Vast niet, hij heeft het veels te druk met werken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Anyway, aardig gerant weer van hem vandaag. Nu net weer over de nytimes. Zit er weer een bombshell aan te komen?
Ik heb een abonnement genomen een paar maanden geledentwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:39:46How much longer will the failing nytimes, with its big losses and massive unfunded liability (and non-existent sources), remain in business? reageer retweet
Wat een seniele ouwe gek.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
Hij was nog niet klaar
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:39:46How much longer will the failing nytimes, with its big losses and massive unfunded liability (and non-existent sources), remain in business? reageer retweet
Ja het is net als met zijn speeches, veel variatie zit er niet inquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef grrrrg het volgende:
Wat zijn oom Donalds belangrijkste leugens van deze dag? Weer over fake media zie ik? Dat wordt wel een beetje saai en eentonig om eerlijk te zijn.
Wat een onzin weer zeg..quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
Hij was nog niet klaar
Ik heb een abonnement genomen een paar maanden geledentwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:39:46How much longer will the failing nytimes, with its big losses and massive unfunded liability (and non-existent sources), remain in business? reageer retweet
![]()
Als je het maar vaak genoeg herhaalt ofzo ... (dot dot dot)quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:48 schreef grrrrg het volgende:
Wat zijn oom Donalds belangrijkste leugens van deze dag? Weer over fake media zie ik? Dat wordt wel een beetje saai en eentonig om eerlijk te zijn.
Dude, echt!twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:48:54I think Senator Blumenthal should take a nice long vacation in Vietnam, where he lied about his service, so he can at least say he was there reageer retweet
Dat interview zit hem echt niet lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Dude, echt!twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:48:54I think Senator Blumenthal should take a nice long vacation in Vietnam, where he lied about his service, so he can at least say he was there reageer retweet
Ik sluit me hier maar bij aan. Ik had eigenlijk iets minders mals in gedachten, maar dit lijkt me beter.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé het zijn wel 'official statements' hoor!quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik word een beetje moe van die onenationundergod bot en anderen. Waarom doet Twitter daar überhaupt niks mee
Die onenationundergod mag op z'n allerminst wat aan variatie doen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik word een beetje moe van die onenationundergod bot en anderen. Waarom doet Twitter daar überhaupt niks mee
Ja, had ik ook, maar ik dacht hou het netjes. Echt een klein kind.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier maar bij aan. Ik had eigenlijk iets minders mals in gedachten, maar dit lijkt me beter.
Ik zal het netjes zeggen: de hypocrisiequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat interview zit hem echt niet lekker
Pro Trump. En hij koopt/kocht zelf bots.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Doet dat botje ook. Vroegah waren de "litanies" stukken korterquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die onenationundergod mag op z'n allerminst wat aan variatie doen.
Ach, misschien kan Trump ook op die bot replyen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet dat botje ook. Vroegah waren de "litanies" stukken korter
Trolling Trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:48:54I think Senator Blumenthal should take a nice long vacation in Vietnam, where he lied about his service, so he can at least say he was there reageer retweet
Die hadden we al gezien...quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Nintex het volgende:
Trolling Trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:48:54I think Senator Blumenthal should take a nice long vacation in Vietnam, where he lied about his service, so he can at least say he was there reageer retweet
![]()
Aangezien hij zichzelf tegenwoordig al retweet..quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, misschien kan Trump ook op die bot replyen.
Dat is leuk voor een 14-jarige 4chan-user, niet voor een president.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:04 schreef Nintex het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |