SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
3 centimeter
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
GOUD VOOR DE GROTE LEIDER|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hennie de Haan vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:45 schreef Max23 het volgende: [..] http://nos.nl/artikel/218(...)ruimen-of-ruien.html
![]()
Ibarguën wint niet. Koffieplanter gooit nu met deuren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Uithangbordquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:47 schreef superniger het volgende:
Leuk voor Venezuela. Kunnen ze wel gebruiken in de ze tijden.![]()
![]()
![]()
Ik heb me meer geërgerd aan die gek van de NOS die het tot twee keer toe over Columbia heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:47 schreef Redefine het volgende:
Ibarguën wint niet. Koffieplanter gooit nu met deuren.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rojas die wint
Gras is paars
Bal is vierkantCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja! Daar gaan we zo!== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Zondag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Eerste Venezolaanse atletiek goud? Heywoodu?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
franklop plaatst een goede pickquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef franklop het volgende:
Rojas die wint
Gras is paars
Bal is vierkant![]()
Ik ga dit niet kijken, te spannend.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
franklop plaatst een goede pick![]()
![]()
Daar moet je toch veel vaker last van hebben? Helft van de Nederlanders noemt het land zo volgens mij.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb me meer geërgerd aan die gek van de NOS die het tot twee keer toe over Columbia heeft.![]()
![]()
Hele stadion door naar de startlijn
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen andere zender/stream om te bekijken? Anders begrijp ik niet dat je naar de NOS kijkt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb me meer geërgerd aan die gek van de NOS die het tot twee keer toe over Columbia heeft.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb me meer geërgerd aan die gek van de NOS die het tot twee keer toe over Columbia heeft.![]()
Medaljesquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.Citius, Altius, Fortius.![]()
2007quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef franklop het volgende:
Rojas die wint
Gras is paars
Bal is vierkant
1e etappe Ronde van Murcia
Puntenklassement Ronde van Polen
2008
Trofeo Pollença
2009
2e etappe Ronde van de Ain
2010
Puntenklassement Vierdaagse van Duinkerke
2011
Trofeo Deià
6e etappe Ronde van Catalonië
Spaanse kampioenstrui Spaans kampioen op de weg, Elite
2012
1e etappe Ronde van het Baskenland
1e etappe Ronde van Spanje (ploegentijdrit)
2014
1e etappe Ronde van Castilië en León
Puntenklassement Ronde van Castilië en León
2015
1e etappe Ronde van Qatar
2016
Spaanse kampioenstrui Spaans kampioen op de weg, Elite
Resultaten in voornaamste wedstrijden[bewerken]![]()
toch kies je dezelfdequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
franklop plaatst een goede pickCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij wiltquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat valt nog reuze mee, de grootste ergernis is op nieuwssites en fora, waar haast iedereen het over Columbia heeft. Dat is een heel gevoelig punt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar moet je toch veel vaker last van hebben? Helft van de Nederlanders noemt het land zo volgens mij.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dan zijn die mensen gek.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar moet je toch veel vaker last van hebben? Helft van de Nederlanders noemt het land zo volgens mij.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dit dus, met name door haar overstap naar Salazarquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Remzz het volgende:
Ik ben normaal de nationalist zelfe, maar ik heb echt vrij weinig met Hassan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tom Egbers.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het is wel District of Columbia.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je bent nu net rondewim.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat om het mens, niet om het vlaggetje.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hassan wordt 5eCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Laura Moer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sememyagodin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hassemalen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net zo weinig met Hassan als met MollemaBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, Muir.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ja zei dat als Schippers medaille pakte dat Miedema uit mijn UI gingquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Klein is schattig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klein is klein.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hassan van achteren
Ze wordt 5sCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
"Het gaat nog niet oerend hard"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sifan die acheraan loopt is net als de gaap van Wüst. Goed nieuws
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Semenya voor de winst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Loopt gewoon 1550 meter.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu vindt dat leukquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nu moet ze toch komen?????== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Hassan gaat op de brommertquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:55 schreef Remzz het volgende:
Hassan zo weer lekker energie verspillen door buitenlangs te moeten![]()
dit ging eenvoudigquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:55 schreef Remzz het volgende:
Hassan zo weer lekker energie verspillen door buitenlangs te moetenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De toppers naar voren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
O god wat spannend== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Drama.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een tactisch zwakke race zeg, ongelooflijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
O wat erg maar o wat een finale.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ik voorspel iets goed
Gras is blauwCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Slecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar sta je danOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Te vroeg aangegaan.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Anders ga je even 750 meter lang sprinten. Waar slaat dat op."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Leuke finale welCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Deed kipyegon ook en die wintquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:58 schreef marcodej het volgende:
Anders ga je even 750 meter lang sprinten. Waar slaat dat op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bram Som vieze verrader.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Keniaanse goden en godinnen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed kipyegon ook en die wint![]()
Wat een belachelijke asociale denigrerende kuttaktiek van Hassan zeg... Beetje achteraan lopen en dan zoveel kracht verspillen dat je laatste 150 meter helemaal op bent
Goed dat ze de deksel hier flink hard op haar neus krijgt, wtf......U MAD?![]()
Dit dus.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed kipyegon ook en die wint|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je kunt er nog zoveel spul in stoppen, als je tussen je oren verkrampt dan ben je wegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Duitsland gaat gewoon boven NL eindigen dusquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:59 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is toch wel een énorme deceptie hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Asociale denigrerende tactiekquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een belachelijke asociale denigrerende kuttaktiek van Hassan zeg... Beetje achteraan lopen en dan zoveel kracht verspillen dat je laatste 150 meter helemaal op bent
Goed dat ze de deksel hier flink hard op haar neus krijgt, wtf......?
![]()
Dit dus.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed kipyegon ook en die wint![]()
Nederlands goud toch?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sifan loopt dit jaar zo sterk, omdat ze dit jaar veel eerder op kop komt en doortrekt. Om dan dit toernooi weer ouderwets de helft achteraan te gaan bungelen. Waarom dit toernooi weer teruggrijpen naar de tactiek die faalde
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat idd, onbegrijpelijkquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:01 schreef Redefine het volgende:
Sifan loopt dit jaar zo sterk, omdat ze dit jaar veel eerder op kop komt en doortrekt. Om dan dit toernooi weer ouderwets de helft achteraan te gaan bungelen. Waarom dit toernooi weer teruggrijpen naar de tactiek die faalde![]()
Voor goud gaan is 1e of 5e worden. Je kunt geen 2e worden als je vol gaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
5 keer zoveel inwoners ofzo, kan er niet rouwig om zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland gaat gewoon boven NL eindigen dus|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Arme, arme Sifanhoud hiermee op jongens.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Haar Nederlands wordt met minuut minder
Ze weet het niet meerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kut interview[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net gemist. Zeker weer: 'ben je teleurgesteld?'quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Goede eerste vraag ook weer. Man man man.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja. Enige reden waarom ze acheraan loopt is om haar tegenstanders te laten zien hoe goed ze wel niet is. Hoe wil je anders verklaren dat dit een handelsmerk van haar is? Elk weldenkend mensen snapt dan ook als je meter of 20 achterstand hebt je dubbel zo hard moet gaan lopen om iedereen in te halen. Nu heeft ze wat, Hassan...quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Asociale denigrerende tactiek?
U MAD?![]()
Ik weet het echt niet
Goed interviewOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Stekelenburg
Stop
GewoonCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze is de weg kwijt, ik zou doorlopen als ik haar wasWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Het blijft toch walgelijk. Wij zitten thuis en Jeroen Stekelenburg staat als C-journalist daar popiejopie te doen.![]()
Iemand de Instagram van die Poolse?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Beetje de Boasson Hagen van de atletiek.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:02 schreef Columbiafan het volgende:
Semenya is tactisch wel een beetje matig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zou ze t niet weten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geweldige tactiek van Sifan, jezelf kapot lopen terwijl je een eindsprint hebt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Sjezuschristus die lul de behanger van een Jeroen Stekelenburg== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Giechelen met Dione weerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zielig jaquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:02 schreef Andromache het volgende:
Arme, arme Sifanhoud hiermee op jongens.
![]()
Nog toestemming vragen of ze weg mag![]()
![]()
Nee, ik weet echt niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Snapt iemand wat Sifan Hassan net zei???![]()
Heb je die vraag gisteren bij Thompson gezien?quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft toch walgelijk. Wij zitten thuis en Jeroen Stekelenburg staat als C-journalist daar popiejopie te doen.
Dat stuk wat Semenya nog goedloopt is niet gezond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een sprinter die een middellange afstand analyseert."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is dit het einde van een tijdperk?quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marcel MaijerGod kan dit nóg beter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je die vraag gisteren bij Thompson gezien?
Ik walg al enorm van het feit dat hij de bondscoach van Oranje mag interviewen. Vroeger was dat nog een serieus iets, nu een soort schoolkrantinterview. Het is niet te geloven hoe de NOS dit soort unieke falers uit de vijver weet te vissen.![]()
Van Maarten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Klummie het volgende:
Is Stekelenburg familie van Jan en Johan?![]()
Zoon van Johan toch?quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Klummie het volgende:
Is Stekelenburg familie van Jan en Johan?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Boerderijhoofd snapt er niks van.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dit het einde van een tijdperk?![]()
Dat is niet de reden dat ze achteraan loopt. Ze wil nooit in de drukte lopen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Enige reden waarom ze acheraan loopt is om haar tegenstanders te laten zien hoe goed ze wel niet is. Hoe wil je anders verklaren dat dit een handelsmerk van haar is? Elk weldenkend mensen snapt dan ook als je meter of 20 achterstand hebt je dubbel zo hard moet gaan lopen om iedereen in te halen. Nu heeft ze wat, Hassan...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Henry Himmler gaat het regelenquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boerderijhoofd snapt er niks van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die andere NOS-gast? Ja, daarom komt ie ook aan zn baan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Klummie het volgende:
Is Stekelenburg familie van Jan en Johan?![]()
Diep in de nacht.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henry Himmler gaat het regelen![]()
https://www.instagram.com/angelika.cichocka/?hl=plquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand de Instagram van die Poolse?
Ik zou niet weten waarom je die wil![]()
De nummer 1 t/m 4 liepen gewoon in 'de drukte'.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat ze achteraan loopt. Ze wil nooit in de drukte lopen.
Ze moet eens normaal doen.U MAD?![]()
Eigenlijk laat Semenya het nog meer liggen dan Hassan. Hoe ver die nog achter lag op 200 van de meet![]()
![]()
![]()
ja het was al duidelijk dat 'ie niet op z'n talent is aangenomen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die andere NOS-gast? Ja, daarom komt ie ook aan zn baan.![]()
![]()
Zijn eerste vraag aan haar was: 'Are you very disappointed?'quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik walg al enorm van het feit dat hij de bondscoach van Oranje mag interviewen. Vroeger was dat nog een serieus iets, nu een soort schoolkrantinterview. Het is niet te geloven hoe de NOS dit soort unieke falers uit de vijver weet te vissen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Een toernooi lopen is inderdaad wel wat anders dan je DL-wedstrijden afwerkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze houdt ook lekker dat gat dicht zeg..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat noemen we mentaal zwak.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat ze achteraan loopt. Ze wil nooit in de drukte lopen.![]()
Fan van semenya
Smakeloos[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: