jawel je bent prettig gestoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan, zou alleen niet kloppen
Ik ben van mening dat jij gestoord bent omdat jij denkt dat een vrouw , haar man met wie ze getrouwd is , seks mag weigeren. Je bent kapot gestoord als je dat kunt denken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan, zou alleen niet kloppen
Gelukkig gaan ze daar wat aan doen. Max 5 jaar of de duur van het huwelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:41 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee kijk maar op google. Bijstand betaal je voor 12 jaar als je ex partner in de bijstand zit.
Een vrouw heeft het recht over haar eigen lichaam, ook als ze getrouwd is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij gestoord bent omdat jij denkt dat een vrouw , haar man met wie ze getrouwd is , seks mag weigeren. Je bent kapot gestoord als je dat kunt denken.
Je vader is een turk. Een behaarde turk die je hollandse moeder anaal verkracht. Ik ben Russisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef Windhapper het volgende:
Deze Turk trollt jullie allemaal flink de moeder met z'n verzonnen topic.
dat die trolt hadden we al 100 pagina's geleden door maar het dringt niet tot hem door denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef Windhapper het volgende:
Deze Turk trollt jullie allemaal flink de moeder met z'n verzonnen topic.
Kijk dit noem ik nou psychopatisch. Beetje over moord praten. Gek mens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze daar wat aan doen. Max 5 jaar of de duur van het huwelijk.
En terecht.
Voor die ton zou ik je gewoon laten opruimen. Een of andere pool doet dat wel voor 2k.
Die is gek. Zij heeft dat recht niet. Of ze luistert goed naar mijn wensen mbt seks of ik ram haar door de gehele huis heen met haar zwakke fysiek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Een vrouw heeft het recht over haar eigen lichaam, ook als ze getrouwd is.
Maar goed, troll... Zou niet moeten voeden.
Gewoon wat tagjes maken voor googlequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En terecht.
Voor die ton zou ik je gewoon laten opruimen. Een of andere pool doet dat wel voor 2k.
5 jaar staat nog niet eens vast. Stel dat als het 5 jaar zou worden dan is dat toch 1000x12x5 = 60,000 euro. Mooi meegenomen. Momenteel staat dat bedrag op 140,000 bij een scheiding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En terecht.
Je hebt gelijk, dat zou te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:46 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Kijk dit noem ik nou psychopatisch. Beetje over moord praten. Gek mens.
Mijn vrouw werkt full time. 6 dagen per week. Ze heeft geen tijd voor internet dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:48 schreef redboyke het volgende:
[..]
Gewoon wat tagjes maken voor google
Tag: getrouwd vriend gaat express vreemd voor uitkering betaald hoeren.
denk dat die dan gewoon geen poot heeft om op te staan.
340 euro per maand geef je er aan uit. Van je bijstandsuitkering van 2300 euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef herenschoenen het volgende:
Ik betaal hoertjes geen cent. Ik date gewoon met vrouwtjes via face tinder. Lekker gratis. En vaak zijn het vrouwen die weinig ervaring hebben. Ik leer ze graag hoe het moet.
Bij jou is het verkeerd afgelopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Met een wildvreemde man in een auto afspreken is fout. Dat hoor je eigenlijk niet te doen. Doe je het wel , dan kan het verkeerd aflopen. Bij mij zal het niet verkeerd aflopen maar bij vele andere mannen wel.
Nooit zal ik geld aan vrouwen geven. Waarom zou ik dat doen. Join groeperingen op facebook en je vist ze eruit! Gratis ook nog is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:55 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
340 euro per maand geef je er aan uit. Van je bijstandsuitkering van 2300 euro.
Eenmalig , maar dat was geen verkrachting. Met verkeerd aflopen bedoel ik een verkrachting. genoeg mannen die je zomaar kunnen verkrachten als je met ze afspreekt in een auto ergens verlaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Bij jou is het verkeerd afgelopen.
Waar sta je nu glashard te liegen? In dit topic of in dat andere?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:56 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nooit zal ik geld aan vrouwen geven. Waarom zou ik dat doen. Join groeperingen op facebook en je vist ze eruit! Gratis ook nog is.
Waar the tering heb je het over gast? Ik geef liever geld uit aan lekker eten dan dat ik vrouwen die ik als condoom gebruik geld ga geven. Mensen die geld geven aan vrouwen zijn mongolen die geen vrouw kunnen regelen. Ik ben werkloos dus ik heb veel tijd om met vrouwen te kletsen. Ik praat momenteel met maar liefst 12 verschillende vrouwen via facebook. Als de ene niet wilt wilt de ander het wel. GRATIS!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Waar sta je nu glashard te liegen? In dit topic of in dat andere?
Ik was 3 toen ik uit Rusland hierheen kwam. Mijn vader en moeder zijn allebei politieke vluchtelingen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:59 schreef spierbal het volgende:
Ts heeft zojuist iemand verkracht. Ben jij een vluchteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |