De transfer was op 29 juni al rond. Je gaat nog harder af.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat twee weken op een ander continent. Mis ik een keer een Vitessetransfer. Stel hyena's.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat Ajax dit jaar weer eens een topscorer levert
Jij weet niet welke twee weken ik weg was kankerpuberquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De transfer was op 29 juni al rond. Je gaat nog harder af.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tim Matavz is de nieuwe spits, makker.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat vitesse wel de topscorer gaat leveren.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij weet niet welke twee weken ik weg was kankerpuber
sow danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij weet niet welke twee weken ik weg was kankerpuber
Ik vind Typisch op dit moment een betere user dan jij. Denk maar even goed over je gedrag na.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Het is beter voor Buitendam wanneer hij voor vandaag uitlogt.
Die is flink blessa.quote:
Kanker een eind op man laffe portugees.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Smoofie het volgende:
Dit bestuur en beleid. Deze trainer
. Naïef
.
Toen had ik jetlag van de niet nader te noemen weken daarvoor. Toen ik op vakantie was. Ergens rond 29 juni geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het wel zeker.
Buitendam probeert nu de jij-kaart te spelen. Een teken van zwakte als je het mij vraagtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Typisch op dit moment een betere user dan jij. Denk maar even goed over je gedrag na.
Loop wat achter he in de polder.quote:
Lekker hoor, waar was je danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen had ik jetlag van de niet nader te noemen weken daarvoor. Toen ik op vakantie was. Ergens rond 29 juni geloof ik.
DE SFEER KANTELT.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker een eind op man laffe portugees.
Vind ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
DE SFEER KANTELT.
Nog altijd gezelliger dan de saaie kutverhalen van Jojoortje en haar baby.
Ik traceer een hoop posts rond die datum. Hoe kan dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen had ik jetlag van de niet nader te noemen weken daarvoor. Toen ik op vakantie was. Ergens rond 29 juni geloof ik.
Misschien maar weer terug naar zeeland gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Loop wat achter he in de polder.
Niet alleen in Nederland heb je internetquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik traceer een hoop posts rond die datum. Hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Je bent een bijzondere jongen, Stijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik traceer een hoop posts rond die datum. Hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Ja, was wel prijzig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tof, lijkt me wel een duur land
Donder toch op. Ga maar net als vorig jaar roepen speler x komt niet of is niet nodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker een eind op man laffe portugees.
Dat kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een bijzondere jongen, Stijn.
Dat soort woede hou je maar lekker in het stadionquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn woede, maar ik kan slecht tegen het laffe karakter van Smoofie terwijl hij Ajax-fan is.
Ik zal mezelf voortaan inhouden.
Groetjes van mij.
Laffe karakter? Heb je gvd die gatenkaas gisteren gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn woede, maar ik kan slecht tegen het laffe karakter van Smoofie terwijl hij Ajax-fan is.
Ik zal mezelf voortaan inhouden.
Groetjes van mij.
Mijn laatste ban dateert van 4,5 jaar terug dus dat houdt wel over.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat soort woede hou je maar lekker in het stadion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |