Idd zegquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:59 schreef tja77 het volgende:
Het begin is in ieder geval weer zwaar kut
Ik wilde net al posten: "nog ff en ik ga vrouwenvoetbal kijken".quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:07 schreef Gutanoth het volgende:
Nederlandse vrouwen staan met 1-0 voor, die laten even zien hoe het moet.
ik kijk beidequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik wilde net al posten: "nog ff en ik ga vrouwenvoetbal kijken".
Wat een oogaids is dit, je staat gvd achter en moet scoren. En dan kun je tegen een kutclub als dit niks creeeren.
Een nutteloze muur, bal ging erlangs en alsnog ruim binnen, en zoveel krul zat er niet in de bal.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:14 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zet PSV af, ik heb even wat tijd apart nodig.
Troost fappie?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:14 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zet PSV af, ik heb even wat tijd apart nodig.
Je hebt ook maar vier verdedigers ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we blij mogen zijn als we dit jaar in het linkerrijtje eindigen
In de terminaal zwakke Eredivisie? Neuh, maar op de platte kar zullen ze niet gaan nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plek 3 max in ieder geval, twee teams zijn overduidelijk beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan alleen maar beter vanaf nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
Jongens, zeg eens iets waardoor ik me beter voel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:21 schreef TehRocks het volgende:
Dit zijn toch clubs waar je gewoon 2 x 4-0 van moet winnen?
ik heb dat mensen in het Feyenoord topic jaren lang horen zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter vanaf nu.
Niet eens de JC schaalquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
ALLES OP DE KNVB BEKER DAN MAAR
Dat is wel hetgeen waar ik me het minste aan stoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is een huurling aanvoerder?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef Buitendam het volgende:
Onderuit gaan tegen 11 speciedraaiers.
Ik niet, dat staat voor mij toch wel symbool voor de balans binnen de selectie.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is wel hetgeen waar ik me het minste aan stoor.
Kwatsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, dat staat voor mij toch wel symbool voor de balans binnen de selectie.
Woei!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
Hey dat was een degelijke aanval, wie weet zien dat nog wel een keer of 6 het komende seizoen.
Dat zijn flut excuses.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
En op zo'n moment zit het dan ook nog eens een beetje tegen.
Dankzij ons aidscoëfficient geeft het winnen van de KNVB beker vanaf dit seizoen geen recht meer op rechtstreekse plaatsing. Volgend jaar spelen alle Nederlandse clubs voorrondes.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef Lemming22 het volgende:
Dit jaar toch maar eens de KNVB beker serieus nemen. Scheelt toch een paar lastige voorrondes in het Oostblok als je hem wint![]()
Nietzsche?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef Caland het volgende:
Hier kan Cocu niet zoveel aan doen
Het moet uit jezelf komen
Met dank aan Feyenoordquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij ons aidscoëfficient geeft het winnen van de KNVB beker vanaf dit seizoen geen recht meer op rechtstreekse plaatsing. Volgend jaar spelen alle Nederlandse clubs voorrondes.
of je moederquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Cocu kan zijn spullen pakken, als ik PSV was zou ik Mario Been pakken of Verbeek.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Cocu kan zijn spullen pakken, als ik PSV was zou ik Mario Been pakken of Verbeek.
Je verkoopt je beste spelers, haalt middenmaat, teveel middenvelders en een bizar slechte verdediging. Daarmee kan je doelstelling niet hoger zijn dan plek 3, met alle respect.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef TehRocks het volgende:
Gewoon weer het exacte spelbeeld van vorig jaar, extreem zaad beginnen en wanneer je achterkomt pas beginnen met voetballen, schandalig
En daarna Koeman nemen en een huldiging als ze 2e worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Meen je niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij ons aidscoëfficient geeft het winnen van de KNVB beker vanaf dit seizoen geen recht meer op rechtstreekse plaatsing. Volgend jaar spelen alle Nederlandse clubs voorrondes.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
weet jij dan een betere?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Mario Been aankomen en dan roepen om serieus
genot voor andere clubsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem is toch echt wel die verdediging. Lekker niks halen genot
Lekker niveau Moldaviëquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
zou een bak zijn CL en EL zonder Nederlandse clubs.
Luckassen is wel prima andersquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Brenet Isimat etc is toch geen niveau manquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:34 schreef TehRocks het volgende:
Brenet is een afschuwelijke linksback.
Kampioen derde voorronde CL, nr 2 tweede voorronde CL, nr 3 tweede voorronde EL, Play-offwinaar tweede voorronde EL en de bekerwinnaar derde voorronde ELquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Dat van de CL groepsfase wist ik al wel. Feyenoord is de laatste ploeg die CL groepsfase gaat spelen.
Maar ook voor de EL? Godver...
Die aanval danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Hmmm deze vrije trap (waaruit werd gescoord) werd veroorzaakt door Hendrix. Vorige wedstrijd was het een pingel waaruit er gescoord werd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Tweede helft komt de Jong er in. Dan zul je eens wat beleven. Getergd tot op het bot, dat wordt genieten.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
Hey jongens, ik zit al 135 minuten Olisijek en PSV te kijken en heb mijn polsen nog niet doorgebeten.
Knap hè!
Je hebt backs van het niveau Achilles tja..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm deze vrije trap (waaruit werd gescoord) werd veroorzaakt door Hendrix. Vorige wedstrijd was het een pingel waaruit er gescoord werd.
Een andere grote kans ontstond door een terugspeelbal van Schwaab.
Schwaab kan er idd niet veel van.
De verdediging is ernstig verzwakt ja, maar dat is niet de reden dat je al 135 minuten niet kunt scoren tegen fc kneus uit Kroatie.
Het hele elftal hangt als loszand aan elkaar. Het baltempo is veel te laag, en daardoor is PSV niet in staat deze ploeg kapot te spelen.
Leuke username, leuke UI!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
frank de boer voetbal , riep ik begin vorig seizoen al.
dit seizoen weer lekker genieten van de 0-0 potjes
Kenner.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Ow god, dat is niet best.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioen derde voorronde CL, nr 2 tweede voorronde CL, nr 3 tweede voorronde EL, Play-offwinaar tweede voorronde EL en de bekerwinnaar derde voorronde EL
Maar goed dat je geen psvel acc hebt gemaakt. Dan kon je die ook weer vervangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Maakt voor brands niks uit die haalt toch niksquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ow god, dat is niet best.
Ook niet eens play-offs maar 2e en 3e voorronde. Nog vroeger beginnen in het seizoen.
Vorige week was het geen 0-0, en dat gaat het vandaag ook niet wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Jup nu bijna allemaal zo vroeg beginnen als Utrecht dit jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ow god, dat is niet best.
Ook niet eens play-offs maar 2e en 3e voorronde. Nog vroeger beginnen in het seizoen.
Ook die ga je niet winnenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Over 45 min veranderen in het logo van de KNVB beker, het hoogst haalbare komend seizoen.
PSVKNVBbekerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen psvel acc hebt gemaakt. Dan kon je die ook weer vervangen.
Nee, we bouwen volgens Van Ginkel vandaag voort op de positieve momenten uit de wedstrijd van vorige week. Maarja, aangezien die er niet waren, is dit het resultaat.quote:
Niet zeiken in Engeland betaal je 50 pond p maand om voetbal te kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef KingRadler het volgende:
als we zo door gaan hebben we ook geen CL en EL op televisie. Moeten we ervoor betalen om wedstrijden te zien. Wie wil de rechten hebben.
Ik kan er met mijn pet dan ook niet bij dat PSV al 1,5 wedstrijd mij de indruk geeft gewoon niet te kunnen scoren. Verdomd belangrijke wedstrijden zijn dit, en het eerste half uur staan ze zo laks op het veld.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup nu bijna allemaal zo vroeg beginnen als Utrecht dit jaar![]()
Daarom ook echt een schande als PSV er nu uitgaat, want in dit jaar moeten de Nederlandse clubs een sprong maken
daar ben ik ook voorstander van.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zeiken in Engeland betaal je 50 pond p maand om voetbal te kijken
Je selectie is gewoon slecht. Plus een matige trainerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn pet dan ook niet bij dat PSV al 1,5 wedstrijd mij de indruk geeft gewoon niet te kunnen scoren. Verdomd belangrijke wedstrijden zijn dit, en het eerste half uur staan ze zo laks op het veld.
Echt, je gaat je gewoon schamen voor je club.
Gelukkig is het vrouwenvoetbal nog wel gratis..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zeiken in Engeland betaal je 50 pond p maand om voetbal te kijken
Jullie konden dat met opgeheven hoofd doen tegen een goede tegenstander in 2 mooie potten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wij konden ons gister in slaap huilen, vanavond is het jullie beurt zo te zien.
Lijkt wel of PSV nooit wilt in de EL, terwijl je spelers daar ook in de kijker speelt als je het een beetje leuk doet. Heeft financieel alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn pet dan ook niet bij dat PSV al 1,5 wedstrijd mij de indruk geeft gewoon niet te kunnen scoren. Verdomd belangrijke wedstrijden zijn dit, en het eerste half uur staan ze zo laks op het veld.
Hopen op een gunstige loting en veel thuis wedstrijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je dat ze uit op een koude woensdag avond in december bij Utrecht kunnen winnen dan?
Gewoon meer een gebrek aan goede tactiek en sowieso achterin teveel middelmaat. En voorin is het ook maar muah. Middenveld met Pröpper die heel vorig seizoen kut was voor jullie en Hendrix wat een aardige speler is maar ook het verschil niet maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:31 schreef KingRadler het volgende:
Trainer moet gewoon weg.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je selectie is gewoon slecht. Plus een matige trainer
Niet dat dit PSV kan wat Ajax vorig seizoen deed, maar je kon wel zien dat je met een Nederlandse ploeg een verdomd mooi Europees jaar kunt draaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lijkt wel of PSV nooit wilt in de EL, terwijl je spelers daar ook in de kijker speelt als je het een beetje leuk doet. Heeft financieel alleen maar voordelen.
Als je niks weet te creëren tegen een team als dit lijkt me dat je meer problemen in aanvallend opzicht hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Dan ga je het ook heel moeilijk krijgen tegen de 12 Eredivisie clubs die gewoon de bus parkeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je niks weet te creëren tegen een team als dit lijkt me dat je meer problemen in aanvallend opzicht hebt.
Ziet er dit jaar weer uit dat er bij jullie 1 persoon kampioen wordt, en dat is Cocu voor 100m dom kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jullie konden dat met opgeheven hoofd doen tegen een goede tegenstander in 2 mooie potten.
Wij in 2 draken van wedstrijden tegen een team van stucadoors, metselaars en varkensboeren.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ziet er dit jaar weer uit dat er bij jullie 1 persoon kampioen wordt, en dat is Cocu voor 100m dom kijken.
Van PSV mag je best verwachten dat ze een kwart finale halen in EL, in ieder geval groep overleven. Maar niet eens plaatsen voor groep is wel echt een blamage.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet dat dit PSV kan wat Ajax vorig seizoen deed, maar je kon wel zien dat je met een Nederlandse ploeg een verdomd mooi Europees jaar kunt draaien.
Is toch waar. Die gaat straks weer ontzettend dom uit zijn bakkes kijken en lullen in die interviews straks.quote:
Deze zomerstop was voor hem HET moment geweest om te veranderen. Aantal spelers vertrokken na een mislukt seizoen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Van PSV mag je best verwachten dat ze een kwart finale halen in EL, in ieder geval groep overleven. Maar niet eens plaatsen voor groep is wel echt een blamage.
Probleem is alleen dat Cocu geen reet gaat veranderen aan het spel.
Moet Brands wel goede vervangers halen ook. En er is nu eenmaal weinig geld omdat PSV een aantal seizoenen geleden heeft gegokt op de oudere ervaren spelers die weliswaar stabieler zijn maar dan ook minder zullen opleveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze zomerstop was voor hem HET moment geweest om te veranderen. Aantal spelers vertrokken na een mislukt seizoen.
Jongens als Guardado waren leuk, maar hebben je uiteindelijk in dat opzicht alleen maar geld gekostquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Brands wel goede vervangers halen ook. En er is nu eenmaal weinig geld omdat PSV een aantal seizoenen geleden heeft gegokt op de oudere ervaren spelers die weliswaar stabieler zijn maar dan ook minder zullen opleveren.
Het is maar waar je voor kiest inderdaad. En vorig jaar ook al die huurspelers, en dan een aankoop als Ramselaar die nu dan moet banken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jongens als Guardado waren leuk, maar hebben je uiteindelijk in dat opzicht alleen maar geld gekost
Lozano en van Ginkel lijken echt wel een versterking. Luckassen doet het (tot op heden) ook niet verkeerd. Moreno en Guardado weg is wel een aderlating.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Brands wel goede vervangers halen ook. En er is nu eenmaal weinig geld omdat PSV een aantal seizoenen geleden heeft gegokt op de oudere ervaren spelers die weliswaar stabieler zijn maar dan ook minder zullen opleveren.
Ik kan je geen ongelijk geven...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken?
Ben er al klaar mee voor eerste competitieduel gespeeld is.
Luckassen is toch ook niet veel. Van Ginkel en Lozano zijn wel goede spelers, maar er zijn nog genoeg pijnpunten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano en van Ginkel lijken echt wel een versterking. Luckassen doet het (tot op heden) ook niet verkeerd. Moreno en Guardado weg is wel een aderlating.
Die penal veroorzaakte hij ook nog aan de rechterkant, moet er nog steeds om lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
Brenethele tijd zn man kwijt. Vorige week de penalty veroorzaakt. Wat een ongelooflijke kut speler zeg. Snel afscheid van nemen.
Vorig seizoen had hij nog zijn goede wedstrijden, maar godver het niveau van vandaag is wel zo slecht. Waar is die mee bezig?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
Brenethele tijd zn man kwijt. Vorige week de penalty veroorzaakt. Wat een ongelooflijke kut speler zeg. Snel afscheid van nemen.
Kan hem moeilijk kwalijk nemen dat ie als LB moet spelen, Cocu is de schuldige, eigenlijk Brands omdat je vorig jaar al wist dat Willems weg zou gaan, nog steeds geen vervangerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij nog zijn goede wedstrijden, maar godver het niveau van vandaag is wel zo slecht. Waar is die mee bezig?
Luckassen is (nog) geen top nee. Maar is wel een speler die op veel posities uit de voeten kan, en wat met een bal kan (niet alleen maar verdedigen). Echt goede verdedigers zijn schaars.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luckassen is toch ook niet veel. Van Ginkel en Lozano zijn wel goede spelers, maar er zijn nog genoeg pijnpunten natuurlijk.
Leuke speler voor de breedte maar tov Moreno wel flink op achteruit gegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luckassen is (nog) geen top nee. Maar is wel een speler die op veel posities uit de voeten kan, en wat met een bal kan (niet alleen maar verdedigen). Echt goede verdedigers zijn schaars.
Wel vergelijkbaar en heeft potentie om te groeien, heeft een aardige trap.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke speler voor de breedte maar tov Moreno wel flink op achteruit gegaan.
Zet daar dan Paal neer (als noodoplossing tot er een vervanger is), die deed het volgens mij niet verkeerd in de voorbereiding.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen mag Zoet hem nemen
[..]
Kan hem moeilijk kwalijk nemen dat ie als LB moet spelen, Cocu is de schuldige, eigenlijk Brands omdat je vorig jaar al wist dat Willems weg zou gaan, nog steeds geen vervanger
Een gelijkwaardige speler als Moreno is voor PSV niet haalbaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke speler voor de breedte maar tov Moreno wel flink op achteruit gegaan.
Blijkbaar weinig geld ja. En toch veel budget spenderen aan die Lozano danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een gelijkwaardige speler als Moreno is voor PSV niet haalbaar.
Bij deze oude wijven nog steeds 1-0 toch?quote:
Wél nieuwe stoeltjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar je zal maar een seizoenskaart hebben gekocht voor PSV dit jaar
Ga je toch ook niet heen voor je plezier. Doet gewoon zeer aan de ogen.
SM jonguhquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar je zal maar een seizoenskaart hebben gekocht voor PSV dit jaar
Ga je toch ook niet heen voor je plezier. Doet gewoon zeer aan de ogen.
met welk geldquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom koopt PSV geen nieuwe spelers? scorend vermogen was vorig jaar al n groot probleem.
Jonathan Reisquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor paniekaankopen. Suggesties?
Ziyechquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me niet heugen wanneer PSV ECHT de beurs heeft getrokken voor een verdediger. Luckassen is volgens mij 1 van de duurste.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar weinig geld ja. En toch veel budget spenderen aan die Lozano dan
trekken zich al jaren terug van psvquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Philips wil vast wel.bijspringen.
Met Monopoly geld?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom koopt PSV geen nieuwe spelers? scorend vermogen was vorig jaar al n groot probleem.
Heeft PSV nog wel een scouting?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer PSV ECHT de beurs heeft getrokken voor een verdediger. Luckassen is volgens mij 1 van de duurste.
Had zelf eerder Haps gekocht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer PSV ECHT de beurs heeft getrokken voor een verdediger. Luckassen is volgens mij 1 van de duurste.
Neymar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Clubje Cocu, Hesp en van der Weerden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft PSV nog wel een scouting?
En wat zaakwaarnemers aanbieden bij Brands zeker.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Clubje Cocu, Hesp en van der Weerden.
PSV is ook niet beter dan de clubs die jij noemt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef Zorro het volgende:
Wat ik me nou afvraag, zou dit Osijek nou beter zijn dan ploegen als VVV, NAC, Sparta? Ik stel me zo voor van niet. Dat belooft wat.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft PSV nog wel een scouting?
Euuuh, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV is ook niet beter dan de clubs die jij noemt.
Als je na de eerste 5 wedstrijden 2 punten hebt weet je genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef Zorro het volgende:
Wat ik me nou afvraag, zou dit Osijek nou beter zijn dan ploegen als VVV, NAC, Sparta? Ik stel me zo voor van niet. Dat belooft wat.
Toon houdt zich toch niet bezig met het technische beleid?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Toon heeft het altijd over topsportmentaliteit, maar als je continu faalt als coach, dan moet je toch een keer afscheid nemen? Dat hoor namelijk ook bij topsport
Dit dus, ik hoop dat deze uitschakeling iets teweeg gaat brengen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Toon heeft het altijd over topsportmentaliteit, maar als je continu faalt als coach, dan moet je toch een keer afscheid nemen? Dat hoor namelijk ook bij topsport
En wie dan nemen? Ten Hag zal nog niet kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, ik hoop dat deze uitschakeling iets teweeg gaat brengen.
Hij is uiteindelijk eindverantwoordelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toon houdt zich toch niet bezig met het technische beleid?
Toon is meer van koffieleuten, boekjes en e-sporters.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toon houdt zich toch niet bezig met het technische beleid?
Toch niet voor het sportieve? Dat is Brands eerder.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk eindverantwoordelijk
Ahh hier ben je dus...ik vroeg me net al af waar je was.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk eindverantwoordelijk
Wie is de baas van Brands?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet voor het sportieve? Dat is Brands eerder.
Toon is verantwoordelijk voor de sponsorinkomsten etc lijkt me
Hey vincenzo. Post je nooit meer in de SC?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh hier ben je dus...ik vroeg me net al af waar je was.
Vrouwenvoetbal opgezet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Lemming22 het volgende:
Het doet me eigenlijk niet zoveel, dit gebras. Is dat vreemd?
Of corso...zojuist nog. Ik ben binnenkort weer iets vaker aanwezig. Kids eisen nu alle aandacht op.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey vincenzo. Post je nooit meer in de SC?
Precies, die hoorde de verhalen van Moreno en Guardado over ploegen als Man. Utd, Atletico en Bayern. En nu deze shitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:21 schreef TehRocks het volgende:
Die Lozano moet ook denken: waar de fuck ben ik aan begonnen
Heel veel indruk heef hij zelf ook nog niet gemaakt zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:21 schreef TehRocks het volgende:
Die Lozano moet ook denken: waar de fuck ben ik aan begonnen
Ik zag hem net even staan.quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Zo maar naar Eindhoven Airport denk
Natuurlijk. Al is het eerste voorschot op zijn vertrek al genomen door Brands met zijn uitspraak:"Het vertrouwen van de spelersgroep is leidend.". Dat is een eerste voorsortering op weg naar de uitgang.quote:
is er überhaupt wat voor handen ter vervanging?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al is het eerste voorschot op zijn vertrek al genomen door Brands met zijn uitspraak:"Het vertrouwen van de spelersgroep is leidend.". Dat is een eerste voorsortering op weg naar de uitgang.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die zal wel gewoon naar zijn hotel gaan als de wedstrijd is afgelopen.
Het is werkelijk al anderhalf jaar niet aan te gluren. Hoe een geweldige speler Cocu ook was, als trainer ben ik er weinig van onder de indruk. Zonde dat hij na afgelopen seizoen niet zijn conclusies getrokken heeft. Zie Brands 'm niet ontslaan overigens, zal uit zichzelf moeten zijn.quote:
Met een bosje bloemen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vliegtuig opwachten op de landingsbaan
Ik verwacht niet dat Toon wn Marcel een fatsoenlijk plan B hebben iig... Die zijn ook beiden wel zo overtuigd van hun eigen gelijk dat het slachtofferen van de trainer iets is waar ze pas deze week weer eens heel eventjes aan zijn begonnen te denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er überhaupt wat voor handen ter vervanging?
Broodquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Toon wn Marcel een fatsoenlijk plan B hebben iig... Die zijn ook beiden wel zo overtuigd van hun eigen gelijk dat het slachtofferen van de trainer iets is waar ze pas deze week weer eens heel eventjes aan zijn begonnen te denken.
Als hij gewipt wordt duurt natuurlijk nog wel ff en dan krijgen we waarschijnlijk zo'n kekke tussenpaus.....
quote:
Moet het een Nederlander zijn?quote:
Cocu zit te stevig in het zadel, zeker gezien de selectie die hij had en het daarmee getoonde voetbal. Hij mag nog steeds teren op die 2 landstitels (waarvan 1 met alle geluk van de wereld) en 1 goede Europese campagne. Die gaat echt niet gewieberd worden vrees ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is werkelijk al anderhalf jaar niet aan te gluren. Hoe een geweldige speler Cocu ook was, als trainer ben ik er weinig van onder de indruk. Zonde dat hij na afgelopen seizoen niet zijn conclusies getrokken heeft. Zie Brands 'm niet ontslaan overigens, zal uit zichzelf moeten zijn.
Wat pit kan idd geen kwaad..GJ Verbeek misschien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Moet het een Nederlander zijn?
Misschien wil die dikke Mexicaanse bondscoach wel, wat pit kan geen kwaad
Blijft lachen als ik jouw Username zie..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat pit kan idd geen kwaad..GJ Verbeek misschien.
Gifbeker moet helemaal leeg, of is het juist het begin?quote:
Na dit jaar accountje PSVJL aanmaken?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat pit kan idd geen kwaad..GJ Verbeek misschien.
3e Met dit niveau?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:40 schreef yats het volgende:
Die 3e plaats zit er dit jaar zomaar in als PSV dit niveau vast blijft houden. Man wat slecht dit...
Daar teken ik voor. Gelukkig heeft Utrecht de voorlopige eer voor NL gered.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:41 schreef Caland het volgende:
Nou jongens, dat was wederom niet zo goed.
Kan je niet onder elke post plaatsen: ''Daar teken ik voor''?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar teken ik voor. Gelukkig heeft Utrecht de voorlopige eer voor NL gered.
Zand in de ogen strooien.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Max23 het volgende:
Dit team gaat niet eens in de buurt komen van Feyenoord en Ajax komend seizoen
Dit was toch ook gewoon Euopees voetbal?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor het eerst in 44 jaar geen Europees voetbal voor PSV.
#exitCocu
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je niet onder elke post plaatsen: ''Daar teken ik voor''?
#COCONUTquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Om nou het hele seizoen op te zeggen gaat ook wel te ver
Als je een verkapte intertoto als Europees voetbal ziet wel ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit was toch ook gewoon Euopees voetbal?
Tot en met het seizoen van ons meest recente kampioenschap zelfs vgm.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Faber heeft toch geen club meer?
Die was een tijd lang nummer 2 achter Cocu weet ik nog
Geld van Willems... WEGquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
Voor het eerst in 43 jaar geen Europees voetbal6 miljoen aan inkomsten mislopen... Vraag me af of topsport Toon nu durft in te grijpen. Cocu is niet langer geloofwaardig.
Voor het eerst in 43jaar niet in het hoofdtoernooiquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
kwalificatie voorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zou staf en spelersgroep sieren als ze dat gat van 6 miljoen dichten door naar rato salaris in te leveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
Voor het eerst in 43 jaar geen Europees voetbal6 miljoen aan inkomsten mislopen... Vraag me af of topsport Toon nu durft in te grijpen. Cocu is niet langer geloofwaardig.
Oké, niet in een Europees hoofdtoernooi sinds 44 jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bizar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:42 schreef Max23 het volgende:
Dit team gaat niet eens in de buurt komen van Feyenoord en Ajax komend seizoen
Geloof je ook nog in sinterklaas?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou staf en spelersgroep sieren als ze dat gat van 6 miljoen dichten door naar rato salaris in te leveren.
Geld is geen probleem voor PSV, gemeente Eindhoven springt wel bij als het penibel wordtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou staf en spelersgroep sieren als ze dat gat van 6 miljoen dichten door naar rato salaris in te leveren.
uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat PSV de EL niet serieus neemt, ze gaan duidelijk vol voor het kampioenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |