Ik hoop dat ze echt hoog springen.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
ZDF faalhazen gaan de nietszeggende UEFA Supercup uitzenden
Aron?quote:
De sublicentie voor Pyeongchang is nog steeds niet bevestigd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef komrad het volgende:
[..]we gaan onze belangrijke biatlon suppliers niet als faalhazen neerzetten
Geen idee? Vlaamse commentator zei dat.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De sublicentie voor Pyeongchang is nog steeds niet bevestigd.
Nee. 4x100 estsfette bij de vrouwen zijn eventueel nog een outsider.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef Nober het volgende:
Naast Schippers en Hassan hebben we nog meer die mee zouden kunnen doen voor de medaljes?
Heb even voor je gekeken en het antwoord is nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef Nober het volgende:
Naast Schippers en Hassan hebben we nog meer die mee zouden kunnen doen voor de medaljes?
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]moet is straks over naar de dark side
Die is gediskwalificeerd omdat hij te ziek zou zijn, maar hij wil alsnog meedoen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik kom net thuis en heb het gemist, wat is er met die kerel die om 7 uur de bus pakt en of ie het hek door komt?
Al heeft de Player mij dit WK wel een beetje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.
Waarom niet het Belgjequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijk ik vandaag bij de atletiek maar eens naar, ik ben klaar met dat gekut van de NOS en BBC steeds, Eurosport heeft wel reclames maar zendt veruit het meeste sport uit van allemaal hier.
Sporza heeft geen reclames en zendt alles uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, sowieso is een tienkamp vrij onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:46 schreef franklop het volgende:
Heeft Sintnicolaas ook nog wel waterkansje op medaille toch? 4e beste prestatie van het seizoen op tienkamp tot dusver.
Wel veel reclame ja. Maar die weten tenminste wanneer je kunt praten over sport en wanneer niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |