homijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Wie is viesdik genoeg om dit binnen 10 min op te peuzelen?
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet, maar wel lekker creatief.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al eens gediskwalificeerd bij een kickbokswedstrijd, omdat ik twee halve bevoren rookworsten uit mijn broek haalde en mijn tegenstander daarmee KO sloegquote:
ranzigquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
alles doen voor 'n youtube-challenge.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 03:42 schreef devzero het volgende:
zij kunnen ook wel een tuinslang gebruiken
Klopt ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ze zeggen altijd als je dit dat zus zo doet ben je nog lang neit jarig
Maar wat als je morgen al jarig bent bijvoorbeeld, dan klopt er niks meer van dat je nog lang niet jarig bent hahaquote:
op 'n wolkje, dat wel weer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ook goed, een eeuwig verse rookworst zijn
vers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ook goed, een eeuwig verse rookworst zijn
zou centen gevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is ook afgetakeld zeg...
[ afbeelding ]
Wie is die kikker?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is ook afgetakeld zeg...
[ afbeelding ]
Nooit baywatch gezien, ken alleen Pamela Anderson daarvan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:29 schreef devzero het volgende:
Erika Eleniak van baywatch niet kennen
Kelly Rohrbach van nieuwe baywatch is ook niet mis!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit baywatch gezien, ken alleen Pamela Anderson daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |