Zag het gisteren. De smakeloosheid.quote:
VD duitsers jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag het gisteren. De smakeloosheid.
Ik vind het een prachtig doek voor de herinnering van 1 augustus 1944quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag het gisteren. De smakeloosheid.
vond het ook wel mooi en goed dat het ook magquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig doek voor de herinnering van 1 augustus 1944
In Warschau is dat een belangrijke dagquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi en goed dat het ook mag
In Nederland zouden ze dit niet toestaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het ook wel mooi en goed dat het ook mag
Zo zeg. Nou die afdeling kan dan nu ook wel stoppen. Uit dat licht.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als er een lachwekkende holle marketingtekst zoals 'liefde en passie' op een brood staat haak ik uit principe af.
wel typisch Duits om tot in de blessuretijd door te gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De smakeloosheid van de duitsers in 1944
Dan snap je oost Europa nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me af wat het in een voetbalstadion moet, een doek met die boodschap.
Hij snapt wel meer niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan snap je oost Europa niet
Nee, het zal vast een cultuurdingetje zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan snap je oost Europa niet
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]en dat komt vanuit jou? Ironisch.
Jojoodje heeft mod-aspiraties dus die loopt behoorlijk naast haar schoenen de laatste dagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]en dat komt vanuit jou? Ironisch.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jojoodje heeft mod-aspiraties dus die loopt behoorlijk naast haar schoenen de laatste dagen.
Rikki gaat dood.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Typisch het volgende:
Door GGMM en zijn (fake) spoilers durf ik hier niet meer te posten wat ik ga kijken.
Is het niet gewoon een aft? Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken nu je moeder er niet is om voor je te zorgen Stijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine pukkeltjes op je lip zijn verschrikkelijk.
Ach joh, die spoilers waren duidelijk nep.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Typisch het volgende:
Door GGMM en zijn (fake) spoilers durf ik hier niet meer te posten wat ik ga kijken.
Hoe zit het met je fiets?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:12 schreef Typisch het volgende:
Goed, net schoongemaakt want er zaten nog wat koffierestjes in. Maar bedankt voor de tip. Uitstekend koffiekopje.quote:
Waarom moest ik lachen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, net schoongemaakt want er zaten nog wat koffierestjes in. Maar bedankt voor de tip. Uitstekend koffiekopje.
Klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede vraag. Want mijn humor is van een zéér bedenkelijk niveau.
Ik zou niet teveel rekenen op gebeden maar gewoon een taxi pakken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet straks naar de kust fietsen. Heb je een paar gebeden voor me over?
Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel rekenen op gebeden maar gewoon een taxi pakken.
Je moeder, op een afstandje.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat ga je eigenlijk bekijken in Katwijk?
Zelfbescherming.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit stel ik nergens. Vanwaar die defensieve houding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |