abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173012191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Je uiterlijk boeit echt erg weinig als man zijnde, je zult ook wel een negatief kutkarakter hebben
pi_173012359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Giel heb ik nooit lelijk gevonden. Wel een beetje viezig.
Jan Jaap van der Wal is inderdaad een lastigere, met z'n dunne haar en lange gezicht. Toch zie je dat ie er op die foto verzorgd uit ziet.

Die Barbie Ken van hierboven is toch de lelijkste, eng zelfs, van alle foto's hier.
pi_173013046
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Neem een kat.
pi_173018540
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:32 schreef Atak het volgende:

[..]

Neem een kat.
Dat neukt zo lastig.
pi_173018599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Oké TS je bent idd niet lelijk. Je gezicht oogt symmetrisch en je hebt geen opvallende kenmerken. Je kapsel kan beter en wellicht je kledingstijl ook, maar dat zijn dingen die je makkelijk kunt veranderen.

Wat wel opvalt is de ongelukkige blik in je ogen. Maar je uiterlijk is zeker niet de hoofdreden dat je geen succes hebt. Echter vertellen foto's niet het hele verhaal. Wij weten niks van je houding, lichaamstaal, non-verbale communicatie... die spelen waarschijnlijk een grotere rol. Dat verandert pas als je of beter in je vel gaat zitten of als iemand je irl kan coachen, als het ware.
idd, te "needy" zijn is bijvoorbeeld ook echt een enorme afknapper.
Zelf ben ik mijn vriendin tegengekomen toen ik het zoeken naar een date echt even helemaal zat was. Het was geen liefde op het eerste gezicht, maar toen we in gesprek raakten, groeide dat wel zeer snel. :Y
pi_173027613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 06:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dan scheelt het nog dat hij een man is. Vergeleken met vrouwen komen die toch wat makkelijker weg met een uiterlijk dat volkomen haaks op het zogenaamde ideaalbeeld staat, mits de man in kwestie wat humor en sociale vaardigheden heeft.

Er zijn genoeg 'lelijke' mannen die een leuke, knappe vrouw weten te krijgen. Het omgekeerde zie je nauwelijks.

[ afbeelding ]

(O.k., deze foto valt voor Giel gunstig uit, maar er zijn er verder niet zo veel waar Nicolien op staat.)

[ afbeelding ]
Denk dat dit wel meevalt. Er zijn ook genoeg lelijke vrouwen met normaal / toonbaar ogende mannen. Hoewel ik weinig mensen echt lelijk vind overigens, woord is vrij pijnlijk. Maar ik bedoel daarmee: in 'strijd' met het gemiddelde ideaalbeeld

Je ziet uiteindelijk toch vaak dat het om lichamelijke verzorging en discipline gaat en daarnaast inderdaad karakter (humor, spontaniteit). Zowel voor mannen als vrouwen geldt dit dus denk ik.
pi_173027914
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Je uiterlijk boeit echt erg weinig als man zijnde, je zult ook wel een negatief kutkarakter hebben
Dit soort dooddoeners altijd :')

Tuurlijk boeit het uiterlijk wel, maar is logischerwijs niet het enige wat telt. Net zozeer als bij vrouwen.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:46:41 #108
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_173028619
Waarschijnlijk ben je een laatbloeier TS, op je 90e ben je net zo knap als ieder ander. ^O^
Ja ja
pi_173029769

Als ik er als een model uit gezien zou hebben, dan kon ik een kindverkrachter zijn en nog 24/7 chicks scoren. Echter omdat ik er nu beneden gemiddeld uitzie, moet ik de rest van mijn leven allemaal perfect in orde hebben om maar een kans te maken :')
pi_173030062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik er als een model uit gezien zou hebben, dan kon ik een kindverkrachter zijn en nog 24/7 chicks scoren. Echter omdat ik er nu beneden gemiddeld uitzie, moet ik de rest van mijn leven allemaal perfect in orde hebben om maar een kans te maken :')
Lekker toch, knappe mensen zoals ik hebben er geen zin in als lilleke meense zoals jij die meisjes bevuilen
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:42:45 #111
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173030220
quote:
[ afbeelding ]

Je bent nog onder de 20 zeker?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:51:37 #112
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173030478
Zie wat deze tijd allemaal met mensen doet. Mensen worden narcisten, of gekrenkte narcisten die het niet kunnen hebben dat ze niet aanbeden worden. :')
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173030709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zie wat deze tijd allemaal met mensen doet. Mensen worden narcisten, of gekrenkte narcisten die het niet kunnen hebben dat ze niet aanbeden worden. :')
Het is wat feminisme en de seksuele revolutie met de samenleving gedaan heeft.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:01:58 #114
451005 Grems
Clown World
pi_173030790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:51 schreef hugecooll het volgende:
Heeft waarschijnlijk ook gewoon wat met je houding te maken
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg rijk worden is nog een optie. Dan komen de geldwolven vanzelf wel
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat verzorging kan voor sommige mensen ook al wonderen doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Of een grote piemel.
Cope
pi_173030843
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dm me eens een foto? Ben wel benieuwd geworden.
pi_173031234
quote:
[ afbeelding ]

Haha dit is toch wel verontrustend. Ziek zelfs.
pi_173032469
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Haha dit is toch wel verontrustend. Ziek zelfs.
Als dit echt is, weergeeft dat alleen maar de hypocrisie van de samenleving. Pedoseksualiteit is SLECHT mits het een vieze oude opa pedo is ... als t een goed uitziende model is dan mag dat allemaal en is t een 'bad boy' :') en volstaat een vingertje EN een foei!
and no
pi_173032597
quote:

[..]

Ach schei toch uit...
Alles is de schuld van de vrouwen en het feminisme
:r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173032640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 00:34 schreef DR898 het volgende:

[..]

Als dit echt is, weergeeft dat alleen maar de hypocrisie van de samenleving. Pedoseksualiteit is SLECHT mits het een vieze oude opa pedo is ... als t een goed uitziende model is dan mag dat allemaal en is t een 'bad boy' :') en volstaat een vingertje EN een foei!
Is niet echt, achteraf beschrijving aangepast.
pi_173032921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg rijk worden is nog een optie. Dan komen de geldwolven vanzelf wel
Dat!
pi_173032985
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:21 schreef Shanna_ het volgende:

[..]

Dit soort dooddoeners altijd :')

Tuurlijk boeit het uiterlijk wel, maar is logischerwijs niet het enige wat telt. Net zozeer als bij vrouwen.
Nou ja. Bij het uitgaan heb je doorgaans het meeste aan een (redelijk) vlotte babbel. Moet wel zeggen dat een vriend van me dermate goodlooking is dat hij elke avond wel beet heeft, puur vanwege z'n uiterlijk. Het helpt dus zeker mee. Maar als man kun je doorgaans sneller wegkomen met een 'lelijk' uiterlijk dan een 'lelijke' vrouw, als je het weet te compenseren met veel humor en gevatheid.
pi_173033522
Geen last van
Zonder wrijving geen glans
pi_173033741
quote:

[..]

Nee dit ligt aan jezelf.

Maar anders kan je altijd nog in andere landen rondkijken.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 08:45:06 #124
451005 Grems
Clown World
pi_173034056
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee dit ligt aan jezelf.

Cope
pi_173034098
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee dit ligt aan jezelf.

Lekker een onderdanige jonge Thaise die een beetje goed kan koken, hardere scheten laat dan jijzelf en aan een korte blik genoeg heeft om aan te komen rennen met je pantoffels en je krantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')