Je kan je bullshit wel blijven herhalen maar tot nu toe is al je onzin al onderuit gehaald met bronnen en kom jij als de simplist die je bent niet verder dan "ja maar heb ik gelezen"quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 12:28 schreef Refragmental het volgende:
Om maar terug te komen op de misdaadcijfers.
Leuk dat het cyclisch is enzo, maar feit is dat het voor een beschaafd land ongekend hoog ligt, maar dat is natuurlijk de schuld van de republikeinen en hun 2nd amendment natuurlijk.
Democraten daar zijn nu eenmaal gebaat bij een grote arme onderlaag in de stedelijke bevolking, deze stemmen vaker democratisch. Ze zullen dan ook niet zo snel die problemen willen oplossen lijkt het wel. 80 jaar over een stad regeren zonder enige positieve invloed op de criminaliteit is toch op zijn minst wel zorgwekkend te noemen.
Als ik 1 ding heb geleerd de afgelopen 8 jaar is dat het lijkt alsof de democraten dit soort ellende niet willen oplossen. Obama, change en hope, om vervolgens geen flikker te doen voor de gigantische groep arme african americans.
Bovendien vind ik de logica dat de misdaad zoveel hoger is in de VS dan bijvoorbeeld in Europa omdat de Democraten zo graag mensen arm houden voor electoraal gewin wel bijzonder. Die Europese landen zijn op vele vlakken namelijk veel linkser geweest dan de VS en het verwijt is hier dan ook altijd dat die partijen zogenaamd een afhankelijk electoraat creëren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 12:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kan je bullshit wel blijven herhalen maar tot nu toe is al je onzin al onderuit gehaald met bronnen en kom jij als de simplist die je bent niet verder dan "ja maar heb ik gelezen"
Iedereen behalve reframental zelf weet ook dat hij de plank volledig misslaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 12:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien vind ik de logica dat de misdaad zoveel hoger is in de VS dan bijvoorbeeld in Europa omdat de Democraten zo graag mensen arm houden voor electoraal gewin wel bijzonder. Die Europese landen zijn op vele vlakken namelijk veel linkser geweest dan de VS en het verwijt is hier dan ook altijd dat die partijen zogenaamd een afhankelijk electoraat creëren.
Dat zal hij je straks haarfijn uitleggen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:14 schreef Ulx het volgende:
Hij is weer wakker en retweet FOX dat de opoidcrisis erger is dan gedacht. En dat allemaal na een half jaar Trump. Hoe kan dat? Waarom is het nog niet opgelost onder Trump?
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 13:11:49I will be holding a major briefing on the Opioid crisis, a major problem for our country, today at 3:00 P.M. in Bedminster, N.J. reageer retweet
Ja, maar de pillen zijn voor de witte man/vrouw. Voorgeschreven door organisaties waar hij zelf een shitload aan aandelen in heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedereen aan de narcan, maar ondertussen wel iwetgebruik zo ongeveer een misdaad tegen de mensheid maken.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Fox & Friends moet het toch verleidelijk zijn om eens een paar afleveringen te blijven zeuren over simpele, kleine irritaties. De president bepaalt zijn beleid op wat jij allemaal zegt, dus volgens mij krijg je Trump dan wel zo ver dat hij "iets gaat doen" aan mensen die op het middelste baanvak blijven rijden, met de mond open kauwen, hun richtingaanwijzers niet gebruiken of praten in de bioscoop.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 13:17:18Obama and crooked Hillary did NOTHING to prevent folks from talking during movies. So biased! reageer retweet
Hehehe, aan het aso gedrag van z'n eigen achterban dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Fox & Friends moet het toch verleidelijk zijn om eens een paar afleveringen te blijven zeuren over simpele, kleine irritaties. De president bepaalt zijn beleid op wat jij allemaal zegt, dus volgens mij krijg je Trump dan wel zo ver dat hij "iets gaat doen" aan mensen die op het middelste baanvak blijven rijden, met de mond open kauwen, hun richtingaanwijzers niet gebruiken of praten in de bioscoop.
Trump is nog stil.quote:Early Saturday, an explosive device shattered windows and damaged an office at the mosque, which primarily serves people from the area's large Somali community.
"What a terrible, dastardly, cowardly terrible act this was that was committed yesterday," Dayton said. "As someone said in the meeting, if the roles were reversed, it would be called a terrorist attack. And that's what it is, an act of terrorism."
Ja, Poetin weet daar meer van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand vertelt mij net dat de helft van Trump's volgers op twitter bots zijn, weet iemand daar meer van?
Trump shares report on N. Korea missiles based on anonymous intel sourcestwitter:foxandfriends twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 11:50:07U.S. spy satellites detect North Korea moving anti-ship cruise missiles to patrol boat https://t.co/BPFXsLffgy reageer retweet
quote:The president in a tweet shared an article from "Fox & Friends" that says U.S. spy agencies "detected the rogue communist regime loading two anti-ship cruise missiles on a patrol boat on the country’s east coast just days ago."
The report cites anonymous sources in the intelligence community, a practice that Trump often criticizes.
Volgens mij zijn de helft van de twitter accounts ook bots, dus dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand vertelt mij net dat de helft van Trump's volgers op twitter bots zijn, weet iemand daar meer van?
Wel makkelijker te behappen voor hem, die dikke dossiers zijn geen doorkomen aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
Toch wel jammer dat de president zijn militaire informatie ontvangt via Fox & Friends.
Bij Obama is het slechts 21% bots volgens dat artikel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de helft van de twitter accounts ook bots, dus dat zou best kunnen.
Outsourcing is dan wel handig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wel makkelijker te behappen voor hem, die dikke dossiers zijn geen doorkomen aan
Fox & Friends is zijn daily intelligence briefing.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
Toch wel jammer dat de president zijn militaire informatie ontvangt via Fox & Friends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |