Volgens mij heeft LauA ook al eens zoiets gedaan LGBT academie, waren ook transgenders aan het woord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Hebben we alles gehad, krijgen we 10 augustus een transgende academie
reumw en Basquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Gooddeal het volgende:
Bats heeft al nagedacht over een nieuw beloningssysteem. Na de stemming gaat ze met Reums zitten.
Michael toch ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LauA ook al eens zoiets gedaan LGBT academie, waren ook transgenders aan het woord.
die twee denken echt samen Jessie en Boyd te kunnen spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Gooddeal het volgende:
Bats heeft al nagedacht over een nieuw beloningssysteem. Na de stemming gaat ze met Reums zitten.
Ja, het is allemaal herhaling op herhaling daar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LauA ook al eens zoiets gedaan LGBT academie, waren ook transgenders aan het woord.
Jammer dat ze zo vaak aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:32 schreef Urb het volgende:
Je moet er toch gewoon om lachen met die 2 domme koeien aan het roer.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:32 schreef Urb het volgende:
Gewoon zonder overleg met de rest het roer overpakken......quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:32 schreef Urb het volgende:
Over Cemalquote:
Over wie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef mazaru het volgende:
Jacco: Die jongen is zo negatief die vind zelfs een bingo niet leuk!
Cemalquote:
Ohhh over Cemal?? Die is toch niet overal negatief over? Die jacco gaat ook steeds raarder lullen.quote:
Bingo!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef Toverheks het volgende:
einde centraal, en het was zooooooo positief
Cemal is wel negatief hoor de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh over Cemal?? Die is toch niet overal negatief over? Die jacco gaat ook steeds raarder lullen.
gaat door voor een overnachting in de loodsquote:
De laatste tijd wel, sinds hij de boekhouding doet ben ik compleet op hem afgeknapt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh over Cemal?? Die is toch niet overal negatief over? Die jacco gaat ook steeds raarder lullen.
Klopt wel. Die moet ook hoog nodig weg, en dan moet hij die slomo meenemen. Ik vind echt helemaal niemand leuk die er nu zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal is wel negatief hoor de laatste tijd
Over alles en bijna iedereen. Sinds hij de financien doet is hij er niet leuker op geworden
Was dat Noah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:36 schreef krabje het volgende:
kan die noah geen kramp in zijn grote bek krijgen.
ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet en willen allemaal in de spotlight staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:37 schreef Gooddeal het volgende:
Het is een groep die zichzelf enorm naar beneden trekt. Niemand trekt de kar, alleen maar lullen en stoken.
Ze verdringen elkaar gewoon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet en willen allemaal in de spotlight staan.
ja dat was noah dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was dat Noah.
Jeez ik schok me kapot.
Ik wacht op de edit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Jeroen blijft doorgaan over de gitaar les van Jeroen, bel maar af tot alles betaald is wil hij het liefste zeggen
ik vind dit zo'n rare! Die is volgens mij compleet verkniptquote:
Heeft plaatsgevondenquote:
Ik heb weinig last van haar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n rare! Die is volgens mij compleet verknipt
Vind het zo achterlijk jong, met zijn grote muilquote:
Ja, die heeft ze volgens mij niet helemaal op een rijtje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n rare! Die is volgens mij compleet verknipt
ik heb ook weinig last van haar. Maar ik vind het wel een hele rarequote:
Hij heeft al tegen Cemal gezegd dat als Jeroen eruit moet hij de rekening mee krijgt van de gitaarlessen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Jeroen blijft doorgaan over de gitaar les van Jeroen, bel maar af tot alles betaald is wil hij het liefste zeggen
quote:
ik zat er gisteren ook naar te kijken toen ze stond te dansen. Die heeft ze echt niet allemaal op een rijtje staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze volgens mij niet helemaal op een rijtje.
Moet je eens kijken als ze staat te sporten of dansen, die motoriek klopt voor geen meter
leuk juist,overal schijt aan,geweldigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze volgens mij niet helemaal op een rijtje.
Moet je eens kijken als ze staat te sporten of dansen, die motoriek klopt voor geen meter
Ja dat machogedrag is echt vreselijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo achterlijk jong, met zijn grote muil
Blijf hem als een wijf zien al doet hij nog zo gemaakt stoer
Dan zeik maar in je broekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Romy; Ik moet heel nodig plassen, maar ik wil eerst roken.
Dat dansen van haar vond ik juist leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik zat er gisteren ook naar te kijken toen ze stond te dansen. Die heeft ze echt niet allemaal op een rijtje staan
Het is wel een beetje een vreemde vogel idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik heb ook weinig last van haar. Maar ik vind het wel een hele rare
En een mooie strakke, platte buik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat zijn haar ribben die daar beginnen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat dansen van haar vond ik juist leuk.
Beter dan die hoerendansjes van de rest van de wijven.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
leuk juist,overal schijt aan,geweldig
Die steken een beetje uit idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat zijn haar ribben die daar beginnen.
Ik snap die omslag van Rene, niet, hij was eerst een team met Jeroen en Rob. Daar is niets meer van over naar Jeroen toe sinds Rob weg isquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft al tegen Cemal gezegd dat als Jeroen eruit moet hij de rekening mee krijgt van de gitaarlessen.....
Jeroen die niet rookt niet veel kleding of schoenen bestelt echt hoe haalt die man dit in zijn hoofd. Wat is die man jaloers.
Nah, in die tijd lulde René (ook al) met alle winden mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap die omslag van Rene, niet, hij was eerst een team met Jeroen en Rob. Daar is niets meer van over naar Jeroen toe sinds Rob weg is
Ja, das ook weer waarquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, in die tijd lulde René (ook al) met alle winden mee.
Hebben mijn kinderen ook last van, van hun papa geerfd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die steken een beetje uit idd.
Het leek wel apart.
Dat ze op haar rug lag zal er ook wel bij helpen denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben mijn kinderen ook last, van hun papa geerfd.
Hetis echt sinds Jeroen beter ging spelen dan hij en ook nog eens een beetje leuk zong.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap die omslag van Rene, niet, hij was eerst een team met Jeroen en Rob. Daar is niets meer van over naar Jeroen toe sinds Rob weg is
En een eigen koelkast met een hangslot erom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat er niemand is die een kast met een slot op zijn kamer heeft staan. Ik zou overal sloten op gooien. Iedereen jat daar van iedereen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
rene: allah ackbar! oh dat mag ik niet zeggen natuurlijk. streamlock
René die gitaarles wilde gaan geven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het echt sinds Jeroen beter ging spelen dan hij en ook nog eens een beetje leuk zong.
Daarvoor zaten ze vaak boven te pingelen met uitleg van Renee en in ene kon Jeroen meer akkoorden dan Renee.
Hun vader heeft 4 jetsers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben mijn kinderen ook last, van hun papa geerfd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En een eigen koelkast met een hangslot erom.
Afblijven met de tengels.
Logisch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Klaver is de moeder van stuk volgens 2 van de twins.
Ja normaal zie je dat ook niet,quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat ze op haar rug lag zal er ook wel bij helpen denk ik.
Dat was ook gewoon echt heel erg dom!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat heeft die tweeling pas nog geprobeerd toch? Die hadden er een ketting omheen gedaan zodat hij niet open kon. Cemal draaide de koelkast toen een kwart slag en deed hem open. Het is toch wel heel erg met je gesteld als Cemal slimmer is dan drie personen?
Gemist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat heeft die tweeling pas nog geprobeerd toch? Die hadden er een ketting omheen gedaan zodat hij niet open kon. Cemal draaide de koelkast toen een kwart slag en deed hem open. Het is toch wel heel erg met je gesteld als Cemal slimmer is dan drie personen?
Ja Billy maakte er een drama van, maar ja die draait zoals gewoonlijk de rollen weer om.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:58 schreef Soury het volgende:
Even resumé. Mannen hadden blauwe enveloppen gevonden met geld, lijkt me dat niet geteld was. Billy gaat bellen en Jan noemt de mannen kinderachtig omdat geen vertrouwen ofzo. Terwijl die kerels het wel prima vinden verder.
Uhuquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja Billy maakte er een drama van, maar ja die draait zoals gewoonlijk de rollen weer om.
Was voor haar gewoon een excuus om contact met John te zoeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja Billy maakte er een drama van, maar ja die draait zoals gewoonlijk de rollen weer om.
Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken, van Chipp hoefde het niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:00 schreef Jayda het volgende:
[..]
Was voor haar gewoon een excuus om contact met John te zoeken.
Die paar euro vonden ze in Billy haar onderbroekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:00 schreef Jayda het volgende:
[..]
Terwijl het niet nodig was idd. Die kerels vonden het wel goed zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:00 schreef Jayda het volgende:
[..]
die draagt ze nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die paar euro vonden ze in Billy haar onderbroek
Ergens anders danquote:
Schandequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fay heeft nooit naar 2pac geluisterd
blofquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
linda vind ub40 leuk jack johnson 2pac![]()
![]()
![]()
![]()
maar ook blof kane![]()
ja!quote:
demi was hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
blof![]()
waarschijnlijk heeft fay nog nooit gehoord van ub40maar ja
Ja dat is best wel een leuke meid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
linda is beetje het moederfiguur daar
En heel eerlijk, geen makkelijke tante. Ik denk dat ze de stemmingen afwacht. Ik vrees dat ze los gaatquote:
Op de verkeerde manier losgaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En heel eerlijk, geen makkelijke tante. Ik denk dat ze de stemmingen afwacht. Ik vrees dat ze los gaat
spogtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bo heeft een hekel aan mensen die niks doen.
Wat doet Bo eigenlijk op een dag?
lekker de aandacht verleggen van haar zelfquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tieten en reet showen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
nou straks moet ze weer lachen of hoesten en dan pist ze weer in de broek, hoe komt dat toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Romy; Ik moet heel nodig plassen, maar ik wil eerst roken.
nou dat is dan toch weer twee minutenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal herhaling op herhaling daar.
Wat willen ze er mee bereiken vraag ik mij af. Op tv is er misschien 2 minuten van te zien
goed idee van jou, maar ik denk , omdat de camera alles ziet dat je denkt het niet nodig te hebben een slotquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat er niemand is die een kast met een slot op zijn kamer heeft staan. Ik zou overal sloten op gooien. Iedereen jat daar van iedereen
ik snap dan ook niet waarom billy moet bellen, net of die john door de telefoon kan zien waar die envelop lagquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:58 schreef Soury het volgende:
Even resumé. Mannen hadden blauwe enveloppen gevonden met geld, lijkt me dat niet geteld was. Billy gaat bellen en Jan noemt de mannen kinderachtig omdat geen vertrouwen ofzo. Terwijl die kerels het wel prima vinden verder.
dat jatten doen ze al jaren. Ze halen elkaars kleding zelfs uit de kast inclusief ondergoed en sokken. Daar hoor je eigenlijk niemand over klagen. Ik zou uit mijn plaat gaan als die smerige slomo of bats mijn onderbroek aan zouden trekken. Die werd ook direct ritueel verbrandtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
goed idee van jou, maar ik denk , omdat de camera alles ziet dat je denkt het niet nodig te hebben een slot
altijd weer dat oude garde nieuwe garde shitquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
het interesseert me geen reet wat de inwoners van mij denken", verkondigt de kunstenares.
Aldus oprecht groepsmens Billy.
ja inderdaad, ik moest er niet aan denken dat die vieze billy met mijn onderbroeken aan zou lopen gadverdamme, gelukkig heb ik een andere maatquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat jatten doen ze al jaren. Ze halen elkaars kleding zelfs uit de kast inclusief ondergoed en sokken. Daar hoor je eigenlijk niemand over klagen. Ik zou uit mijn plaat gaan als die smerige slomo of bats mijn onderbroek aan zouden trekken. Die werd ook direct ritueel verbrandt![]()
Ik zou een slot op mijn kast gooien en een boobytrap in de kast voor het geval ze het slot open zouden krijgen. Iets met een heel hoog voltage!
en elke keer weer opnieuw, ik geloof echt dat de redactie dit benoemd, dat tegen elkaar opzettenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
altijd weer dat oude garde nieuwe garde shit
Dat snap ik niet hoor. Je blijft gewoon van andermans spullen af. Als je het wilt dragen dan vraag je het.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik moest er niet aan denken dat die vieze billy met mijn onderbroeken aan zou lopen gadverdamme, gelukkig heb ik een andere maatmaar het idee dat ze gewoon maar wat pikt .
maar als ze het een paar keer gedragen hebben bestellen ze wel weer wat nieuws misschien dat je dat ook minder zuinig maakt op je eigen klediing
Zij kwam vooral als een psychopaat over de vorige keer, deze keer gelukkig niet gezienquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind jeroen best slap met dat chantalgeval![]()
die omgang die jeroen en chantal hebben is toch echt niet een relaxt iets?
omg ga kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zij kwam vooral als een psychopaat over de vorige keer, deze keer gelukkig niet gezien
nou ik vond het niet echt een relaxte tweede date, met ik ga je niet zoenen en ik heb je genegeerd tijdens het eten, kom dan nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zij kwam vooral als een psychopaat over de vorige keer, deze keer gelukkig niet gezien
ze kwam alleen maar verwijten en over hoe floor deed en gewoon heel bitchyquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik vond het niet echt een relaxte tweede date, met ik ga je niet zoenen en ik heb je genegeerd tijdens het eten, kom dan niet
Ik vind het super zoals hij zich daar kan handhaven, hij smeert groenezeep op zijn rug, en laat alles van zich afglijden!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef mazaru het volgende:
Wat die gozer daar nog doet weet ook niemand
Hij zit, hij eet, hij rookt, hij slaapt en staat boven en buiten de hele groep.
[ afbeelding ]
ja , normaal gaan tweede dates toch nog wel heel anders dan ben je nog in love volgens mij en ind niet bitchyquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze kwam alleen maar verwijten en over hoe floor deed en gewoon heel bitchy
Van mij mag hij.....alleen dan wel weer jammer dat hij wel alles wil bepalen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik vind het super zoals hij zich daar kan handhaven, hij smeert groenezeep op zijn rug, en laat alles van zich afglijden!
super?, ik vindt het echt zielig ik denk dat bas over lijken gaat als je je voor geld zolang laat gebruikenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik vind het super zoals hij zich daar kan handhaven, hij smeert groenezeep op zijn rug, en laat alles van zich afglijden!
ook op manier hoe zequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja , normaal gaan tweede dates toch nog wel heel anders dan ben je nog in love volgens mij en ind niet bitchy
Die arrogante kwal heeft gewoon schijt aan alles en iedereen en overduidelijk een voorkeurspositie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ja inderdaad ,oprotten ze wil alleen op de tv met haar ik kan ook goed zingenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook op manier hoe zeecht gelijk claimen enge claimende dingen zeggen ging ze op gegeven moment over fucking SAMENWONEN hebben
ga vrouwmens
elkaar twee x gezien zoentje gehad en gelijk de crazy bitch uithangen, je gaat iemand toch niet dwingen iets met jou aan te gaan wtf is dat![]()
ik vind ook weg wezen
GRAAG OF NIET anders doei toch
ja echt je merkte dat gewoon geveinsde interesse met verborgen motieven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja inderdaad ,oprotten ze wil alleen op de tv met haar ik kan ook goed zingen
Alleen dat ze geen Engels kent.....arme Jeroen liet een liedje horen. Ze vond het mooi klinken alleen wist ze niet waar het over ging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja inderdaad ,oprotten ze wil alleen op de tv met haar ik kan ook goed zingen
Nou aan de fooi te zien wel, zag er voor ons cossers niet uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe was de wedstrijd gisteren, vonden de mensen het eten lekker? Heb het helaas niet kunnen zien
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Billy vraagt aan Chantal of ze het goed vindt dat Jeroen met een andere vrouw in bed ligt
Bas werkt volgens mij, heel planmatig, hij weet hoeveel geld er per maand op zijn rekening wordt bijgeschreven, hij heeft geen kosten, en hij heeft een bedrag voor ogen, om straks als eruit komt, iets te beginnen, waar hij geld voor nodig heeft , die adere gekken neemt hij op de koop toe, en af en toe doet hij dingen die van hem verwacht worden. Je kan hem ook nooit betrappen op rare prive aankopen!.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die arrogante kwal heeft gewoon schijt aan alles en iedereen en overduidelijk een voorkeurspositie.
alleen al dat billy dat vraagt , waar bemoeit ze zich meequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Billy vraagt aan Chantal of ze het goed vindt dat Jeroen met een andere vrouw in bed ligt
Ja had indd gezien, dat ze te vroeg er mee begonnen waren zo dom..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou aan de fooi te zien wel, zag er voor ons cossers niet uit.
Hele kleine beetjes wat uren van te voren klaar gemaakt was op de B.B.Q.
Ze wil eerlijk tegen Chantal zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
alleen al dat billy dat vraagt , waar bemoeit ze zich mee
ja dat bedoel ik waar bemoeit ze zich meequote:
Alleen sporten voor de rest niksquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat haar van billy is net zo'n bad hair day kapsel of dat ze net uit bed komt
man man manquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi is na 2 dagen gestopt met vegan, bas heel sarcastisch even een applaus voor madi voor haar doorzettingsvermogen van 2 dagen, ik hoop dat je een dikke buik krijgt zegt bas
Als ze het heeft geföhnd en dan gewoon stijl heeft vind ik het mooier zittenquote:
Ach niemand doet geen zak daar laten we eerlijk zijn. Ze denken van wel. En als je er langer bent hoef je dat ook niet. Koekoekquote:
Het is toch net Keith Bakker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat haar van billy is net zo'n bad hair day kapsel of dat ze net uit bed komt
Godverdomme, wat een zielige opmerking.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi is na 2 dagen gestopt met vegan, bas heel sarcastisch even een applaus voor madi voor haar doorzettingsvermogen van 2 dagen, ik hoop dat je een dikke buik krijgt zegt bas
Het kon idd de zus zijn of dochter ofzquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is toch net Keith Bakker?
Zijn moeder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kon idd de zus zijn of dochter ofz
Volgens mij is Beau de enige die vandaag geld verdiend heeft met haar Secret Box.quote:
lamlul... weg dr meequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Cemal loopt boos weg tijdens centraal - 4 augustus 2017
Hahaha genieten zeg! Bedankt voor de upload !quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
jacco kan dus wel zijn mondje roeren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Hahaha genieten zeg! Bedankt voor de upload !
Die Bats luistert ook helemaal niet. 'oke, dat is dan nu uitgesproken ..'quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:06 schreef mazaru het volgende:
Gewoon allemaal de troep laten staan
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal gemist dat hij een brief van zijn ex heeft gehad. Zal geen fijne brief zijn geweest, als ik naga wat hij allemaal over haar over de streams heeft gespuid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Chip heeft het over de brief van zijn ex?
Ja echt hoor. Hebben die dingen nou al eens gebloeid?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Dit zijn de mooiste streams, lekker rustig geen frustraties.
[ afbeelding ]
Nou kan ik wel een plaatje posten, maar dat levert me geheid een ban op, dus google maar ff.quote:
Done.......quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou kan ik wel een plaatje posten, maar dat levert me geheid een ban op, dus google maar ff.
bukkake (redirected from Bukake)quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die is ook sjiek... uitgesproken klaarrrrrquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die Bats luistert ook helemaal niet. 'oke, dat is dan nu uitgesproken ..'
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat van iemand die zegt onrespectvol
Leer eens Nederlands Toerkse Tosti
Dat heb je netjes opgelost.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
bukkake (redirected from Bukake)
bukkake (ˌbuːˈkækɪ)
n
(Physiology) a sexual practice in which several men ejaculate on the face of an individual woman
dat is een Makakiquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou ik ook niet hoor, dacht dat het een apesoort was...
Dat stoort mij nog het meest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja die is ook sjiek... uitgesproken klaarrrrr
nog 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Laat Fay nu een vette boer?
Die gozer moet er echt uit, die heeft een totaal verkeerde invloed op haar.
Dat zei Ivan ook altijd met zijn disrespectfullquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat van iemand die zegt onrespectvol
Leer eens Nederlands Toerkse Tosti
chips had er nooit tussen moeten gaan zitten.......ze zijn ook helemaal niet meer productief terwijl ze best goed bezig waren. Hielden hun eigen boekhouding bij en doen echt helemaal niks meer.quote:
Vreselijk, die woorden die hij eruit gooit. Hij weet niet eens wat het allemaal betekend en dat met een stalen gezicht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:21 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat zei Ivan ook altijd met zijn disrespectfull
Maar dat was ook geen echte nederlander, Cemal wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:21 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat zei Ivan ook altijd met zijn disrespectfull
Het enige wat ze nog doen is de webshop en hun corveedienst, maar verder komt er inderdaad niet veel meer uit. Zelfs vloggen doen ze nauwelijks meer en dat was toch hun lust en hun leven. Zo jammer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
chips had er nooit tussen moeten gaan zitten.......ze zijn ook helemaal niet meer productief terwijl ze best goed bezig waren. Hielden hun eigen boekhouding bij en doen echt helemaal niks meer.
Waar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat was ook geen echte nederlander, Cemal wel.
Ivan wist ook waar hij het over hadquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ivan wist ook waar hij het over hadCemal niet
Die zegt maar wat om interessant te worden gevonden
Ik zou ook rebels worden met Bats als gespreksleider. Komt toch niemand tussen, dus waarom geen bingoquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Bingo tijdens centraal, belachelijk.
dat hebben ze van de COS gejatquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik zou ook rebels worden met Bats als gespreksleider. Komt toch niemand tussen, dus waarom geen bingo
Omdat bingo ook belachelijk is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik zou ook rebels worden met Bats als gespreksleider. Komt toch niemand tussen, dus waarom geen bingo
Ik heb er van de week hartelijk om moeten lachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Omdat bingo ook belachelijk is.
Boeiend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik heb er van de week hartelijk om moeten lachen
Het neuken werd ff vergeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij is Beau de enige die vandaag geld verdiend heeft met haar Secret Box.
Ze heeft ook uren staan afwassen. En ze heeft geveegd, woonkamer opgeruimd, etc.
Dus zeg nou niet dat ze niks doet.
Dit is duidelijk weer een gesprekje dat ze voor tv moeten maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:38 schreef pollewop77 het volgende:
Echt he die Fay... helemaal bang dat ze een stem krijgt.
Hij heeft nu toch duidelijk verwoord waarom ze Bingo erbij spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Omdat bingo ook belachelijk is.
Nou, ik blijf het belachelijk vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch duidelijk verwoord waarom ze Bingo erbij spelen.
Dat hele centraal is is te erg voor woorden. Om het dan nog te volgen en enkel maar mag aanhoren kan je het beter leuk maken.
Makkelijk voor Beauquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
volgens fay krijgt jeroen de publiekstem, bas gaat op jeroen,
chippie zegt beau gatook op jeroen
Beau de vieze backstabber.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
chippie zegt beau gatook op jeroen
Het mooie is dat zij die gaat krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
chippie zegt beau gaat ook op jeroen, hij denkt niet dat hij een publiekstem krijgt, volgens chip publiekstem floor,jeroen en billy
Die heeft ze allang ingecalculeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:43 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het mooie is dat zij die gaat krijgen.
Zo, puntje gescoord Chip.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
volgens chip is billy creepy met een grote bek
ik vind het belachelijk dat het centraal iedere keer zo'n herhaling van zetten is dat je er een bingo op kunt makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:41 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, ik blijf het belachelijk vinden.
die krijgt hij ook niet,die is voor Fay.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:42 schreef Annelies1980 het volgende:
ik hoop nu zooooo erg dat jeroen geen publieksstem krijgt
ikhoop zo dat die tweeling naar hem luistert, maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:43 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
jaaa goed inzicht heeft hij over haar
ik hoop voor batsquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die krijgt hij ook niet,die is voor Fay.
Durven ze ook niet... de lafbekkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:45 schreef mazaru het volgende:
bluffen met 9 op bats. Durven ze niet eens. Bats zat net nog onder haar truitje
schijnheilig, net liep ze nog te knuffelen alsof het haar beste vriendin was. De slangen zijn echt achterbakse slangenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Durven ze ook niet... de lafbekken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tok tok
allemaal weer grote snavel en keutel in trekken straks
Hoewel ik denk dat Chip het wel zou durvenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tok tok
allemaal weer grote snavel en keutel in trekken straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |