Had zelf eerder Haps gekocht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer PSV ECHT de beurs heeft getrokken voor een verdediger. Luckassen is volgens mij 1 van de duurste.
Neymar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor paniekaankopen. Suggesties?
Clubje Cocu, Hesp en van der Weerden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft PSV nog wel een scouting?
En wat zaakwaarnemers aanbieden bij Brands zeker.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Clubje Cocu, Hesp en van der Weerden.
PSV is ook niet beter dan de clubs die jij noemt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef Zorro het volgende:
Wat ik me nou afvraag, zou dit Osijek nou beter zijn dan ploegen als VVV, NAC, Sparta? Ik stel me zo voor van niet. Dat belooft wat.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft PSV nog wel een scouting?
Euuuh, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV is ook niet beter dan de clubs die jij noemt.
Als je na de eerste 5 wedstrijden 2 punten hebt weet je genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef Zorro het volgende:
Wat ik me nou afvraag, zou dit Osijek nou beter zijn dan ploegen als VVV, NAC, Sparta? Ik stel me zo voor van niet. Dat belooft wat.
Toon houdt zich toch niet bezig met het technische beleid?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Toon heeft het altijd over topsportmentaliteit, maar als je continu faalt als coach, dan moet je toch een keer afscheid nemen? Dat hoor namelijk ook bij topsport
Dit dus, ik hoop dat deze uitschakeling iets teweeg gaat brengen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Toon heeft het altijd over topsportmentaliteit, maar als je continu faalt als coach, dan moet je toch een keer afscheid nemen? Dat hoor namelijk ook bij topsport
En wie dan nemen? Ten Hag zal nog niet kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, ik hoop dat deze uitschakeling iets teweeg gaat brengen.
Hij is uiteindelijk eindverantwoordelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toon houdt zich toch niet bezig met het technische beleid?
Toon is meer van koffieleuten, boekjes en e-sporters.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toon houdt zich toch niet bezig met het technische beleid?
Toch niet voor het sportieve? Dat is Brands eerder.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk eindverantwoordelijk
Ahh hier ben je dus...ik vroeg me net al af waar je was.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk eindverantwoordelijk
Wie is de baas van Brands?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet voor het sportieve? Dat is Brands eerder.
Toon is verantwoordelijk voor de sponsorinkomsten etc lijkt me
Hey vincenzo. Post je nooit meer in de SC?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh hier ben je dus...ik vroeg me net al af waar je was.
Vrouwenvoetbal opgezet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Lemming22 het volgende:
Het doet me eigenlijk niet zoveel, dit gebras. Is dat vreemd?
Of corso...zojuist nog. Ik ben binnenkort weer iets vaker aanwezig. Kids eisen nu alle aandacht op.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey vincenzo. Post je nooit meer in de SC?
Precies, die hoorde de verhalen van Moreno en Guardado over ploegen als Man. Utd, Atletico en Bayern. En nu deze shitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:21 schreef TehRocks het volgende:
Die Lozano moet ook denken: waar de fuck ben ik aan begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |