Cemalquote:
Ohhh over Cemal?? Die is toch niet overal negatief over? Die jacco gaat ook steeds raarder lullen.quote:
Bingo!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef Toverheks het volgende:
einde centraal, en het was zooooooo positief
Cemal is wel negatief hoor de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh over Cemal?? Die is toch niet overal negatief over? Die jacco gaat ook steeds raarder lullen.
gaat door voor een overnachting in de loodsquote:
De laatste tijd wel, sinds hij de boekhouding doet ben ik compleet op hem afgeknapt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh over Cemal?? Die is toch niet overal negatief over? Die jacco gaat ook steeds raarder lullen.
Klopt wel. Die moet ook hoog nodig weg, en dan moet hij die slomo meenemen. Ik vind echt helemaal niemand leuk die er nu zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal is wel negatief hoor de laatste tijd
Over alles en bijna iedereen. Sinds hij de financien doet is hij er niet leuker op geworden
Was dat Noah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:36 schreef krabje het volgende:
kan die noah geen kramp in zijn grote bek krijgen.
ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet en willen allemaal in de spotlight staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:37 schreef Gooddeal het volgende:
Het is een groep die zichzelf enorm naar beneden trekt. Niemand trekt de kar, alleen maar lullen en stoken.
Ze verdringen elkaar gewoon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet en willen allemaal in de spotlight staan.
ja dat was noah dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was dat Noah.
Jeez ik schok me kapot.
Ik wacht op de edit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Jeroen blijft doorgaan over de gitaar les van Jeroen, bel maar af tot alles betaald is wil hij het liefste zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |