dan post je tegelijk met iemand anders.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:57 schreef appartementencomplex het volgende:
soms is er vertraging, waar ligt dat aan?
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:58 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
dan post je tegelijk met iemand anders.
vrienden doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:58 schreef mtchel112 het volgende:
Wie wilt met mij pokemon kaarten stelen van kinderen? Ik vraag voor vriend.
OMG wij zijn vrienden!:O:O:O:!!!!:O!:O!:O!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:59 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
vrienden doen zoiets niet.
vrienden als in het woordenboek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
OMG wij zijn vrienden!:O:O:O:!!!!:O!:O!:O!
Moet sowieso huilen van die youtubepubertjes maar meer zo'n huil >>quote:
Zullen we meeten bij zon youtube beurs? Slaan we al die mafkezen in elkaar!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet sowieso huilen van die youtubepubertjes maar meer zo'n huil >>of zoals mijn UI
hij is 'n lulletje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet sowieso huilen van die youtubepubertjes maar meer zo'n huil >>of zoals mijn UI
Nee joh, ze moeten al huilen en dramatisch doen bij zoiets kleins, laat staan als ik mijn dikke rookworst vuisten laat wapperenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zullen we meeten bij zon youtube beurs? Slaan we al die mafkezen in elkaar!
Hemasmokesausage mega chokequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee joh, ze moeten al huilen en dramatisch doen bij zoiets kleins, laat staan als ik mijn dikke rookworst vuisten laat wapperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |