Wat voor opvoeding heb jij gehad? Werd je moeder voor je ogen misbruikt of zo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja. Je bent toch vrouw? Dan hoor je dat te doen.
teveel tijd om na te denken of zelf misbruikt vroeger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:22 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja. Je bent toch vrouw? Dan hoor je dat te doen.
Ik ben goed voor haar. Alleen als ze op werk is pak ik wel ff mijn auto om te daten. En als ze me zou willen verlaten als ze er achter zou komen dat ik met andere vrouwen date , ja dan mag ze me 12 jaar lang bijstand betalen. 1000 euro x 12 x 12 = 144.000 Euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie werkelijk waar niet in wat dat hiermee te maken heeft. Ze verdient beter dan jou en je kinderen ook
Je ziet het zelf niet eens in, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb niets fout gedaan. Dus opflikkeren met die onzin van je.
mijn ex dacht ook zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor opvoeding heb jij gehad? Werd je moeder voor je ogen misbruikt of zo?
Waarom zou zij jouw bijstand moeten betalenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben goed voor haar. Alleen als ze op werk is pak ik wel ff mijn auto om te daten. En als ze me zou willen verlaten als ze er achter zou komen dat ik met andere vrouwen date , ja dan mag ze me 12 jaar lang bijstand betalen. 1000 euro x 12 x 12 = 144.000 Euro.
Ik hoop zo dat dit een troll is.quote:
Heel vreemd. Als je een seksslaaf wil dan koop je maar een pop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn ex dacht ook zo![]()
Er zijn nog redelijk wat mannen die dit achterlijke wereldbeeld hebben
dat ben je niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:25 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben goed voor haar. Alleen als ze op werk is pak ik wel ff mijn auto om te daten. En als ze me zou willen verlaten als ze er achter zou komen dat ik met andere vrouwen date , ja dan mag ze me 12 jaar lang bijstand betalen. 1000 euro x 12 x 12 = 144.000 Euro.
Ik ben nooit misbruikt. Maar zo zie ik het wel. Een vrouw hoort seks aan de man te geven. Als mijn vrouw bijvoorbeeld geen seks geeft aan mij dan mag ze geweld verwachten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor opvoeding heb jij gehad? Werd je moeder voor je ogen misbruikt of zo?
Deze quote ik even, voor de goede orde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben nooit misbruikt. Maar zo zie ik het wel. Een vrouw hoort seks aan de man te geven. Als mijn vrouw bijvoorbeeld geen seks geeft aan mij dan mag ze geweld verwachten.
Ga maar naar google. Er is een wet waarin staat dat je ex partner je bijstand voor 12 jaar lang moet betalen als jij werkloos bent en in de bijstand bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou zij jouw bijstand moeten betalen
hij had een relatie, dan moest hij ook seks kunnen hebbdn wanneer hij dat wilde, als dat niet kon, kon hij net zo goed geen relatie hebben. Zoiets.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel vreemd. Als je een seksslaaf wil dan koop je maar een pop.
Hou op met praten. Ik moet overgeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben nooit misbruikt. Maar zo zie ik het wel. Een vrouw hoort seks aan de man te geven. Als mijn vrouw bijvoorbeeld geen seks geeft aan mij dan mag ze geweld verwachten.
Ik ram haar door de hele huis heen. Dat kan ze niet maken. Doet ze dat wel dan ram ik erop los. Je mag als vrouw zijnde je man niet weigeren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze quote ik even, voor de goede orde.
En gelijk heeft die.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij had een relatie, dan moest hij ook seks kunnen hebbdn wanneer hij dat wilde, als dat niet kon, kon hij net zo goed geen relatie hebben. Zoiets.
En vrouwelijke vrienden?hooguit de vrouw van n maat, maar anders moest er seks zijn, daar is dat gat voor gemaakt.
maar je bent wel goed voor haar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ram haar door de hele huis heen. Dat kan ze niet maken. Doet ze dat wel dan ram ik erop los. Je mag als vrouw zijnde je man niet weigeren.
stel, je komt een vrouw tegen waarmee je absoluut geen seks mee wil. Dan wil je toch ook niet verkracht worden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben een homoseksuele man en ik vind ook dat je mij seks moet geven. Wil je dat niet? Dan verkracht ik je. Want ik krijg altijd wat ik wil.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit geslagen. Ik ruim altijd huis netjes op en maak ook lekker eten klaar voor haar. En ga iedere dag naar de supermarkt. Zorg voor de kinderen terwijl ze werkt. Dus ik ben een goede man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je bent wel goed voor haar.
Uhu.
Of je bent echt mentaal gestoord, of je loopt te trollen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ram haar door de hele huis heen. Dat kan ze niet maken. Doet ze dat wel dan ram ik erop los. Je mag als vrouw zijnde je man niet weigeren.
Is dit weer zo'n trollreactie van je? Het is niet stoer namelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd ff of ze goed uitziet of snap of face. En als ik langs haar kom met de auto en ze ziet er vreemd uit dan plank ik en rij ik meteen weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:30 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
stel, je komt een vrouw tegen waarmee je absoluut geen seks mee wil. Dan wil je toch ook niet verkracht worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |