abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:57:01 #51
285174 Evienne
never odd or even
pi_173001366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:50 schreef hugecooll het volgende:

[..]

oh ja dan kan je het beter op het forum van Omroep Max proberen
Misschien, dementerenden zijn i.i.g. onvoorspelbaarder dan FOK'ers. :P
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:58:38 #52
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173001391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:57 schreef Evienne het volgende:

[..]

Misschien, dementerenden zijn i.i.g. onvoorspelbaarder dan FOK'ers. :P
Maar wanneer heb je besloten om geen relatie aan te gaan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_173001451
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Foto gezien. En ik had beloofd eerlijk te zijn, en het gewoon te zeggen als je het zo zou zijn. Dat zou ik dan ook echt doen. Zo hard kan ik gewoon zijn, dus ik zeg dit echt niet uit beleefdheid.

Serieus, hoe verwrongen kan je beeld over je eigenlijk uiterlijk zijn. Echt gewoon niet lelijk. Niet eens een beetje. Lelijk is echt heel wat anders. Je ogen zien er goed uit. Niets mis met de vorm van je gezicht. Gewoon helemaal niets van dat.

Je moet het dus echt ergens anders in zoeken. Het uiterlijk van een mens is in veruit de meeste gevallen zeer afhankelijk van uitstraling. Je uitstraling is weer afhankelijk van van hoe je je van binnen voelt, wat je zelfbeeld is, welke overtuigingen je vanzelf hebt, kortom: hoe je energie erbij staat. Uitstraling=uitstraling van je levensenergie naar buiten toe.

Daar aan werken dus! Als je gelukkiger van binnen wordt, ga je dat uitstralen. En je bent qua uiterlijk aantrekkelijk genoeg om een leuke chick te vinden als je een betere energie naar buiten toe uitstraalt. Je bent verre van kansloos.
Hoe kun je gelukkig van binnen zijn, wanneer je gelukkig moet zijn om dat uit te stralen en goed behandeld te worden, voordat je een gelukkig leven kunt lijden?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:07:12 #54
285174 Evienne
never odd or even
pi_173001556
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar wanneer heb je besloten om geen relatie aan te gaan?
Toen ik bemerkte dat mijn omgang met mannen teneinde daar een bevredigend (seks-)leven uit te halen (om maar niet alle schuld bij mannen te leggen natuurlijk) mijn leven tot een hel maakte! Ik heb nu 25 pandapunten. *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:02 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hoe kun je gelukkig van binnen zijn, wanneer je gelukkig moet zijn om dat uit te stralen en goed behandeld te worden, voordat je een gelukkig leven kunt lijden?
Mooie Freudiaanse verspreking. ^O^

Aan je geluk moet je werken, het komt je niet aangewaaid. Als een relatie met een mooie vrouw en een positieve beoordeling van anderen de enige dingen zijn waar je gelukkig van denkt te worden, gaat het 'm niet worden. Je kan vast wel andere dingen bedenken die je graag zou proberen/doen/kunnen. Die positieve beoordeling komt dan vanzelf. Maar ik heb het idee dat dit je allemaal al eens is gezegd dus ik hou ermee op.
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:09:37 #55
459912 FlippingCoin
pi_173001594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:07 schreef Evienne het volgende:

[..]

Toen ik bemerkte dat mijn omgang met mannen teneinde daar een bevredigend seksleven uit te halen (om maar niet alle schuld bij mannen te leggen natuurlijk) mijn leven tot een hel maakte! Ik heb nu 25 pandapunten. *O*

[..]

Mooie Freudiaanse verspreking. ^O^

Aan je geluk moet je werken, het komt je niet aangewaaid. Als een relatie met een mooie vrouw en een positieve beoordeling van anderen de enige dingen zijn waar je gelukkig van denkt te worden, gaat het 'm niet worden. Je kan vast wel andere dingen bedenken die je graag zou proberen/doen/kunnen. Die positieve beoordeling komt dan vanzelf. Maar ik heb het idee dat dit je allemaal al eens is gezegd dus ik hou ermee op.
Maar er is toch veel meer dan alleen seks?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:14:14 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173001652
Hoe veel van dit soort soortgelijke topics ga je nog openen JaJammerJan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173001769
Onherkenbare klacht
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:22:10 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_173001776
quote:

[..]

Je bent gewoon niet leuk genoeg, maar dat heeft niks met je uiterlijk te maken. Vrouwen hebben geen zin in zo'n huilebalk. Maar dat ga jij niet leren, daarom ga je altijd op deze manier bezig blijven en dat is maar goed ook, want dan blijft die vrouw die anders met je zou eindigen een hoop gedoe bespaard en kan ze een relatie aan gaan met iemand die wél normaal doet.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:22:47 #59
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173001786
quote:
quote:

[..]

Begin eens met proberen te stoppen zo veel waarde aan wat die vermeende buitenwereld allemaal van je vindt te hechten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173001807
Hij is ook niet echt lelijk ofzo.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:37:15 #61
285174 Evienne
never odd or even
pi_173002078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar er is toch veel meer dan alleen seks?
Ik had seks tussen haakjes willen zetten dus dat doe ik bij deze.

Maar probeer je me nou pootje te haken? Bij een gezonde liefdesrelatie hoort doorgaans toch ook een fijn seksleven, aan beide ontbrak het mij. Verder ga ik er niet te persoonlijk over uitweiden, redenen te over waarom ik relaties heb afgezworen. Mijn innerlijke vrede is het bewijs dat het goed is zo.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:38:51 #62
459912 FlippingCoin
pi_173002101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:37 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ik had seks tussen haakjes willen zetten dus dat doe ik bij deze.

Maar probeer je me nou pootje te haken? Bij een gezonde liefdesrelatie hoort doorgaans toch ook een fijn seksleven, aan beide ontbrak het mij. Verder ga ik er niet te persoonlijk over uitweiden, redenen te over waarom ik relaties heb afgezworen. Mijn innerlijke vrede is het bewijs dat het goed is zo.
Nee hoor, ben niet zo'n judoka, vroeg het mij alleen af. :)
Maar goed dan laat ik het hierbij.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:42:12 #63
285174 Evienne
never odd or even
pi_173002169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee hoor, ben niet zo'n judoka, vroeg het mij alleen af. :)
Maar goed dan laat ik het hierbij.
Haha, mijn vertrouwen in mannen is grenzeloos. O+
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:49:06 #65
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173003947
Je kunt je ook laten verbouwen.

pi_173004423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:49 schreef Eightyone het volgende:
Je kunt je ook laten verbouwen.

[ afbeelding ]
Ik ben wel van plan in de toekomst mijn gezicht te laten verbouwen inderdaad, maar wel gewoon man blijven.
pi_173004725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:04 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan in de toekomst mijn gezicht te laten verbouwen inderdaad, maar wel gewoon man blijven.
niet zo aanstellen joh, zo lelijk zal je wel niet wezen, zelfs de grootste nerdos lopen met chicks, en anders ga spieren kweken daar geilen meisies ook op, verzorg je, idk hoe je er uit ziet, je mag dm'n, maar een verzorgde baard kan ook heel chic staan bij mannen die zonder er een stuk minder uit zien
pi_173004778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

niet zo aanstellen joh, zo lelijk zal je wel niet wezen, zelfs de grootste nerdos lopen met chicks, en anders ga spieren kweken daar geilen meisies ook op, verzorg je, idk hoe je er uit ziet, je mag dm'n, maar een verzorgde baard kan ook heel chic staan bij mannen die zonder er een stuk minder uit zien
Bij mij op de natuurkunde opleiding was anders makkelijk meer dan 75% nog maagd en dat zijn toch wel zo'n beetje de slimste nerds. Kansloos.
pi_173004789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Bij mij op de natuurkunde opleiding was anders makkelijk meer dan 75% nog maagd en dat zijn toch wel zo'n beetje de slimste nerds. Kansloos.
Dm je pic als je wil? Misschien kan ik je tips geven
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:15:35 #70
256666 leeell
I know you're lonely
pi_173004829
Knap geboren worden _O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Forum Admin dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:18:24 #71
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173004948
Gewoon aan je gevoel voor humor werken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173004962
Kan je ook knap zijn en geen aandacht van vrouwen krijgen? volgens mij heb ik dat.
pi_173005163
Een troost: je zult nooit lelijke kinderen op de wereld zetten die net zo troosteloos en eenzaam zullen sterven als jij.
pi_173005315
Hebben wel meer witte mensen last van.
pi_173005431
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef zovty het volgende:
Een troost: je zult nooit lelijke kinderen op de wereld zetten die net zo troosteloos en eenzaam zullen sterven als jij.
Dat klopt wel idd. Maar zelf als je zelf mooi bent is er altijd de kans dat je kind een lelijk mormel zoals ik wordt en een kutleven lijdt. Dus ik zou zoiezo nooit kinderen willen met die aanwezige kans dat dat gebeurt.
pi_173005756
Je moet er maar mee kunnen leven, dat ieder mens op aarde jou meteen al niet mag op basis van uiterlijk en je je iedere keer maar moet bewijzen om ook maar een kans te maken op positieve sociale interacties. Niet alleen met vrouwen.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:44:59 #77
16180 crew  CoolGuy
pi_173005782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:44 schreef JaJammerJan het volgende:
Je moet er maar mee kunnen leven, dat ieder mens op aarde jou meteen al niet mag op basis van uiterlijk en je je iedere keer maar moet bewijzen om ook maar een kans te maken op positieve sociale interacties. Niet alleen met vrouwen.
Haha, lekker voor je.
pi_173005949
Je kan ook chirurg worden of advocaat, dan komen ze op je doekoes
pi_173006314
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja vet makkelijk
pi_173006408
Villas__Rubin heeft blijkbaar een foto gezien en het valt eigenlijk reuze mee?
Gevalletje laag zelfbeeld door verkeerde personen tegen te komen, lijkt me zo.

JaJammerJan, je zegt niet op lelijke vrouwen te vallen. Ga je vooral voor sexy blondines met cup C, veel make-up, trendy kleren en dat soort gein? Dan ga je meestal wel nat als je er gewoon gemiddeld uitziet.
Ga voor bescheiden dames, en als je een beetje geld hebt voor leuke vakanties; probeer het eens in het buitenland of op een internationale datingsite.
Okee, er zitten LADINGEN golddiggers tussen (met name de citygirls), maar je kunt ook echt fantastische lieve, bescheiden, zorgzame, goed ontwikkelde dames tegen komen die op jou als persoon vallen. In veel landen telt het uiterlijk veel minder zwaar als hier en zelfs als je duidelijk maakt dat je amper een cent te makken hebt, zal het de écht goede dames maar weinig uit maken.

Let wel op; een dame in het buitenland zal je wel veel geld gaan kosten aan reizen en dergelijke. De immigratieprocedure zelf kost geen droppie.
pi_173006526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Beide wel vakken waar genoeg vrouwen rondlopen. Behalve geld ook wel doorzettingsvermogen en laat het ook wel iets zien over je babbel, dat telt ook mee.
pi_173006567
Terechte klacht :'(

Ik ken maar weinig mensen die ik lelijk vind, maar die paar mensen in mijn sociale omgeving die lelijk zijn, dat vind ik toch echt fucking sneu voor hen. Je kunt er namelijk in veel gevallen gewoon echt geen ene reet aan doen.

Je wordt met een bepaald uiterlijk geboren, en vervolgens word je de rest van je leven sowieso al half zo serieus genomen. Dat zie ik ook bij een lelijke maat van mij. Hij heeft echt een goed karakter en is intelligent, maar zijn uiterlijk zit hem tegen. Hij is gewoon echt super lelijk. Omdat hij echter zich wel tof gedraagt, wordt hij geaccepteerd. Maar als hij met zijn karakter en gedrag en intelligentie een ''goed'' uiterlijk had gehad, was hij sowieso een leiderfiguur geweest, dat heeft hij nu niet, alleen door zijn uiterlijk :{
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:17:56 #83
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173006746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:11 schreef J_Mormont het volgende:
Terechte klacht :'(

Ik ken maar weinig mensen die ik lelijk vind, maar die paar mensen in mijn sociale omgeving die lelijk zijn, dat vind ik toch echt fucking sneu voor hen. Je kunt er namelijk in veel gevallen gewoon echt geen ene reet aan doen.

Je wordt met een bepaald uiterlijk geboren, en vervolgens word je de rest van je leven sowieso al half zo serieus genomen. Dat zie ik ook bij een lelijke maat van mij. Hij heeft echt een goed karakter en is intelligent, maar zijn uiterlijk zit hem tegen. Hij is gewoon echt super lelijk. Omdat hij echter zich wel tof gedraagt, wordt hij geaccepteerd. Maar als hij met zijn karakter en gedrag en intelligentie een ''goed'' uiterlijk had gehad, was hij sowieso een leiderfiguur geweest, dat heeft hij nu niet, alleen door zijn uiterlijk :{
Tja, leren berusten in je lot is ook een kunst. Accepteren dat je bent zoals je bent.
Als je daar gelukkig mee kunt leren worden, écht gelukkig, dan heb je meer bereikt dan heel wat knappe mensen ooit zullen bereiken.

Je kan wel je hele leven gaan lopen vechten tegen wat nu eenmaal zo is, maar daar maak je je leven alleen maar een strijd mee waar je nooit van gaat winnen. Leren accepteren wat is. De sleutel tot verlichting van het lijden. O-)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:20:15 #84
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173006796
Maar voor TS gaat dit niet op.
Hij is er echter, blijkens zijn reacties, wel heel sterk van overtuigd. Wellicht gevalletje body dismorphic disorder...

quote:
WAT IS BDD?

Ingebeelde lelijkheid
Ontevredenheid over het eigen uiterlijk komt veel voor. Soms schiet het echter behoorlijk door en raken mensen geobsedeerd door lichaamsdelen die zij lelijk vinden. Deskundigen schatten zelfs dat in de westerse wereld inmiddels één op de honderd mensen lijdt aan één of andere vorm van ingebeelde lelijkheid. Neem Miranda. Een mooie vrouw van 32 die denkt dat haar gezichtshuid te bleek is en vol walgelijke vlekken zit. Elke dag is zij urenlang bezig haar huid zorgvuldig te camoufleren met make-up. Ze controleert zichzelf voortdurend in de spiegel. Soms neemt ze drastische maatregelen om er goed uit te zien. Ze wast haar gezicht met chloor om de vlekken te bleken en schuurt de huid met schuursponsjes om meer kleur te krijgen. Maar wat ze ook doet, niets kan de stem in haar hoofd die zegt dat ze foeilelijk is, tot zwijgen brengen. Ook geruststellingen door de omgeving halen niets uit. Haar obsessie met haar uiterlijk verpest haar leven, en dat van haar man en kinderen. Miranda lijdt aan Body Dysmorphic Disorder,BDD, een stoornis in de lichaamsbeleving met grote gevolgen.
http://bdd-info.nl/wat-is-bdd.html
pi_173006850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Tja, leren berusten in je lot is ook een kunst. Accepteren dat je bent zoals je bent.
Als je daar gelukkig mee kunt leren worden, écht gelukkig, dan heb je meer bereikt dan heel wat knappe mensen ooit zullen bereiken.

Je kan wel je hele leven gaan lopen vechten tegen wat nu eenmaal zo is, maar daar maak je je leven alleen maar een strijd mee waar je nooit van gaat winnen. Leren accepteren wat is. De sleutel tot verlichting van het lijden. O-)
Da's zeker zo ja :Y

Op een bepaalde manier kan het misschien ook wel rust geven. Het klinkt heel erg wrang misschien, maar als je echt buitensporig lelijk bent, zijn er ook al minder verwachtingen vanuit de maatschappij in veel gevallen.

Als je jezelf leert accepteren zoals je bent, kun je je inderdaad volledig gaan focussen op wat je echt gelukkig maakt / waar je blij van wordt. Daar waar knappe mensen juist vaak terecht komen in een oppervlakkig / competitief wereldje.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:25:17 #86
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173006961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:21 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Da's zeker zo ja :Y

Op een bepaalde manier kan het misschien ook wel rust geven. Het klinkt heel erg wrang misschien, maar als je echt buitensporig lelijk bent, zijn er ook al minder verwachtingen vanuit de maatschappij in veel gevallen.

Als je jezelf leert accepteren zoals je bent, kun je je inderdaad volledig gaan focussen op wat je echt gelukkig maakt / waar je blij van wordt. Daar waar knappe mensen juist vaak terecht komen in een oppervlakkig / competitief wereldje.
Laatste zin klopt helemaal. :Y en de rest overigens ook imo.
pi_173010281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.

Pics alleen via DM te krijgen.
Is het de schuld van je ouders?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_173010332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
1 voordeel, je sterft ook lelijk net als een ieder ander alleen bij jou is het proces ietwat eerder begonnen als ik je goed. begrijp
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:47:03 #89
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_173010544
Waarom zijn we niet gewoon als dieren dat we het via geur alleen doen. Of via epische dancemoves zoals bij sommige vogels. ;(
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 01:49:16 #90
441859 crew  Lenny77
pi_173010565
Het heeft toch geen zin..
Meerdere mensen hier hebben een foto van je gezien en zeggen dat je er gewoon normaal uitziet.
Dus, het zit in je hoofd.
Ga hier hulp voor zoeken ipv plastische chirurgie te overwegen.

En ja, je uitstraling is hetgeen waar vrouwen op vallen, niet je uiterlijk.
En jouw uitstraling zal waarschijnlijk wel heel negatief zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173011368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Je kan nog altijd gaan trainen. Totdat je dikke physique bereikt, met een rotkop dan :') ... Dan compenseer je het een beetje en zit je weer in de game ^O^ .. Of je laat je hele kop ombouwen...
and no
pi_173011416
Geen last van
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 9 augustus 2017 @ 06:14:29 #93
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173011591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:11 schreef J_Mormont het volgende:

Dan scheelt het nog dat hij een man is. Vergeleken met vrouwen komen die toch wat makkelijker weg met een uiterlijk dat volkomen haaks op het zogenaamde ideaalbeeld staat, mits de man in kwestie wat humor en sociale vaardigheden heeft.

Er zijn genoeg 'lelijke' mannen die een leuke, knappe vrouw weten te krijgen. Het omgekeerde zie je nauwelijks.

(O.k., deze foto valt voor Giel gunstig uit, maar er zijn er verder niet zo veel waar Nicolien op staat.)

pi_173011850
Giel ziet er juist acceptabeler uit omdat hij zich beter is gaan kleden, een beter kapsel heeft en wat meer buiten komt, waarschijnlijk na 10 jaar weer naar de tandarts etc. Waarschijnlijk hing dat samen bij het steeds aanschuiven bij DWDD, maar ook zonder dat je op tv komt is hij wel een aardig voorbeeld van hoe iemand minder lelijk gevonden wordt bij een betere verzorging.
pi_173011984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar voor TS gaat dit niet op.
Hij is er echter, blijkens zijn reacties, wel heel sterk van overtuigd. Wellicht gevalletje body dismorphic disorder...

[..]

http://bdd-info.nl/wat-is-bdd.html
Mogelijkheid, maar iemand met BDD is doorgaans wat terughoudender om een foto te delen. Mensen met BDD hebben echt een grote angst om mismaakt te zijn en dat bevestigd te zien. Was het een duidelijke foto? Echt van hemzelf?

Iemand kan er volkomen doorsnee uitzien maar toch door uitstraling of zelfhaat mensen op afstand houden, waardoor het een bevestiging lijkt van een afstotend uiterlijk, maar eigenlijk gewoon door een reflectie van het innerlijk komt.
pi_173011987
Giel heb ik nooit lelijk gevonden. Wel een beetje viezig.
pi_173012001
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mogelijkheid, maar iemand met BDD is doorgaans wat terughoudender om een foto te delen. Mensen met BDD hebben echt een grote angst om mismaakt te zijn en dat bevestigd te zien. Was het een duidelijke foto? Echt van hemzelf?

Iemand kan er volkomen doorsnee uitzien maar toch door uitstraling of zelfhaat mensen op afstand houden, waardoor het een bevestiging lijkt van een afstotend uiterlijk, maar eigenlijk gewoon door een reflectie van het innerlijk komt.
Was gewoon een duidelijke foto, en zo lelijk is hij echt niet.
pi_173012013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:

Pics alleen via DM te krijgen.
Nu ben ik toch wel benieuwd. :o
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_173012047
Mocht je op heel negatieve fora rondhangen waar allemaal mensen zitten die haten op hun uiterlijk en kansen, dan zou mijn eerste tip zijn om daar niet meer te komen :) Niks is zo vernietigend als die negativiteit.
pi_173012120
Oké TS je bent idd niet lelijk. Je gezicht oogt symmetrisch en je hebt geen opvallende kenmerken. Je kapsel kan beter en wellicht je kledingstijl ook, maar dat zijn dingen die je makkelijk kunt veranderen.

Wat wel opvalt is de ongelukkige blik in je ogen. Maar je uiterlijk is zeker niet de hoofdreden dat je geen succes hebt. Echter vertellen foto's niet het hele verhaal. Wij weten niks van je houding, lichaamstaal, non-verbale communicatie... die spelen waarschijnlijk een grotere rol. Dat verandert pas als je of beter in je vel gaat zitten of als iemand je irl kan coachen, als het ware.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')