quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
franklop plaatst een goede pick
Daar moet je toch veel vaker last van hebben? Helft van de Nederlanders noemt het land zo volgens mij.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb me meer geërgerd aan die gek van de NOS die het tot twee keer toe over Columbia heeft.
Geen andere zender/stream om te bekijken? Anders begrijp ik niet dat je naar de NOS kijkt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb me meer geërgerd aan die gek van de NOS die het tot twee keer toe over Columbia heeft.
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Medaljesquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.
2007quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef franklop het volgende:
Rojas die wint
Gras is paars
Bal is vierkant
toch kies je dezelfdequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
franklop plaatst een goede pick
Hij wiltquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me nog meer aan Olumpische spelen.
Dat valt nog reuze mee, de grootste ergernis is op nieuwssites en fora, waar haast iedereen het over Columbia heeft. Dat is een heel gevoelig punt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar moet je toch veel vaker last van hebben? Helft van de Nederlanders noemt het land zo volgens mij.
Dan zijn die mensen gek.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar moet je toch veel vaker last van hebben? Helft van de Nederlanders noemt het land zo volgens mij.
Dit dus, met name door haar overstap naar Salazarquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Remzz het volgende:
Ik ben normaal de nationalist zelfe, maar ik heb echt vrij weinig met Hassan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |