SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar een dag minder dan 4 evenementenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_European_ChampionshipsDat wordt genieten
Alleen jammer dat er waarschijnlijk overdag dan ook veel gebeurtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JAAAAAAAAA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jaaaaaaaaaaquote:
Je was al vermist.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
heywoodu, als je er nou 5 minuten eerder was had je een collega op FOK!sport erbij
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Half uur uitlopenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik denk dat ik Dafne op de laatste 10 meter ook nog wel bij had kunnen houdenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Seconde boven PR.
MatigCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
26 keer rondkijken. Makkelijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Na 102 meter al omkijkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Iemand gooit iets op de baan in de bocht
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zag er heel makkelijk uitI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Zag het ook jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand gooit iets op de baan in de bocht![]()
hij had ook beloofd geen enkele sessie meer te missenquote:Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Dat weten we al langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Dafne gaat de 200 winnen.
U las het hier het eerst.![]()
Wel precies een seconde he, ook niet makkelijk.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Pino112 het volgende:
U las het hier het eerst.![]()
Tegenstanders gooien handdoek?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand gooit iets op de baan in de bochtUn dann rettet kein Kavallerie,
wie is eigenlijk de favoriet bij het speerwerpen? Niet echt gevolgdWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Had ze nog kunnen nog gaan doen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Marcoss het volgende:
Ze had nog achteruit kunnen nog gaan lopen na de bocht|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Serieus? Gelijk na de series weer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier komt de duiding van Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedoc.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Pino112 het volgende:
U las het hier het eerst.quote:![]()
Je vergeet z'n echte titelquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier komt de duiding van Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedoc.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Waarom heeft ze een gewichthefferscorset om?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sedoc had het al gezien
Wat een orakel is het ook.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Wie ziet er het leukste uit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:35 schreef Columbiafan het volgende:
Wie zien we graag winnen bij het speerwerpen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
tero pitkamakiquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:35 schreef Columbiafan het volgende:
Wie zien we graag winnen bij het speerwerpen?![]()
Lekkere worp hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Spotakova, Kolak, Liu.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef komrad het volgende:
wie is eigenlijk de favoriet bij het speerwerpen? Niet echt gevolgdBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ah Kambundji.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
quote:quote:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Misschien allemaal even 20 keer lokquoten, altijd leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien moeten wij hem heel hard roepen!quote:quote:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:12 schreef franklop het volgende:
Hey Lara Gut is hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:21 schreef komrad het volgende:
[..]
Laura Dahlmeier is hier
Bruna Moura is hier
Noriaki Kasai is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
HEYWOODU, wanneer is het WK gewichtheffen?!
Nu komt ie het topic wel binnenwandelen, let maar op.quote:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:24 schreef franklop het volgende:
Als heywoodu hier binnen 1 minuut is dan ga ik weer terug naar FOK!sportquote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
thanks.quote:
Spotakova doet echt al een eeuwigheid mee
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Deze gaan door met een tijd van 23+ seconde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom doen ze op de 100 meter de halve finales en finale binnen 3 uur en zit er op de 200 meter opeens 2 dagen tussen de series en halve finale eigenlijk?![]()
Wel schattig die Kambundji.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef komrad het volgende:
[..]
thanks.
Spotakova doet echt al een eeuwigheid meeBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nee johquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze gaan door met een tijd van 23+ seconde.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Misschien omdat je ook atleten hebt die beide onderdelen doen en dan gaat de verzuring na 2/3 races 100 en dan 200m binnen zon korte tijd wel in je benen zitten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef Marcoss het volgende:
Waarom doen ze op de 100 meter de halve finales en finale binnen 3 uur en zit er op de 200 meter opeens 2 dagen tussen de series en halve finale eigenlijk?![]()
Datgene wat iemand op de baan gooide ligt er nog steeds
En dan mij expres niet quoten hequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Jammer dat we Vloon en Kupers vanavond niet in actie hebbenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Valt me mee.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Groot verschil in stijl tussen Kambundji en Duncan.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Polshoog
Bij de vrouwen was dat een topshow
(verwacht hieronder wat foto's, bijvoorbeeld van een Canadese)Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:40 schreef franklop het volgende:
Jammer dat we Vloon en Kupers vanavond niet in actie hebbenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Vind dat intro signaal van de trompetten best aardig
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Vier wereldkampioenen? Hoe kan dat nou?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ow een Belg
Hup BelgCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lekker multitasken vanavondquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
ZDF faalhazen gaan de nietszeggende UEFA Supercup uitzendenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik hoop echt dat Lavillenie wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:40 schreef franklop het volgende:
Polshoog
Bij de vrouwen was dat een topshow
(verwacht hieronder wat foto's, bijvoorbeeld van een Canadese)
ZDF gaat los nu waarschijnlijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die falen ook wel een beetje dit EK heb ik het idee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
ZDF faalhazen gaan de nietszeggende UEFA Supercup uitzenden![]()
Barbora ¦POTÁKOVÁ naar de leiding; 66,76
We hebben een wedstrijdCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Terechtquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik hoop dat ze echt hoog springen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
ZDF faalhazen gaan de nietszeggende UEFA Supercup uitzendenwe gaan onze belangrijke biatlon suppliers niet als faalhazen neerzetten
"Winter is coming in Londen"
Aron?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De sublicentie voor Pyeongchang is nog steeds niet bevestigd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef komrad het volgende:
[..]we gaan onze belangrijke biatlon suppliers niet als faalhazen neerzetten
![]()
![]()
Tugsuz naar plek 3Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Geen idee? Vlaamse commentator zei dat.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De sublicentie voor Pyeongchang is nog steeds niet bevestigd.moet is straks over naar de dark side
Nee. 4x100 estsfette bij de vrouwen zijn eventueel nog een outsider.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef Nober het volgende:
Naast Schippers en Hassan hebben we nog meer die mee zouden kunnen doen voor de medaljes?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik kom net thuis en heb het gemist, wat is er met die kerel die om 7 uur de bus pakt en of ie het hek door komt?![]()
Heb even voor je gekeken en het antwoord is nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef Nober het volgende:
Naast Schippers en Hassan hebben we nog meer die mee zouden kunnen doen voor de medaljes?![]()
Heb je haar ook weer met die naveltattoo
Lalova zal dit wel redden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]moet is straks over naar de dark side
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die is gediskwalificeerd omdat hij te ziek zou zijn, maar hij wil alsnog meedoen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik kom net thuis en heb het gemist, wat is er met die kerel die om 7 uur de bus pakt en of ie het hek door komt?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Al heeft de Player mij dit WK wel een beetje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.![]()
Waarom niet het Belgjequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.
Sporza heeft geen reclames en zendt alles uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.![]()
Heeft Sintnicolaas ook nog wel waterkansje op medaille toch? 4e beste prestatie van het seizoen op tienkamp tot dusver.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Uiteraard, sowieso is een tienkamp vrij onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:46 schreef franklop het volgende:
Heeft Sintnicolaas ook nog wel waterkansje op medaille toch? 4e beste prestatie van het seizoen op tienkamp tot dusver.![]()
Wel veel reclame ja. Maar die weten tenminste wanneer je kunt praten over sport en wanneer niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja dat sowieso, maar heb het idee dat veld misschien wat minder is dan afgelopen jaren ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Uiteraard, sowieso is een tienkamp vrij onvoorspelbaar.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Op zich wel. Maar die blijft tegenwoordig (net zoals Broersen) zelden heel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:46 schreef franklop het volgende:
Heeft Sintnicolaas ook nog wel waterkansje op medaille toch? 4e beste prestatie van het seizoen op tienkamp tot dusver.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
De twee Belgische zenders die KPN in HD heeft hebben het WK vandaag niet.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nou zonder Eaton is dat niet eens een idee, dat is gewoon zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar heb het idee dat veld misschien wat minder is dan afgelopen jaren ook.![]()
![]()
Ah, dat maakt op mijn floptv niet eens zo heel veel uit geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De twee Belgische zenders die KPN in HD heeft hebben het WK vandaag niet.
Wist helemaal niet dat meneer en mevrouw Eaton allebei gestopt waren, maar dat zal vast aan mij liggen![]()
![]()
Ik hoop wel dat ie hem pakt, en anders hoop ik op een grote verrassing van Duplantisquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:47 schreef zorro28 het volgende:
Polsstokgenot, Lavillenie zal wel weer geen wereldkampioen worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hier komt een fantastische worp aanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Slecht weer hoor..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb bij veel van die vrouwen bij het speerwerpen, het idee dat ze heel veel energie laten liggen. Pakken niet goed het momentum om de speer echt weg te knallen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Sarcasme komt niet goed door in mijn postsquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je zou zeggen dat ze erop trainen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:51 schreef Redefine het volgende:
Ik heb bij veel van die vrouwen bij het speerwerpen, het idee dat ze heel veel energie laten liggen. Pakken niet goed het momentum om de speer echt weg te knallen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Roberts eruit, jammer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Opvallend. Kendricks springt al mee bij 5.50m
Gaat er wel direct over.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja. Maar dat zegt niet altijd alles. Je ziet gewoon dat ze niet allemaal even optimaal werpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze erop trainen..Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Weer dat stomme voorstellen voor laten gaan boven een worp in een finale
Het zijn fucking series.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zo'n idee heb ik ook al de hele tijd. Alsof het allemaal net niet is ofzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:51 schreef Redefine het volgende:
Ik heb bij veel van die vrouwen bij het speerwerpen, het idee dat ze heel veel energie laten liggen. Pakken niet goed het momentum om de speer echt weg te knallen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
ik heb ook het idee dat de mannen beter het blokkeren van de benen om kunnen zetten in extra speersnelheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:51 schreef Redefine het volgende:
Ik heb bij veel van die vrouwen bij het speerwerpen, het idee dat ze heel veel energie laten liggen. Pakken niet goed het momentum om de speer echt weg te knallen.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Matig ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:53 schreef franklop het volgende:
Weer dat stomme voorstellen voor laten gaan boven een worp in een finale
Het zijn fucking series.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb ook het idee dat de mannen beter het blokkeren van de benen om kunnen zetten in extra speersnelheidBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Iemand die de 100 en 1500 m ofzo dubbelt zou wel genot zijn.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Langzamer dan Schippers. Dit is gedaan, deel die medailles maar uit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Miller kan nog wel een baantje door.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Een combi van 400 meter en duiken is ook een leuke.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die de 100 en 1500 m ofzo dubbelt zou wel genot zijn.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sorry hoor, maar herhalingen in slowmotion van 200m series waar geen NLse en geen absolute topfavorieten inzitten. Doe mij maar de finale van andere sporten.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ik hoor gejuich?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit wordt een topworp. 66 meter ofzoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het bewijs dat streams de toekomst zijn en tv een verouderd medium.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:56 schreef TechTraveler het volgende:
Sorry hoor, maar herhalingen in slowmotion van 200m series waar geen NLse en geen absolute topfavorieten inzitten. Doe mij maar de finale van andere sporten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zijn er wel atleten die beide doen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:56 schreef Columbiafan het volgende:
400-800 dubbel zou ik graag nog eens zien.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Een seconde trager dan haar PR.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn er wel atleten die beide doen?![]()
![]()
Schippers is een 200m loopster die ook 100m loopt, niet andersom Prof. Sedoc.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Niet op hoog niveau. Kan ook bijna niet. Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn er wel atleten die beide doen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De NOS heeft dikwijls geen commentaar op de streams. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het bewijs dat streams de toekomst zijn en tv een verouderd medium.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Liu heeft mazzel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh, jazeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Is NOS nu bezig om elke serie 200m voor en na te beschouwen?I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Lekker recent.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ahye ook al een virus?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
twitter:dsj_itv twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 20:44:29Exclusive: Isaac Makwala is blocked from the athletes' entrance at the London Stadium. He's being escorted to IAAF… https://t.co/qrdJWNLw1R reageer retweet
![]()
DAS
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:01 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:dsj_itv twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 20:44:29Exclusive: Isaac Makwala is blocked from the athletes' entrance at the London Stadium. He's being escorted to IAAF… https://t.co/qrdJWNLw1R reageer retweet
![]()
![]()
Dat is inderdaad de uitzondering opquote:
de regel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
FREE ISAACquote:
8 mannen over 5.50Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dit gaat een grote soap worden en ik zie al een rechtzaak voor ene schadevergoeding voor mequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:01 schreef baggerbaas het volgende:
heywoodu
![]()
Conspiracy-Botswaantjes al gespot op Twitter
HOOOO, dat gaat fout!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oeh Art
Ik miste hem hier alquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Te gladde stok.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Arme Belgen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je moet hem wel vasthouden natuurlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houdenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nog een gelukje dat ie daar netjes op het kussen terechtkomt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hij kan niet zo goed met zijn stok overweg gaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet de hele tijd, maar hij was wel erg vroeg met loslaten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houdenUn dann rettet kein Kavallerie,
Hoogte genoeg volgens mij
Die Duitser eruit![]()
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moetquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houdenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
THE-ART, THE-ART, THE-ART.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lijkt mij ook vrij essentieel ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houden
Album top 100 2024![]()
Duitse tv zendt al 3 dagen urenlange interviews met hem uit
Little deed dat erg goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moetBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik heb anders nog niemand met de stok en al over de lat zien gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij essentieel ja.Un dann rettet kein Kavallerie,
soms zie je in 1 baan meer dan de helft van de horden plat liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moet
Die vermiste users ook altijd, blijf nou eens hierquote:![]()
Net als Mex trouwens, belachelijk
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het is gewoon een statement dat hij zijn nickname moet aanpassen hier.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
De regering komt erbijtwitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
Artquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Was is de inside joke achter TheArt out?
TheArt
lijkt me logischCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dronken??quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vermiste uiers pok altijd, blijf nou eens hier![]()
Net als Mex trouwens, belachelijk![]()
dit moet een grote rel wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
De regering komt erbijtwitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
9 man over bij polsstokhoogCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Allemaal users DNS inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vermiste users ook altijd, blijf nou eens hier![]()
Net als Mex trouwens, belachelijkBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Op naar het Botswana topic.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Botswana.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Album top 100 2024![]()
heywoodu
![]()
Waarom lopen Strachan en Miller in andere kleuren?
Eieren gegeten.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De Player!quote:
heywoowelt vindt dit leukCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nog geen schokkende dingen bij de speer in de vierde ronde.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Polsstokverspringen?quote:
Album top 100 2024![]()
Polsstok slingeren.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wel vervelend voor Tottenham Hotspur trouwens, al die gaten en deuken in het veld van de kogels en sperenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zal in het Engels wel weer High Jump Stick Throw hetenquote:
Spotakova brengt wel veel kracht over in haar worp.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
West Hamquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
Wel vervelend voor Tottenham Hotspur trouwens, al die gaten en deuken in het veld van de kogels en sperenCitius, Altius, Fortius.![]()
Poolstokfaalspringer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Triple Pole Vaultquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal in het Engels wel weer High Jump Stick Throw heten
Spurs gingen er toch spelen dit seizoen?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Goeie arische kopAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Atletiek in Wembley?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
Wel vervelend voor Tottenham Hotspur trouwens, al die gaten en deuken in het veld van de kogels en sperenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Geen BowieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bowie
Wembley.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Spurs gingen er toch spelen dit seizoen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
![]()
Op Wembley dacht ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Spurs gingen er toch spelen dit seizoen?Citius, Altius, Fortius.![]()
Bowie adieuI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Schippers kan de rest per mail afdoenUn dann rettet kein Kavallerie,
DNS is populair dit jaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Haase is de haas.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
waarom zou ze dan afzeggen, is toch gratis kans op nogmaals goud?quote:Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
heywoodu
![]()
Op zich wel voor iemand die net nog gewoon op de warm-upbaan stond.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rebekka wil dat de muziek uit gaat.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze heeft wel opgewarmd toch? Dan is het wel vrij opvallend.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Miller vind ik nog net wat indrukwekkender eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:17 schreef Columbiafan het volgende:
Schippers dit alleen maar verliezen, maar goed ze presteert altijd op haar best onder druk.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
HaaseI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Columbiafan is blij.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Op basis van haar interviews de afgelopen dagen niet. Ik heb geen idee wat er zich op de warm-upbaan allemaal afspeelt. Heb jij een geheime stream toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel voor iemand die net nog gewoon op de warm-upbaan stond.![]()
![]()
Bowie misschien toch teveel last van die struikelpartij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Uiteraard nog niks bevestigd. Geen idee of het echt daarmee te maken heeft.twitter:caitpilk twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 21:18:25Sounds like Tori Bowie is out of 200m due to tumble after that golden 100m lean. She should still run the relay later. #London2017 reageer retweet
Dat was wel een faal ja. Lekker anderen de schuld geven ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat doet ze eigenlijk niet zo vaak
(behalve in de estafette dan)Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Dat was op TV te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op basis van haar interviews de afgelopen dagen niet. Ik heb geen idee wat er zich op de warm-upbaan allemaal afspeelt. Heb jij een geheime stream toch?
Kolak moet aan de bakCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Prof Sedoc: ja, ja, ja, mja, ja, ja ... jaI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
goede analysequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:21 schreef TechTraveler het volgende:
Prof Sedoc: ja, ja, ja, mja, ja, ja ... ja
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: