moet je ze niet vragen in je auto. Dan ben jij fouter.
dan hoop ik helemaal dat ze aangifte doet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.![]()
Ik vind het wel leuk om af en toe met leuke dames te daten in een auto.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen.
Zij werkt en ik ben werkloos. Dus wanneer ze werkt spring ik snel de auto in om te daten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoop ik helemaal dat ze aangifte doet.
Zielenpoot.
maar je ziet vrouwen wel als minderwaardig en fout als ze met je meegaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Bij mij mag iedereen in mijn auto. Ik zal niets verkeerds doen ik ben een getrouwde man dus ik wil geen problemen.
ik had t niet over je vrouw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Zij werkt en ik ben werkloos. Dus wanneer ze werkt spring ik snel de auto in om te daten.
Met mij? Nee. Want ik weet van mezelf dat ik geen gekke dingen zal doen. Maar er zijn genoeg mannen die je tot in de ochtend zullen verkrachten als ze de kans krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je ziet vrouwen wel als minderwaardig en fout als ze met je meegaan.![]()
Logisch wel
Wat ben jij n eikel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:11 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Met mij? Nee. Want ik weet van mezelf dat ik geen gekke dingen zal doen. Maar er zijn genoeg mannen die je tot in de ochtend zullen verkrachten als ze de kans krijgen.
Oh, fantasie dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.![]()
Ik heb 2 dochtertjes. De ene is 3 en de andere is pas 1 geworden. En een zoontje van 4.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had t niet over je vrouw.
Van haar hoop ik gewoon dat ze t in de gaten krijgt en je opsluit in de kelder.
En ik hoop dat je geen dochters hebt.
Jij ontrouwe viespeuk van een klootzak!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vrouw bij je weggaat voordat je ze verpestquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:12 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb 2 dochtertjes. De ene is 3 en de andere is pas 1 geworden. En een zoontje van 4.
Nee ik regel soms van die leuke dames via tinder , face , snap. Vaak willen ze dan daten en doen ze niet moeilijk als ik met ze in mijn auto wil afspreken. Had een keertje zelfs 7 maanden relatie terwijl ik getrouwd ben. 7 maanden lang hebben we in mijn auto gedate.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, fantasie dus.
*ontvolgt
(zou jij ook moeten doen)
Dan mag ze lekker bijstand dokken. Ik ben de gene die werkloos is en dus in de bijstand zal belanden. Volgens mij moet zij dan 12 jaar lang mijn bijstand betalen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vrouw bij je weggaat voordat je ze verpest
Zolang ze niets weet is er niets aan de hand. En alle meiden met wie ik afspreek geef ik gewoon aan dat ik vrijgezel ben maar liever alleen in de auto wil afspreken. Gek genoeg accepteren ze het bijna allemaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:12 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Jij ontrouwe viespeuk van een klootzak!
Jij ziet vrouwen dus enkel als voorwerpen om seks mee te hebben?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:18 schreef herenschoenen het volgende:
En ja ik accepteer niet met vrouwen die geen seks geven aan mij. Alleen een deel ervan wat je daar ziet staan is troll-tekst.
Ja. Wat moetje anders met ze doen? Zij zijn die gene die een vagina hebben en ik ben de gene met een penis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen dus enkel als voorwerpen om seks mee te hebben?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen.
Ik hoop dat de volgende keer je zoiets flikt je een bus pepperspray in je bek leeggespoten krijgt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef herenschoenen het volgende:
Ik geef wel eerlijk toe dat je als vrouw zijnde niet met mij moet omgaan als vrienden. Als je dat doet dan maak je een fout. I am the wrong guy for that kinda shit.
Ik heb niets fout gedaan. Dus opflikkeren met die onzin van je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende keer je zoiets flikt je een bus pepperspray in je bek leeggespoten krijgt.
Dan had je dit topic niet geopend met deze TT.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb niets fout gedaan. Dus opflikkeren met die onzin van je.
Ja. Je bent toch vrouw? Dan hoor je dat te doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
wtf. ook echt 'hoor je seks te geven'
Ik was even bang dat ik misschien juridisch gezien toch in de problemen kon komen. Mijn vrouw mag uiteraard hier niet achterkomen dat ik met andere vrouwen afspreek. Nu weet ik zeker dat ik niets fout heb gedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had je dit topic niet geopend met deze TT.
ik zie werkelijk waar niet in wat dat hiermee te maken heeft. Ze verdient beter dan jou en je kinderen ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:14 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dan mag ze lekker bijstand dokken. Ik ben de gene die werkloos is en dus in de bijstand zal belanden. Volgens mij moet zij dan 12 jaar lang mijn bijstand betalen.
Wat voor opvoeding heb jij gehad? Werd je moeder voor je ogen misbruikt of zo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja. Je bent toch vrouw? Dan hoor je dat te doen.
teveel tijd om na te denken of zelf misbruikt vroeger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja. Je bent toch vrouw? Dan hoor je dat te doen.
Ik ben goed voor haar. Alleen als ze op werk is pak ik wel ff mijn auto om te daten. En als ze me zou willen verlaten als ze er achter zou komen dat ik met andere vrouwen date , ja dan mag ze me 12 jaar lang bijstand betalen. 1000 euro x 12 x 12 = 144.000 Euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie werkelijk waar niet in wat dat hiermee te maken heeft. Ze verdient beter dan jou en je kinderen ook
Je ziet het zelf niet eens in, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb niets fout gedaan. Dus opflikkeren met die onzin van je.
mijn ex dacht ook zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor opvoeding heb jij gehad? Werd je moeder voor je ogen misbruikt of zo?
Waarom zou zij jouw bijstand moeten betalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben goed voor haar. Alleen als ze op werk is pak ik wel ff mijn auto om te daten. En als ze me zou willen verlaten als ze er achter zou komen dat ik met andere vrouwen date , ja dan mag ze me 12 jaar lang bijstand betalen. 1000 euro x 12 x 12 = 144.000 Euro.
Ik hoop zo dat dit een troll is.quote:
Heel vreemd. Als je een seksslaaf wil dan koop je maar een pop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex dacht ook zo![]()
Er zijn nog redelijk wat mannen die dit achterlijke wereldbeeld hebben
dat ben je niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben goed voor haar. Alleen als ze op werk is pak ik wel ff mijn auto om te daten. En als ze me zou willen verlaten als ze er achter zou komen dat ik met andere vrouwen date , ja dan mag ze me 12 jaar lang bijstand betalen. 1000 euro x 12 x 12 = 144.000 Euro.
Ik ben nooit misbruikt. Maar zo zie ik het wel. Een vrouw hoort seks aan de man te geven. Als mijn vrouw bijvoorbeeld geen seks geeft aan mij dan mag ze geweld verwachten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor opvoeding heb jij gehad? Werd je moeder voor je ogen misbruikt of zo?
Deze quote ik even, voor de goede orde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben nooit misbruikt. Maar zo zie ik het wel. Een vrouw hoort seks aan de man te geven. Als mijn vrouw bijvoorbeeld geen seks geeft aan mij dan mag ze geweld verwachten.
Ga maar naar google. Er is een wet waarin staat dat je ex partner je bijstand voor 12 jaar lang moet betalen als jij werkloos bent en in de bijstand bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou zij jouw bijstand moeten betalen
hij had een relatie, dan moest hij ook seks kunnen hebbdn wanneer hij dat wilde, als dat niet kon, kon hij net zo goed geen relatie hebben. Zoiets.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel vreemd. Als je een seksslaaf wil dan koop je maar een pop.
Hou op met praten. Ik moet overgeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben nooit misbruikt. Maar zo zie ik het wel. Een vrouw hoort seks aan de man te geven. Als mijn vrouw bijvoorbeeld geen seks geeft aan mij dan mag ze geweld verwachten.
Ik ram haar door de hele huis heen. Dat kan ze niet maken. Doet ze dat wel dan ram ik erop los. Je mag als vrouw zijnde je man niet weigeren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze quote ik even, voor de goede orde.
En gelijk heeft die.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij had een relatie, dan moest hij ook seks kunnen hebbdn wanneer hij dat wilde, als dat niet kon, kon hij net zo goed geen relatie hebben. Zoiets.
En vrouwelijke vrienden?hooguit de vrouw van n maat, maar anders moest er seks zijn, daar is dat gat voor gemaakt.
maar je bent wel goed voor haar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ram haar door de hele huis heen. Dat kan ze niet maken. Doet ze dat wel dan ram ik erop los. Je mag als vrouw zijnde je man niet weigeren.
stel, je komt een vrouw tegen waarmee je absoluut geen seks mee wil. Dan wil je toch ook niet verkracht worden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben een homoseksuele man en ik vind ook dat je mij seks moet geven. Wil je dat niet? Dan verkracht ik je. Want ik krijg altijd wat ik wil.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit geslagen. Ik ruim altijd huis netjes op en maak ook lekker eten klaar voor haar. En ga iedere dag naar de supermarkt. Zorg voor de kinderen terwijl ze werkt. Dus ik ben een goede man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je bent wel goed voor haar.
Uhu.
Of je bent echt mentaal gestoord, of je loopt te trollen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ram haar door de hele huis heen. Dat kan ze niet maken. Doet ze dat wel dan ram ik erop los. Je mag als vrouw zijnde je man niet weigeren.
Is dit weer zo'n trollreactie van je? Het is niet stoer namelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd ff of ze goed uitziet of snap of face. En als ik langs haar kom met de auto en ze ziet er vreemd uit dan plank ik en rij ik meteen weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:30 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
stel, je komt een vrouw tegen waarmee je absoluut geen seks mee wil. Dan wil je toch ook niet verkracht worden?
Ik ben niet met jou getrouwd. Ik heb het hier over mijn vrouw met wie ik getrouwd ben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een homoseksuele man en ik vind ook dat je mij seks moet geven. Wil je dat niet? Dan verkracht ik je. Want ik krijg altijd wat ik wil.
Klinkt redelijk psychopatisch. Mensen als gebruiksvoorwerpen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij had een relatie, dan moest hij ook seks kunnen hebbdn wanneer hij dat wilde, als dat niet kon, kon hij net zo goed geen relatie hebben. Zoiets.
En vrouwelijke vrienden?hooguit de vrouw van n maat, maar anders moest er seks zijn, daar is dat gat voor gemaakt.
Ik sla haar helemaal totallos als ze mij seks zou weigeren. Ik heb trouwens ook ruim 10 jaar op kickbox gezeten. Ik sla echt haar tanden eruit als ze zoiets zou flikken bij mij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n trollreactie van je? Het is niet stoer namelijk.
Verkrachting binnen een huwelijk is niet voor niks strafbaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:32 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben niet met jou getrouwd. Ik heb het hier over mijn vrouw met wie ik getrouwd ben.
Kickboxquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:33 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik sla haar helemaal totallos als ze mij seks zou weigeren. Ik heb trouwens ook ruim 10 jaar op kickbox gezeten. Ik sla echt haar tanden eruit als ze zoiets zou flikken bij mij.
kom je uit een religieus of autoritair gezin. Van de wil van de man staat boven alles.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Vrouwen met wie ik niet ben getrouwd zou ik niet mee daten als ze tegen seks is. Ik geef wel duidelijk via de tel van als we gaan afspreken dan gaan we ook seks met elkaar hebben etc.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkrachting binnen een huwelijk is niet voor niks strafbaar.
En je hebt het ook over andere vrouwen die jou weigeren.
Harde hoek op je neus met direct achteraan een elleboog erbij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kickbox
Troll, gelukkig maar.
Iemand kan zich bedenken. Op elk moment. Tijden de seks, vlak daarvoor, wanneer dan ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:34 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Vrouwen met wie ik niet ben getrouwd zou ik niet mee daten als ze tegen seks is. Ik geef wel duidelijk via de tel van als we gaan afspreken dan gaan we ook seks met elkaar hebben etc.
Jij bent helemaal gek. Jij denkt dat dit raar is wat ik zeg. LOLquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:33 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
kom je uit een religieus of autoritair gezin. Van de wil van de man staat boven alles.
en wss nog een turk erbovenopquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:33 schreef Cockwhale het volgende:
Deze kerel
Schizofrene troll, met psychopatische trekjes.
Dan kom je nog wel een keer achter de tralies. Tokkiequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:34 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Harde hoek op je neus met direct achteraan een elleboog erbij.
Dat kan. Denk je dat ik haar iets doe als ze weigert. Hooguit wordt ik wat boos. Bij mijn eigen vrouw zou ik het wel doen als ze mij zou weigeren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand kan zich bedenken. Op elk moment. Tijden de seks, vlak daarvoor, wanneer dan ook.
Boeit mij dat nou. Betalen die uitkering.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kom je nog wel een keer achter de tralies. Tokkie
ik ga iemand niet in elkaar slaan als hij geen seks wil.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:35 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Jij bent helemaal gek. Jij denkt dat dit raar is wat ik zeg. LOL
Goede samenvatting van dit topic.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:33 schreef Cockwhale het volgende:
Deze kerel
Schizofrene troll, met psychopatische trekjes.
Ik ook niet. Mijn vrouw waarmee ik getrouwd ben wel. Gelukkig is dit nooit voorgekomen. Ze geeft me seks wanneer ik dat wil.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:37 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ik ga iemand niet in elkaar slaan als hij geen seks wil.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:36 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou. Betalen die uitkering.
Dan hoop ik dat ze snel van je scheidt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:36 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dat kan. Denk je dat ik haar iets doe als ze weigert. Hooguit wordt ik wat boos. Bij mijn eigen vrouw zou ik het wel doen als ze mij zou weigeren.
Nee kijk maar op google. Bijstand betaal je voor 12 jaar als je ex partner in de bijstand zit.quote:
Je wel. Alleen ze mag me niet weigeren. Ze is niet voor niks een vrouw. Zij heeft geen recht om mij te weigeren. Dat weet ze. Ik geef haar daarom iedere dag goed van langs. Seksueel gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze snel van je scheidt.
De gevoelens van je vrouw boeien je niet?
Moet lastig zijn, die mentale handicap van jequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Je wel. Alleen ze mag me niet weigeren. Ze is niet voor niks een vrouw. Zij heeft geen recht om mij te weigeren. Dat weet ze. Ik geef haar daarom iedere dag goed van langs. Seksueel gezien.
Ik kan ook roepen dat jij gestoord bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet lastig zijn, die mentale handicap van je
Kan, zou alleen niet kloppenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:43 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik kan ook roepen dat jij gestoord bent.
jawel je bent prettig gestoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan, zou alleen niet kloppen
Ik ben van mening dat jij gestoord bent omdat jij denkt dat een vrouw , haar man met wie ze getrouwd is , seks mag weigeren. Je bent kapot gestoord als je dat kunt denken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan, zou alleen niet kloppen
Gelukkig gaan ze daar wat aan doen. Max 5 jaar of de duur van het huwelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:41 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee kijk maar op google. Bijstand betaal je voor 12 jaar als je ex partner in de bijstand zit.
Een vrouw heeft het recht over haar eigen lichaam, ook als ze getrouwd is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij gestoord bent omdat jij denkt dat een vrouw , haar man met wie ze getrouwd is , seks mag weigeren. Je bent kapot gestoord als je dat kunt denken.
Je vader is een turk. Een behaarde turk die je hollandse moeder anaal verkracht. Ik ben Russisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef Windhapper het volgende:
Deze Turk trollt jullie allemaal flink de moeder met z'n verzonnen topic.
dat die trolt hadden we al 100 pagina's geleden door maar het dringt niet tot hem door denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef Windhapper het volgende:
Deze Turk trollt jullie allemaal flink de moeder met z'n verzonnen topic.
Kijk dit noem ik nou psychopatisch. Beetje over moord praten. Gek mens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze daar wat aan doen. Max 5 jaar of de duur van het huwelijk.
En terecht.
Voor die ton zou ik je gewoon laten opruimen. Een of andere pool doet dat wel voor 2k.
Die is gek. Zij heeft dat recht niet. Of ze luistert goed naar mijn wensen mbt seks of ik ram haar door de gehele huis heen met haar zwakke fysiek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Een vrouw heeft het recht over haar eigen lichaam, ook als ze getrouwd is.
Maar goed, troll... Zou niet moeten voeden.
Gewoon wat tagjes maken voor googlequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En terecht.
Voor die ton zou ik je gewoon laten opruimen. Een of andere pool doet dat wel voor 2k.
5 jaar staat nog niet eens vast. Stel dat als het 5 jaar zou worden dan is dat toch 1000x12x5 = 60,000 euro. Mooi meegenomen. Momenteel staat dat bedrag op 140,000 bij een scheiding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En terecht.
Je hebt gelijk, dat zou te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Kijk dit noem ik nou psychopatisch. Beetje over moord praten. Gek mens.
Mijn vrouw werkt full time. 6 dagen per week. Ze heeft geen tijd voor internet dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:48 schreef redboyke het volgende:
[..]
Gewoon wat tagjes maken voor google
Tag: getrouwd vriend gaat express vreemd voor uitkering betaald hoeren.
denk dat die dan gewoon geen poot heeft om op te staan.
340 euro per maand geef je er aan uit. Van je bijstandsuitkering van 2300 euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef herenschoenen het volgende:
Ik betaal hoertjes geen cent. Ik date gewoon met vrouwtjes via face tinder. Lekker gratis. En vaak zijn het vrouwen die weinig ervaring hebben. Ik leer ze graag hoe het moet.
Bij jou is het verkeerd afgelopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Met een wildvreemde man in een auto afspreken is fout. Dat hoor je eigenlijk niet te doen. Doe je het wel , dan kan het verkeerd aflopen. Bij mij zal het niet verkeerd aflopen maar bij vele andere mannen wel.
Nooit zal ik geld aan vrouwen geven. Waarom zou ik dat doen. Join groeperingen op facebook en je vist ze eruit! Gratis ook nog is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:55 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
340 euro per maand geef je er aan uit. Van je bijstandsuitkering van 2300 euro.
Eenmalig , maar dat was geen verkrachting. Met verkeerd aflopen bedoel ik een verkrachting. genoeg mannen die je zomaar kunnen verkrachten als je met ze afspreekt in een auto ergens verlaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Bij jou is het verkeerd afgelopen.
Waar sta je nu glashard te liegen? In dit topic of in dat andere?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:56 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nooit zal ik geld aan vrouwen geven. Waarom zou ik dat doen. Join groeperingen op facebook en je vist ze eruit! Gratis ook nog is.
Waar the tering heb je het over gast? Ik geef liever geld uit aan lekker eten dan dat ik vrouwen die ik als condoom gebruik geld ga geven. Mensen die geld geven aan vrouwen zijn mongolen die geen vrouw kunnen regelen. Ik ben werkloos dus ik heb veel tijd om met vrouwen te kletsen. Ik praat momenteel met maar liefst 12 verschillende vrouwen via facebook. Als de ene niet wilt wilt de ander het wel. GRATIS!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Waar sta je nu glashard te liegen? In dit topic of in dat andere?
Ik was 3 toen ik uit Rusland hierheen kwam. Mijn vader en moeder zijn allebei politieke vluchtelingen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:59 schreef spierbal het volgende:
Ts heeft zojuist iemand verkracht. Ben jij een vluchteling?
moet wel veel verkeerd met je zijn om een uitkering te krijgen van 2300euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:55 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
340 euro per maand geef je er aan uit. Van je bijstandsuitkering van 2300 euro.
Zomaar even voor de lol in je hilarische pohi gedoken:quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:59 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Waar the tering heb je het over gast? Ik geef liever geld uit aan lekker eten dan dat ik vrouwen die ik als condoom gebruik geld ga geven. Mensen die geld geven aan vrouwen zijn mongolen die geen vrouw kunnen regelen. Ik ben werkloos dus ik heb veel tijd om met vrouwen te kletsen. Ik praat momenteel met maar liefst 12 verschillende vrouwen via facebook. Als de ene niet wilt wilt de ander het wel. GRATIS!
we zijn hier in Nederland niet in Rusland.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:47 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Die is gek. Zij heeft dat recht niet. Of ze luistert goed naar mijn wensen mbt seks of ik ram haar door de gehele huis heen met haar zwakke fysiek.
Ik troll soms wel maar als je me tel ziet dan zul je 12 verschillende gesprekken zien met 12 verschillende vrouwen via facebook. Dus echt diepgaande gesprekken wat uiteindelijk veranderd in een afspraak. Nooit zal ik geen cent aan hoertjes betalen. Enige wat ze krijgen is mijn zaad op hun gezicht en bek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Zomaar even voor de lol in je hilarische pohi gedoken:
SEX / Naar de hoeren gaan.
Dus Mongool en geen Rus, doerak.
En teert van een uitkering..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Dezelfde verknipte idioot met z'n -tig aliassen. Woont nog bij zijn moeder en vindt zichzelf geweldig.
![]()
![]()
Ik was n tijdje ziek waardoor ik steeds bloedde en seks echt ontzettend pijn deed. Heeft in totaal n maandje geduurd ofzo. Rammen maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:47 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Die is gek. Zij heeft dat recht niet. Of ze luistert goed naar mijn wensen mbt seks of ik ram haar door de gehele huis heen met haar zwakke fysiek.
Mijn vrouw werkt. Is toch genoeg? Denk je dat ik de wereld ga redden als ik werk. Ik zorg voor mijn kinderen en zorg ervoor dat onze huis netjes is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
En teert van een uitkering..
KANSLOOS!!!!
Bij ziekte is het een ander verhaal. Dan zou ik het wel accepteren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was n tijdje ziek waardoor ik steeds bloedde en seks echt ontzettend pijn deed. Heeft in totaal n maandje geduurd ofzo. Rammen maar
Doe je voordeel met die kennisquote:
Ja ik zal het voortaan rustiger aan aanpakken. Ik voel nog steeds klein beetje verdriet in me omdat ze moest huilen. Dat is wel jammer.quote:
lol hij schrijft in een ander topic dat hij geen huur/hypotheek kosten heeft. Vandaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Dezelfde verknipte idioot met z'n -tig aliassen. Woont nog bij zijn moeder en vindt zichzelf geweldig.
![]()
![]()
hahaha droeftoeter... ik GUN je een lange gevangenis straf als het allemaal klopt wat je zegt...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt. Is toch genoeg? Denk je dat ik de wereld ga redden als ik werk. Ik zorg voor mijn kinderen en zorg ervoor dat onze huis netjes is.
Dus nu ga je het vaker proberen? Doe normaal zeg, wat een engerd ben jij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dat mag je me best gunnen , maar voor wat? Ik heb geen misdrijf gepleegd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha droeftoeter... ik GUN je een lange gevangenis straf als het allemaal klopt wat je zegt...
Nee ik zal het niet doen want er staat een straf tegenover. Als er geen straf tegenover stond..... dan wist ik wel wat ik moest doen met vrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:14 schreef Asil het volgende:
[..]
Dus nu ga je het vaker proberen? Doe normaal zeg, wat een engerd ben jij.
Ik kan er eigenlijk ook vrij weinig van geloven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:17 schreef ShaoliN het volgende:
Goed topic wel.
Dit kan toch niet echt zijn?
in dit hele topic heb je er een stuk of wat opgenoemd..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:14 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dat mag je me best gunnen , maar voor wat? Ik heb geen misdrijf gepleegd.
Ik heb tot nu toe geen geweld gebruikt tegen mijn vrouw. Dus praat geen onzinquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
in dit hele topic heb je er een stuk of wat opgenoemd..
Ik heb in verleden huisgenoot gehad die exact zo was als jij, hij heeft MAAR 4 jaar gekregen..
En loopt sinds kort weer rond, met enkelband..
Nadat hij zijn vriendin in elkaar getrapt had, heb ik zijn deur ingetrapt en met andere huisgenoten overmeesterd, daarna politie gebeld en sindsdien heeft ie in de nor gezeten..
dus is het strafbaar.... ALS alles klopt wat je zegt...
Dan kijk je tegen meer jaren aan dan mijn oud huisgenoot.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:20 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen geweld gebruikt tegen mijn vrouw. Dus praat geen onzin
als ik jou zo hoor praten durft ze niet te weigeren, dit is al mishandeling op zich..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
JUP!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:12 schreef herenschoenen het volgende:
Situatie:
- je spreekt met een dame af die ongeveer 6 jaar jonger is. Ze is wel 18+ dus wel volwassen.
- eerste date spreek je af in de auto.
- na een tijdje kletsen vraag je aan haar of ze op de achterbank wilt zitten samen met je waarna ze ermee akkoord gaat.
- je begint met haar te zoenen beetje.
- na een tijdje vraag je het volgende aan haar: Ik ga je vast pakken en jij moet proberen te ontsnappen ok? Ze lacht en gaat ermee akkoord.
- Dus je begint een beetje te stoeien met haar waarna je steeds meer hardhandiger wordt. Je pakt haar beet en legt haar met haar rug op de achterbank en gaat op haar liggen terwijl ze je probeert te stoppen waarbij je aan haar voelt (met kleding aan) , en zoent ookal zoent ze niet terug. Dus dat het best wel hardhandig aan toe gaat een tijdje zonder dat je echt sexueel met haar iets doet. Je voelt wel aan haar borsten etc maar wel van buiten de kleding terwijl ze je probeert te stoppen. (ze zegt niks over stop of wat dan ook , ze probeert zich zelf alleen met haar handen eruit te trekken wat dus niet lukt omdat jij de man bent die 20 kg zwaarder is)
- na dit begint ze te huilen en je stopt.
Met hardhandig bedoel ik dus echt dat je haar beet hebt en van links naar rechts van boven naar beneden , eigenlijk alle kanten op gaat met haar.
Is een man strafbaar als die dit doet?
Playerrquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik spreek altijd af in auto met vrouwen. Altijd ging het goed. Dit is de eerste keer dat de date compleet uit de hand liep.
Nee, dat doet hij niet. De rest ook niet.quote:
Figuren zoals jij moesten ze aan een hele hoge boom hangen, door jou schaam ik me bijna een man te zijn, hufter!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:15 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik zal het niet doen want er staat een straf tegenover. Als er geen straf tegenover stond..... dan wist ik wel wat ik moest doen met vrouwen.
Dat krijg je ervan als je in de PI zit...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:12 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
lol hij schrijft in een ander topic dat hij geen huur/hypotheek kosten heeft. Vandaar
Je loopt jàren achter. Verkrachting binnen het huwelijk is al heel lang strafbaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij gestoord bent omdat jij denkt dat een vrouw , haar man met wie ze getrouwd is , seks mag weigeren. Je bent kapot gestoord als je dat kunt denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |