quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Het beginnen weer normale tijden te worden
Goedemorgen
Nou dan weten we het wel.quote:Brands: Positie van Cocu staat niet ter discussie
nou, is altijd een stugge ploeg gebleken hoor dat Rosenborg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:07 schreef golfer het volgende:
Rosenborg moeten we kunnen hebben.
Utrecht krijgt het heel moeilijk.
Fenomeen uit Somalië.quote:
Als je het zo bekijkt wel.quote:
De Jopenkerk heeft genoeg opmerkingen binnen gekregen, waaronder van mij. Het was echt dramatisch. Bier, muziek en gezelligheid waren prima. Maar een biertje halen was bijna niet te doen.quote:Het is een spannende dag geweest met deze nieuwe vorm van het festival.
Door de enorme belangstelling hebben we helaas niet aan iedereens verwachting kunnen voldoen. Uit jullie feedback bleek het vooral lastig te zijn om te achterhalen welke bieren op dat moment op de taps aanwezig waren. We gaan er ook alles aan doen om morgen wél duidelijk te kunnen aangeven welke bieren op dat moment op de taps verkrijgbaar zijn.
Ook gaan we meer ruimte creëren door een andere opstelling.
Het barpersoneel zal net als vandaag in overvloede aanwezig zijn en ook is er morgen weer een DJ die de 'brouwerslijst' moeiteloos mixt met andere classics. De weersvoorspellingen zijn goed. Morgen wederom een mooie dag met leuke mensen en lekker bier;)
Graag tot morgen!
Zwaar klote.quote:
Shit man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Zwaar klote.
M'n beste maat is weg, fuckin' zelfmoord. Ben zo boos op 'm. Enige gast, naast mijn vrouw, waar ik Nederlands tegen kon lullen.
Thanks Obama!
Begrijp het. Kennis laatst van me. Niemand zag het aankomen. Goedlachs, kindje etcquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:47 schreef popolon het volgende:
Lees 't ff terug en het ziet er vreemd uit.
Maar zo is het, ben in een roes. Vaag, teveel vragen, geen antwoorden.
Shit van jouw vriend, maar wat heeft Obama er mee te maken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:43 schreef popolon het volgende:
Zwaar klote.
M'n beste maat is weg, fuckin' zelfmoord. Ben zo boos op 'm. Enige gast, naast mijn vrouw, waar ik Nederlands tegen kon lullen.
Thanks Obama!
Sarcasm is a bitch. Et tu?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit van jouw vriend, maar wat heeft Obama er mee te maken?
Ja zeg, dat was een goede race.quote:
Gaat het verder wel met jequote:Op zondag 6 augustus 2017 06:30 schreef popolon het volgende:
golfer,
je kunt heel waarschijnlijk geen balletje slaan. Je bent gewoon een zure drol.
Altijd zeiken.
Vloon, Broersen en Kupers denken daar iets anders over.quote:
Herlings.quote:
quote:Nederland is Europees kampioen voetbal. Natuurlijk is dat succes te danken aan het hele team, maar sommigen staken er toch een beetje bovenuit. Dit waren wat ons betreft met afstand de belangrijkste mensen die de winst mogelijk maakten.
Foppe de Haan (assistent-bondscoach)
Het Nederlands elftal draaide dit toernooi bijzonder goed en dat is vooral te danken aan één persoon: assistent-coach Foppe de Haan. Wat zou het Nederlands vrouwenvoetbal voorstellen zonder ‘us Foppe’? Precies.
Bert van Oostveen (toernooidirecteur)
Dit spreekt voor zich lijkt ons. Bracht de glimlach terug op onze gezichten.
Onno van Veldhuizen (burgemeester Enschede)
Je moet het maar kunnen: burgemeester zijn van de gemeente waar de finale van het EK wordt gespeeld. Onno van Veldhuizen vervulde zijn taak met verve en daar mogen we best een beetje trots op zijn. Held!
Pierre van Hooijdonk (ambassadeur WEURO 2017)
Als er één man was die voorafgaand aan de finale de beker mocht komen brengen, was het Pierre van Hooijdonk. Zonder hem zou er helemaal niets zijn geweest om uit te reiken. Het maakt Van Hooijdonk tot een onmisbare schakel in het succes van Oranje. Bedankt Pierre!
Lieke Martens (aanvaller)
Als je wordt verkozen tot beste speelster van het toernooi, hoor je ook zeker in dit rijtje thuis. Prima gedaan.
Ronald Waterreus (analyticus)
Wat weinig mensen weten, is dat Ronald Waterreus op de achtergrond al weken bezig was om het team op scherp te krijgen. Vraag het de speelsters maar, ze zullen allemaal hetzelfde zeggen: zonder Ronald Waterreus waren we nooit Europees kampioen geworden. Deze man verdient een standbeeld.
Mark Rutte (fervent supporter)
Alles begint met goede support. Het was daarom een aangename verrassing voor de vrouwen dat premier Mark Rutte op de tribune zat zondag. Hiep hoi! Goed gedaan Mark!
De spelersmannen
En natuurlijk de spelersmannen. Want wat zouden de speelsters van Oranje zijn zonder hun steun en toeverlaat? Onzichtbaar maar o zo belangrijk. Jullie waren allemaal fantastisch!
Hans van Breukelen. Ontsloeg in december de vorige bondscoach.quote:
twitter:MacvanDinther twitterde op maandag 07-08-2017 om 16:08:10We waren nog een Europees kampioen vergeten...Tim Kuijpers uit Molenhoek wint EK zweefvliegen https://t.co/9ChTCBHEx9 reageer retweet
Gaat het nu een beetje Popo ?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:57 schreef popolon het volgende:
golfer, dat was compleet onnodig en totaal fout van mij. Gebeurde op zo'n beetje het slechtste peroonlijke moment van m'n leven. Gebruik ik niet als excuus maar dan begrijp je misschien de staat waaarin ik was.
Sorry, verontschuldigingen zijn op z'n plaats dus bij deze: Excuses.
Geaccepteerd.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:57 schreef popolon het volgende:
golfer, dat was compleet onnodig en totaal fout van mij. Gebeurde op zo'n beetje het slechtste peroonlijke moment van m'n leven. Gebruik ik niet als excuus maar dan begrijp je misschien de staat waaarin ik was.
Sorry, verontschuldigingen zijn op z'n plaats dus bij deze: Excuses.
Lees het nu pas, wat ergquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:47 schreef popolon het volgende:
Lees 't ff terug en het ziet er vreemd uit.
Maar zo is het, ben in een roes. Vaag, teveel vragen, geen antwoorden.
Het laatste. ff wat gegeten. Plasje gedaan en weer gaan legge.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:10 schreef Againzender het volgende:
Mogguh! Vroeg wakker tong, of kon je niet slapen?
Gaat het verder nog steeds goed? Geen zucht meer?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 13:38 schreef tong80 het volgende:
Het laatste. ff wat gegeten. Plasje gedaan en weer gaan legge.
Het gaat ok. Blijf volhouden. Wel nog zucht. Wordt wel minder. Slaap slecht, dat is klote. En al 3 weken immobiel door vocht in enkel en voet. Word drie keer per week gezwachteld met rekverband. Slinkt langzaam.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat het verder nog steeds goed? Geen zucht meer?
Goed dat je het volhoudt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:45 schreef tong80 het volgende:
Het gaat ok. Blijf volhouden. Wel nog zucht. Wordt wel minder. Slaap slecht, dat is klote. En al 3 weken immobiel door vocht in enkel en voet. Word drie keer per week gezwachteld met rekverband. Slinkt langzaam.
Laatste paar jaar vaker last van gehad. Geen idee hoe dat komt. Vroegen al of geen steunkousen wil. Dacht het niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dat je het volhoudt.
Is er ook een oorzaak gevonden van dat vocht vasthouden in enkel en voet?
Heb je toevallig ook last van spataderen? Dat wil vochtafvoer ook nog wel eens tegenhouden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:51 schreef tong80 het volgende:
Laatste paar jaar vaker last van gehad. Geen idee hoe dat komt. Vroegen al of geen steunkousen wil. Dacht het niet.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook last van spataderen? Dat wil vochtafvoer ook nog wel eens tegenhouden.
ik zou ze een partij Ekdopjes sturen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Alles blijft ook kloppen aan de berichtgeving
Heb hem op m'n Facebook gezet. Is immers de Bommelerwaard.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Alles blijft ook kloppen aan de berichtgeving
Goeiemorgen.quote:
echt wel!quote:
Een tiener geworden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:42 schreef Againzender het volgende:
Er is een mascotte jarig! Marc is 10 jaar
fiets even naar de theophiel de bockstraat, 1 van de beste haringadressen in de stadquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:04 schreef borisz het volgende:
Om toch een beetje thuis te voelen op het werk een visje gehaald bij de IJmuider Vishandel op de Amstelveenseweg.
Daar was ik een paar weken geleden.quote:
Sierplein is ons winkelcentrum, maar de visboer daar is 'nogal' wisselvallig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar was ik een paar weken geleden.. Prima visjes.
Vorige week die op het Sierplein bezocht. Ook wel goed. Delftlandplein was dan weer
Sierplein is vanuit kantoor eigenlijk net even te ver voor een lunchpauze maar goed op vrijdag kan ik wat makkelijker smokkelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sierplein is ons winkelcentrum, maar de visboer daar is 'nogal' wisselvallig.
Beste vind ik nog steeds op de Theophiel de Bock en op de Cuyp.
Sierplein is geen omrijd-adres, Theophiel de Bock welquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Sierplein is vanuit kantoor eigenlijk net even te ver voor een lunchpauze maar goed op vrijdag kan ik wat makkelijker smokkelen.. De visboer op de Aalsmeerweg is nu weg trouwens, maar dat was ook niet veel
.
quote:
quote:
En ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:38 schreef popolon het volgende:
Everton kijken. Klaassen doet het prima, staat te knokken en te wijzen waar de bal heen moet.
Nu nog een doelpunt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |