Volgens mij heeft LauA ook al eens zoiets gedaan LGBT academie, waren ook transgenders aan het woord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Hebben we alles gehad, krijgen we 10 augustus een transgende academie
reumw en Basquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Gooddeal het volgende:
Bats heeft al nagedacht over een nieuw beloningssysteem. Na de stemming gaat ze met Reums zitten.
Michael toch ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LauA ook al eens zoiets gedaan LGBT academie, waren ook transgenders aan het woord.
die twee denken echt samen Jessie en Boyd te kunnen spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Gooddeal het volgende:
Bats heeft al nagedacht over een nieuw beloningssysteem. Na de stemming gaat ze met Reums zitten.
Ja, het is allemaal herhaling op herhaling daar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LauA ook al eens zoiets gedaan LGBT academie, waren ook transgenders aan het woord.
Jammer dat ze zo vaak aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:32 schreef Urb het volgende:
Je moet er toch gewoon om lachen met die 2 domme koeien aan het roer.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:32 schreef Urb het volgende:
Gewoon zonder overleg met de rest het roer overpakken......quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:32 schreef Urb het volgende:
Over Cemalquote:
Over wie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef mazaru het volgende:
Jacco: Die jongen is zo negatief die vind zelfs een bingo niet leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |