abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter zondag 6 augustus 2017 @ 17:43:01 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_172950181
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of jullie de voetbalfinale kijken maar als ik zie hoe Nederland deze preshow op het veld heeft geregeld dan moeten we maar hopen dat we de komende jaren geen ESF in dit land moeten hoeven organiseren. Manmanman wat en tenenkrommend amateuristisch gedoe met die danseressen. :')
Ik zei hier precies het zelfde.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 augustus 2017 @ 17:48:44 #27
163650 Greys
pi_172950323
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik kwam er wat laat achter dat het in de middag was, ik ging uit van een avondwedstrijd, geen idee waarom. :')
Ik kwam er pas net voor de 2-1 in, heb dus de preshow niet gezien. Was het echt zo slecht? :o
Ja :D Het is de finale waar aan Twitter te zien nogal veel landen naar kijken (Shanice heeft nogal veel fans ook in het buitenland :D ) en dan ligt er om te beginnen al een soort loper op het veld die dan van boven wordt gefilmd zodat je heel goed kan zien hoe scheef ie ligt en dan komen er wat huppeldames uit de plaatselijke zumbaklas met wat vlaggen wapperen, ondertussen dansend en naar elkaar kijkend van 'weet jij nog wat we aan het doen zijn' en ik dacht warempel dat ik - ongelogen - ze ook een soort bokkiesprong zag doen. Het zag er zó enorm amateuristisch uit. :')

Bizar trouwens dat het Deense Koningshuis er wel is maar onze eigen koning niet. IN NEDERLAND.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 augustus 2017 @ 17:49:35 #28
163650 Greys
pi_172950346
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik zei hier precies het zelfde.
Echt hè. Plaatsvervangende schaamte..

IK BEN EEN BEETJE VERLIEFD OP SHANICE.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 augustus 2017 @ 17:51:47 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172950386
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D Het is de finale waar aan Twitter te zien nogal veel landen naar kijken (Shanice heeft nogal veel fans ook in het buitenland :D ) en dan ligt er om te beginnen al een soort loper op het veld die dan van boven wordt gefilmd zodat je heel goed kan zien hoe scheef ie ligt en dan komen er wat huppeldames uit de plaatselijke zumbaklas met wat vlaggen wapperen, ondertussen dansend en naar elkaar kijkend van 'weet jij nog wat we aan het doen zijn' en ik dacht warempel dat ik - ongelogen - ze ook een soort bokkiesprong zag doen. Het zag er zó enorm amateuristisch uit. :')
Pff, dat klinkt idd best slecht. :@
Vanavond maar eens kijken of ik het terug kan kijken.
quote:
Bizar trouwens dat het Deense Koningshuis er wel is maar onze eigen koning niet. IN NEDERLAND.
Is hij er niet? :o
Dat valt me dan best tegen, vooral omdat hij wel bij een van de andere wedstrijden was.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 augustus 2017 @ 17:52:24 #30
163650 Greys
pi_172950398
Shanice is echt Overmars met de perfecte eyeliner. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2017 @ 18:20:04 #31
368283 ato
pi_172951078
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, ik was een tijdje zelfs lid van de Hitkrant :D Kocht ook de Muziek Express. Heb alles bewaard. Ik kan ze onderhand dromen. Zo was er 1 item in een editie uit '88 dat heette 'Omadonna' en daarin stonden hele foute fotobewerkingen van Madonna hoe ze er, over 20 jaar, in 2008, als 50jarige uit ging zien.
Klopt voor geen meter. _O-
Oh ja je had ook muziekexpress. Ik was ook lid van de Hitkrant.
Ik heb nog meegedaan toen zij een band zochten.
Toen moest je inzingen op een cassette :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2017 @ 18:21:21 #32
368283 ato
pi_172951115
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook.
En als ik de castleden zo hoorde dit weekend hebben zij ook veel hoop nog op continuering.

Zoals die schrijfster ook zei, als elke fan maar één iemand aanraadt om Sense8 ook via Netflix (ipv downloaden dus) te kijken dan zou zomaar het aantal betaalde kijkers dus kunnen verdubbelen en hebben ze er genoeg om door te gaan.

DE KRACHT VAN DE FANS. *O*
*O* *O*


*O* *O* *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2017 @ 18:22:53 #33
368283 ato
pi_172951169
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D Het is de finale waar aan Twitter te zien nogal veel landen naar kijken (Shanice heeft nogal veel fans ook in het buitenland :D ) en dan ligt er om te beginnen al een soort loper op het veld die dan van boven wordt gefilmd zodat je heel goed kan zien hoe scheef ie ligt en dan komen er wat huppeldames uit de plaatselijke zumbaklas met wat vlaggen wapperen, ondertussen dansend en naar elkaar kijkend van 'weet jij nog wat we aan het doen zijn' en ik dacht warempel dat ik - ongelogen - ze ook een soort bokkiesprong zag doen. Het zag er zó enorm amateuristisch uit. :')

Bizar trouwens dat het Deense Koningshuis er wel is maar onze eigen koning niet. IN NEDERLAND.
Wat dom.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2017 @ 18:23:53 #34
368283 ato
pi_172951196
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:52 schreef Greys het volgende:
Shanice is echt Overmars met de perfecte eyeliner. O+
Die is leuk he, er zitten zo en zo leuke meiden bij.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:52:22 #35
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172952162
YASSSSSS we zijn europees kampioen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:56:40 #36
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_172952393
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
YASSSSSS we zijn europees kampioen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Lekker aan het eind nog ff die vierde erin!

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:57:30 #37
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172952436
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Lekker aan het eind nog ff die vierde erin!

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
wow, maar vooral respect naar mijn brabo's Jacky Groenen en Danielle Van den Donk :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 19:07:46 #38
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172952844
*O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2017 @ 19:25:37 #39
368283 ato
pi_172953450
Ik vind Martens een mooie meid. Wel leuk voor de dames.
Life can be a bitch, so like it..
pi_172954499
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of jullie de voetbalfinale kijken maar als ik zie hoe Nederland deze preshow op het veld heeft geregeld dan moeten we maar hopen dat we de komende jaren geen ESF in dit land moeten hoeven organiseren. Manmanman wat en tenenkrommend amateuristisch gedoe met die danseressen. :')
Laat me raden, het mocht weer eens niets kosten :')

Overigens is er wel flink geïnvesteerd in voor- en nabeschouwingen met deskundigen telkens, dat mag dan weer wel bij het (veel beter bekeken) ESF gekopieerd worden, in plaats van de familie Boszhard, Maan en die met die flaporen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_172965672
Zo, dat topic heb ik maar mooi plat gekregen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:00:14 #42
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172966026
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Laat me raden, het mocht weer eens niets kosten :')

Overigens is er wel flink geïnvesteerd in voor- en nabeschouwingen met deskundigen telkens, dat mag dan weer wel bij het (veel beter bekeken) ESF gekopieerd worden, in plaats van de familie Boszhard, Maan en die met die flaporen.
Ik zou liever hebben dat ze wat meer van die finale van pak 'm beet het polsstokhoogpspringen laten zien dan dat eeuwige geleuter altijd. Zogenaamde "duiding van een "expert" met "kwalitatief uitstekende vragen van Dione de Graaff" :') !. Helft van de tijd compleet overbodig. Gelukkig zijn er met Sporza, ARD en BBC prima alternatieven.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:03:27 #43
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172966116
De preshow van het WK atletiek was ook een drama. Dat zijn al die openingen van grote toernooien buiten de olympische spelen om.

Nu heb ik de preshow niet gezien (de wedstrijd wel), dus kan ik daar niet over oordelen. Maar in het buitenland is het niet heel veel beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:05:33 #44
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172966163
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Laat me raden, het mocht weer eens niets kosten :')

Overigens is er wel flink geïnvesteerd in voor- en nabeschouwingen met deskundigen telkens, dat mag dan weer wel bij het (veel beter bekeken) ESF gekopieerd worden, in plaats van de familie Boszhard, Maan en die met die flaporen.
De kosten van het toernooi en de uitgaven van de NOS hebben niks met elkaar te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:13:11 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172966304
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik zou liever hebben dat ze wat meer van die finale van pak 'm beet het polsstokhoogpspringen laten zien dan dat eeuwige geleuter altijd. Zogenaamde "duiding van een "expert" met "kwalitatief uitstekende vragen van Dione de Graaff" :') !. Helft van de tijd compleet overbodig. Gelukkig zijn er met Sporza, ARD en BBC prima alternatieven.
De manier van uitzenden van het wk door de NOS is weer verschrikkelijk. Nauwelijks live sport, zij bepalen wat de kijker ziet. Dione die verschrikkelijk is. Sedoc die ook wel zinnige dingen zegt, maar vooral heel veel onzin.

En dan de interviews van Jeroen Stekelenburg met als dieptepunt de vraag aan topfavoriet Thompson na haar verloren race: 'Are you very disappointed'. Man, man, man :N
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172966580
Ik vind het echt mooi dat de dames kampioen zijn geworden. Zelf zat ik in Zweden (ik plan mijn vakanties rond de wedstrijden van IK Sirius :@ op de tribune, naast een Deen toevallig, en om mij heen hielden Zweden de de stand bij. Vrouwenvoetbal heeft hier al zo veel meer status. Zo'n kampioenschap is geweldig mooi en gaat hopelijk veel positiefs brengen, want er werd toch vaak nog wel wat lacherig er over gedaan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  ESF Reporter maandag 7 augustus 2017 @ 11:25:59 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_172966617
Ze willen vooral heel veel over gevoelens praten vanuit hun studiohok en dat dat ten koste gaat van een kogelstootfinale, soît, doet toch geen Nederlander aan mee. De Kijker wil per slot van rekening weten wat Gregory denkt dat Dafne denkt.
pi_172966655
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het echt mooi dat de dames kampioen zijn geworden. Zelf zat ik in Zweden (ik plan mijn vakanties rond de wedstrijden van IK Sirius :@ op de tribune, naast een Deen toevallig, en om mij heen hielden Zweden de de stand bij. Vrouwenvoetbal heeft hier al zo veel meer status. Zo'n kampioenschap is geweldig mooi en gaat hopelijk veel positiefs brengen, want er werd toch vaak nog wel wat lacherig er over gedaan.
Ik gun ze de winst en vind het ook leuk voor ze, maar kan er niet anders nu over denken wbt lacherigheid. Blijft mijn ding niet vrouwenvoetbal.
(Daarmee zeg ik niet dat ze niet moeten voetballen, maar het is toch appels-peren vergelijken).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter maandag 7 augustus 2017 @ 11:28:11 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_172966676
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zo'n kampioenschap is geweldig mooi en gaat hopelijk veel positiefs brengen, want er werd toch vaak nog wel wat lacherig er over gedaan.
Inderdaad ja. O+
Gisteren allemaal vrouwen die kampioen worden en medailles halen. Dan voel je je even superieur en dan denk je 'damn, dus DIT is hoe de meeste mannen zich al sinds het begin der tijden voelen.'
pi_172966679
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:13 schreef Redefine het volgende:

[..]
En dan de interviews van Jeroen Stekelenburg met als dieptepunt de vraag aan topfavoriet Thompson na haar verloren race: 'Are you very disappointed'. Man, man, man :N
Dat was idd wel een tenenkrommend momentje :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')