Niet de hele tijd, maar hij was wel erg vroeg met loslaten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houden
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moetquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
THE-ART, THE-ART, THE-ART.quote:
Lijkt mij ook vrij essentieel ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Little deed dat erg goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moet
Ik heb anders nog niemand met de stok en al over de lat zien gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij essentieel ja.
soms zie je in 1 baan meer dan de helft van de horden plat liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moet
Die vermiste users ook altijd, blijf nou eens hierquote:
Het is gewoon een statement dat hij zijn nickname moet aanpassen hier.quote:
twitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
Artquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Was is de inside joke achter TheArt out?
Dronken??quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vermiste uiers pok altijd, blijf nou eens hier![]()
Net als Mex trouwens, belachelijk
dit moet een grote rel wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
De regering komt erbijtwitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
Allemaal users DNS inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vermiste users ook altijd, blijf nou eens hier![]()
Net als Mex trouwens, belachelijk
Op naar het Botswana topic.quote:
Botswana.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
De regering komt erbijtwitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
Eieren gegeten.quote:
De Player!quote:
Polsstokverspringen?quote:
Polsstok slingeren.quote:
Zal in het Engels wel weer High Jump Stick Throw hetenquote:
West Hamquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
Wel vervelend voor Tottenham Hotspur trouwens, al die gaten en deuken in het veld van de kogels en speren
Triple Pole Vaultquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal in het Engels wel weer High Jump Stick Throw heten
Spurs gingen er toch spelen dit seizoen?quote:
Atletiek in Wembley?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
Wel vervelend voor Tottenham Hotspur trouwens, al die gaten en deuken in het veld van de kogels en speren
Wembley.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Spurs gingen er toch spelen dit seizoen?
Op Wembley dacht ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Spurs gingen er toch spelen dit seizoen?
waarom zou ze dan afzeggen, is toch gratis kans op nogmaals goud?quote:
Op zich wel voor iemand die net nog gewoon op de warm-upbaan stond.quote:
Ze heeft wel opgewarmd toch? Dan is het wel vrij opvallend.quote:
Miller vind ik nog net wat indrukwekkender eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:17 schreef Columbiafan het volgende:
Schippers dit alleen maar verliezen, maar goed ze presteert altijd op haar best onder druk.
Op basis van haar interviews de afgelopen dagen niet. Ik heb geen idee wat er zich op de warm-upbaan allemaal afspeelt. Heb jij een geheime stream toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel voor iemand die net nog gewoon op de warm-upbaan stond.
Uiteraard nog niks bevestigd. Geen idee of het echt daarmee te maken heeft.twitter:caitpilk twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 21:18:25Sounds like Tori Bowie is out of 200m due to tumble after that golden 100m lean. She should still run the relay later. #London2017 reageer retweet
Dat was wel een faal ja. Lekker anderen de schuld geven ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat doet ze eigenlijk niet zo vaak
(behalve in de estafette dan)
Dat was op TV te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Op basis van haar interviews de afgelopen dagen niet. Ik heb geen idee wat er zich op de warm-upbaan allemaal afspeelt. Heb jij een geheime stream toch?
goede analysequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:21 schreef TechTraveler het volgende:
Prof Sedoc: ja, ja, ja, mja, ja, ja ... ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |