quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Die worden ook niet besprokenquote:
een ban aanvragenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb een banaanvraag voor jullie:
wat vragen jullie als jullie een banaan tegenkomen?
wanneer gaat hij bij jou rechtop staan?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Meestal aan de vakkenvuller waar de pilsies staanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk van een goede fluffer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:59 schreef Handleiding het volgende:
[..]
wanneer gaat hij bij jou rechtop staan?
En wat zou je vragen als je een lekkere sappige rookworst zou tegenkomen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk van een goede fluffer.
Van wie is hij die niet genoemd mag worden een kloon.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
En wat zou je vragen als je een lekkere sappige rookworst zou tegenkomen?
Zou je even in mn mosterd willen dippen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
En wat zou je vragen als je een lekkere sappige rookworst zou tegenkomen?
Sorry. Beter niet iddquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:19 schreef Handleiding het volgende:
[..]
geen slapende honden wakker maken aub
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Noodgang gaat met een noodgang.
jezus, daar kan ze mensen gewoon mee laten stikkenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:31 schreef mtchel112 het volgende:
Let op het is niet martin die post
Martin is mtchel12quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:31 schreef mtchel112 het volgende:
Let op het is niet martin die post
zo sappig alsof ze net uit die bak rookworstwater van de hema komenquote:
Ik snap het niet meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:41 schreef mtchel112 het volgende:
Appartementcomplex heeft Martin gehackt
dan wordt het kwakworst, want je kwakt het weg hahahaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
Wie koopt ook altijd blikken knakworst om het sap ervan te drinken? De worstjes zelf tyf ik altijd weg.
met een pilsiequote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
Wie koopt ook altijd blikken knakworst om het sap ervan te drinken? De worstjes zelf tyf ik altijd weg.
Onno lokquotequote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:49 schreef Onnoman het volgende:
tussen 25 mei en 4 september dus geen dwdd..
zit die gast nou serieus gewoon een beetje met zijn pierelotje te spelen die maanden?
Hahahahaha jaaaaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wordt het kwakworst, want je kwakt het weg hahaha
heej makkerbaasvriend.. wat doe ik hier?quote:
Ik had laatst erwtensoep gemaakt met een Hema rookworst erin, dat was tering lekkerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso blikken knakworst
Verse rookworst met een knapperig velletje
Gast breng Onnoman nu even in de top50quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had laatst erwtensoep gemaakt met een Hema rookworst erin, dat was tering lekker
Nog eens posten Onnoquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heej makkerbaasvriend.. wat doe ik hier?
Beter voor je dat je dat lekker vond, anders word je morgen wakker met een rookworst in je mond en kontquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had laatst erwtensoep gemaakt met een Hema rookworst erin, dat was tering lekker
Ik wil Iwanius in de top50, maar na zoveel lokquotes van jou post hij hier nietquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:58 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Gast breng Onnoman nu even in de top50
[..]
Nog eens posten Onno
Ja die wil ik nog liever binnenhalenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil Iwanius in de top50, maar na zoveel lokquotes van jou post hij hier niet
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Lunch![]()
Je kan nooit een te vroege lunch nuttigen,helemaal niet als het Surinaams is.
Als je hem weet binnen te halen moet je echt een baan krijgen waar je bonus krijgt voor klanten binnenhalen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:01 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog liever binnenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |