abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173068927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:30 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Ze zei nee bedankt en was verdrietig. Ik heb het paar keer gevraagd of ik nog wat kan doen voor haar etc.
Was misschien wel een goed moment geweest om te vragen of je te ver was gegaan dan. Maar goed, ik denk dat het allemaal wel met een sisser zal aflopen voor je. In principe is het met toestemming gegaan en je bent redelijk op tijd gestopt. Tsja..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173068932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden.
Allejezus.

Okay...

Je bespreekt van tevoren niet duidelijk hoe en wat.
Je geeft van tevoren wel heel kort (!) aan wat je gaat doen, maar je doet veel meer (!!!).

In plaats van op z'n minst te blijven communiceren (want hé, stel je voor dat ze achteraf toch denkt 'neh, dit vind ik niets'), ga je door totdat ze huilt.

Je hebt zelf geen stop-mechanisme, en leg alle verantwoordelijkheid bij haar neer. :{. :').

HOE JE MOEST WETEN DAT ZE HET ZO ERG ZOU VINDEN?
NOU, DOOR TE COMMUNICEREN.

quote:
Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
Je hebt haar goed bang gemaakt in ieder geval.

Geen idee of het strafbaar is, maar wat je hebt gedaan is echt verkeerd.
pi_173068934
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:32 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Een blow job :+ date je met hoeren ?
Nee maar dat is normaal. Meeste dates is echt op zijn minst een blowjob. Soms zelfs neuken direct bij de eerste date.
koop
pi_173068958
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:32 schreef herenschoenen het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je als man zijnde zoveel sterker als een vrouw bent. Ze kon niks doen tegen me dat voelde wel vreemd aan moet ik zeggen. Het was een lekker gevoel dat ze machteloos is tegenover mij. Maar dat ze het niet leuk vond dat is de deel dat voor mij ook te ver ging. Ik stopte direct toen ik dat aan haar zag.
Jij wil nu gaan beweren dat je niets aan haar zag totdat ze daadwerkelijk tranen in haar ogen kreeg? Pas toen besefte je dat je wellicht te ver was gegaan? Je zag daarvoor niet in dat ze er geen plezier in had, toen ze je bijvoorbeeld probeerde tegen te houden?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2017 18:34:55 ]
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:35:03 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173068964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij wil nu gaan beweren dat je niets aan haar zag totdat ze daadwerkelijk tranen in haar ogen kreeg? Pas toen besefte je dat je wellicht te ver was gegaan?
Hij lult maar wat om zijn eigen rol te minimaliseren of dit is gewoon 1 groot verzinsel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173068974
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Allejezus.

Okay...

Je bespreekt van tevoren niet duidelijk hoe en wat.
Je geeft van tevoren wel heel kort (!) aan wat je gaat doen, maar je doet veel meer (!!!).

In plaats van op z'n minst te blijven communiceren (want hé, stel je voor dat ze achteraf toch denkt 'neh, dit vind ik niets'), ga je door totdat ze huilt.

Je hebt zelf geen stop-mechanisme, en leg alle verantwoordelijkheid bij haar neer. :{. :').

HOE JE MOEST WETEN DAT ZE HET ZO ERG ZOU VINDEN?
NOU, DOOR TE COMMUNICEREN.

[..]

Je hebt haar goed bang gemaakt in ieder geval.

Geen idee of het strafbaar is, maar wat je hebt gedaan is echt verkeerd.
Ik dacht dat het wel mee viel. Het ging wel beetje hard aan toe. Maar ja ik moest wat rustiger aan doen. Ik dacht zelfs dat ze zelf meedeed met me omdat het zo makkelijk ging. Maar het blijkt dat ze echt geen kracht heeft om iets terug te doen en dat ze gewoon veeeel zwakker is als mij. Daar kwam ik dus toen pas achter.
koop
pi_173068976
Dit soort dingen is never nooit handig op n eerste date :') hoe kóm je daar überhaupt bij?

Sowieso n date in de auto :'(

En dat is dann man van minimaal 24 :') ;(
compact en kleverig.
pi_173068982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:33 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Nee maar dat is normaal. Meeste dates is echt op zijn minst een blowjob. Soms zelfs neuken direct bij de eerste date.
nee. soms zelfs zoenen niet eens.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_173068985
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:30 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Ik weet het niet. Ik deed het gewoon en was ook best wel geil op dat moment. Als ik geil ben , dan kan ik soms wat sneller verder gaan dan normaal.
Ja, gekke henkie, probeer het maar te verzachten naar "verder gaan dan normaal".

Je verloor jezelf zoveel dat ze bang van je werd...

Je geilheid echt totaal geen excuus.
pi_173068989
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij wil nu gaan beweren dat je niets aan haar zag totdat ze daadwerkelijk tranen in haar ogen kreeg? Pas toen besefte je dat je wellicht te ver was gegaan? Je zag daarvoor niet in dat ze er geen plezier in had, toen ze je bijvoorbeeld probeerde tegen te houden?
Nee want ik dacht we zitten wat te stoeien. Ze deed wel wat terug , maar het was zo minimaal dat ik dacht dat ze meedeed. Maar het blijkt dus achteraf gezien dat ze wel iets probeerde terug te doen maar dat ze als vrouw zijnde gewoon zwak is en dat wist ik dus niet. Ik wist dat mannen wat sterker als vrouwen zijn maar zoveel sterker wist ik echt niet.
koop
pi_173069006
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

nee. soms zelfs zoenen niet eens.
Vreemd. Die gene ben ik nog niet tegengekomen. En ik ben al heeeeeel wat meiden tegengekomen in me leven.
koop
pi_173069023
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, gekke henkie, probeer het maar te verzachten naar "verder gaan dan normaal".

Je verloor jezelf zoveel dat ze bang van je werd...

Je geilheid echt totaal geen excuus.
Valt mee. Als ik mezelf echt zou verliezen zou ik haar broek uit doen en verkrachten toch? Dat gebeurde dus niet. Het viel allemaal eigenlijk wel mee maar ja ze is nog best jong dus ik denk dat dat ook een rol speelt.
koop
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:39:12 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173069029
Ik denk dat jij een malloot bent.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:39:39 #39
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173069036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:36 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Nee want ik dacht we zitten wat te stoeien. Ze deed wel wat terug , maar het was zo minimaal dat ik dacht dat ze meedeed. Maar het blijkt dus achteraf gezien dat ze wel iets probeerde terug te doen maar dat ze als vrouw zijnde gewoon zwak is en dat wist ik dus niet. Ik wist dat mannen wat sterker als vrouwen zijn maar zoveel sterker wist ik echt niet.
Sterker dan
pi_173069042
Zoek hulp joh gek

Zal wel verwijderd worden maar maakt me niet zoveel uit.
Dit slaat echt helemaal nergens meer op joh, arm meiske.
pi_173069045
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:38 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Valt mee. Als ik mezelf echt zou verliezen zou ik haar broek uit doen en verkrachten toch? Dat gebeurde dus niet. Het viel allemaal eigenlijk wel mee maar ja ze is nog best jong dus ik denk dat dat ook een rol speelt.
Gast.

Je hebt een ander aan het huilen gekregen.

Met je "valt eigenlijk mee". En je hoofd.

Tering.

Echt, je beseft totaal niet wat voor grenzen je hebt overschreden.
pi_173069046
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:38 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Doe normaal man, dit kan leuk zijn in n relatie, als je elkaar vertrouwt en weet wat je aan elkaar hebt. Niet op n eerste date in n auto met iemand die je niet kent.

Dat is gewoon vragen om problemen.
Jij had beter moeten weten.
compact en kleverig.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:40:47 #43
469863 RobjeGeus
pi_173069048
TS is een toekomstige TBS-er
pi_173069049
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:39 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Sterker dan
Ze was net een veertje voor mij. Het ging allemaal zo makkelijk dat ik echt oprecht dacht dat ze met me meedeed. Damn dat vrouwen zo zwak zijn dat wist ik niet. Dat is echt een vreemd gevoel. Een man kan met heeel veel gemak een vrouw overmeesteren. Daar kom ik nu pas achter.
koop
pi_173069064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:16 schreef Ticootje het volgende:
Das aanranding.
Dan ben ik ook aangerand. Kan ik nu aangifte doen, of wordt er niks mee gedaan omdat ik een jongen ben?
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:42:16 #46
469863 RobjeGeus
pi_173069072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:41 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dan ben ik ook aangerand. Kan ik nu aangifte doen, of wordt er niks mee gedaan omdat ik een jongen ben?
Ja
pi_173069075
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Doe normaal man, dit kan leuk zijn in n relatie, als je elkaar vertrouwt en weet wat je aan elkaar hebt. Niet op n eerste date in n auto met iemand die je niet kent.

Dat is gewoon vragen om problemen.
Jij had beter moeten weten.
Tja waarom stapt ze dan met mij in de auto en gaat ze akkoord om op de achterbank te zitten en ook nog is met me akkoord gaat om een potje te stoeien?
koop
pi_173069081
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:42 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ja
Nah, ik doe geen aangifte.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:43:03 #49
469863 RobjeGeus
pi_173069087
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:42 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Tja waarom stapt ze dan met mij in de auto en gaat ze akkoord om op de achterbank te zitten en ook nog is met me akkoord gaat om een potje te stoeien?
Klopt het is haar eigen schuld, ze vond het gewoon lekker.
pi_173069088
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gast.

Je hebt een ander aan het huilen gekregen.

Met je "valt eigenlijk mee". En je hoofd.

Tering.

Echt, je beseft totaal niet wat voor grenzen je hebt overschreden.
Je overdrijft.
koop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')