Beter zo - nieuwe FBI directeur mag erbij...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Leek me wel een goed moment om de OP iets bij te werken .. foto's leken me overbodig, iedereen weet wel hoe Trump en Pence eruit zien. Op-/aanmerkingen lees ik graag.
Staat er in. Mueller ook, maar door opsommimg achter elkaar valt het niet op. Of het is niet aangepast.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Beter zo - nieuwe FBI directeur mag erbij...
FBI directeur toegevoegd. CIA Directeur stond er al bij. WH Communications director mag wmb er bij onder kopstukken als deze persoon bekend is? Mueller btw ook toegevoegd als kopstuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
CIA directeur enzo ook.
En White House Communications Director - Vacant
Onderste lui vind ik niet belangrijk genoeg om regel voor regel te enumereren? Anderen ook wel/niet?quote:En misschien ook de onderste categorien puntsgewijs
Zie de edit van mijn post.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
FBI directeur toegevoegd. CIA Directeur stond er al bij. WH Communications director mag wmb er bij onder kopstukken als deze persoon bekend is? Mueller btw ook toegevoegd als kopstuk.
[..]
Onderste lui vind ik niet belangrijk genoeg om regel voor regel te enumereren? Anderen ook wel/niet?
Spicer was ook (acting) CD toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sean Spicer is/was Press Secretary, NIET WH Communications Director (of in het begin even acting).
WH Communicatins Director was Mike Dubke
Ok, Spicer nu als volgt staan: Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting))quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sean Spicer is/was Press Secretary, NIET WH Communications Director (of in het begin even acting).
WH Communicatins Director was Mike Dubke. Die er overigens keurig bij staat. Vul dan bij Spicer aan dan hij ook Press Secretary was
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, Spicer nu als volgt staan: Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting))
Hey ik was de eerste om je complimenteren he?quote:
Heh ok, jij ook bedankt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey ik was de eerste om je complimenteren he?
En dat je de OP had gewijzigd was me zelf opgevallen, Schreef het toen je het nog niet kenbaar had gemaakt, doch postte kennelijk pas een minuut later dan jij. Tik ook maar met 1 vinger, met de andere hand heb ik de iPad vast. Dus ik tik niet zo snel
Had het gezien. Prima toevoegingquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nog Rod Rosenstein toegevoegd. De meeste adviseurs en 2e in command lijkt me wat overdreven om toe te voegen, maar hij speelt wel een belangijke rol.
Lijkt me wel - Mueller's Guardian Angel...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nog Rod Rosenstein toegevoegd. De meeste adviseurs en 2e in command lijkt me wat overdreven om toe te voegen, maar hij speelt wel een belangijke rol.
quote:Special Counsel Mueller Impanels Washington Grand Jury in Russia Probe
Expansion beyond Flynn grand jury is a sign the investigation in election meddling is ramping up
Special Counsel Robert Mueller has impaneled a grand jury in Washington to investigate Russia’s interference in the 2016 elections, a sign that his inquiry is growing in intensity and entering a new phase, according to people familiar with the matter.
The grand jury, which began its work in recent weeks, is a sign that Mr. Mueller’s inquiry is ramping up and that it will likely continue for months. Mr. Mueller is investigating Russia’s efforts to influence the 2016 election and whether President Donald Trump’s campaign or associates colluded with the Kremlin as part of that effort.
A spokesman for Mr. Mueller, Joshua Stueve, declined to comment. Moscow has denied seeking to influence the election, and Mr. Trump has vigorously disputed allegations of collusion. The president has called Mr. Mueller’s inquiry a “witch hunt.”
Ty Cobb, special counsel to the president, said he wasn’t aware that Mr. Mueller had started using a new grand jury. “Grand jury matters are typically secret,” Mr. Cobb said. “The White House favors anything that accelerates the conclusion of his work fairly.…The White House is committed to fully cooperating with Mr. Mueller.”
Before Mr. Mueller was tapped in May to be special counsel, federal prosecutors had been using at least one other grand jury, located in Alexandria, Va., to assist in their criminal investigation of Michael Flynn, a former national security adviser. That probe, which has been taken over by Mr. Mueller’s team, focuses on Mr. Flynn’s work in the private sector on behalf of foreign interests.
Grand juries are powerful investigative tools that allow prosecutors to subpoena documents, put witnesses under oath and seek indictments, if there is evidence of a crime. Legal experts said that the decision by Mr. Mueller to impanel a grand jury suggests he believes he will need to subpoena records and take testimony from witnesses.
A grand jury in Washington is also more convenient for Mr. Mueller and his 16 attorneys—they work just a few blocks from the U.S. federal courthouse where grand juries meet—than one that is 10 traffic-clogged miles away in Virginia.
“This is yet a further sign that there is a long-term, large-scale series of prosecutions being contemplated and being pursued by the special counsel,” said Stephen I. Vladeck, a law professor at the University of Texas. “If there was already a grand jury in Alexandria looking at Flynn, there would be no need to reinvent the wheel for the same guy. This suggests that the investigation is bigger and wider than Flynn, perhaps substantially so.”
Thomas Zeno, a federal prosecutor for 29 years before becoming a lawyer at the Squire Patton Boggs law firm, said the grand jury is “confirmation that this is a very vigorous investigation going on.”
“This doesn’t mean he is going to bring charges,” Mr. Zeno cautioned. “But it shows he is very serious. He wouldn’t do this if it were winding down.”
Another sign the investigation is ramping up: Greg Andres, a top partner in a powerhouse New York law firm, Davis Polk & Wardwell LLP, has joined Mr. Mueller’s team.
Mr. Andres, a former top Justice Department official who also oversaw the criminal division of the U.S. attorney’s office in Brooklyn, wouldn’t leave his private-sector job for a low-level investigation, Mr. Zeno said.
“People like Greg Andres don’t leave private practice willy-nilly,” Mr. Zeno said. “The fact he is being added after couple of months shows how serious this is and that it could last a long time.”
Mr. Andres couldn't be reached for comment.
The developments unfolded amid a new sign of concern by Congress that Mr. Mueller’s independence needs to be protected. Sens. Thom Tillis (R., N.C.) and Chris Coons (D., Del.) introduced legislation Thursday making it harder for Mr. Trump to fire Mr. Mueller. Under the legislation, a special counsel could challenge his or her removal, with a three-judge panel ruling within 14 days on whether the firing was justified.
If the panel found no good cause for the firing, the special counsel would immediately be reinstated. The legislation follows a similar effort from Sens. Lindsey Graham (R., S.C.) and Cory Booker (D., N.J.)
“The introduction of two bills with two different bipartisan pairs strengthens the message that there is broad concern about this,” said Mr. Coons, who said that Mr. Tillis approached him on the Senate floor about teaming up on legislation.
According to a January report from the U.S. intelligence community, the highest levels of the Russian government were involved in directing the electoral interference. Its tactics included hacking state election systems; infiltrating and leaking information from party committees and political strategists; and disseminating through social media and other outlets negative stories about Democratic nominee Hillary Clinton and positive ones about Mr. Trump, the report said.
It is unclear how long Mr. Mueller’s investigation will last, and there is no deadline for its completion. The probe is complicated by the classified nature of much of the information Mr. Mueller’s team is reviewing. Evidence of its sensitivity came in June when Mr. Mueller moved from his temporary offices to a nearby secure facility that his representatives have declined to identify.
While working closely with Federal Bureau of Investigation agents, Mr. Mueller has assembled a team of accomplished prosecutors and lawyers specializing in criminal and national security law. Twelve attorneys are on temporary assignment to the special counsel’s office from the Justice Department or FBI, and three came from Mr. Mueller’s firm of WilmerHale. Mr. Andres is the most recent addition.
Mr. Trump has questioned the neutrality of Mr. Mueller’s office, telling Fox News he is concerned that Mr. Mueller’s prosecutors are “Hillary Clinton supporters” and that Messrs. Mueller and Comey are friends. Mr. Comey was a top Justice official in the George W. Bush administration when Mr. Mueller was the FBI director; both are Republicans.
Those who know both men said they aren’t social friends, though they respect each other and had a solid relationship in government.
At least eight members of Mr. Mueller’s team have given to Democratic candidates, including the presidential campaigns of Mr. Obama and Mrs. Clinton, according to Federal Election Commission records. At least one—James Quarles, a member of the Watergate Special Prosecution Force—has donated to politicians in both parties.
Mr. Andres in March supported a Democratic lawmaker, donating $2,700 to Kirsten Gillibrand, a U.S. senator representing New York, according federal campaign disclosure records.
Mr. Mueller made two contributions in 1996 to Republican William Weld, then a candidate for a U.S. senate seat in Massachusetts, according to the Center for Responsive Politics, which tracks money in politics.
Goed nieuws in de zin dat duidelijk is dat het onderzoek nog in volle gang is (en geen stille dood sterft, al had ik dat ook niet verwacht), meer niet toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:11 schreef SureD1 het volgende:
Goed nieuws uit kamp Mueller... zou dat de reden zijn geweest voor de aanval op Sessions?
Goed punt, heb het zo opgeschreven .. titel geplukt van wikipedia, voor wat het waard is:quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:16 schreef Szura het volgende:
Ivanka staat nog niet in de OP als adviseur, of wat is ze precies.
Advisor to the Presidentquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:16 schreef Szura het volgende:
Ivanka staat nog niet in de OP als adviseur, of wat is ze precies.
Mag hopen dat je dat dochter en schoonzoon wel weet als je hier post. Zo niet, dan vertellen we het wel. Hou het in de OP aub gewoon bij officiele functietitels.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goed punt, heb het zo opgeschreven .. titel geplukt van wikipedia, voor wat het waard is:
Ivanka Trump (Dochter van de President & Advisor to the President), Jared Kushner (Schoonzoon van de President & Senior Adviser Strategic Planning)
Advisor to the president is minder officieel dan dochter? Maar goed, zal het wel weg halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dat dochter en schoonzoon wel weet als je hier post. Zo niet, dan vertellen we het wel. Hou het in de OP aub gewoon bij officiele functietitels.
En met zo'n Grand Jury een stapje verder gaat...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed nieuws in de zin dat duidelijk is dat het onderzoek nog in volle gang is (en geen stille dood sterft, al had ik dat ook niet verwacht), meer niet toch?
Gozer .. echt een paar posts boven je met het hele artikel en alles ... POL / [AMV] Amerikaanse politiek #359 Poppenkasteelquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef Szura het volgende:
@Reuters:
BREAKING: Grand jury subpoenas have been issued related to June 2016 meeting between Donald Trump Jr., Russian lawyers and others - sources
Genot
Nee. Er was al een Grand Jury, ze hebben er nu alleen 1 dichterbij genomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En met zo'n Grand Jury een stapje verder gaat...
Gozer, dit gaat al over dagvaardingen voor Con Jr. oaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gozer .. echt een paar posts boven je met het hele artikel en alles ... POL / [AMV] Amerikaanse politiek #359 Poppenkasteel
Dochter is geen functietitel, schoonzoon evenmin.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Advisor to the president is minder officieel dan dochter? Maar goed, zal het wel weg halen.
Gozer, ik had het fout. Sorry.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Gozer, dit gaat al over dagvaardingen voor Con Jr. oa
Clever. Men definieert een "Russia influence network" dat bestaat uit Russische media, Russische trolls en pro-Russische users. Men geeft een lijst van de onderwerpen waar dat netwerk aandacht aan besteedt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je was er vroeg bij. Wordt nu ook gepushed door Russische propaganda met #mcmasterfacts (met dank aan Cernovich) en #firemcmaster.
[..]
Het geniale is dat men niet kijkt naar berichten die door de Russen geproduceerd worden, maar naar berichten waar "pro-Russische accounts" aandacht aan besteden.quote:The first step in thwarting bad actors online is spreading awareness of what bad actors are doing online. This is Phase 1: Raising awareness of the threat of Russian Active Measures online. The Russian state has interfered in Western elections and seeks to disrupt and destroy democracies over the longer term. Spreading awareness amongst the public helps lay the ground work for countering malign cyber influence, and helps others take on their own initiatives to combat disinformation. Exposure of Russian influence themes and messages dilutes their effectiveness over time and disrupts or deters their influence campaigns undermining democracies. Finally, this will provide a resource for journalists to appropriately identify Russian-sponsored information campaigns.
Kritische artikels over het binnenlandse of buitenlandse beleid van de VS, over acties van hun troepen, onthullingen van schandalen, misdrijven, corruptie van Amerikaanse politici en diplomaten zullen veel aandacht krijgen van dat netwerk. Waardoor die verhalen het label "Russische propaganda" krijgen. En wie ernaar verwijst riskeert weggezet te worden als Russische troll.quote:NOTE: This dashboard does not assert that websites and links appearing in monitoring are colluding with Russia to influence audiences. The Russia influence network promotes these websites and links because these stories suit Russia’s narratives and resulting influence objectives.
Met een breder mandaat - en meteen dagvaardingen getuige Szura zijn post...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er was al een Grand Jury, ze hebben er nu alleen 1 dichterbij genomen.
Dat was een algemeen artikel over Grand Jury dichterbij en onderzoek duidelijk niet ingekakt etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gozer .. echt een paar posts boven je met het hele artikel en alles ... POL / [AMV] Amerikaanse politiek #359 Poppenkasteel
Schijnt een gouverneur te gaan overstappen van de Dems naar de GOPquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorspelling voor "the very big announcement": Trump gaat Mueller ontslaan.
Dat zou echt heel dom zijn..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorspelling voor "the very big announcement": Trump gaat Mueller ontslaan.
Ja, dit kan inderdaad ook gebruikt worden voor McCarthyisme. Ik poneerde het als waarheid wat ik waarschijnlijk niet had moeten doen. Neemt niet weg dat ik vooralsnog weinig reden heb om heel erg te twijfelen aan de output hiervan met in het achterhoofd houdende dat dit een product is van Clinton Watts van wie de getuigenis me nog vers in het geheugen staat.quote:
Is dat alles? Rare zet overigens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Schijnt een gouverneur te gaan overstappen van de Dems naar de GOP
Kan hij niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Zou gaan om Jim Justice, die eerder ook al Republikein en Independent wasquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat alles? Rare zet overigens.
Niks "meteen". Volgens het artikel is die Grand Jury in Washington er al een paar weken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met een breder mandaat - en meteen dagvaardingen getuige Szura zijn post...
Bij Trump wel en officieel trouwens ook. Ik bedoel, Kushner is vanuit zijn door Trump officieel benoemde functie verantwoordelijk voor "Middle East peace". Uh-huh. Trump had hem ook kunnen benoemen voor commissaris van de roze olifanten, maar dan nog blijft hij officieel zijn schoonzoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dochter is geen functietitel, schoonzoon evenmin.
Schiet hij ook niks mee op (in het kader vh onderzoek van Mueller dan). Rosenstein of diens plaatsvervanger indien hij ontslagen wordt is degene die Mueller moet ontslaan. Sessions heeft zich gerecused.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Kan hij niet.
http://www.politico.com/m(...)s-complicated-215453
dus wellicht dat ie sessions de deur uit stuurt.
Ik zeg niet dat ze foute info tonen, dat is niet nodig. Ze plakken het label "Russische propaganda" op verhalen die door zulke accounts gepromoot worden. Als de NYT of WP een schandaal over McCain zouden onthullen zou dat ook op de lijst belanden. Maw, berichten die de Russen goed uitkomen worden automatisch "Russische propaganda", ongeacht of ze verzonnen of op feiten gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, dit kan inderdaad ook gebruikt worden voor McCarthyisme. Ik poneerde het als waarheid wat ik waarschijnlijk niet had moeten doen. Neemt niet weg dat ik vooralsnog weinig reden heb om heel erg te twijfelen aan de output hiervan met in het achterhoofd houdende dat dit een product is van Clinton Watts van wie de getuigenis me nog vers in het geheugen staat.
Nee. Dochter en schoonzoon zijn geen functietitels. Alle anderen in de OP staan erin onder functietitel, doe dat dan gewoon bij iedereen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bij Trump wel en officieel trouwens ook. Ik bedoel, Kushner is vanuit zijn door Trump officieel benoemde functie verantwoordelijk voor "Middle East peace". Uh-huh. Trump had hem ook kunnen benoemen voor commissaris van de roze olifanten, maar dan nog blijft hij officieel zijn schoonzoon.
De enige reden waarom Trump Sessions aanvalt is omdat die om te beginnen weg moet om aan Mueller te kunnen komen...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schiet hij ook niks mee op (in het kader vh onderzoek van Mueller dan). Rosenstein of diens plaatsvervanger indien hij ontslagen wordt is degene die Mueller moet ontslaan. Sessions heeft zich gerecused.
Of bedoel je los van Mueller? Omdat Trump de laatste tijd nogal kritisch was op Sessions?
Draaikontquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou gaan om Jim Justice, die eerder ook al Republikein en Independent was
Dat hoeft helemaal niet. Trump kan Rosenstein gewoon zelf ontslaan, geen Sessions voor nodig in dit geval, Sessions heeft zich gerecused dus Rosenstein is Acting AG in deze zaak.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De enige reden waarom Trump Sessions aanvalt is omdat die om te beginnen weg moet om aan Mueller te kunnen komen...
Ja precies, dat label kan leiden tot McCarthyisme. Evident. Het is zelfs nog sterker, als deze lijst een waarheid op zich zou worden, dan kunnen de Russen door ineens wel waarheid te tweeten naar deze doorgaans erg rechtse luisteraars (klimaatverandering!) lachwekkende en serieuze chaos creėren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze foute info tonen, dat is niet nodig. Ze plakken het label "Russische propaganda" op verhalen die door zulke accounts gepromoot worden. Als de NYT of WP een schandaal over McCain zouden onthullen zou dat ook op de lijst belanden.
Ja, hier ben ik het denk ik wel mee eens. Het zou daarmee een propagandatool op zich worden.quote:Je kan het als nuttig tool gebruiken, om te zien wat ze promoten, maar ik gok dat velen omgekeerd zullen redeneren: als het door hen gepromoot wordt moet het verhaal zelf propaganda zijn.
Juridisch gezien wel ja - het moet - voor Trumpiaanse begrippen - we enigzins plausibel overkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Trump kan Rosenstein gewoon zelf ontslaan.
Ze hebben hebben een gouverneur minder. Dat is het. Hij scheen toch altijd al meer met de GOP te werken dan met zijn eigen partij.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Draaikont![]()
Maar ik zie het hele belangrijke niet aan dat nieuws, mocht het dat zijn.
Session kan NIKS in het het onderzoek van Mueller. Hij heeft zich gerecused. Rosenstein is daar Acting AG, die heeft alle bevoegdheden de AG in die zaak, waaronder het ontslaan van Mueller. Trump kan Rosenstein ontslaan, dat kan hem ergens brengen in de Muller-zaak (hoewel vermoedelijk dieper in de problemen). Sessions ontslaan brengt hem echter geen mm dichter bij het ontslaan van Mueller...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:57 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Juridisch gezien wel ja - het moet - voor Trumpiaanse begrippen - we enigzins plausibel overkomen.
Waarom anders Sessions - out of the blue - aanvallen?
We weten immers genoeg - veel uit de mond van POTUS zelf - om zeker te weten dat Trump een einde wil aan dat Rusland onderzoek...
Door een nieuwe AG te benoemen die bevoegdheid gewoon terugneemt van Rosenstein? Rosenstein gaat over Mueller omdat Sessions zich heeft moeten recusen anders niets. Een AG die zich niet hoeft te recusen kan gewoon over Rosenstein heen...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Session kan NIKS in het het onderzoek van Mueller. Hij heeft zich gerecused. Rosenstein is daar Acting AG, die heeft alle bevoegdheden de AG in die zaak, waaronder het ontslaan van Mueller. Trump kan Rosenstein ontslaan, dat kan hem ergens brengen in de Muller-zaak (hoewel vermoedelijk dieper in de problemen). Sessions ontslaan brengt hem echter geen mm dichter bij het ontslaan van Mueller...
Dat is toch helemaal niet spannend of belangwekkend?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hebben hebben een gouverneur minder. Dat is het. Hij scheen toch altijd al meer met de GOP te werken dan met zijn eigen partij.
Ik denk dat hij meer kans ziet herkozen te worden op deze manier.
voor trump is alles een populariteitscontest. nu kan hij roepen tijdens zijn rallys dat zelfs democraten overlopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet spannend of belangwekkend?
Zouden ze 'm dan ook drie dagen dood op bed laten liggen omdat ze 'm niet durven te wekken ?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:17 schreef FlipjeHolland het volgende:
Die man is een en al frustratie. ik wacht met smart op het moment dat ie dood neervalt.
Dat kan. Maar dat gaat hem zo ontzettend veel politieke ellende opleveren (Sessions ontslaan), dat hij zeer waarschijnlijk geen nwe AG door de Senaat gaat krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Door een nieuwe AG te benoemen die bevoegdheid gewoon terugneemt van Rosenstein? Rosenstein gaat over Mueller omdat Sessions zich heeft moeten recusen anders niets. Een AG die zich niet hoeft te recusen kan gewoon over Rosenstein heen...
Een beetje pr voor Trump. Maar heel relevant is het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet spannend of belangwekkend?
Aha, Justice is gouverneur van West Virginia. Dan is de woordkeus (als dit iid het belangwekkende nieuws is) al beter te begrijpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:18 schreef Kijkertje het volgende:
En de rally is in W Virginia. Cheering crowds voor Trump en gouverneur en zo...
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 03-08-2017 om 21:07:40Our GREAT VETERANS can now connect w / their VA healthcare team from anywhere, using #VAVideoConnect - available at:… https://t.co/s6CJfhfTsu reageer retweet
Was al gemeld hier. En door Trump op Twitter ook al 2x (waarvan je 1x nu post)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:22 schreef Nintex het volgende:
Belofte die wel dubbel en dwars is geleverd. Betere zorg voor veteranen.
Nu een nieuwe app waarmee veteranen gemakkelijk contact kunnen hebben met hun doktoren:twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 03-08-2017 om 21:07:40Our GREAT VETERANS can now connect w / their VA healthcare team from anywhere, using #VAVideoConnect - available at:… https://t.co/s6CJfhfTsu reageer retweet
Overigens gewoon een product ontwikkeld onder Obama in het kader van de verbeteringen bij VA:quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was al gemeld hier. En door Trump op Twitter ook al 2x
Eerst nog zien wat ze er aan hebben. En wat voor health care plan ze uiteindelijk krijgen. Leuk hoor, dat je als vet kunt videochatten met je dokters, maar eerst nog maar ees zien.
Valt nog geen conclusie over te trekken.
Congress gaat met recess deze week toch? Hebben ze de mogelijkheid voor een recess-appointment succesvol dichtgetimmerd?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat gaat hem zo ontzettend veel politieke ellende opleveren (Sessions ontslaan), dat hij zeer waarschijnlijk geen nwe AG door de Senaat gaat krijgen.
Ik had het kunnen weten ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Overigens gewoon een product ontwikkeld onder Obama in het kader van de verbeteringen bij VA:
http://www.navso.org/news(...)owing-needs-veterans
Dat was iig wel het plan vorige week.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Congress gaat met recess deze week toch? Hebben ze de mogelijkheid voor een recess-appointment succesvol dichtgetimmerd?
Grand Jury en subpoenas zijn breaking news nu bij Wolf Blitzer...
Thanks!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was iig wel het plan vorige week.
http://www.washingtonexam(...)ents/article/2629853
http://edition.cnn.com/20(...)ointments/index.html
Dat was al bekend meteen nadat Trump die rode lijn trok. Google maar ff, of lees terug in dit topicquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:42 schreef SureD1 het volgende:
Volgens Wolf gaat Mueller expliciet "the money followen" (wat Trump tot 'red-line' bestempelde).
Off-topic: waarom maken alu-hoedjes zich druk om chemtrails - die Amerikaanse reclames zorgen er vanzelf voor dat je hersenen tot pulp degeneren...
I knowquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was al bekend meteen nadat Trump die rode lijn trok. Google maar ff, of lees terug in dit topic
Het nieuws kwam uit in die volgorde. Ik denk dat de werkelijkheid andersom ging, dus onderzoek -> trump gezeur -> lek van lekker-puh.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was al bekend meteen nadat Trump die rode lijn trok. Google maar ff, of lees terug in dit topic
Ah, ok. Helderquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
I knowWolf hintte dat die subpoenas ook met die financiėn te maken hebben. Het was dus een follow-up van dat eerdere nieuws, geen scoop
Geen dank - al heb ik net weer een reclame moeten doorstaan over een medicijn dat possibly fatal spleen rupturing als bijwerking heeft...quote:
dit zal Trump niet leuk vinden. Het binnenharken van geld is de voornaamste reden waarom hij aan de verkiezingen mee heeft gedaan. Dit soort kapitalisten hebben namelijk nooit genoeg. Hij is jaren weggekomen met belastingontduiken. En die beerput gaat nu open. . zo offtopic is je opmerking trouwens niet, de meeste reclame gaat over zorgaanbieders en verzekeraars. En veel republikeinen hebben beursgerelateerde belangen in dit soort bedrijven. Eerst vet ongezond vreten verkopen en dan matige zorg verkopen via reclamequote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:42 schreef SureD1 het volgende:
Volgens Wolf gaat Mueller expliciet "the money followen" (wat Trump tot 'red-line' bestempelde).
Off-topic: waarom maken alu-hoedjes zich druk om chemtrails - die Amerikaanse reclames zorgen er vanzelf voor dat je hersenen tot pulp degeneren...
(Bold is van mij)quote:New Docs Reveal Trump Admin Ordered Airport Staff to Snub Congressmen, Lawyers During Travel Ban
When President Donald Trump‘s original travel ban first went into effect, chaos ensued at airports across the country when people who were on their way to the United States were told they were not allowed to be here. Attorneys and members of Congress responded to assist those in need, but workers at airports stood in their way. Now, documents obtained through a Freedom of Information Act request by The Daily Beast and the James Madison Project show that they were following orders straight from the Department of Homeland Security.
According to records, DHS officials told employees stationed at airports that they were forbidden to talk to members of Congress. An email sent by Todd Owen, the executive assistant commissioner of the Customs and Border Protection (CBP) Office of Field Operations said, “As stated on the call earlier today, you and your staff are NOT to engage with the media or Congressional representatives at this time.” It went on to say, “Please make sure your subordinate Port Directors are following this direction. Please report any such requests to acting AC[REDACTED] from Congressional Affairs. Thank you.” That email was reportedly sent on January 28, just 20 hours after the ban took effect.
Another email referred to “a high volume of calls from various individuals and others claiming to be attorneys regarding the recent Executive Order (EO),” and said, “Please advise all your personnel not to engage the callers nor respond to any questions,” claiming that many of the calls seemed to be from people reading from a script as a form of “telephonic protest.”
Rep. Gerry Connolly (D-Virginia) told the Beast, “Members of Congress have an Article 1 responsibility in the Constitution [to oversee the executive branch], and it is completely improper and, from my point of view, extralegal for the CBP to decide they’re going to ignore the elected representatives of the people.”
Sen. Cory Booker (D-New Jersey) weighed in, saying that he wasn’t particularly surprised by the news based on what happened, but he was taken aback by reading the actual command. “We suspected as much at the time, but it’s jarring to see it in black and white,” he said. “I’ll be seeking more information from CBP on this matter.”
A CBP spokesperson said that the agency’s actions were simply standard procedure. “As part of CBP policy, all congressional inquiries are coordinated through CBP’s Office of Congressional Affairs (OCA),” the spokesperson said. “OCA serves as the single point of contact within CBP for all communications between CBP and Congress. OCA is committed to addressing any question or concern Members of Congress or their staffs may have related to CBP’s complex mission.”
En daar zit waarschijnlijk het grootste probleem van Trump en zijn familie, als men gaat graven in zijn business deals. En als men iets vind wat niet in de haak is zullen ze blijven trekken aan het breiwerk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:05 schreef SureD1 het volgende:
Mueller onderzoekt volgens CNN financiėle connecties tussen Trump en Rusland,die mogelijk tot misdaden leiden, ook misdaden die niet gerelateerd zijn aan de verkiezingen.
Manafort zou zijn opgedoken in surveillance van bekende Russische 'operatives'...
Vers van de pers:quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Congress gaat met recess deze week toch? Hebben ze de mogelijkheid voor een recess-appointment succesvol dichtgetimmerd?
Volgens mij heb ik dat eerder vandaag al gelezen hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vers van de pers:
Senators launch bipartisan effort to ensure Trump cannot fire Mueller
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 00:52:16Just arrived in West Virginia for a MAKE AMERICA GREAT AGAIN rally in Huntington at 7:00pmE. Massive crowd expected - tune in! #MAGA🇺🇸 reageer retweet
Is deze man nou representatief voor jouw normen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:56 schreef Nintex het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 00:52:16Just arrived in West Virginia for a MAKE AMERICA GREAT AGAIN rally in Huntington at 7:00pmE. Massive crowd expected - tune in! #MAGA🇺🇸 reageer retweet
Wat is dit voor vraag? Nee, ieder individu heeft zijn eigen normen en waarden. Wat me wel aan staat van Trump's stijl is zijn vechtlust, trots op succes en zeggen waar het op staat, zelfs als de meerderheid het niet met je eens is. Durven tegen de stroming in te gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is deze man nou representatief voor jouw normen?
Maar hij heeft helemaal geen succesquote:
WWE Championquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij heeft helemaal geen succes?
Ja leuk maar doet alleen maar heel trots over dingen die juist compleet mis gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
WWE Champion
Grootste real estate developer van New York
The Apprentice
Wolkenkrabbers met zijn naam erop
Voor zijn eerste termijn als president is het nog even afwachten wat allemaal wel en niet lukt, maar hij heeft in het verleden heel veel successen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |