Je uiterlijk boeit echt erg weinig als man zijnde, je zult ook wel een negatief kutkarakter hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn
Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Jan Jaap van der Wal is inderdaad een lastigere, met z'n dunne haar en lange gezicht. Toch zie je dat ie er op die foto verzorgd uit ziet.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Giel heb ik nooit lelijk gevonden. Wel een beetje viezig.
Neem een kat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn
Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
idd, te "needy" zijn is bijvoorbeeld ook echt een enorme afknapper.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Oké TS je bent idd niet lelijk. Je gezicht oogt symmetrisch en je hebt geen opvallende kenmerken. Je kapsel kan beter en wellicht je kledingstijl ook, maar dat zijn dingen die je makkelijk kunt veranderen.
Wat wel opvalt is de ongelukkige blik in je ogen. Maar je uiterlijk is zeker niet de hoofdreden dat je geen succes hebt. Echter vertellen foto's niet het hele verhaal. Wij weten niks van je houding, lichaamstaal, non-verbale communicatie... die spelen waarschijnlijk een grotere rol. Dat verandert pas als je of beter in je vel gaat zitten of als iemand je irl kan coachen, als het ware.
Denk dat dit wel meevalt. Er zijn ook genoeg lelijke vrouwen met normaal / toonbaar ogende mannen. Hoewel ik weinig mensen echt lelijk vind overigens, woord is vrij pijnlijk. Maar ik bedoel daarmee: in 'strijd' met het gemiddelde ideaalbeeldquote:Op woensdag 9 augustus 2017 06:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan scheelt het nog dat hij een man is. Vergeleken met vrouwen komen die toch wat makkelijker weg met een uiterlijk dat volkomen haaks op het zogenaamde ideaalbeeld staat, mits de man in kwestie wat humor en sociale vaardigheden heeft.
Er zijn genoeg 'lelijke' mannen die een leuke, knappe vrouw weten te krijgen. Het omgekeerde zie je nauwelijks.
[ afbeelding ]
(O.k., deze foto valt voor Giel gunstig uit, maar er zijn er verder niet zo veel waar Nicolien op staat.)
[ afbeelding ]
Dit soort dooddoeners altijdquote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je uiterlijk boeit echt erg weinig als man zijnde, je zult ook wel een negatief kutkarakter hebben
Lekker toch, knappe mensen zoals ik hebben er geen zin in als lilleke meense zoals jij die meisjes bevuilenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er als een model uit gezien zou hebben, dan kon ik een kindverkrachter zijn en nog 24/7 chicks scoren. Echter omdat ik er nu beneden gemiddeld uitzie, moet ik de rest van mijn leven allemaal perfect in orde hebben om maar een kans te maken
Je bent nog onder de 20 zeker?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er als een model uit gezien zou hebben, dan kon ik een kindverkrachter zijn en nog 24/7 chicks scoren. Echter omdat ik er nu beneden gemiddeld uitzie, moet ik de rest van mijn leven allemaal perfect in orde hebben om maar een kans te maken
Het is wat feminisme en de seksuele revolutie met de samenleving gedaan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zie wat deze tijd allemaal met mensen doet. Mensen worden narcisten, of gekrenkte narcisten die het niet kunnen hebben dat ze niet aanbeden worden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:51 schreef hugecooll het volgende:
Heeft waarschijnlijk ook gewoon wat met je houding te maken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg rijk worden is nog een optie. Dan komen de geldwolven vanzelf wel
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat verzorging kan voor sommige mensen ook al wonderen doen.
Copequote:
Dm me eens een foto? Ben wel benieuwd geworden.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is wat feminisme en de seksuele revolutie met de samenleving gedaan heeft.
Haha dit is toch wel verontrustend. Ziek zelfs.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit echt is, weergeeft dat alleen maar de hypocrisie van de samenleving. Pedoseksualiteit is SLECHT mits het een vieze oude opa pedo is ... als t een goed uitziende model is dan mag dat allemaal en is t een 'bad boy'quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:20 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha dit is toch wel verontrustend. Ziek zelfs.
Ach schei toch uit...quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Is niet echt, achteraf beschrijving aangepast.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 00:34 schreef DR898 het volgende:
[..]
Als dit echt is, weergeeft dat alleen maar de hypocrisie van de samenleving. Pedoseksualiteit is SLECHT mits het een vieze oude opa pedo is ... als t een goed uitziende model is dan mag dat allemaal en is t een 'bad boy'en volstaat een vingertje EN een foei!
Dat!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg rijk worden is nog een optie. Dan komen de geldwolven vanzelf wel
Nou ja. Bij het uitgaan heb je doorgaans het meeste aan een (redelijk) vlotte babbel. Moet wel zeggen dat een vriend van me dermate goodlooking is dat hij elke avond wel beet heeft, puur vanwege z'n uiterlijk. Het helpt dus zeker mee. Maar als man kun je doorgaans sneller wegkomen met een 'lelijk' uiterlijk dan een 'lelijke' vrouw, als je het weet te compenseren met veel humor en gevatheid.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:21 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Dit soort dooddoeners altijd
Tuurlijk boeit het uiterlijk wel, maar is logischerwijs niet het enige wat telt. Net zozeer als bij vrouwen.
Nee dit ligt aan jezelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Copequote:Op donderdag 10 augustus 2017 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dit ligt aan jezelf.
Maar anders kan je altijd nog in andere landen rondkijken.
Lekker een onderdanige jonge Thaise die een beetje goed kan koken, hardere scheten laat dan jijzelf en aan een korte blik genoeg heeft om aan te komen rennen met je pantoffels en je krantjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dit ligt aan jezelf.
Maar anders kan je altijd nog in andere landen rondkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |