Er was toch ook een gat van 5 miljoen dat nog gedicht moest worden in de begroting?quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, Vitesse beurt nog een slordige 1,5 miljoen van de proppertransfer. Tel dat op bij de verliespost door het mislopen EL en je houdt nog maar de helft over van je 13 miljoen. En dan zal er vast nog wel wat bij diverse partijen aan de strijkstok blijven hangen. Denk dat je blij mag zijn als er 5 miljoen van over blijft.
Dikke versterkingen kopen!
De solidariteitsbijdrage van 5% wordt betaald door de kopende club, dus van die 1 tot 1,5 miljoen hoeft PSV sowieso maar de helft te betalen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, Vitesse beurt nog een slordige 1,5 miljoen van de proppertransfer. Tel dat op bij de verliespost door het mislopen EL en je houdt nog maar de helft over van je 13 miljoen. En dan zal er vast nog wel wat bij diverse partijen aan de strijkstok blijven hangen. Denk dat je blij mag zijn als er 5 miljoen van over blijft.
Blijft er dus een kleine zes miljoen van over.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De solidariteitsbijdrage van 5% wordt betaald door de kopende club, dus van die 1 tot 1,5 miljoen hoeft PSV sowieso maar de helft te betalen.
https://m.telegraaf.nl/te(...)bij-transfer-propper
mwa, PL spelen, aan zee wonen op een uurtje van Londen met 5x je huidige salaris. Nee ik snapt dat prima.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch een hele vreemde keuze van hemzelf
dat begrijp ik nog wel maar naar zo'n club had hij ook rechtstreeks van Vitesse gekundquote:Op maandag 7 augustus 2017 17:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwa, PL spelen, aan zee wonen op een uurtje van Londen met 5x je huidige salaris. Nee ik snapt dat prima.
waar kan ik me aanmelden als dikke versterking?quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.anonieme-overeters.nl/index.phpquote:Op maandag 7 augustus 2017 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar kan ik me aanmelden als dikke versterking?
Debiel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ach, aan dit mentaal gehandicapte kleine meisje zullen we niks missen. Hopelijk zijn ze in Brighton een beetje lief voor haar.
Wow. Rustig aan hequote:
Net als d'n Koef?quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar kan ik me aanmelden als dikke versterking?
Kwalitatief is het gewoon een aderlating. Maar we zijn hier een beetje klaar met de huidige spelersgroep in het algemeen en met klagers in de media in het bijzonder.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:27 schreef Sloggi het volgende:
De reacties op de transfer van Pröpper hier verrassen me nogal. Dat is toch een prima voetballer? Zeker in zijn eerste jaar was hij een van de sterkhouders dacht ik.
Daarbij blijft er weinig geld over om er een fatsoenlijke speler voor terug te halen. Volgens mij gaan jullie er op achteruit met zijn vertrek.
Hoe zien jullie dit?
Hij leek uitgeblust. Routinematig. Met de nadruk op matig. Is geen leider en bracht vorig jaar niets extra's. Hij en De Jong lijken een beetje de belichaming van alles wat er fout gaat bij PSV. Heel verl begint met inzet en een stukje beleving. En daar lijkt het bij hun aan te schieten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:27 schreef Sloggi het volgende:
De reacties op de transfer van Pröpper hier verrassen me nogal. Dat is toch een prima voetballer? Zeker in zijn eerste jaar was hij een van de sterkhouders dacht ik.
Daarbij blijft er weinig geld over om er een fatsoenlijke speler voor terug te halen. Volgens mij gaan jullie er op achteruit met zijn vertrek.
Hoe zien jullie dit?
een beetje net als je moeder en onlogischquote:Op maandag 7 augustus 2017 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Pröpper is verpest door Cocu. Eerste jaar onbevangen en geweldig, daarna het Cocu effect; plichtmatig en bedorven.
ZO DAN KOEKOEKquote:Op maandag 7 augustus 2017 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een beetje net als je moeder en onlogisch
Als dit je leiders zijn:quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij leek uitgeblust. Routinematig. Met de nadruk op matig. Is geen leider en bracht vorig jaar niets extra's. Hij en De Jong lijken een beetje de belichaming van alles wat er fout gaat bij PSV. Heel verl begint met inzet en een stukje beleving. En daar lijkt het bij hun aan te schieten.
denk je dat wij dit zelf ook niet weten?quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:51 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hadden een heel sterk middenveld met Van Ginkel, Pröpper, Ramselaar en Hendrix. Dat het elftal een echte leider ontbeert kun je Pröpper moeilijk kwalijk nemen. Je zou misschien mogen verwachten dat hij iemand is die opstaat, maar misschien is hij daar het type gewoon niet voor. Daar moet een technisch directeur op inspelen samen met de hoofdtrainer.
Nu wordt de spoeling wel erg dun als een van die drie overgebleven jongens uitvalt. Ik ken de jongens die daarachter zitten niet goed genoeg, maar die zullen er ook niet ineens staan.
Ik zie er toch echt een paar juichen omdat Pröpper vertrekt. Een van jullie beste spelers en jullie hebben geen centen om iemand terug te halen die het probleem wél oplost.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
denk je dat wij dit zelf ook niet weten?
PSV is niet echt in de positie om dit soort biedingen voor spelers van het niveau Propper te weigeren.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt een paar juichen omdat Pröpper vertrekt. Een van jullie beste spelers en jullie hebben geen centen om iemand terug te halen die het probleem wél oplost.
Veel sterkte komend seizoen.
ach deze crisis zal in ieder geval geen 18 jaar duren.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt een paar juichen omdat Pröpper vertrekt. Een van jullie beste spelers en jullie hebben geen centen om iemand terug te halen die het probleem wél oplost.
Juichen is een groot woord natuurlijk, vanwege je 1e post. Maar ik denk niet dat je Propper afgelopen seizoen veel hebt zien spelen of hebt horen praten, om hem een van onze beste spelers te noemen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op maandag 7 augustus 2017 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ach, aan dit mentaal gehandicapte kleine meisje zullen we niks missen. Hopelijk zijn ze in Brighton een beetje lief voor haar.
Niet mee eens, Guardado is ontzettend belangrijk geweest voor PSV.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Guardado was toch een stuk erger in zijn hele doen en laten dan Pröpper vind ik. Dat compenseerde hij dan nog eens door zich te laten gelden in de duels, maar die liet het echt zwaar afweten.
Afgelopen seizoen? Als controleur zakte hij zwaar.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet mee eens, Guardado is ontzettend belangrijk geweest voor PSV.
dat mag jij vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen? Als controleur zakte hij zwaar.
Oh dat zei je er niet bij. Maar zelfs afgelopen seizoen was hij bij vlagen belangrijk voor het team. Hij wordt bekritiseerd omdat men verwacht dat hij dé topper is. Dat het effe wat minder gaat maakt het nog niet slecht.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was voor de winterstop wel moeilijk slecht ja. Maar die had nog wel een excuus met 2 jaar achter elkaar doorspelen zonder vakantie. Maar die compenseerde dat nog wel eens met het een en ander. Bij Propper leek alles erop te wijzen dat hij er gewoon totaal geen zin in had. Daarnaast vond ik Guardado de 2e seizoenshelft wel weer groeien. Terwijl Propper schitterde in verzaken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Guardado was toch een stuk erger in zijn hele doen en laten dan Pröpper vind ik. Dat compenseerde hij dan nog eens door zich te laten gelden in de duels, maar die liet het echt zwaar afweten.
Normaal doen he Leo.quote:
Ja maar die deelde af en toe nog een tikje uit dus dan heb je GIF en WINNAARSMENTALITEITquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klinkt als El Ahmadiquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar die deelde af en toe nog een tikje uit dus dan heb je GIF en WINNAARSMENTALITEIT
Gewoon een nuttige, harde werker, die uiteindelijk door de staf en zichzelf werd overschat het laatste seizoen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet mee eens, Guardado is ontzettend belangrijk geweest voor PSV.
Heb ik je zusje belachelijk gemaakt?quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post dan niet zo iets belachelijks.
Hoe weet jij nou weer of PSV daar de centen voor heeft?quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |