ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat vitesse wel de topscorer gaat leveren.
Dat worden weer tranenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voor de Wout Weghorst-index.
Doe normaal, idioot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:01 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten lief doen voor Buitendam vandaag want PSV gaat vanavond weer falen.
Net als dat Ronaldo niet zou scoren in de finalequote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die deed al vaker rare uitspraken. Het verbaast me ook allemaal niets.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Er is weer een nieuwe troll opgedoken in het Feyenoord topic
Ik heb geen idee wat het vanavond wordt, hoor. Door vorige week geen zinnig woord te zeggen voor mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als dat Ronaldo niet zou scoren in de finale
Gast. heb je het vorige week gezien? PSV kan zich na vanavond volledig richten op de competitie.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als dat Ronaldo niet zou scoren in de finale
Bij dekselse Dirk langs?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het vanavond wordt, hoor. Door vorige week geen zinnig woord te zeggen voor mij.
Al kijk ik niet, want ik ben in Katwijk te vinden.
Wat ga je doen in Katwijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het vanavond wordt, hoor. Door vorige week geen zinnig woord te zeggen voor mij.
Al kijk ik niet, want ik ben in Katwijk te vinden.
Waar welquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal kijken. Niet bij Quick Boys, uiteraard.
Als je wil vegte moet je het seggenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast. heb je het vorige week gezien? PSV kan zich na vanavond volledig richten op de competitie.
Doe eens normaal, idioot.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je wil vegte moet je het seggen
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is wegquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel. Denk ik echt.
Die is naar Basel, halve zool.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu zak jij zelfs door de ondergrens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je wil vegte moet je het seggen
madquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu zak jij zelfs door de ondergrens.
Nou nou nou...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is naar Basel, halve zool.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tim Matavz is de nieuwe spits, makker.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Heb ik die transfer gemist en levert Vitesse niet de topscorer.
De transfer was op 29 juni al rond. Je gaat nog harder af.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat twee weken op een ander continent. Mis ik een keer een Vitessetransfer. Stel hyena's.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat Ajax dit jaar weer eens een topscorer levert
Jij weet niet welke twee weken ik weg was kankerpuberquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De transfer was op 29 juni al rond. Je gaat nog harder af.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tim Matavz is de nieuwe spits, makker.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:01 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij weet niet welke twee weken ik weg was kankerpuber
sow danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij weet niet welke twee weken ik weg was kankerpuber
Ik vind Typisch op dit moment een betere user dan jij. Denk maar even goed over je gedrag na.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Het is beter voor Buitendam wanneer hij voor vandaag uitlogt.
Die is flink blessa.quote:
Kanker een eind op man laffe portugees.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Smoofie het volgende:
Dit bestuur en beleid. Deze trainer
. Naïef
.
Toen had ik jetlag van de niet nader te noemen weken daarvoor. Toen ik op vakantie was. Ergens rond 29 juni geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het wel zeker.
Buitendam probeert nu de jij-kaart te spelen. Een teken van zwakte als je het mij vraagtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Typisch op dit moment een betere user dan jij. Denk maar even goed over je gedrag na.
Loop wat achter he in de polder.quote:
Lekker hoor, waar was je danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen had ik jetlag van de niet nader te noemen weken daarvoor. Toen ik op vakantie was. Ergens rond 29 juni geloof ik.
DE SFEER KANTELT.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker een eind op man laffe portugees.
Vind ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
DE SFEER KANTELT.
Nog altijd gezelliger dan de saaie kutverhalen van Jojoortje en haar baby.
Ik traceer een hoop posts rond die datum. Hoe kan dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen had ik jetlag van de niet nader te noemen weken daarvoor. Toen ik op vakantie was. Ergens rond 29 juni geloof ik.
Misschien maar weer terug naar zeeland gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Loop wat achter he in de polder.
Niet alleen in Nederland heb je internetquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik traceer een hoop posts rond die datum. Hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Je bent een bijzondere jongen, Stijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik traceer een hoop posts rond die datum. Hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Ja, was wel prijzig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tof, lijkt me wel een duur land
Donder toch op. Ga maar net als vorig jaar roepen speler x komt niet of is niet nodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een bijzondere jongen, Stijn.
Dat soort woede hou je maar lekker in het stadionquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn woede, maar ik kan slecht tegen het laffe karakter van Smoofie terwijl hij Ajax-fan is.
Ik zal mezelf voortaan inhouden.
Groetjes van mij.
Laffe karakter? Heb je gvd die gatenkaas gisteren gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn woede, maar ik kan slecht tegen het laffe karakter van Smoofie terwijl hij Ajax-fan is.
Ik zal mezelf voortaan inhouden.
Groetjes van mij.
Mijn laatste ban dateert van 4,5 jaar terug dus dat houdt wel over.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat soort woede hou je maar lekker in het stadion
Ik ben nooit te beroerd een ban op te lopen vanwege het openbaren van een DM wanneer ik iemands lulverhaal onderuit kan schoffelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijnes ook langquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn laatste ban dateert van 4,5 jaar terug dus dat houdt wel over.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd een ban op te lopen vanwege het openbaren van een DM wanneer ik iemands lulverhaal onderuit kan schoffelen.
Graag gedaan Stijn.
[ afbeelding ]
Als de bom dus gaat barsten, krijgen we 4,5 jaar woede en ellende over ons heen..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn laatste ban dateert van 4,5 jaar terug dus dat houdt wel over.
Ik heb goede hoop dat je niet tegen een ban oploopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt nu allemaal wel erg pijnlijk voor Buitendam.
Ik zet niemand te kijk makker, dat doet ie zelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Wel walgelijk dat Onlo zo iemand te kijk zet
Een TR is nooit ver weg makker. Maar strijdend zal ik ten onder gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat je niet tegen een ban oploopt.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Wel walgelijk dat Onlo zo iemand te kijk zet
Je openbaart persoonlijke info, als dat al niet meer veilig is..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet niemand te kijk makker, dat doet ie zelf.
Ja want stel je voor dat iemand Buitendam op wilt zoeken in NOTA BENE Japan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je openbaart persoonlijke info, als dat al niet meer veilig is..
Snitches gonna snitch
Ik heb goede hoop dat Buitendam niet de mentaliteit van een rietje heeft. Al weet je nooit wat voor NSB'ers er hijgend naar de rapporteer-knop duiken. Misschien zelfs users die nooit meeposten hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een TR is nooit ver weg makker. Maar strijdend zal ik ten onder gaan
Wie weet was ie met een meester troll bezig en dat pak je nu af!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat iemand Buitendam op wilt zoeken in NOTA BENE Japan.![]()
![]()
Ik denk dat Knut meteen naar Vietnam Airport was gegaan, hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat iemand Buitendam op wilt zoeken in NOTA BENE Japan.![]()
![]()
Buitendam raakte verstrikt in zijn eigen leugens en gestuntel. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie weet was ie met een meester troll bezig en dat pak je nu af!
Die 2 moeten een eigen show krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Maar om niet van het onderwerp af te dwalen
PSV gaat door, voor het mediateam van PSV!
Zou kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die 2 moeten een eigen show krijgen.
Het boeit me eigenlijk geen flikkerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buitendam raakte verstrikt in zijn eigen leugens en gestuntel. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten.
Desondanks heb ik goede hoop dat dit voorval mijn innige vriendschap met Buitendam niet onder druk zal zetten.
Dit kan vriend.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou kijken
[..]
Het boeit me eigenlijk geen flikker
Ik heb een voedingsconsulent.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan vriend.
In ander nieuws ; Ik heb een afspraak gemaakt met een voedingscoach/consulent. Ik ben benieuwd of hij me naar een next level kan tillen. Heb jij dit ooit overwogen, of stop jij gewoon een spuit in je reet?
Heb je er baat bij?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een voedingsconsulent.
Hoezo zijn Portugezen laf?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb geen deskundige nodig, ben geen wausquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan vriend.
In ander nieuws ; Ik heb een afspraak gemaakt met een voedingscoach/consulent. Ik ben benieuwd of hij me naar een next level kan tillen. Heb jij dit ooit overwogen, of stop jij gewoon een spuit in je reet?
Ik vond Viergever wel aardig spelen. Veltman kan er niks van nee en te Ligt is ook matigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het mooiste is dus dat zowel Viergever als Veltman dus se opdracht meekrijgen om op te komen.![]()
sequote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het mooiste is dus dat zowel Viergever als Veltman dus se opdracht meekrijgen om op te komen.![]()
Moet jij wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga effe schijten. Alle registers open en dan douchen.
Jij bent van mening dat jij de enige bent met de waarheid in pacht?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik heb geen deskundige nodig, ben geen waus
Zet 'm op. Ik weet dat Kapiteintje trots op je is!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Pics! Van het schijtenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met zulke cvs op de back ben je toch compleet gestoord om die dezelfde instructies te geven als een aanvallend goede backquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond Viergever wel aardig spelen. Veltman kan er niks van nee en te Ligt is ook matig
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook zo benieuwd of Stijn een acht, een bergje of een sigaar draait?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze WC heeft geen plat gedeelte.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met een Crossfit dude. Hij krijgt goede recencies en een vriendin van mij raadt hem aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Je moet wel echt een goede hebben onlo. Niet zo'n broscience mannetje
Maar waarom heb je die dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Je moet wel echt een goede hebben onlo. Niet zo'n broscience mannetje
Oei, de horror van iedere schijter. Een potentiële koude klots zeik/wcwater tegen je ballen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze WC heeft geen plat gedeelte.
Wowquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken mezelf primaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat jij de enige bent met de waarheid in pacht?
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, de horror van iedere schijter. Een potentiële koude klots zeik/wcwater tegen je ballen.
Ik heb het met je te doen.
Ik ken mezelf ook prima. Alleen nooit te beroerd om het van een andere invalshoek te benaderen en open te staan voor een frisse wind.quote:
Keizer eindigde niet voor niets onder De Graafschsap.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar met zulke cvs op de back ben je toch compleet gestoord om die dezelfde instructies te geven als een aanvallend goede back
Buiten is er een frisse wind lolquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook prima. Alleen nooit te beroerd om het van een andere invalshoek te benaderen en open te staan voor een frisse wind.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten is er een frisse wind lol
Ik heb het niet nodigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook prima. Alleen nooit te beroerd om het van een andere invalshoek te benaderen en open te staan voor een frisse wind.
Kan. Niets anders dan verstoord eetpatroon in de ruimste zin van het woord, kan extreem mager, viesdik of normaal zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staat dat gelijk aan extreem mager zijn of is dat iets anders?
Ah zo. Ik snap het.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kan. Niets anders dan verstoord eetpatroon in de ruimste zin van het woord, kan extreem mager, viesdik of normaal zijn.
Nooit last van.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, de horror van iedere schijter. Een potentiële koude klots zeik/wcwater tegen je ballen.
Ik heb het met je te doen.
Als je heel de dag op je zolder zit kan dat ook prima.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:58 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt kan het wel gebruiken als ik lees dat ie leeft op 2 broodjes en wat avondeten op een dag
Ja en hoe je naar eten kijkt in mijn geval. Maar dat is meer psychologische aspectquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan helpt zo iemand met een voedingsschema, bijvoorbeeld?
Wat at je op een doorsnee dag in je alcoholische periode?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja en hoe je naar eten kijkt in mijn geval. Maar dat is meer psychologische aspect
Betwijfel of dat zelfs prima is, als je 1x besluit om te gaan wandelen zak je zo in elkaarquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je heel de dag op je zolder zit kan dat ook prima.
Mocht iemand het interesseren, ik draaide een uur geleden twee dikke sigaren. Wat een opluchting joh.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschuw die badder eens. Die mongool is weer bezigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mocht iemand het interesseren, ik draaide een uur geleden twee dikke sigaren. Wat een opluchting joh.
Qua voedsel? Weinig tot niks. Wat cup noodlesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat at je op een doorsnee dag in je alcoholische periode?
Ik 8 of 10 per dag.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet twee boterhammen per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga douchen.Aandachtszoeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had het over een klots water tegen je ballen.Die zullen bij jou wel redelijk vol en opgezwollen zitten ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een klein pikkie zal je dat probleem niet zo snel ervaren idd.
Dat laatste is op deze manier ook niet waarquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
Why
Brood is helemaal niet goed voor je
ga je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:12 schreef Jojoortje het volgende:
Moet vandaag weer hardlopen. Eigenlijk niet zo veel zin.
Ik moet het nog meten, doe dat bijna nooitquote:
Verschilt best wel, maar laatste tijd begin ik in de ochtend, rijstpoeder, banaantje en whey shake, middag gewone warme maaltijd, na gym shake met oa havermout en 100% pindakaas en daarna avond eten en als laatste kwarkje voor het slapen..quote:
Is een suikerverslavingquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
Why
Ja moet wel. Serieus gisteren een loopschema van de trainer gekregen. Met interval enzo.quote:
jij bent trouwens dus nog slechter dan wat er nu in oranje speelt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja moet wel. Serieus gisteren een loopschema van de trainer gekregen. Met interval enzo.
Op een gegeven moment telt het excuus van de zwangerschap niet meer voor die vette pens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:12 schreef Jojoortje het volgende:
Moet vandaag weer hardlopen. Eigenlijk niet zo veel zin.
Jawel man.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vind brood vooral een waardeloos ontbijt. Kun je toch niet op leven
hoeveel kmquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja moet wel. Serieus gisteren een loopschema van de trainer gekregen. Met interval enzo.
ik eet altijd 6 boterhammen in de ochtendquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vind brood vooral een waardeloos ontbijt. Kun je toch niet op leven
Toch niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment telt het excuus van de zwangerschap niet meer voor die vette pens.
Volgens wie?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
Why
Fruit eet ik ook wel veel. Shakes vind ik niks. Maar ik sport dan ook niet zoals jijquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet het nog meten, doe dat bijna nooit
[..]
Verschilt best wel, maar laatste tijd begin ik in de ochtend, rijstpoeder, banaantje en whey shake, middag gewone warme maaltijd, na gym shake met oa havermout en 100% pindakaas en daarna avond eten en als laatste kwarkje voor het slapen..
Zo doe ik het de afgelopen maand, binnenkort doe ik weer wat anders..
ik eet meestal geen brood bij het ontbijt, wel in het weekend met een gekookt eitjequote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik eet altijd 6 boterhammen in de ochtend
En dan klagen over een paar volkoren boterhammenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik at vanochtend twee stukken pizza als ontbijt LOl
Zelfs als je niet sport zijn shakes prima hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fruit eet ik ook wel veel. Shakes vind ik niks. Maar ik sport dan ook niet zoals jij
Hoe ziet jouw ontbijt er dan uit?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eet meestal geen brood bij het ontbijt, wel in het weekend met een gekookt eitje
Ach. Ik moet nog minstens 10kg aankomenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan klagen over een paar volkoren boterhammen
Fruit zit ook vol met suiker.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fruit eet ik ook wel veel. Shakes vind ik niks. Maar ik sport dan ook niet zoals jij
netjes kan me wel voorstellen ja. Ik trainde vorig jaar voor de 10 km, dat ging goed maar heb het laten schieten. Zondequote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
5km. Valt mee, maar met interval vind ik dat echt zwaar.
wat nu Dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eet meestal geen brood bij het ontbijt, wel in het weekend met een gekookt eitje
Ik deed ook altijd pap, maar mijn maag kan daar niet tegen merk ik..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet altijd sowieso:
Pap
Icm
Gebakken eieren
Icm
Kipfilet
Doen ze in Servië ook papquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik deed ook altijd pap, maar mijn maag kan daar niet tegen merk ik..
Papgod
wat fruit, havermout, kwark, hardgekookte eieren, als ik niet train dan geen havermoutquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw ontbijt er dan uit?
ben gek op brood verder, er zit sinds een tijdje een Vlaams Broodhuis bij mij in de buurt, kost wat maar het brood is goddelijkquote:
ik eet alleen tijgerbrood of die liefde en passie van de ahquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben gek op brood verder, er zit sinds een tijdje een Vlaams Broodhuis bij mij in de buurt, kost wat maar het brood is goddelijk
Ik vind hardlopen lekker.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
netjes kan me wel voorstellen ja. Ik trainde vorig jaar voor de 10 km, dat ging goed maar heb het laten schieten. Zonde
Fuck 1 eurobrood ik koop brood bij de bakker makkerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik eet alleen tijgerbrood of die liefde en passie van de ah
Brood met harde korstjes, bohquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook voor gaan trainen maar ben gestopt. Zou het wel weer op willen pakken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen lekker.
Wilde halve marathon gaan doen
heb ook tijgerbrood van de bakker maar soms geen zin om te gaan en dan die liefde en passie shitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Fuck 1 eurobrood ik koop brood bij de bakker makker
Vond halve marathon makkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook voor gaan trainen maar ben gestopt. Zou het wel weer op willen pakken.
Ik heb nu 2 PME's.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo moet aan zijn lijn denken, anders kan ie zijn dure H&M broek niet meer aan
die marathonlopers zien er ook zo 40-45 uitquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vond halve marathon makkelijk.
Maar mag niet meer
Doe dat danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ach. Ik moet nog minstens 10kg aankomen
mee eens, ze hadden bij de sigaretten moeten blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niets he. Graag tarado z'n mening
10km is me echt te lang.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
netjes kan me wel voorstellen ja. Ik trainde vorig jaar voor de 10 km, dat ging goed maar heb het laten schieten. Zonde
Netjes zeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
deed het in 51 minuten op gegeven moment.
En nu dagenlang in je bed, het kan verkeren HK.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dat volgend ook doen, maar dan de survival runs van 5/10kmquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een keer tof ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga dat volgend ook doen, maar dan de survival runs van 5/10km
Als er een lachwekkende holle marketingtekst zoals 'liefde en passie' op een brood staat haak ik uit principe af.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Insogodquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vond halve marathon makkelijk.
Maar mag niet meer
Welnee, ik hardloop alleen niet meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nu dagenlang in je bed, het kan verkeren HK.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als er een lachwekkende holle marketingtekst zoals 'liefde en passie' op een brood staat haak ik uit principe af.
Mooi man. Had al wel meegekregen dat ze ergens mee bezig waren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Insogod
Vond je van het doekie gister?
toch is het wel lekker brood hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als er een lachwekkende holle marketingtekst zoals 'liefde en passie' op een brood staat haak ik uit principe af.
pics?!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Insogod
Vond je van het doekie gister?
Helemaal naar de klote gaan, heerlijk johquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een keer tof ja.
5-10km op het strand hardlopen is ook wel top.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote gaan, heerlijk joh
Voel je lekker in de kuiten zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5-10km op het strand hardlopen is ook wel top.
Zag het gisteren. De smakeloosheid.quote:
VD duitsers jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag het gisteren. De smakeloosheid.
Ik vind het een prachtig doek voor de herinnering van 1 augustus 1944quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag het gisteren. De smakeloosheid.
vond het ook wel mooi en goed dat het ook magquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig doek voor de herinnering van 1 augustus 1944
In Warschau is dat een belangrijke dagquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi en goed dat het ook mag
In Nederland zouden ze dit niet toestaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi en goed dat het ook mag
Zo zeg. Nou die afdeling kan dan nu ook wel stoppen. Uit dat licht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wel typisch Duits om tot in de blessuretijd door te gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De smakeloosheid van de duitsers in 1944
Dan snap je oost Europa nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me af wat het in een voetbalstadion moet, een doek met die boodschap.
Hij snapt wel meer niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan snap je oost Europa niet
Nee, het zal vast een cultuurdingetje zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan snap je oost Europa niet
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]en dat komt vanuit jou? Ironisch.
Jojoodje heeft mod-aspiraties dus die loopt behoorlijk naast haar schoenen de laatste dagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]en dat komt vanuit jou? Ironisch.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jojoodje heeft mod-aspiraties dus die loopt behoorlijk naast haar schoenen de laatste dagen.
Rikki gaat dood.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Typisch het volgende:
Door GGMM en zijn (fake) spoilers durf ik hier niet meer te posten wat ik ga kijken.
Is het niet gewoon een aft? Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken nu je moeder er niet is om voor je te zorgen Stijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine pukkeltjes op je lip zijn verschrikkelijk.
Ach joh, die spoilers waren duidelijk nep.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Typisch het volgende:
Door GGMM en zijn (fake) spoilers durf ik hier niet meer te posten wat ik ga kijken.
Hoe zit het met je fiets?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Typisch het volgende:
Goed, net schoongemaakt want er zaten nog wat koffierestjes in. Maar bedankt voor de tip. Uitstekend koffiekopje.quote:
Waarom moest ik lachen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, net schoongemaakt want er zaten nog wat koffierestjes in. Maar bedankt voor de tip. Uitstekend koffiekopje.
Klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede vraag. Want mijn humor is van een zéér bedenkelijk niveau.
Ik zou niet teveel rekenen op gebeden maar gewoon een taxi pakken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet straks naar de kust fietsen. Heb je een paar gebeden voor me over?
Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel rekenen op gebeden maar gewoon een taxi pakken.
Je moeder, op een afstandje.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat ga je eigenlijk bekijken in Katwijk?
Zelfbescherming.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit stel ik nergens. Vanwaar die defensieve houding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |