quote:
Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef Monolith het volgende:[..]
Je kunt wel de clown blijven uithangen, maar je kunt ook gewoon eens erkennen dat je hier steeds hopeloos uit je nek zit te zwetsen zonder enige onderbouwing en dat wanneer je daarmee wordt geconfronteerd je opeens maar weer wat anders verzint, dat je je claims nooit onderbouwt, dat je niet veel verder komt dan 'nietus' of wat vingertje wijzen en ga zo maar door. Niet gaan spiegelen en andere mensen van je eigen gedrag gaan beschuldigen graag.
Ik doe simpelweg wat we in een discussie doen, namelijk een claim van een ander betwisten met argumenten en onderbouwing. Jij begint steeds maar weer ergens anders over als je wordt geconfronteerd met de onhoudbaarheid van je eigen claims.
Dat begrijp je dan verkeerd. Ik geef mijn mening Monolith, daar hoef je het niet mee eens te zijn en meningen mogen soms best onderbouwd worden, maar al leggen we vijf lijstjes naast elkaar van fact finding sites, toen en nu, dan nog zullen onze meningen verschillen. Ik zie dat de media sinds Trump veel meer gebruik is gaan maken van fact finding 'missies', specifiek gericht op Trump, prima als jouw perspectief wat anders is, verschillen we dan over van mening, kan gebeuren.