Waarom überhaupt vergelijken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun ze de winst en vind het ook leuk voor ze, maar kan er niet anders nu over denken wbt lacherigheid. Blijft mijn ding niet vrouwenvoetbal.
(Daarmee zeg ik niet dat ze niet moeten voetballen, maar het is toch appels-peren vergelijken).
Om uit te leggen waarom ik het ene minder leuk vind. Als reactie op lacherig doen over vrouwen die voetbal spelen.quote:
Vergelijk jij bij alle sporten de mannen en de vrouwen met elkaar?quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om uit te leggen waarom ik het ene minder leuk vind. Als reactie op lacherig doen over vrouwen die voetbal spelen.
Oh ik had het niet over status. Enkel smaak, waarom ik het niet boeiend vind om te kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:31 schreef Redefine het volgende:
Hier heeft het inderdaad een erg lage status, wat hopelijk wel steeds verder omhoog gaat. In andere landen is die status al hoger. Daar zul je waarschijnlijk ook minder (ex) voetballers en andere mannen, hebben die constant moeten zeggen dat het niveau zo laag is.
Ik vind het sowieso al raar dat er zo'n obsessieve vergelijking met het mannen voetbal wordt gemaakt. Totaal onnodig. Kijk lekker naar de wedstrijden en beoordeel dat binnen de vrouwen sport zelf.
Ik heb in ieder geval van de meeste wedstrijden genoten. En ben heel blij dat ze kampioen zijn geworden. Heel erg knap gedaan
Dat gaat hand in hand natuurlijk. Hoe meer status, hoe beter het niveau wordt. Hoe beter het niveau, hoe hoger de status.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had het niet over status. Enkel smaak, waarom ik het niet boeiend vind om te kijken.
Wbt groei hoop ik enkel dat ze die krijgen.
En toch zal het anders zijn. Want het ziet er gewoon anders uit.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat hand in hand natuurlijk. Hoe meer status, hoe beter het niveau wordt. Hoe beter het niveau, hoe hoger de status.
Dat is prima toch. Het is ook anders om naar te kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch zal het anders zijn. Want het ziet er gewoon anders uit.
Net als dat er mensen zijn die alleen atletiek mannen volgen.
Maar ik stap even uit deze discussie. Ik wilde alleen reageren dat ik het anders vind om te kijken.
ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jackie Groenen
Ik had dat met Lieke..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jackie Groenen
Tssk. Dat Noorden moet ook altijd weer anders zijn hoor.quote:
imgur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
vraagje, waar kun je foto's uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |