Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moetquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houden
THE-ART, THE-ART, THE-ART.quote:
Lijkt mij ook vrij essentieel ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Belangrijk bij polsstokhoogspringen is wel om je stok vast te blijven houden
Little deed dat erg goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moet
Ik heb anders nog niemand met de stok en al over de lat zien gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij essentieel ja.
soms zie je in 1 baan meer dan de helft van de horden plat liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het hordenlopen heeft ook nog niet iedereen door dat je over de horden heen moet
Die vermiste users ook altijd, blijf nou eens hierquote:
Het is gewoon een statement dat hij zijn nickname moet aanpassen hier.quote:
twitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
Artquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Was is de inside joke achter TheArt out?
Dronken??quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vermiste uiers pok altijd, blijf nou eens hier![]()
Net als Mex trouwens, belachelijk
dit moet een grote rel wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:09 schreef heywoodu het volgende:
De regering komt erbijtwitter:BWGovernment twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:14:48UPDATE |#IsaacMakwala coach, Justice Dipeba said in an interview that 'Badman' is still under observation… https://t.co/YzMhNr5ZiW reageer retweet
Allemaal users DNS inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vermiste users ook altijd, blijf nou eens hier![]()
Net als Mex trouwens, belachelijk
Op naar het Botswana topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |