abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173005756
Je moet er maar mee kunnen leven, dat ieder mens op aarde jou meteen al niet mag op basis van uiterlijk en je je iedere keer maar moet bewijzen om ook maar een kans te maken op positieve sociale interacties. Niet alleen met vrouwen.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:44:59 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173005782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:44 schreef JaJammerJan het volgende:
Je moet er maar mee kunnen leven, dat ieder mens op aarde jou meteen al niet mag op basis van uiterlijk en je je iedere keer maar moet bewijzen om ook maar een kans te maken op positieve sociale interacties. Niet alleen met vrouwen.
Haha, lekker voor je.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173005949
Je kan ook chirurg worden of advocaat, dan komen ze op je doekoes
pi_173006314
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja vet makkelijk
pi_173006408
Villas__Rubin heeft blijkbaar een foto gezien en het valt eigenlijk reuze mee?
Gevalletje laag zelfbeeld door verkeerde personen tegen te komen, lijkt me zo.

JaJammerJan, je zegt niet op lelijke vrouwen te vallen. Ga je vooral voor sexy blondines met cup C, veel make-up, trendy kleren en dat soort gein? Dan ga je meestal wel nat als je er gewoon gemiddeld uitziet.
Ga voor bescheiden dames, en als je een beetje geld hebt voor leuke vakanties; probeer het eens in het buitenland of op een internationale datingsite.
Okee, er zitten LADINGEN golddiggers tussen (met name de citygirls), maar je kunt ook echt fantastische lieve, bescheiden, zorgzame, goed ontwikkelde dames tegen komen die op jou als persoon vallen. In veel landen telt het uiterlijk veel minder zwaar als hier en zelfs als je duidelijk maakt dat je amper een cent te makken hebt, zal het de écht goede dames maar weinig uit maken.

Let wel op; een dame in het buitenland zal je wel veel geld gaan kosten aan reizen en dergelijke. De immigratieprocedure zelf kost geen droppie.
pi_173006526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Beide wel vakken waar genoeg vrouwen rondlopen. Behalve geld ook wel doorzettingsvermogen en laat het ook wel iets zien over je babbel, dat telt ook mee.
pi_173006567
Terechte klacht :'(

Ik ken maar weinig mensen die ik lelijk vind, maar die paar mensen in mijn sociale omgeving die lelijk zijn, dat vind ik toch echt fucking sneu voor hen. Je kunt er namelijk in veel gevallen gewoon echt geen ene reet aan doen.

Je wordt met een bepaald uiterlijk geboren, en vervolgens word je de rest van je leven sowieso al half zo serieus genomen. Dat zie ik ook bij een lelijke maat van mij. Hij heeft echt een goed karakter en is intelligent, maar zijn uiterlijk zit hem tegen. Hij is gewoon echt super lelijk. Omdat hij echter zich wel tof gedraagt, wordt hij geaccepteerd. Maar als hij met zijn karakter en gedrag en intelligentie een ''goed'' uiterlijk had gehad, was hij sowieso een leiderfiguur geweest, dat heeft hij nu niet, alleen door zijn uiterlijk :{
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:17:56 #83
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173006746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:11 schreef J_Mormont het volgende:
Terechte klacht :'(

Ik ken maar weinig mensen die ik lelijk vind, maar die paar mensen in mijn sociale omgeving die lelijk zijn, dat vind ik toch echt fucking sneu voor hen. Je kunt er namelijk in veel gevallen gewoon echt geen ene reet aan doen.

Je wordt met een bepaald uiterlijk geboren, en vervolgens word je de rest van je leven sowieso al half zo serieus genomen. Dat zie ik ook bij een lelijke maat van mij. Hij heeft echt een goed karakter en is intelligent, maar zijn uiterlijk zit hem tegen. Hij is gewoon echt super lelijk. Omdat hij echter zich wel tof gedraagt, wordt hij geaccepteerd. Maar als hij met zijn karakter en gedrag en intelligentie een ''goed'' uiterlijk had gehad, was hij sowieso een leiderfiguur geweest, dat heeft hij nu niet, alleen door zijn uiterlijk :{
Tja, leren berusten in je lot is ook een kunst. Accepteren dat je bent zoals je bent.
Als je daar gelukkig mee kunt leren worden, écht gelukkig, dan heb je meer bereikt dan heel wat knappe mensen ooit zullen bereiken.

Je kan wel je hele leven gaan lopen vechten tegen wat nu eenmaal zo is, maar daar maak je je leven alleen maar een strijd mee waar je nooit van gaat winnen. Leren accepteren wat is. De sleutel tot verlichting van het lijden. O-)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:20:15 #84
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173006796
Maar voor TS gaat dit niet op.
Hij is er echter, blijkens zijn reacties, wel heel sterk van overtuigd. Wellicht gevalletje body dismorphic disorder...

quote:
WAT IS BDD?

Ingebeelde lelijkheid
Ontevredenheid over het eigen uiterlijk komt veel voor. Soms schiet het echter behoorlijk door en raken mensen geobsedeerd door lichaamsdelen die zij lelijk vinden. Deskundigen schatten zelfs dat in de westerse wereld inmiddels één op de honderd mensen lijdt aan één of andere vorm van ingebeelde lelijkheid. Neem Miranda. Een mooie vrouw van 32 die denkt dat haar gezichtshuid te bleek is en vol walgelijke vlekken zit. Elke dag is zij urenlang bezig haar huid zorgvuldig te camoufleren met make-up. Ze controleert zichzelf voortdurend in de spiegel. Soms neemt ze drastische maatregelen om er goed uit te zien. Ze wast haar gezicht met chloor om de vlekken te bleken en schuurt de huid met schuursponsjes om meer kleur te krijgen. Maar wat ze ook doet, niets kan de stem in haar hoofd die zegt dat ze foeilelijk is, tot zwijgen brengen. Ook geruststellingen door de omgeving halen niets uit. Haar obsessie met haar uiterlijk verpest haar leven, en dat van haar man en kinderen. Miranda lijdt aan Body Dysmorphic Disorder,BDD, een stoornis in de lichaamsbeleving met grote gevolgen.
http://bdd-info.nl/wat-is-bdd.html
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173006850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Tja, leren berusten in je lot is ook een kunst. Accepteren dat je bent zoals je bent.
Als je daar gelukkig mee kunt leren worden, écht gelukkig, dan heb je meer bereikt dan heel wat knappe mensen ooit zullen bereiken.

Je kan wel je hele leven gaan lopen vechten tegen wat nu eenmaal zo is, maar daar maak je je leven alleen maar een strijd mee waar je nooit van gaat winnen. Leren accepteren wat is. De sleutel tot verlichting van het lijden. O-)
Da's zeker zo ja :Y

Op een bepaalde manier kan het misschien ook wel rust geven. Het klinkt heel erg wrang misschien, maar als je echt buitensporig lelijk bent, zijn er ook al minder verwachtingen vanuit de maatschappij in veel gevallen.

Als je jezelf leert accepteren zoals je bent, kun je je inderdaad volledig gaan focussen op wat je echt gelukkig maakt / waar je blij van wordt. Daar waar knappe mensen juist vaak terecht komen in een oppervlakkig / competitief wereldje.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:25:17 #86
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173006961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:21 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Da's zeker zo ja :Y

Op een bepaalde manier kan het misschien ook wel rust geven. Het klinkt heel erg wrang misschien, maar als je echt buitensporig lelijk bent, zijn er ook al minder verwachtingen vanuit de maatschappij in veel gevallen.

Als je jezelf leert accepteren zoals je bent, kun je je inderdaad volledig gaan focussen op wat je echt gelukkig maakt / waar je blij van wordt. Daar waar knappe mensen juist vaak terecht komen in een oppervlakkig / competitief wereldje.
Laatste zin klopt helemaal. :Y en de rest overigens ook imo.
pi_173010281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.

Pics alleen via DM te krijgen.
Is het de schuld van je ouders?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_173010332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
1 voordeel, je sterft ook lelijk net als een ieder ander alleen bij jou is het proces ietwat eerder begonnen als ik je goed. begrijp
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:47:03 #89
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_173010544
Waarom zijn we niet gewoon als dieren dat we het via geur alleen doen. Of via epische dancemoves zoals bij sommige vogels. ;(
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 01:49:16 #90
441859 crew  Lenny77
pi_173010565
Het heeft toch geen zin..
Meerdere mensen hier hebben een foto van je gezien en zeggen dat je er gewoon normaal uitziet.
Dus, het zit in je hoofd.
Ga hier hulp voor zoeken ipv plastische chirurgie te overwegen.

En ja, je uitstraling is hetgeen waar vrouwen op vallen, niet je uiterlijk.
En jouw uitstraling zal waarschijnlijk wel heel negatief zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173011368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Je kan nog altijd gaan trainen. Totdat je dikke physique bereikt, met een rotkop dan :') ... Dan compenseer je het een beetje en zit je weer in de game ^O^ .. Of je laat je hele kop ombouwen...
and no
pi_173011416
Geen last van
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 9 augustus 2017 @ 06:14:29 #93
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173011591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:11 schreef J_Mormont het volgende:

Dan scheelt het nog dat hij een man is. Vergeleken met vrouwen komen die toch wat makkelijker weg met een uiterlijk dat volkomen haaks op het zogenaamde ideaalbeeld staat, mits de man in kwestie wat humor en sociale vaardigheden heeft.

Er zijn genoeg 'lelijke' mannen die een leuke, knappe vrouw weten te krijgen. Het omgekeerde zie je nauwelijks.

(O.k., deze foto valt voor Giel gunstig uit, maar er zijn er verder niet zo veel waar Nicolien op staat.)

pi_173011850
Giel ziet er juist acceptabeler uit omdat hij zich beter is gaan kleden, een beter kapsel heeft en wat meer buiten komt, waarschijnlijk na 10 jaar weer naar de tandarts etc. Waarschijnlijk hing dat samen bij het steeds aanschuiven bij DWDD, maar ook zonder dat je op tv komt is hij wel een aardig voorbeeld van hoe iemand minder lelijk gevonden wordt bij een betere verzorging.
pi_173011984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar voor TS gaat dit niet op.
Hij is er echter, blijkens zijn reacties, wel heel sterk van overtuigd. Wellicht gevalletje body dismorphic disorder...

[..]

http://bdd-info.nl/wat-is-bdd.html
Mogelijkheid, maar iemand met BDD is doorgaans wat terughoudender om een foto te delen. Mensen met BDD hebben echt een grote angst om mismaakt te zijn en dat bevestigd te zien. Was het een duidelijke foto? Echt van hemzelf?

Iemand kan er volkomen doorsnee uitzien maar toch door uitstraling of zelfhaat mensen op afstand houden, waardoor het een bevestiging lijkt van een afstotend uiterlijk, maar eigenlijk gewoon door een reflectie van het innerlijk komt.
pi_173011987
Giel heb ik nooit lelijk gevonden. Wel een beetje viezig.
pi_173012001
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mogelijkheid, maar iemand met BDD is doorgaans wat terughoudender om een foto te delen. Mensen met BDD hebben echt een grote angst om mismaakt te zijn en dat bevestigd te zien. Was het een duidelijke foto? Echt van hemzelf?

Iemand kan er volkomen doorsnee uitzien maar toch door uitstraling of zelfhaat mensen op afstand houden, waardoor het een bevestiging lijkt van een afstotend uiterlijk, maar eigenlijk gewoon door een reflectie van het innerlijk komt.
Was gewoon een duidelijke foto, en zo lelijk is hij echt niet.
pi_173012013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:

Pics alleen via DM te krijgen.
Nu ben ik toch wel benieuwd. :o
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_173012047
Mocht je op heel negatieve fora rondhangen waar allemaal mensen zitten die haten op hun uiterlijk en kansen, dan zou mijn eerste tip zijn om daar niet meer te komen :) Niks is zo vernietigend als die negativiteit.
pi_173012120
Oké TS je bent idd niet lelijk. Je gezicht oogt symmetrisch en je hebt geen opvallende kenmerken. Je kapsel kan beter en wellicht je kledingstijl ook, maar dat zijn dingen die je makkelijk kunt veranderen.

Wat wel opvalt is de ongelukkige blik in je ogen. Maar je uiterlijk is zeker niet de hoofdreden dat je geen succes hebt. Echter vertellen foto's niet het hele verhaal. Wij weten niks van je houding, lichaamstaal, non-verbale communicatie... die spelen waarschijnlijk een grotere rol. Dat verandert pas als je of beter in je vel gaat zitten of als iemand je irl kan coachen, als het ware.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')